Tasketyven Ali
Fra : Jesper

Dato : 22-01-05 19:25

Der var engang en marokkansk tasketyv ved navn Ali, han var naturligvis
muhamedaner, han stjal én taske for meget i Holland: Kvinden han stjal
tasken fra blev så rasende at hun satte sig op i sin bil og kørte
kulturberigeren ned og det døde han af. Muhamedanerne i Holland er i
oprør over det og kvinden bliver formentligt tiltalt for manddrab. Man
kan kun håbe på en forstående jury der vil arkivere sagen under GSET,
Gjorde Samfundet En Tjeneste!

--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Jim

Dato : 22-01-05 19:42

> [...]
> oprør over det og kvinden bliver formentligt tiltalt for manddrab. Man
> kan kun håbe på en forstående jury der vil arkivere sagen under GSET,

Hvis muhamedanerne i Holland ønsker at kalde nedkørslen for racistisk
motiveret, så må de vel heller ikke selv have noget imod at tyveriet
kaldes racistisk røveri.

J.

Fra : G.B.

Dato : 22-01-05 20:09

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> [...]
> oprør over det og kvinden bliver formentligt tiltalt for manddrab. Man
> kan kun håbe på en forstående jury der vil arkivere sagen under GSET,

Nu må alle de "medmenneskelige" "humanister" på gaden og afholde fakkeltog.

Det hollandske politi betragter desuden ikke sagen som mord, og fremhæver,
at den stakkels, forfulgte araberknægt desuden var dybt kriminel.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : TBC

Dato : 23-01-05 02:03

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu må alle de "medmenneskelige" "humanister" på gaden og afholde
> fakkeltog.

Sku da ikke for en møghund af en bundkriminel tasketyv, der blev kørt ned af
en affektforstyrret sindssyg kvinde, fordi han var tasketyv!

Giv kvinden en mentalundersøgelse, og så den staf hendes fatale voldsgerning
fortjener under afvejning af mentalundersøgelsen. Det burde være enden på
den sag.

TBC

Fra : TBC

Dato : 23-01-05 02:03

> Man
> kan kun håbe på en forstående jury der vil arkivere sagen under GSET,
> Gjorde Samfundet En Tjeneste!

Du er jo skræmmende syg i din indstilling og tankegang! Godt du ikke er en
karismatisk eller populistisk leder der er ved magten. Du afslører dit sande
jeg, og lyder som en ny potentiel etnisk udrenser, ikke en klaphat bedre end
Hitler, Mugabe eller Milosovitch og andre ubehagelige skikkelser der havde
sine sygelige ideer om hvad der "gjorde samfundet en tjeneste".

Gør for din egen og dine medmenneskers skyld følgende:
1. Skam Dig!
2. Søg hjælp!
3. Bekæmp dit destruktive had.
4. Opbyg et mere ligevægtigt og sundt menneskesyn.

....Måske ville du så mere ligevægtigt kunne have det sådan at du havde lidt
svært ved at have ondt af den kriminelle møghund af en tasketyv, men kunne
have ondt af hans familie, og de af hans venner som ikke måtte være
kriminelle. Du kunne have ondt af den kvinde der mistede sin besindelse, og
nu skal leve med bevidstheden om at have været skyld i et andet menneskes
død, og du ville kunne se at det *ikke* er at gøre samfundet en tjeneste at
være skyld i ballade samfundssegmenter imellem.

TBC

Fra : Per Rønne

Dato : 23-01-05 03:32

> Der var engang en marokkansk tasketyv ved navn Ali

En 19-årig dreng ...

Ja, da jeg var 19 gik jeg i 1. gymnasieklasse ...
--
Per Erik Rønne

Fra : G.B.

Dato : 23-01-05 03:37

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> En 19-årig dreng ...
> Ja, da jeg var 19 gik jeg i 1. gymnasieklasse ...

Nu savler han igen.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-01-05 03:50

Per Rønne wrote:

> En 19-årig dreng ...
>
> Ja, da jeg var 19 gik jeg i 1. gymnasieklasse ...

Jeg var lige fyldt 17.

Fra : Towli

Dato : 23-01-05 06:41

> Jeg var lige fyldt 17.

Ja, da jeg var 19 var kun 15---

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Tim

Dato : 23-01-05 11:05

"Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote in message

> Ja, da jeg var 19 var kun 15---

Altid lidt bagefter

Tim

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-01-05 01:31

Hobert Idiart wrote:

> Jeg var lige fyldt 17.

Da du var 19?

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 02:23

Finn Guldmann wrote:

> Da du var 19?

Hehe, nej jeg mente, at jeg lige var fyldt 17 år, da jeg startede i
gymnasiet.
Jeg var færdig som 19 årig...altså med gymnasiet.

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-01-05 06:49

> [...]
> oprør over det og kvinden bliver formentligt tiltalt for manddrab. Man
> kan kun håbe på en forstående jury der vil arkivere sagen under GSET,

Hun er da en helt.

Når samfundet ikke kan stoppe muhamedanernes hærgen her i Vesteuropa, er det da
godt, at der er nogle private borgere, der tager sagen i egen hånd. Det er den
slags muhamedanerne har frygt/respekt for, og det er åbenbart den eneste vej
frem til at dæmme op for deres vold, voldtægt, røverier og mord her i Europa.
--
NoTrabajo