Mimi J som integrationsminister
Fra : Knud Larsen

Dato : 25-01-05 16:41

Hørte lige Mimis time på P1. Hun tager prisen som alle demagogers moder:

Antallet af indvandrere betyder intet for integrationen, - det er vores
skyld at indvandrere er dårligt uddannede, - hvis vi talte pænt til
indvandrere, så ville der ikke være nogen indvandrerkriminalitet, - vi har
praktisk taget ikke "taget" nogen indvandrer/flygtninge sammenlignet med
andre lande.

OG, som hun bekræftede to gange: "Vi har råd til det hele". Vi er jo - som
hun ynder at gentage så ofte som muligt, verdens 4. eller 5. rigeste land.
Og vi kan kun blive stadig rigere, kan dette orakel se i sin krystalkugle.
Og når vi så bliver fattige, så finder hun med garanti en undskyldning som
fx: "vi har selv været ude om det fordi vi ikke har været venlige nok"

Jeg så for et par uger siden en lærer fra Handelshøjskolen skrive, at han
mener globaliseringen bliver en græsk tragedie for os. Nu går vi grinende
til banken med overskuddet fra den, men vi går for vidt i vores overmod, og
lande som Kina, Indien vil feje os af banen om nogle år, og vi kan intet
stille op. (Medmindre vi får den geniale Mimi med sine ideer om statstilskud
til gud og hvermand, som integrationsminister, - hun skal integrere Danmark
i verdenssamfundet igen)

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-01-05 17:13

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> en lærer fra Handelshøjskolen

Så skal du nok ikke tage det der bliver sagt alt for alvorligt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-01-05 19:30

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Så skal du nok ikke tage det der bliver sagt alt for alvorligt.

Var det en vittighed?

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-01-05 22:01

> Var det en vittighed?

Næh, jeg har erfaret at handelshøjskolelærere har det med at lukke
sludder ud.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 01:42

"Martin Kristensen" <inv@l.id> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Næh, jeg har erfaret at handelshøjskolelærere har det med at lukke
> sludder ud.

Ja, det siger de 30.000 studerende på handelshøjskolen også altid, - de af
dem, der dumper til eksamen.

For at skære det ud i karton, så er det gak at "anmelde" flere hundrede
lærere på en gang, især når vi har at gøre med folk som er inden for mange
forskellige faggrene, som fx sprog og kultur, filosofi, etik, matematik,
jura osv osv.

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 18:21

> Hørte lige Mimis time på P1. Hun tager prisen som alle demagogers
> moder:

Ja, hun er næsten lige så let at forstå som paven i Rom.. Den må hun så
til gengæld have drukket..

"na na na na nana....."

Fra : Pjensen73

Dato : 25-01-05 20:17

Knud Larsen skrev:

Mimi J som integrationsminister.

Ja, god ide.... Og Peter Brixtofte som Finansminister