Gameboykrigen
Fra : Zeki

Dato : 25-01-05 10:22

Næste skridt i Virtual Reality:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4199935.stm

Hvorfor skyde på animerede figurer, når man kan få "the real thing"?

Mvh Zeki

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 10:33

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote in message
> Næste skridt i Virtual Reality:
>
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4199935.stm
>
> Hvorfor skyde på animerede figurer, når man kan få "the real thing"?

Hvorfor lade amerikanske soldater dø, når man kan sende en maskine ind i
stedet?

Hvis du er sur over deres opfindelse, kan du jo rejse derned og åbne et
universitet, så selvmordsbomberne kan blive hævet over stenalderstadiet, og
selv opfinde noget lignende.

Jøsses.

Tim

Fra : Zeki

Dato : 25-01-05 10:39

> Hvorfor lade amerikanske soldater dø, når man kan sende en maskine ind i
> stedet?

Netop! Du ser mig jo ikke argumentere imod det, vel?
Det er jo helt perfekt det her. Nu kan vi ikke længere blot bruge smart
bombs fra luften, men også sidde få kilometer væk fra "problemområder" og
lade robotten klare hele arbejdet, ved at man trykker på de rigtige knapper
på sit gamepad. Counter Strike enthusiaster vil savle.

> Hvis du er sur over deres opfindelse, kan du jo rejse derned og åbne et
> universitet, så selvmordsbomberne kan blive hævet over stenalderstadiet,
og
> selv opfinde noget lignende.

Hvorfor skulle jeg dog det? Og kan en bombe opfinde noget som helst?

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 10:46

> Netop! Du ser mig jo ikke argumentere imod det, vel?

Nej, men jeg kender dig fra alle dine tidligere indlæg, og det skulle undre
mig, om du var blevet klogere i mellemtiden.

> [...]
knapper
> på sit gamepad. Counter Strike enthusiaster vil savle.

.... tjahh, så der kan blive nakket nogle amerikanere vel.

> Og kan en bombe opfinde noget som helst?

Kan en bombe begå selvmord?... hvis ikke, så tror jeg nok du ved, hvad jeg
mener med en selvmordsbomber.

Tim

Fra : Zeki

Dato : 25-01-05 10:48

> Nej, men jeg kender dig fra alle dine tidligere indlæg, og det skulle
undre
> mig, om du var blevet klogere i mellemtiden.

Og det eneste jeg kan erindre om dig er, at du har større trang til
personfnidder, mudderkastning og at udtrykke dig nedladende om andre, end at
tage stilling til essensen i en problemstilling. Intet har ændret sig kan
jeg se, derfor er debat med dig stadig det rene spild af tid.

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 11:17

> [...]
at
> tage stilling til essensen i en problemstilling.

Næhh.. personfnidder overlader jeg til andre, men jeg kan da ikke negligere
dine tidligere indlæg, hvilket hovedsageligt var amerikaner-bashing. Det gør
naturligvis, at det ikke er svært at gennemskue et underliggende budskab i
dit indlæg, selvom du skriver "Du ser mig jo ikke argumentere imod det,
vel?".

Desuden tager jeg da _netop_ stilling til essensen i dit indlæg.

> Intet har ændret sig kan
> jeg se, derfor er debat med dig stadig det rene spild af tid.

Ja, ja... du må undskylde, at jeg straks gennemskuede dig.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 20:02

On Tue, 25 Jan 2005 10:47:58 +0100, "Zeki"
> [...]

>tage stilling til essensen i en problemstilling. Intet har ændret sig kan
>jeg se, derfor er debat med dig stadig det rene spild af tid.

Vær nu ikke for hård ved Tim, han ved ganske enkelt ikke bedre.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 26-01-05 00:04

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Vær nu ikke for hård ved Tim, han ved ganske enkelt ikke bedre.

Zeki er lige så nem at gennemskue som dig... i spiller den samme melodi hele
tiden.

Tim

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 25-01-05 11:02

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Næste skridt i Virtual Reality:

Postede den nyhed igår.

Fra : Frank

Dato : 25-01-05 14:58

Hej

> Hvorfor skyde på animerede figurer, når man kan få "the real thing"?

Hvorfor udsætte egne soldater for fare når de kan udfører opgaven i
sikkerhed ved brug af teknik?

Mvh
Frank

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 14:59

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message
> Hej

> Hvorfor udsætte egne soldater for fare når de kan udfører opgaven i
> sikkerhed ved brug af teknik?

Så du forstod altså også det "skjulte" budskab i hans indlæg?

Tim

Fra : #2066

Dato : 25-01-05 15:45

> [...]
>
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4199935.stm
>
> Hvorfor skyde på animerede figurer, når man kan få "the real thing"?

Ja, det er da innovation der vil noget. Man kan oven i koebet kombinere det
med denne ide: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4022147.stm.

Lad videogaming entusiaster verden over faa lov til at skyde paa rigtige
mennesker mod betaling. Hvad mon dagsprisen paa en iraker bliver? Mon boern
kommer til at koste ekstra eller bliver de billigere end fx ubevaebnede
voksne?

Taenk, hvis det allerede havde vaeret indfoert - Bush ville ikke have vaeret
noedt til til at gaa til Kongressen for at bede om yderligere 80 mia. $ til
fortsaettelsen af krigen i Irak.

Fra : Jesper

Dato : 25-01-05 16:19

> [...]

> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4199935.stm
>
> Hvorfor skyde på animerede figurer, når man kan få "the real thing"?

Hvorfor ikke gå over til at slås med køller som de gjorde i stenalderen?
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection: