DF > lov & orden, respekt og konsekvens
Fra : Steen Jensen

Dato : 24-01-05 12:55

Efter at have stemt et helt andet sted i mange år, har jeg denne gang
bestemt mig for, at stemme på DF!
Som et minimum, kræver jeg at politikerne der styrer landet, sørger for
lov og orden, respekt og konsekvens.

Jeg hænger mig ikke så meget i 'spidsfindige' holdninger om indvandrere
og homoseksuelle - det primære for mig, ved dette valg, er at jeg er
træt af lovløsheden der ser ud som om, det er et stigende problem.

Voldsmænd burde ikke slippe med milde straffe, de skal enten hjem for de
kom fra, eller straffes hårdt på anden måde.

Selv om de fleste partier vagt snakker om det, ser jeg DF som det eneste
parti, der virkeligt mener det.

Der er sikkert mange synspunkter jeg ikke deler med DF, men sådan vil
det nok være med de fleste partiet - fx synes jeg ideen om borgerløn er
god - var det ikke Sømandsbossen, der oprindeligt lancerede ideen?

Der er x antal jobs i danmark, og y antal personer om det.

Enten skal man dele x med y, eller osse det overskydende antal personer,
legitimt kunne gå uden arbejde - og ikke være jaget vildt, som det er i
dag.

--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-01-05 14:10

"Steen Jensen" wrote

> Efter at have stemt et helt andet sted i mange år, har jeg denne gang
> bestemt mig for, at stemme på DF!
> Som et minimum, kræver jeg at politikerne der styrer landet, sørger for
> lov og orden, respekt og konsekvens.

Jeg har set DF's forkvinde overtræde en lov på TV. Således taget med
bukserne nede erklærede hun frejdigt, at det var en fjollet lov, så den
mente hun sig berettiget til at overtræde.

Er det, hvad du kalder retspolitisk konsekvens?

- Jensby

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-01-05 14:26

Jan Bang Jensby <jensbyFJERN@lite.dk> wrote:

> Jeg har set DF's forkvinde overtræde en lov på TV. Således taget med
> bukserne nede erklærede hun frejdigt, at det var en fjollet lov, så den
> mente hun sig berettiget til at overtræde.

Jeg ved ikke lige hvad du mener, for jeg har iukke set det - det JEG
mener er, at det skal være slut med overfald og tæskehold (hvadenten det
er invandrere eller racister...eller nogle helt tredie), det skal være
slut med, at der ikke er respekt for den danske lovgivning.
Den er jo så slatten efterhånden, at kriminelle bare griner af den.
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-01-05 14:58

Steen Jensen wrote:

> [...]
> være slut med, at der ikke er respekt for den danske lovgivning.
> Den er jo så slatten efterhånden, at kriminelle bare griner af den.

Hmmm.
Nu er det jo ikke politekerne der bekæmper lovovertrædere, og da hun ikke
selv vil overholde visse love, her tænker jeg på våbenloven og på
udlændingeloven, sååee..

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley

Fra : Tim

Dato : 24-01-05 15:14

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Hmmm.
> Nu er det jo ikke politekerne der bekæmper lovovertrædere, og da hun ikke
> selv vil overholde visse love, her tænker jeg på våbenloven og på
> udlændingeloven, sååee..

Du hentyder vel til den peberspray hun brugte, da __hun blev overfaldet__,
samt 24-årsreglern, som selv de Radikale har måttet indrømme følger
reglerne?

Desuden er det da i høj grad politikerne der skal bekæmpe lovovertrædelser.
Hvis de, f.eks., ikke afsatte een eneste krone til politiet, hvordan tror du
så det ville se ud i Danmark?

Du spinner, Riise.

Tim

Fra : G.B.

Dato : 24-01-05 16:24

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du hentyder vel til den peberspray hun brugte, da __hun blev

Ikke brugte - tog op af tasken og viste frem.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 16:28

On 24 Jan 2005 15:23:41 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote:

>"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Ikke brugte - tog op af tasken og viste frem.

Men hvis nu en kvinde bruger peberspray'en ved voldtægtsforsøg. Mon
hun så vil blive dømt for noget som helst....

Fra : Allan Riise

Dato : 24-01-05 16:30

Andropov wrote:

> Men hvis nu en kvinde bruger peberspray'en ved voldtægtsforsøg. Mon
> hun så vil blive dømt for noget som helst....

Det er da vel ikke Pia K. du forestillede dig skulle blive voldtaget!?

Sorry, ku' ik' la' vær

Allan Riise

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-01-05 16:33

Allan Riise <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

> Det er da vel ikke Pia K. du forestillede dig skulle blive voldtaget!?

He he - så ville det næsten være uretfærdigt, at straffe yderligere...
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 16:42

On Mon, 24 Jan 2005 16:30:26 +0100, "Allan Riise"
<familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

>Det er da vel ikke Pia K. du forestillede dig skulle blive voldtaget!?
>
>Sorry, ku' ik' la' vær

Hun er jo en lækker steg i sin bedste alder.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-01-05 17:02

"Andropov" wrote

> Hun er jo en lækker steg i sin bedste alder.

Off topic - men det minder mig om:

Hvad er ligheden mellem at stå på toppen af Eiffeltårnet og at få et blowjob
af Pia K?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Man skal lade være med at kigge ned.

Fra : Sten Schou

Dato : 24-01-05 18:05

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er ligheden mellem at stå på toppen af Eiffeltårnet og at få et
> [...]

Taler du af erfaring?

Hilsen Sten

Fra : Croc®

Dato : 24-01-05 19:09

On Mon, 24 Jan 2005 17:02:18 +0100, "Jan Bang Jensby"
<jensbyFJERN@lite.dk> wrote:

>Hvad er ligheden mellem at stå på toppen af Eiffeltårnet og at få et blowjob
>af Pia K?

Lige meget hvordan det føles, så kig for guds skyld ikke ned.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 24-01-05 19:29

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Men hvis nu en kvinde bruger peberspray'en ved voldtægtsforsøg. Mon
> hun så vil blive dømt for noget som helst....

Ifølge Allan Riise burde hun åbenbart.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 24-01-05 19:48

Tim wrote:
> "Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Ifølge Allan Riise burde hun åbenbart.

En bøde for ulovlig våbenbesiddelse, ja!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 24-01-05 20:38

> En bøde for ulovlig våbenbesiddelse, ja!

Næhh... hun burde have en præmie for det.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 24-01-05 20:45

Tim wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Næhh... hun burde have en præmie for det.

Når nu jeg møder en der vil slå mig, og jeg så er bange for at vedkommende
enten har en kniv, eller en pepperspray, så bruger jeg en pistol i stedet,
og skyder fuckeren i knæet.
Næste gang en voldsperson skal ud og lave vold, så ved vedkommende at der e
nogen i Danmark der bærer skydevåben, altså skaffer han også skydevåben,
o.s.v.
Det er en spiral vi ikke skal ind på, derfor er det vigtigt at våben loven
overholdes.
Og derfor skal der gives bøder ved overtrædelse af loven, vi lever jo, gud
ske lov for det, ikke i USA!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 24-01-05 20:57

> Når nu jeg møder en der vil slå mig, og jeg så er bange for at vedkommende
> enten har en kniv, eller en pepperspray, så bruger jeg en pistol i stedet,
> og skyder fuckeren i knæet.

Du burde sgu' spærres inde. Du er jo direkte farlig.

> Næste gang en voldsperson skal ud og lave vold, så ved vedkommende at der
> e nogen i Danmark der bærer skydevåben, altså skaffer han også skydevåben,
> o.s.v.

Det forudsætter da, at der er galninge som dig, der render rundt med
pistoler.

> Det er en spiral vi ikke skal ind på, derfor er det vigtigt at våben loven
> overholdes.

Nåhh... du mente det ikke.

> Og derfor skal der gives bøder ved overtrædelse af loven, vi lever jo, gud
> ske lov for det, ikke i USA!

Der er langt fra en pebberspray til et M75... jeg tror aldrig der er nogen
der er kommet til skade med førstnævnte, men den kan da i hvertfald holde en
fuld voldtægtsstodder stangen.

Tim

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 25-01-05 00:06

Tim wrote:

> Du burde sgu' spærres inde. Du er jo direkte farlig.

Hvorfor skriver du det her fjolleri, når du selv medgiiver længere nede, at
du godt kan se at det er sådan man kan se det vil kunne eskalere?

> [...]

Hvorfor skriver du det her fjolleri, når du selv medgiiver længere nede, at
du godt kan se at det er sådan man kan se det vil kunne eskalere?

Og, alligevel, så skulle du give udtryk for at jeg skulle kunne gøre
evenstående ting, uagtet det du her skriver.
Spin og atter spin.

Bla bla bla.
Lov er lov, og lov skal holdes.

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 09:20

> Og, alligevel, så skulle du give udtryk for at jeg skulle kunne gøre
> evenstående ting, uagtet det du her skriver.
> [...]

Blahh, blahh... ja så er det ligegyldigt om man bliver voldtaget eller ej,
så længe man ikke bryder loven ved at benytte en pepperspray til at beskytte
sig med.

Desuden har jeg jo lige bevist i tråden "Pressemeddelelse fra Dansk
Folkeparti", at det faktisk er _dig_ der spinner, og ikke mig. ... We've got
a saying... and your so full of it!

Tim

Fra : Egon Stich

Dato : 25-01-05 15:21

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overholdes.
> Og derfor skal der gives bøder ved overtrædelse af loven, vi lever jo, gud

Og hvor meget har det så hjulpet, at hysteriske politikere har strammet
våbenloven?
Det eneste der er sket er, at vi lovlydige ikke kan gå med sin lommekniv
mere.
Det havde virket meget bedre, havde man lavet en lov der forbød mennesker at
stikke hinanden med knive???

MVH
Egon.

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 18:00

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen

> Det havde virket meget bedre, havde man lavet en lov der forbød
> mennesker at stikke hinanden med knive???

Har vi ikke sådan én i forvejen?

Fra : Egon Stich

Dato : 25-01-05 21:09

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> "We all have private ails. The troublemakers are they
> who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

???????
Jamen.....

Hvorså så vedtage loven om nix lommeknive for b.la. os pensionister?
Skulle det mon være populisme hos idiotiske politikere, der skal vise sig
"handlekraftige"?

MVH
Egon.

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 22:49

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen news:24yJd.271
$hw4.59@news.get2net.dk:

> Hvorså så vedtage loven om nix lommeknive for b.la. os pensionister?

Jeg synes også det er en tåbelig lov. Jeg er vant til at gå enten med en
Löwenmesser eller en Victorinox, og jeg kunne aldrig drømme om at bruge den
til andet end det den er beregnet til: Som værktøj.

Og jeg har endda blankvåbentilladelse...

Fra : Sten Schou

Dato : 24-01-05 18:06

"Steen Jensen" <isteen@portoos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> slut med, at der ikke er respekt for den danske lovgivning.
> Den er jo så slatten efterhånden, at kriminelle bare griner af den.

Indvandrere eller racister????...kan du uddybe det lidt nærmere.

Hilsen Sten

Fra : Steen Jensen

Dato : 25-01-05 10:20

Sten Schou <mohmedabacha@yahoo.ca> wrote:

> Indvandrere eller racister????...kan du uddybe det lidt nærmere.

Gerne.
For mig er det uendeligt ligegyldigt, hvem det er, der bryder loven -
alle skal straffes....og langt hårdere end det sker i dag.
Om det er en flok 2G-indvandrere der optræder som tæskehold, HuT, Dansk
Forum (eller hvad de kalder sig), rockere, et par lavintelligente
racister der tæver en mørklødet mand - de skal sættes godt og grundigt
på plads....alle sammen!

I øvrigt kan indvandrere sagtens være racister.
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Tim

Dato : 25-01-05 10:28

"Steen Jensen" <isteen@portoos.dk> wrote in message

> [...]
> på plads....alle sammen!
>
> I øvrigt kan indvandrere sagtens være racister.

Så burde det vist være på plads.

At der bliver talt så meget om indvandrere i kriminalistisk sammenhæng er jo
fordi, at de fylder urimeligt meget i statistikkerne.

At der er så stor en modvilje blandt socialister imod at erkende den
faktiske situation, er tilgengæld uforståeligt.

Tim