Fogh er til bøsser mer end til lesbiske?
Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 12:01

Søndagsavisen d.d. søger at lave dobbeltmoral ud af Foghs privat-mands
forslag om bryllups-RITUAL for bøsser i kirken

- og at han engang har fulgt Birthe Rønn Hornbecks i tykt og tyndt om
"lesbiske har ikke menneskeret til donor-insemination på statens hospitaler,
for de har ingen sygdom og hospitaler er til syge folk"

Selvfølgelig er Fogh på linie med flertallet af danskere om at børn har
bedst af at have en far og en mor, og udlandet der viser os tillid ved at
lade os adoptere deres børn, må ikke tro vi smider børn i grams til
fistfuckere og forskruede unisex-hattedamer.

Der er sund liberalisme i at begrænse de dyre og dårlige hospitaler mest
muligt, og ikke udvide deres tilbud til donorinsemination for enhver der
ansøger, ikke for børnenes skyld (lesbiske har færre skilsmisser end
heteroer) men for budgetternes skyld.
Der er jo fremragende privatisrede tilbude vedr denne enkle og billige
lavteknologi, der burde totalprivatiseres - lægerne gør sæd-indførsel
hundedyr ved at koble unødvendige underlivsundersøgelser oveni - hvilket jeg
fik skabt debat om med Sædhjælpsfondet siden 1979

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 22-01-05 16:39

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> - og at han engang har fulgt Birthe Rønn Hornbecks i tykt og tyndt om
> "lesbiske har ikke menneskeret til donor-insemination på statens
> hospitaler, for de har ingen sygdom og hospitaler er til syge folk"

Det er vel også et argument befolkningen kan forstå.

> [...]
> hundedyr ved at koble unødvendige underlivsundersøgelser oveni -
> hvilket jeg fik skabt debat om med Sædhjælpsfondet siden 1979

Har du nogen bud på hvad en komplet kunstig befrugtnings-omgang koster -
vurderet ud fra medfølgende undersøgelser og gns. antal befrugtningsforsøg?

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 21:41

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> Det er vel også et argument befolkningen kan forstå.

Som jeg har vist med Sædhjælpsfondet, der er hospitalsinseminationen
jævnbyrdig vedr genetik-beskyttelse, kønssygdom-beskyttelse og og bedre mht
anonymitetssikring, er dette en behandling der næsten intet koster - så
diskrimination imod lesbiske og enlige "fordi de ikke fejler noget" er noget
pjat.
At folk "kan forstå" noget, gør det ikke til en tungtvejende sandhed.
Da Glistrup var i fængsel og skrev folketingstalerne til sin suppleant Pia
Kjærsgaard, holdt hun en sådan tale, hvor hun ønskede ingen diskrimination
imod lesbiske og enlige vedr lægelig donor-insemination.

> Har du nogen bud på hvad en komplet kunstig befrugtnings-omgang koster -
> vurderet ud fra medfølgende undersøgelser og gns. antal
befrugtningsforsøg?

Hospitalslæger tænker aldrig på at spare, men på at skabe job til flest
mulig sundhedspersonale, så titusind kroner er nok lavt sat.
Men så kom et privatiseret initiativ - mit - og hjalp flere end nogen
overlæge , finansieret nonprofit af mine dagpenge, og pga den hede ånde i
nakken oppede Britta Schall Holberg sig og liberaliserede så lægeklinikker
nu tilbyder til den halve pris. Og ventetid der ifølge bogen "Kvinde kend
din krop" var 2-3 år, er nu 2-3 måneder - konkurrence er forbrugerens bedste
ven.
TV mistænkeliggjorde mit projekt, da AIDS-hysteri blev moderne, og
opreklamerede et lesbisk initiativ i stedet, så vor omsætning er få om året
nu.