"Falske børn"
Fra : Knud Larsen

Dato : 24-01-05 18:19

Nu vil De Radikale gud hjælpe os, straffe de indvandrere som har importeret
falske børn, der skal være konsekvenser siger de, - er de gået helt fra
koncepterne, eller er der snart valg?

Iøvrigt bemærkelsesværdigt, at dem der har vidst, at børn levede hos falske
forældre - som vi ser igen og igen og på andre områder som fx omskæring -
ikke vil anmelde det til myndighederne, for det kunne jo betyde, at børnene
ville blive sendt tilbage til deres forældre, og deres fup-forældre ville
miste børnepengene.
Det er utroligt at disse mennesker simpelthen ser bort fra børnenes tarv,
ELLER at de tror at alle verdens børn har bedst af at vokse op i Danmark,
evt i pleje, - som i parentes bemærket koster omkring 800.000 kr pr barn om
året.

Allerede i stenalderen bemærkede jeg at VS - som jeg stemte på - altid tog
forældrenes parti mod børnene, og jeg tækte på om det havde noget med
stemmer at gøre, men det havde det nok ikke, det havde noget med
kultur-relativisme at gøre, ønsket om at få indført det multikaotiske
samfund.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 09:02

> [...]
> stemmer at gøre, men det havde det nok ikke, det havde noget med
> kultur-relativisme at gøre, ønsket om at få indført det multikaotiske

DNA-test var parat i 1988 da jeg fik trykt artikler om sådan forebyggelse af
socialbedrageri ved import af børn der ikke var biobeslægtet som påstået.
"Foråret så sagte kommer" - at Glistrup igen og igen stillede lovforslag
(med bilag fra mig) hjalp til at biokemiske fremskridt nu trænger ind og
hæmmer folkevandringen lidt.