/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Grov mishandling!?
Fra : G.B.


Dato : 22-01-05 23:36


Så kommer de alvorlige sigtelser
[http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=530600/] mod blandt andre den
danske officer, Annemette Hommel.

Set i lyset af daglige selvmordsbombesprængninger af politistationer,
raketangreb på eksempelvis den danske lejr i Irak, konstante trusler om
satanisk vold og mord fra "Al Zatani" - og daglige kidnapninger og
halshugninger for åben skærm eller på åben gade - KAN det på folk med en
normal virkelighedsopfattelse virke en anelse ABSURD, når en dansk officer
skal i fængsel for at nægte omgående servering af et glas vand under et
kortvarigt forhør af en formodet terrorist i Irak, og for at have ladet ham
sidde på gulvet under afhøringen (i fuld overensstemmelse med
lokalbefolkningens normale siddestil til daglig). SKULLE hun være kommet
til at tiltale en fange uhøfligt, ja…hvad så?

Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed, som danske
officerer skal ofres på slagtebænken for. Soldater, som hver dag sætter
deres liv på spil, og som gør en stor indsats for verdensfreden ude i det
virkelige liv - i modsætning til de skrivebords"generaler", der sidder
herhjemme og pudser glorien af ved at pisse på danske udsendte, der jo bare
skal gøre det beskidte arbejde og holde kæft, mens hovederne ruller omkring
dem og bomberne sprænger om ørerne.

Føj for satan!!!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

 
 
Georgs ven (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Georgs ven


Dato : 23-01-05 09:21

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:41f2d56c$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Så kommer de alvorlige sigtelser
> [http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=530600/] mod blandt andre
> den
> danske officer, Annemette Hommel.
>
> Set i lyset af daglige selvmordsbombesprængninger af politistationer,
> raketangreb på eksempelvis den danske lejr i Irak, konstante trusler om
> satanisk vold og mord fra "Al Zatani" - og daglige kidnapninger og
> halshugninger for åben skærm eller på åben gade - KAN det på folk med en
> normal virkelighedsopfattelse virke en anelse ABSURD, når en dansk officer
> skal i fængsel for at nægte omgående servering af et glas vand under et
> kortvarigt forhør af en formodet terrorist i Irak, og for at have ladet
> ham
> sidde på gulvet under afhøringen (i fuld overensstemmelse med
> lokalbefolkningens normale siddestil til daglig). SKULLE hun være kommet
> til at tiltale en fange uhøfligt, ja.hvad så?

Hun skal overholde international ret, den møgkælling og så er den ikke ret
meget længere.

> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,

Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.

som danske
> officerer skal ofres på slagtebænken for. Soldater, som hver dag sætter
> deres liv på spil,

Hvilket mange af os ikke har bedt dem om. De spilder vores skattekroner på
krigsturisme. De er ikke andet end en flok lystmordere.

og som gør en stor indsats for verdensfreden ude i det
> virkelige liv

Gu gør de ej - de dræber og toturerer, alt det du går ind for,
fascist-Georg.

- i modsætning til de skrivebords"generaler",

Sådan én som du er, din hykler.

der sidder
> herhjemme og pudser glorien af ved at pisse på danske udsendte, der jo
> bare
> skal gøre det beskidte arbejde og holde kæft,

Det er DIG der skal lukke røven dit facsistmøgdyr ude på amager.

mens hovederne ruller omkring
> dem og bomberne sprænger om ørerne.
>
> Føj for satan!!!

Ja føj for satan et svin du er.

--
Georgs ven

gæt 3 gange hvem det er



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 10:13

Georgs ven wrote:
> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:41f2d56c$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> Så kommer de alvorlige sigtelser
>> [http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=530600/] mod blandt
>> andre den
>> danske officer, Annemette Hommel.
>>
>> Set i lyset af daglige selvmordsbombesprængninger af politistationer,
>> raketangreb på eksempelvis den danske lejr i Irak, konstante trusler
>> om satanisk vold og mord fra "Al Zatani" - og daglige kidnapninger og
>> halshugninger for åben skærm eller på åben gade - KAN det på folk
>> med en normal virkelighedsopfattelse virke en anelse ABSURD, når en
>> dansk officer skal i fængsel for at nægte omgående servering af et
>> glas vand under et kortvarigt forhør af en formodet terrorist i
>> Irak, og for at have ladet ham
>> sidde på gulvet under afhøringen (i fuld overensstemmelse med
>> lokalbefolkningens normale siddestil til daglig). SKULLE hun være
>> kommet til at tiltale en fange uhøfligt, ja.hvad så?
>
> Hun skal overholde international ret, den møgkælling og så er den
> ikke ret meget længere.
>
>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>
> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>
> som danske
>> officerer skal ofres på slagtebænken for. Soldater, som hver dag
>> sætter deres liv på spil,
>
> Hvilket mange af os ikke har bedt dem om. De spilder vores
> skattekroner på krigsturisme. De er ikke andet end en flok
> lystmordere.
> og som gør en stor indsats for verdensfreden ude i det
>> virkelige liv
>
> Gu gør de ej - de dræber og toturerer, alt det du går ind for,
> fascist-Georg.
>
> - i modsætning til de skrivebords"generaler",
>
> Sådan én som du er, din hykler.
>
> der sidder
>> herhjemme og pudser glorien af ved at pisse på danske udsendte, der
>> jo bare
>> skal gøre det beskidte arbejde og holde kæft,
>
> Det er DIG der skal lukke røven dit facsistmøgdyr ude på amager.
>
> mens hovederne ruller omkring
>> dem og bomberne sprænger om ørerne.
>>
>> Føj for satan!!!
>
> Ja føj for satan et svin du er.

Hej Kim L.

--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Kim Larsen (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-01-05 02:29

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:41f36a93$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Georgs ven wrote:
>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:41f2d56c$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>> Så kommer de alvorlige sigtelser
>>> [http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=530600/] mod blandt
>>> andre den
>>> danske officer, Annemette Hommel.
>>>
>>> Set i lyset af daglige selvmordsbombesprængninger af politistationer,
>>> raketangreb på eksempelvis den danske lejr i Irak, konstante trusler
>>> om satanisk vold og mord fra "Al Zatani" - og daglige kidnapninger og
>>> halshugninger for åben skærm eller på åben gade - KAN det på folk
>>> med en normal virkelighedsopfattelse virke en anelse ABSURD, når en
>>> dansk officer skal i fængsel for at nægte omgående servering af et
>>> glas vand under et kortvarigt forhør af en formodet terrorist i
>>> Irak, og for at have ladet ham
>>> sidde på gulvet under afhøringen (i fuld overensstemmelse med
>>> lokalbefolkningens normale siddestil til daglig). SKULLE hun være
>>> kommet til at tiltale en fange uhøfligt, ja.hvad så?
>>
>> Hun skal overholde international ret, den møgkælling og så er den
>> ikke ret meget længere.
>>
>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>>
>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>>
>> som danske
>>> officerer skal ofres på slagtebænken for. Soldater, som hver dag
>>> sætter deres liv på spil,
>>
>> Hvilket mange af os ikke har bedt dem om. De spilder vores
>> skattekroner på krigsturisme. De er ikke andet end en flok
>> lystmordere.
>> og som gør en stor indsats for verdensfreden ude i det
>>> virkelige liv
>>
>> Gu gør de ej - de dræber og toturerer, alt det du går ind for,
>> fascist-Georg.
>>
>> - i modsætning til de skrivebords"generaler",
>>
>> Sådan én som du er, din hykler.
>>
>> der sidder
>>> herhjemme og pudser glorien af ved at pisse på danske udsendte, der
>>> jo bare
>>> skal gøre det beskidte arbejde og holde kæft,
>>
>> Det er DIG der skal lukke røven dit facsistmøgdyr ude på amager.
>>
>> mens hovederne ruller omkring
>>> dem og bomberne sprænger om ørerne.
>>>
>>> Føj for satan!!!
>>
>> Ja føj for satan et svin du er.
>
> Hej Kim L.

He he - ja det er svært at skjule.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



G.B. (23-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 23-01-05 10:27

"Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:

>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.

Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

G.B. (23-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 23-01-05 10:47

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:41f36de6$0$304
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.

- Kim Larsen, selvfølgelig. Burde have gættet det straks ud fra niveauet.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Jim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-01-05 10:55

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:41f36de6$0$304$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:
>
>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>
> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.

Kim er ikke så anonym, som han tror...
En søgning på google afslører mange ting om Kim.

J.



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 10:58

Jim wrote:
> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:41f36de6$0$304$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>> news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:
>>
>>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>>
>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>
> Kim er ikke så anonym, som han tror...
> En søgning på google afslører mange ting om Kim.

Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Jim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-01-05 11:32

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:41f37524$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:41f36de6$0$304$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> "Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:
>>>
>>>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>>>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>>>
>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>
>> Kim er ikke så anonym, som han tror...
>> En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>
> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!

Nu har jeg ikke noget udestående med Georg, men Kim er utrolig kæphøj i
sine udtalelser.
Jeg har set en del af hans personangreb, hvor han glemmer bolden, han
burde gå efter.
Jeg kan godt være uenig med folk i debatten, men jeg sviner sjældent
folk til i så grove vendinger, som Kim gør.
Jeg skal virkelig provokeres, før jeg ruller mig ud.
Tilsyneladende skal der ikke meget til, før Kim sviner en politisk
modstander til, når han ikke er på samme hold hvad muslimer angår.



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 11:38

Jim wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:41f37524$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jim wrote:
>>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:41f36de6$0$304$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>> "Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:
>>>>
>>>>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>>>>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>>>>
>>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>
>>> Kim er ikke så anonym, som han tror...
>>> En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>>
>> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
>> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!
>
> Nu har jeg ikke noget udestående med Georg, men Kim er utrolig kæphøj
> i sine udtalelser.
> Jeg har set en del af hans personangreb, hvor han glemmer bolden, han
> burde gå efter.
> Jeg kan godt være uenig med folk i debatten, men jeg sviner sjældent
> folk til i så grove vendinger, som Kim gør.
> Jeg skal virkelig provokeres, før jeg ruller mig ud.
> Tilsyneladende skal der ikke meget til, før Kim sviner en politisk
> modstander til, når han ikke er på samme hold hvad muslimer angår.

Jeg forsvarer skam heller ikke Kim, og det er da heller ikke rart at lægge
øjne til mange af hans skriv, men det jeg prøvede at gøre opmærksom på, er
at G.B. Arc@na, er *den værste* ringer til folk midt om natten, lover tæv
til højre og venstre, og lyver herinde.
Grunden til at jeg skriver det, er at jeg kan forstå at Kim bruger G.B.'s
metoder imod ham selv, og for at fortælle at man ikke altid skal tage G.B.
for gode varer, faktisk mere det modsatte!

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Jim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-01-05 12:45

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:41f37e96$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>
>> Nu har jeg ikke noget udestående med Georg, men Kim er utrolig kæphøj
>> i sine udtalelser.
>> Jeg har set en del af hans personangreb, hvor han glemmer bolden, han
>> burde gå efter.
>> Jeg kan godt være uenig med folk i debatten, men jeg sviner sjældent
>> folk til i så grove vendinger, som Kim gør.
>> Jeg skal virkelig provokeres, før jeg ruller mig ud.
>> Tilsyneladende skal der ikke meget til, før Kim sviner en politisk
>> modstander til, når han ikke er på samme hold hvad muslimer angår.
>
> Jeg forsvarer skam heller ikke Kim, og det er da heller ikke rart at
> lægge øjne til mange af hans skriv, men det jeg prøvede at gøre
> opmærksom på, er at G.B. Arc@na, er *den værste* ringer til folk midt
> om natten, lover tæv til højre og venstre, og lyver herinde.
> Grunden til at jeg skriver det, er at jeg kan forstå at Kim bruger
> G.B.'s metoder imod ham selv, og for at fortælle at man ikke altid
> skal tage G.B. for gode varer, faktisk mere det modsatte!

Det er der heldigvis råd for.
Hvis man føler sig truet, kan man jo kontakte ordensmagten.
Men hvis man slynger om sig med ukvemsord, fordi man ikke er enig i
modpartens politiske holdninger, bør man give sig af med andre sysler.
Måske burde man så istedet forsøge med aktiviteter, som ikke indebærer
kommunikation på politisk plan.
Der er intet som politik og sport, der kan bringe folks pis i kog.

Jeg har oplevet at Kim er kommet med særdeles uheldige kommentarer til
folk, som forsøger at give udtryk for deres holdning om indvandrere, og
endda i en særdeles sober tone.
Og det var ikke enkeltstående tilfælde.
Nu er det sådan, at Georg jo ikke er anonym, og ad den vej jo står ved,
hvad han siger.
Men selvom jeg kender folks identitet, kunne jeg ikke drømme om at
afsløre den, hvis den tilsyneladende er anonym.

J



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 12:58

Jim wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:41f37e96$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jim wrote:
>>
>>> Nu har jeg ikke noget udestående med Georg, men Kim er utrolig
>>> kæphøj i sine udtalelser.
>>> Jeg har set en del af hans personangreb, hvor han glemmer bolden,
>>> han burde gå efter.
>>> Jeg kan godt være uenig med folk i debatten, men jeg sviner sjældent
>>> folk til i så grove vendinger, som Kim gør.
>>> Jeg skal virkelig provokeres, før jeg ruller mig ud.
>>> Tilsyneladende skal der ikke meget til, før Kim sviner en politisk
>>> modstander til, når han ikke er på samme hold hvad muslimer angår.
>>
>> Jeg forsvarer skam heller ikke Kim, og det er da heller ikke rart at
>> lægge øjne til mange af hans skriv, men det jeg prøvede at gøre
>> opmærksom på, er at G.B. Arc@na, er *den værste* ringer til folk midt
>> om natten, lover tæv til højre og venstre, og lyver herinde.
>> Grunden til at jeg skriver det, er at jeg kan forstå at Kim bruger
>> G.B.'s metoder imod ham selv, og for at fortælle at man ikke altid
>> skal tage G.B. for gode varer, faktisk mere det modsatte!
>
> Det er der heldigvis råd for.
> Hvis man føler sig truet, kan man jo kontakte ordensmagten.
> Men hvis man slynger om sig med ukvemsord, fordi man ikke er enig i
> modpartens politiske holdninger, bør man give sig af med andre sysler.
> Måske burde man så istedet forsøge med aktiviteter, som ikke indebærer
> kommunikation på politisk plan.
> Der er intet som politik og sport, der kan bringe folks pis i kog.
>
> Jeg har oplevet at Kim er kommet med særdeles uheldige kommentarer til
> folk, som forsøger at give udtryk for deres holdning om indvandrere,
> og endda i en særdeles sober tone.
> Og det var ikke enkeltstående tilfælde.
> Nu er det sådan, at Georg jo ikke er anonym, og ad den vej jo står
> ved, hvad han siger.
> Men selvom jeg kender folks identitet, kunne jeg ikke drømme om at
> afsløre den, hvis den tilsyneladende er anonym.

For du og jeg er han ikke, men nye debattører ved ikke hvem og hvad han er,
og kan ikke se det via IP eller hans hotmail adreese.

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Kim Larsen (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-01-05 02:36

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:41f39139$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
>> news:41f37e96$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jim wrote:
>>>
>>>> Nu har jeg ikke noget udestående med Georg, men Kim er utrolig
>>>> kæphøj i sine udtalelser.
>>>> Jeg har set en del af hans personangreb, hvor han glemmer bolden,
>>>> han burde gå efter.
>>>> Jeg kan godt være uenig med folk i debatten, men jeg sviner sjældent
>>>> folk til i så grove vendinger, som Kim gør.
>>>> Jeg skal virkelig provokeres, før jeg ruller mig ud.
>>>> Tilsyneladende skal der ikke meget til, før Kim sviner en politisk
>>>> modstander til, når han ikke er på samme hold hvad muslimer angår.
>>>
>>> Jeg forsvarer skam heller ikke Kim, og det er da heller ikke rart at
>>> lægge øjne til mange af hans skriv, men det jeg prøvede at gøre
>>> opmærksom på, er at G.B. Arc@na, er *den værste* ringer til folk midt
>>> om natten, lover tæv til højre og venstre, og lyver herinde.
>>> Grunden til at jeg skriver det, er at jeg kan forstå at Kim bruger
>>> G.B.'s metoder imod ham selv, og for at fortælle at man ikke altid
>>> skal tage G.B. for gode varer, faktisk mere det modsatte!
>>
>> Det er der heldigvis råd for.
>> Hvis man føler sig truet, kan man jo kontakte ordensmagten.
>> Men hvis man slynger om sig med ukvemsord, fordi man ikke er enig i
>> modpartens politiske holdninger, bør man give sig af med andre sysler.
>> Måske burde man så istedet forsøge med aktiviteter, som ikke indebærer
>> kommunikation på politisk plan.
>> Der er intet som politik og sport, der kan bringe folks pis i kog.
>>
>> Jeg har oplevet at Kim er kommet med særdeles uheldige kommentarer til
>> folk, som forsøger at give udtryk for deres holdning om indvandrere,
>> og endda i en særdeles sober tone.
>> Og det var ikke enkeltstående tilfælde.
>> Nu er det sådan, at Georg jo ikke er anonym, og ad den vej jo står
>> ved, hvad han siger.
>> Men selvom jeg kender folks identitet, kunne jeg ikke drømme om at
>> afsløre den, hvis den tilsyneladende er anonym.
>
> For du og jeg er han ikke, men nye debattører ved ikke hvem og hvad han
> er, og kan ikke se det via IP eller hans hotmail adreese.

Nej og lad det endelig blive ved det. Georg er en meget aggressiv debattør
som gennem al den tid jeg har deltaget i nyhedsgrupperne har svinet sine
modstandere til op og ned af ryggen indtil han heltemodigt har sat dem på
kill-filter. Den eneste som adskiller sig fra den statistik er AHW som G.B.
i en natlig telefonopringning i fjord truede på livet. Jo det er nogle
dejlige typer de har ude på den yderste højrefløj. Husk det, Jim, når du
tager sådan én som G.B. alias Arc@na i forsvar.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Michael Kirkegaard (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 23-01-05 13:54


> > Kim er ikke så anonym, som han tror...
> > En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>
> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!
>
Funker ikke, Allan...
Google finder nada

Michael



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 14:37

Michael Kirkegaard wrote:
>>> Kim er ikke så anonym, som han tror...
>>> En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>>
>> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
>> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!
>>
> Funker ikke, Allan...
> Google finder nada

Du skal jo bruge googlegroups

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 14:43

Michael Kirkegaard wrote:
>>> Kim er ikke så anonym, som han tror...
>>> En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>>
>> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
>> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!
>>
> Funker ikke, Allan...
> Google finder nada

Du kan starte med denne lille tråd, der også henviser til andre.

http://groups.google.com/groups?selm=10932810980.781295445625304%40dtext.news.tele.dk

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Tim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-01-05 14:30

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
news:41f37524$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:41f36de6$0$304$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> "Georgs ven" <kl26071@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:csvmkh$jkj$1@news.net.uni-c.dk:
>>>
>>>>> Jeg får kvalme af den totalt overdrevne politiske korrekthed,
>>>> Vi får også tit kvalme over dig, dit røvhul.
>>>
>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>
>> Kim er ikke så anonym, som han tror...
>> En søgning på google afslører mange ting om Kim.
>
> Så skulle du søge på trusler+arc@na+G.B.
> Så sker der ting og sager, for lille Georg han er skam den værste!!
>

Endnu en typisk Riise. Her mangler du bare at bruge ord som fjols og
dranker... du har dog husket "lille".

Det morsomme er, at du tror du vinder point på det, mens folk vel egentlig
bare synes det får dig til at se dum ud... hvilket vel egentlig harmonerer
ganske godt med virkeligheden.

Tim



Michael Kirkegaard (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 23-01-05 13:45



> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>
LooooooL!
Du er sgu en morsom wolla, Georg

Michael



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 13:49

Michael Kirkegaard wrote:
>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>
> LooooooL!
> Du er sgu en morsom wolla, Georg

Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og mit bud
er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a. i Arc@nas
killfilter!


Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Tim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-01-05 14:26

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
news:41f39d49$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Michael Kirkegaard wrote:
>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>
>> LooooooL!
>> Du er sgu en morsom wolla, Georg
>
> Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og mit bud
> er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a. i Arc@nas
> killfilter!
>
>

Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at han
sorterer dit vrøvl fra.

Tim



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 14:38

Tim wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
> news:41f39d49$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Michael Kirkegaard wrote:
>>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>>
>>> LooooooL!
>>> Du er sgu en morsom wolla, Georg
>>
>> Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og
>> mit bud er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a. i
>> Arc@nas killfilter!
>>
>>
>
> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
> han sorterer dit vrøvl fra.

Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af dine
morsomheder, når du udfolder dig som vidende!

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Tim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-01-05 14:56

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
news:41f3a8a7$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
>> news:41f39d49$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Michael Kirkegaard wrote:
>>>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>>>
>>>> LooooooL!
>>>> Du er sgu en morsom wolla, Georg
>>>
>>> Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og
>>> mit bud er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a. i
>>> Arc@nas killfilter!
>>>
>>>
>>
>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>> han sorterer dit vrøvl fra.
>
> Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
> velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af dine
> morsomheder, når du udfolder dig som vidende!
>

Det er ikke et mentalt filter, men en mental blokering du har. Der er
temmelig stor forskel.

Tim



Allan Riise (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-01-05 15:18

Tim wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
> news:41f3a8a7$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Tim wrote:
>>> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
>>> news:41f39d49$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Michael Kirkegaard wrote:
>>>>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>>>>
>>>>> LooooooL!
>>>>> Du er sgu en morsom wolla, Georg
>>>>
>>>> Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og
>>>> mit bud er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a.
>>>> i Arc@nas killfilter!
>>>>
>>>>
>>>
>>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>>> han sorterer dit vrøvl fra.
>>
>> Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
>> velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af
>> dine morsomheder, når du udfolder dig som vidende!
>>
>
> Det er ikke et mentalt filter, men en mental blokering du har. Der er
> temmelig stor forskel.

En mental blokering ville betyde at jeg slet ikke kunne afkode din
imbicilitet, og det går da fint, synes du ikke?

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Tim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-01-05 16:02

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
news:41f3b1ff$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
>> news:41f3a8a7$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Tim wrote:
>>>> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message
>>>> news:41f39d49$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> Michael Kirkegaard wrote:
>>>>>>> Du er nok modig, sådan at stå anonymt frem og svine folk til.
>>>>>>>
>>>>>> LooooooL!
>>>>>> Du er sgu en morsom wolla, Georg
>>>>>
>>>>> Nu vil G.B. ikke læse mine indlæg, det mangler han Cojones til, og
>>>>> mit bud er, at du nu kommer ned og hygge dig sammen med mig, bl.a.
>>>>> i Arc@nas killfilter!
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>>>> han sorterer dit vrøvl fra.
>>>
>>> Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
>>> velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af
>>> dine morsomheder, når du udfolder dig som vidende!
>>>
>>
>> Det er ikke et mentalt filter, men en mental blokering du har. Der er
>> temmelig stor forskel.
>
> En mental blokering ville betyde at jeg slet ikke kunne afkode din
> imbicilitet, og det går da fint, synes du ikke?
>

Nej, det går ikke særlig godt, og bekræfter blot min tidligere udtalelse.

Tim



Croc® (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 23-01-05 18:05

On Sun, 23 Jan 2005 14:37:52 +0100, "Allan Riise"
<familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>> han sorterer dit vrøvl fra.
>
>Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
>velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af dine
>morsomheder, når du udfolder dig som vidende!

Lad nu bare Tim blamere sig for gud ved hvilken gang. Et forsvar for
racisten G.B. er lige i tråd med Tim's evner.

Regards Croc®

Jim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-01-05 18:37

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:f6m7v0lpb0j73m4gmk3iara66nvg1vsj32@4ax.com...
> On Sun, 23 Jan 2005 14:37:52 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:
>
>>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>>> han sorterer dit vrøvl fra.
>>
>>Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
>>velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af
>>dine
>>morsomheder, når du udfolder dig som vidende!
>
> Lad nu bare Tim blamere sig for gud ved hvilken gang. Et forsvar for
> racisten G.B. er lige i tråd med Tim's evner.
>
Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han ikke
er racist.
Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger uden
jeres personlige rammer for censur.



Croc® (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 23-01-05 19:14

On Sun, 23 Jan 2005 18:36:42 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>>>> Jeg tror nærmere at G.B. har en veludviklet kritisk sans der gør, at
>>>> han sorterer dit vrøvl fra.
>>>
>>>Jeg sorterer da også næsten alt af dine fordomme fra, men jeg har et
>>>velindbygget mentalt filter som jeg bruger, vil jo ikke gå glip af
>>>dine
>>>morsomheder, når du udfolder dig som vidende!
>>
>> Lad nu bare Tim blamere sig for gud ved hvilken gang. Et forsvar for
>> racisten G.B. er lige i tråd med Tim's evner.
>>
>Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han ikke
>er racist.

Du kan antage lige det du lyster, og det samme gælder for mig, og min
antagelse er nem at underbygge, er din det?

>Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger uden
>jeres personlige rammer for censur.
>
Hvem har udøvet censur overfor G.B.?

Det er lidt svært at forholde sig til det skrevne ikke sandt.

Regards Croc®

G.B. (23-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 23-01-05 21:10

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:41f3e0b4$0$193
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han ikke
> er racist.

Nej, jeg er ikke racist. Jeg er modstander af ideologien islam. Men det
fatter paphovederne jo ikke.

> Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger uden
> jeres personlige rammer for censur.

Ja, det skulle jeg mene. Men et eller andet må jeg jo gøre rigtigt, siden
jeg får så megen opmærksomhed.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Jim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-01-05 21:39

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:41f40497$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen
> news:41f3e0b4$0$193
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>> Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han
>> ikke
>> er racist.
>
> Nej, jeg er ikke racist. Jeg er modstander af ideologien islam. Men
> det
> fatter paphovederne jo ikke.
>
>> Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger uden
>> jeres personlige rammer for censur.
>
> Ja, det skulle jeg mene. Men et eller andet må jeg jo gøre rigtigt,
> siden
> jeg får så megen opmærksomhed.
>

Sådan er det med folk, der tør sige deres mening.

Vi må leve med det.. ;0)



Tim (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-01-05 21:38

"G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote in message
news:41f40497$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:41f3e0b4$0$193
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>> Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han ikke
>> er racist.
>
> Nej, jeg er ikke racist. Jeg er modstander af ideologien islam. Men det
> fatter paphovederne jo ikke.
>
>> Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger uden
>> jeres personlige rammer for censur.
>
> Ja, det skulle jeg mene. Men et eller andet må jeg jo gøre rigtigt, siden
> jeg får så megen opmærksomhed.
>

Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo ikke
ligefrem de sprødeste kiks i pakken

Tim



Croc® (23-01-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 23-01-05 23:25

On Sun, 23 Jan 2005 21:38:27 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo ikke
>ligefrem de sprødeste kiks i pakken

Jeg forstår udmærket din misundelse.

Regards Croc®

Tim (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 24-01-05 00:21

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:4198v0925u8b30nfo3sd1lifefl39gffle@4ax.com...
> On Sun, 23 Jan 2005 21:38:27 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo ikke
>>ligefrem de sprødeste kiks i pakken
>
> Jeg forstår udmærket din misundelse.
>

Du følte dig altså truffet? Desuden har du ikke noget misundelsesværdigt.

Tim



Croc® (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 24-01-05 18:51

On Mon, 24 Jan 2005 00:21:15 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>>>Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo ikke
>>>ligefrem de sprødeste kiks i pakken
>>
>> Jeg forstår udmærket din misundelse.
>>
>
>Du følte dig altså truffet? Desuden har du ikke noget misundelsesværdigt.
>
Nej ikke noget du formår at sætte ord på, derfor din misundelse.

Regards Croc®

Tim (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 24-01-05 19:37

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:nadav01l6ctg4rn4q27trvgl66qet5fec5@4ax.com...
> On Mon, 24 Jan 2005 00:21:15 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>>>Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo
>>>>ikke
>>>>ligefrem de sprødeste kiks i pakken
>>>
>>> Jeg forstår udmærket din misundelse.
>>>
>>
>>Du følte dig altså truffet? Desuden har du ikke noget misundelsesværdigt.
>>
> Nej ikke noget du formår at sætte ord på, derfor din misundelse.
>

Næh... du har bare intet misundelsesværdigt... ganske enkelt.

Tim



Jim (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 24-01-05 00:04

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41f40bb7$0$45713$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> news:41f40497$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen
>> news:41f3e0b4$0$193
>> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>>
>>> Hvis Georg ikke har en dom for racisme, så må vi vel antage, at han
>>> ikke
>>> er racist.
>>
>> Nej, jeg er ikke racist. Jeg er modstander af ideologien islam. Men
>> det
>> fatter paphovederne jo ikke.
>>
>>> Han kan på lige fod med andre iht. grundloven ytre sine meninger
>>> uden
>>> jeres personlige rammer for censur.
>>
>> Ja, det skulle jeg mene. Men et eller andet må jeg jo gøre rigtigt,
>> siden
>> jeg får så megen opmærksomhed.
>>
>
> Ja, især hvis man ser på, hvem det er der sviner dig til... det er jo
> ikke ligefrem de sprødeste kiks i pakken
>
Det må være en gennemvædet tudekiks.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408672
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste