Truslen fra minoritetspartiet
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-01-05 09:49

Jeg er dybt rystet!
Her gik jeg og troede at minoritetspartiet for altid ville være en
lillebitte minoritet, uden nogen betydning i dansk politik.
Men sådan er det ikke. De har et hemmeligt våben, der træder ind når
Fakkel-Rune kører træt. Det er Johnny.
Tjek lige hans hjemmeside - tjek i særdeleshed den usædvanligt mundrette
og let-swingende sang. Der er ganske enkelt stemmer i den knægt

http://www.johnnypolitik.dk/

Retti retti go fårnøjls )

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311

Fra : Peter Westh

Dato : 21-01-05 10:29

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tjek lige hans hjemmeside - tjek i særdeleshed den usædvanligt mundrette
> og let-swingende sang. Der er ganske enkelt stemmer i den knægt

Hæ hæ - ja, det er noget af en blandet skare, de har valgt at stille med.
Hvis de kom ind med et jordskredsvalg ligesom det, Fremskridtspartiet fik i
sin tid, ville vi gå en folketingsperiode i møde, der ville få Kresten
Poulsgaard til at ligne en ren duks.

I min egen kreds har jeg mulighed for at stemme personligt på
http://www.gunnarwulff.dk.
Men der er jo også folk som Niels I. Meyer - eller hvad med Abdul Wahid
Pedersen? Lidt for enhver smag.

/P

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-01-05 10:42

Peter Westh wrote:
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

"Here's Johnny!"

(Jack Nicholson i "The Shining")

> Hæ hæ - ja, det er noget af en blandet skare, de har valgt at stille med.

"Rejs jer, fordømte her på jorden..."

("Internationale")

> Hvis de kom ind med et jordskredsvalg

The horror!

> ligesom det, Fremskridtspartiet fik i
> sin tid, ville vi gå en folketingsperiode i møde, der ville få Kresten
> Poulsgaard til at ligne en ren duks.

Her gik man ellers lige og troede at medierne for længst havde udnævnt
DF "det suveræne landsbytosse-parti"...Men ak: Det kan tydeligvis blive
værre. MEGET værre!

> I min egen kreds har jeg mulighed for at stemme personligt på
> http://www.gunnarwulff.dk.

"La' vær'! Åh, please, la'vær! Jeg beder dig på mine grædende knæ!"

> Men der er jo også folk som Niels I. Meyer - eller hvad med Abdul Wahid
> Pedersen? Lidt for enhver smag.

Nu skal man jo ikke lege smagsdommer, meeeeeeeeeeeeeeen....

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-05 17:25

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Her gik man ellers lige og troede at medierne for længst havde udnævnt DF
> "det suveræne landsbytosse-parti"...Men ak: Det kan tydeligvis blive
> værre. MEGET værre!

Vist kun Politiken og Information.
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael

Dato : 21-01-05 18:21

"Peter Westh" wrote in message

> I min egen kreds har jeg mulighed for at stemme personligt på
> http://www.gunnarwulff.dk.
> Men der er jo også folk som Niels I. Meyer - eller hvad med Abdul Wahid
> Pedersen? Lidt for enhver smag.

lol ! citat fra siden : " Har siden 1975 studeret biologi, historie,
filosofi og senest jura på Københavns Universitet"
ehh - kan man få 30 år til at går med det :)

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-01-05 11:28

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> Tjek lige hans hjemmeside - tjek i særdeleshed den usædvanligt mundrette
> og let-swingende sang. Der er ganske enkelt stemmer i den knægt

Han har da været vidt omkring, medlem af Kristendemokraterne og af Dansk
Folkeparti, hvad bliver det næste: Fremskridtspartiet eller Jordlejepartiet?

Fra : Jesper

Dato : 22-01-05 10:51

> [...]

> Tjek lige hans hjemmeside - tjek i særdeleshed den usædvanligt mundrette
> og let-swingende sang. Der er ganske enkelt stemmer i den knægt

Hvem gider beskæftige sig med de landsbytosser? Alle meningsmåler giver
partiet det samme ved alle målinger de har fortaget siden valget blev
udskrevet: 0%, i sandhed en minoritet!
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection: