Find din kandidat her
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 25-01-05 16:23

På Danmarks Radios hjemmeside www.dr.dk/kandidat (orange felt midt på siden)
kan man ved at svare på 10 spørgsmål finde de 3 kandidater man er mest enig
med, og dem man er mest uenig med.

Prøv det !! Det virker faktisk meget godt, i hvert fald for mig

Jesper
Midterpartierne tilbage i dansk politik !

Fra : Jesper

Dato : 25-01-05 17:22

Jesper Sørensen <jesper@nomail.de> wrote:

> Midterpartierne tilbage i dansk politik !

Dit ønske lader til at gå i opfyldelse: Alle midterpartier undtagen De
Radikale står til at gå tilbage ved valget.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-01-05 22:12

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Dit ønske lader til at gå i opfyldelse: Alle midterpartier undtagen De
> Radikale står til at gå tilbage ved valget.

DF står da svjv også til at få et meget godt valg

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Michael

Dato : 25-01-05 22:49

Martin Kristensen wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> DF står da svjv også til at få et meget godt valg

Ja, men midterpartierne går tilbage i modsætning til det yderste højre.

/michael

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-01-05 08:56

> Dit ønske lader til at gå i opfyldelse: Alle midterpartier undtagen De
> Radikale står til at gå tilbage ved valget.
> --

Ja du morer dig, Det er bare fordi meningsmålingerne har spurgt de forkerte
mennesker
Bare vent til efter valget så har midten overtaget magten, i stedet for
højrefløjspartiet DF !!

Jesper
Midterpartierne tilbage i dansk politik !!
Dansk fjolseparti ud af tinget.

Fra : Jesper

Dato : 27-01-05 00:09

> [...]
> højrefløjspartiet DF !!
>
> Jesper
> Midterpartierne tilbage i dansk politik !!

Tror du også på storken?

Fra : Pjensen73

Dato : 27-01-05 00:18

Jesper skrev:

> Tror du også på storken?

Ja, det må han gøre.
En ting er 100% sikkert, og det er at Dansk Folkeparti IKKE ryger ud af
folketinget.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 01:19

On Thu, 27 Jan 2005 00:18:08 +0100, Pjensen73
<p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote:

>Ja, det må han gøre.
>En ting er 100% sikkert, og det er at Dansk Folkeparti IKKE ryger ud af
>folketinget.

Jeg tvivler på at de er på tinge om 20-30 år.

Regards Croc®

Fra : Andropov

Dato : 27-01-05 01:21

On Thu, 27 Jan 2005 01:18:40 +0100, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Jeg tvivler på at de er på tinge om 20-30 år.

De er nok væsentlig mere levedygtige end fremskridtspartiet var.
De har lært at simulere Socialdemokrati ligesom Venstre og så længe
der findes indvandrere kan de måske have vind i sejlene.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 11:17

On Thu, 27 Jan 2005 01:21:23 +0100, Andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>De er nok væsentlig mere levedygtige end fremskridtspartiet var.
>De har lært at simulere Socialdemokrati ligesom Venstre og så længe
>der findes indvandrere kan de måske have vind i sejlene.

Hvis hjemmehjælperen bliver kørt over af en lastbil i morgen, er de
væk efter to valg. Partiet er jo ikke engang demokratisk opbygget.
Selv de hedengangne kommunister havde en mere demokratisk
partistruktur.

Regards Croc®

Fra : Andropov

Dato : 27-01-05 11:25

On Thu, 27 Jan 2005 11:17:24 +0100, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> [...]
>væk efter to valg. Partiet er jo ikke engang demokratisk opbygget.
>Selv de hedengangne kommunister havde en mere demokratisk

Jeg ved ikke hvordan partiet er opbygget. Men det kan vel ikke undgå
at være bedre end Fremskridtspartiet hvor det var ren anarki :)

Fra : Allan Knaap

Dato : 27-01-05 08:41

"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.de> wrote in message

> [...]
> forkerte
> mennesker
> Bare vent til efter valget så har midten overtaget magten, i stedet for

Jamen, midten i dansk politik har magten. Pænt repræsenteret af Dansk
Folkeparti.

Allan Knaap

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-01-05 09:28

> Jamen, midten i dansk politik har magten. Pænt repræsenteret af Dansk
> Folkeparti.
>
> Allan Knaap

Det er den største joke i denne valgkamp, at DF skulle være et midterparti.
Med deres fremmefjendske og nationalistiske holdninger, ER de placeret langt
ude på højrefløj.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 11:19

On Thu, 27 Jan 2005 08:40:34 +0100, "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com>
wrote:

>Jamen, midten i dansk politik har magten. Pænt repræsenteret af Dansk
>Folkeparti.

At løgne og idioti bliver gentaget i det evindelige gør dem stadig
ikke til fakta.

Regards Croc®

Fra : Allan Knaap

Dato : 27-01-05 15:06

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> At løgne og idioti bliver gentaget i det evindelige gør dem stadig
> ikke til fakta.

Det har du fuldkommen ret i, hvor jeg også afholder mig fra den slags.

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please"
- Mark Twain

Allan Knaap

Fra : PerX ...

Dato : 27-01-05 21:49

In article <41f662a2$0$45715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
jesper@nomail.de says...
> På Danmarks Radios hjemmeside www.dr.dk/kandidat

Endnu en talentløst designed side fra amatørene i DR (justerbare fonts!)
- og vi tvinges til at betale deres løn - fy fanden.