Lars Løkke Rasmussen (V) vil snige brugerb~
Fra : hoff

Dato : 25-01-05 18:24

Dette hører man da ikke anders Fogh tale om:

http://politik.tv2.dk/nyheder/article.php/1867598.html

Så er der lige, sådan som mig der er på overførelsesindkomst(revalidering),
der ikke har råd til en forsikring. hvad gør jeg??

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 19:19

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Så er der lige, sådan som mig der er på
> overførelsesindkomst(revalidering), der ikke har råd til en

Benytter dig af din sædvanlige offentlige sygesikring.
Du ser ligesom alle andre venstrefløjsere spøgelser, når ordet privat
sygeforsikring nævnes.
Du tror da ikke, at V alene kan gennemføre brugerbetaling på at gå til
læge og komme på hospitalet?
Hvis det er det, du tror, så må du hellere gå til læge med dit hoved,
inden det er for sent.

J.

Fra : Allan Knaap

Dato : 25-01-05 23:05

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> [...]
> læge og komme på hospitalet?
> Hvis det er det, du tror, så må du hellere gå til læge med dit hoved,

Jeg har nu også meget svært ved at tro V hverken kan eller vil gennemføre
brugerbetaling på at gå til læge eller hospitalet.
Men skal jeg tage Hoff's briller på, så har jeg gennem hele mit voksne liv
været hos lægen måske 5 gange og hospitalet 4 gange (de 4 gange mødrene til
mine børn tog på hospitalet for at føde)
Så havde vi haft brugebetaling, ville jeg have haft en betragtelig formue
til at spendere på evt. kommende lægebesøg.

Men som skrevet, det kommer ikke til at ske. Så Hoff du kan stadig besøge
din læge og få repareret kroppen......på min regning:)

Allan Knaap

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-01-05 09:13

> [...]
>

> Så er der lige, sådan som mig der er på
overførelsesindkomst(revalidering),
> der ikke har råd til en forsikring. hvad gør jeg??

Når minimalstaten bliver indført gør du som alle de mennesker i USA der i
dag ikke har råd til forsikring, du håber på ikke at blive syg, eller håber
på at der er en privat hjælpe organisation der vil hjælpe dig.
Anders Fjog har aldrig lagt skjul på at han vil indføre minimalstaten, og
når den kommer vil vores velfærdssamfund ligne det samfund de har i USA.
Hvor man kan få hvad man vil, bare man betaler for det. Og hvor de fattige
må leve på gaden.

Jesper
Midterpartierne tilbage i dansk politik !