Tidligste fisseslik Jødisk?Pro-muslimsk?
Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-05 04:09

Orientalsk(læs: jødisk) næsegrus underkastelse er beskrevet i oldtiden og
adopteredes af paverne - og slavefyre der var taknemlige for at få lov at
være masochist-underkastede for en hersker, har ofte smigret med sær
bagvendt taknemlighedsgæld.

Men så inspirerede svejtsiske Rousseaus SM-bekendelses-selvbiografi en
fransk grev de Sade til at opfinde porno om sadisme mod smukt kvindeligt
tyende, og vupti skrev den østrigske grev "von Masoch" om "Venus i Pels"
som han nød at lide under - masokistisk.
Intet af dette berørte mund-kønsorgan kontakt, så vidt jeg husker..

I tresserne fandt jeg gemt i min fars pulterkælder en gammel bog af læge Van
Der Velde "Det fuldkomne ægteskab" der beskriver pik- og fisse-slilk
(fellatio og cunningulus) som vejen til kvinde-klimaks - vist med graf i
matematisk koordinatsystem!

Cocktail og Variete blade jeg købte i det skjulte, da jeg siden kom i
gymnasiet, havde vist ikke dette forspil i deres sortiment.
Så kom Weekendsex og snart efter Ugens Rapport og siden har foto, film og
historier ikke været om andet - mænd betaler hellere 700 kr for gensidig
fransk på massageklinikken end 500 for dansk, som traditionelt var toppen.

Er det mellemøstlig næsegrus underkastelse som er smuglet ind i vor kultur
ved at USA har vundet WW1+2 og derved topstyrer medierne og kræver større
underdanighed overfor domina-kønnet end at slikke fodsved - at slikke
pis-rester?

Min farbror mente at håndtryk kunne overføre smitte - hvem har før
AIDS-hysteriet vovet at antyde hygiejne-risiko ved fisseslik?

Selvfølgelig er dette om, at mænd har et kedeligt liv og behøver
bekræftelsen GUDINDEN HAR BRUG FOR MIG

" Vi holder mere af dem vi giver til, end af dem der giver til os.
La Rochefouceauld

" Taknemmelighed er den fattige mands betaling.
Engelsk ordsprog

" Taknemmelighed er hjertets hukommelse. Jean Baptiste Massieu

AT MÆND SKAL FÅ KVINDEN TIL AT FØLE SIG TRYG VED AT DE MORER HENDE MED
VITSER, kræver intelligens, men enhver kan stikke tungen ud af vinduet -
undskyld ind i skridtet.

" Man har det næsten altid kedeligt med dem, man ikke kan more.
André Fery

" En ven, hvis håb vi ikke kan gavne, vil vi hellere have som
fjende. Nietzsche

Det er da en vis tilfredsstillelse af "viljen til magt" at få den op, men
mere kærkommen magt-symbolik ligger i genital-slik hvormed manden i templets
forgård tigger om lov til indtrængen.

Os dagdrømmere ser på skærmen ritual-forløbet hvor en tatoveret ,
silikone-oppumpet Hollywood-ko med tatoveringer taler engelsk med fyren, men
der er lagt polsk liderlig tale ind over og kun ved langtrukkent
skridt-tunge indgangsbøn får man gjort samlejet langvarigt. Vis dog strip og
med kvinder så smukke og naturlige som Oscar-vindende skuespillerinder

Handler hjernevasken om at få mænd til at være taknemlige i deres bundstatus
og underkastende, så de accepterer muslim-invasion i Madonna-godhedens
hellige navn?

Porno nedstammer fra oldtidens frugtbarhedstempler, som fik tabermænd til at
forlade land og drage til byens lys og barme - og skønheder fra provinsen
håbede at blive tjenerinder i tempelprostitutionen idag
callgirl-introduktionen til ægtefælle- og elskerinde-erhvervene.

Er det langt ude at se stabilisering af godhedsindustriens undertrykkelse i
vor fisseslik-opreklamerende porno-kultur , som skaber de behov, som
kvinderne siden opfylder for betalingsdygtige eller charmerende mænd?

Stem Pia. Ikke fordi hun er god at onanere til, men for at vende udviklinen

(Iøvrigt - kan nogen spotte hvad forskellen er mellem Blue Private og
Københavnerkanal pornofilmene - engang var sidstnævnte extremt vulgære, men
for at bevare interessen forbedrer de sig?)

Fra : preben nielsen

Dato : 22-01-05 08:17

> men enhver kan stikke tungen ud af vinduet - undskyld ind i
> skridtet.

Men ikke alle kan gøre det GODT !

Rønnebærene er sure, hva' Bo - og afmagten stor ?

lol

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 09:03

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men ikke alle kan gøre det GODT !
>
> Rønnebærene er sure, hva' Bo - og afmagten stor ?

Nej du har ret - i mine langvarige og børnerige parforhold fx nuværende har
slikkeskridt-finesser og orgasme-ritualer aldrig været en stor sag.
Når jeg på massageklinik har hørt gennem væggen fra naborummet at dygtigere
(bedre betalende?) kunder fik glædespigen til at skrige af fryd - stønne
larmende - så har jeg ærgret mig over den afmagt som du korrekt påpeger hos
usexede mig.

Men her i vor ng.broderskab vil du være en ven, hvis du fortæller om hvordan
du gør - clitoris med skiftevis tværstrøg og længdestrøg eller hvad? Lær din
ekspertise fra dig.
Du der kan nå rønnebærrene og kender deres sande sødme, lær os - oh
vismand - at følge din vej.

Montgomery Burns beder Homer Simpson om at lære sin sexappeal fra sig - det
kommer der kun godt ud af. Åbn dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-05 12:34

> Nej du har ret - i mine langvarige og børnerige parforhold fx
> nuværende har slikkeskridt-finesser og orgasme-ritualer aldrig været
> en stor sag.

OK. Der blev jeg godt nok overrasket. Har du forresten børn med din
nuværende hustru og bor I sammen?

> Men her i vor ng.broderskab vil du være en ven, hvis du fortæller om
> hvordan du gør - clitoris med skiftevis tværstrøg og længdestrøg
> eller hvad? Lær din ekspertise fra dig.

Visse ting ved man intuitivt og visse ting kan ikke tillæres ved at høre om
andres erfaringer. Du må nok bare konkludere, Bo Warming, at dele af
seksuallivets mysterier ligger uden for din fatteevne.

> Du der kan nå rønnebærrene og kender deres sande sødme, lær os - oh
> vismand - at følge din vej.

Hvorfor dette ønske om at lære at slikke fisse? Er der tale om et stort
afsavn i dit liv?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 21:01

> Har du forresten børn med din
> nuværende hustru og bor I sammen?

nej + ja

> [...]
> andres erfaringer. Du må nok bare konkludere, Bo Warming, at dele af
> seksuallivets mysterier ligger uden for din fatteevne.

Eller jeg bevæger mig i virkelighedens verden og du i ønsketænkningens og
praleriernes verden.
Da vi ikke har videooptagelser af hinandens performance, er det nok svært at
få afklaring at det intime personfnidder som du afsporer debatten med

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-05 08:43

> [...]
> andres erfaringer. Du må nok bare konkludere, Bo Warming, at dele af
> seksuallivets mysterier ligger uden for din fatteevne.

Lyder du ikke lidt som Holger K Nielsens "joviale besværgelser" imod Pia
Kjærsgaard på valgkampens første aften

"Du er bare *så sur, så sur, så sur*"

Jeg husker dig fra dk.snak.seksualitetsfesten som et sexet brød af et
mandfolk, som klart overgår mig som Don Juan, så jeg vil ikke totalafvise
din pointe, meeen.....
Jeg (og et stigende antal skribenter) tror der i samtidige, gensidige
orgasmer ofte er meget falsk høflighed som når parykpudrede Holberg-personer
ved døren siger til konkurrenten de hader "De først, monsignieur". Lej Nils
Schou-filmen "Slingrevalsen" om klit-gnubberiets selvbedrag.
Jeg syns livet er for kort til andet end ærlighed
- og har ikke tid til fisseslik-underkastelse i retning mod Mekka 5 gange i
døgnet.Det kan godtages som del af ritualet, hvis hun ber om det, meeen...

"Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria
Damsholt(TV-skønhed fra skuespillerskolen i 1985)
"May I Feel Said Hei'll squeal said she-just once said he-it's fun said
she)--(may I touch said he-how much said she-a lot said he)-why not said
she--(let's go said he-not too far said she-what's too far said he-where you
are said she)--may i stay said he-(which way said she -like this said he-if
you kiss said she)--may i move said he-is it love said she)-if you're
willing said he-(but you're killing said she--but it's life said he-but your
wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said he-don't stop said
she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said she-you're
divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

" Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party eller ved
at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

"Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa
Gress

! Hos visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før
man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man er
villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får smørrebrød bragt
ind. Bruce Jay Friedman

!Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke en kop te
Cynthia Payne

!One orgasm in the bush is worth two in the hand.
Graffiti

Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

!Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

!She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley

We don't love a woman for what she says, we like what she says because we
love her. Andre Maurois

!Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at elske.
Ninon de Lenclos

TILBAGE TIL MUSLIMPOINTEN, som jeg i travlhed slap dårligt fra.

Kvinder er til flødeskum og kristendom og medYNK med svage og du risikerer
at pigen ikke gider elske endsige fake, hvis du spiller med åbne kort om
dine DF-sympatier.

Allerede i barndommen installerer matriarkatet forposter i mænds baghoved,
så de ikke tør tænke politisk ukorrekt men er slave af børnehavens
gruppepres - som er stik modsat af "Det du ikke dør af, bliver du stærkere
af" Kvindemoral er "Et undertrykt folk har altid ret - svagt er smukt".

Da der er rigdom, magt og ære i selvudslettende tossegodhed mod de fremmede,
er kræver det _sandt mod_ at gøre den nødvendige fædrelands-reddende indsats
den 8 februar - mange mænd tør ikke tro på, at de kan slippe fra at stemme
efter overbevisning i den lukkede stemmebox.

" Man siger, at tanker er toldfri, men med den forsigtighed de
indføres, tyder alt på, at man i almindelighed ikke er sikker på, at det er
rigtigt. Nis Petersen 1897-1943

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 10:44

> Kvinder er til flødeskum og kristendom og medYNK med svage og du risikerer
> at pigen ikke gider elske endsige fake, hvis du spiller med åbne kort om
> dine DF-sympatier.

Så er det DERFOR, DF'ere altid er så sure og forurettede - de får ikke nok
fisse!

Men det er da kun glædeligt, så kan man forvente, at de uddør i løbet af en
generation eller to, så dansk politik igen bliver noget, voksne mennesker
kan være bekendt at beskæftige sig med.

Per V.

Fra : Michael

Dato : 23-01-05 10:58

Per Vadmand wrote:
> Så er det DERFOR, DF'ere altid er så sure og forurettede - de får ikke nok
> fisse!

Nemlig, har du ikke opdaget det før nu...?

> Men det er da kun glædeligt, så kan man forvente, at de uddør i løbet af en
> generation eller to, så dansk politik igen bliver noget, voksne mennesker
> kan være bekendt at beskæftige sig med.

Desværre viser alt statistik, at DF'ere står bag en stigende del af
voldtægter med graviditet til følge. Men ingen ønsket at gøre noget ved
dette store samfundsproblem, der nok er den største trussel for det
danske samfund i mands minde (DF-argumentation skrevet i ironi).

/michael

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 11:48

On Sun, 23 Jan 2005 10:57:56 +0100, Michael <michael-25@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>dette store samfundsproblem, der nok er den største trussel for det
>danske samfund i mands minde (DF-argumentation skrevet i ironi).

Er du sikker på at du ikke forveksler DF'ere med muslimer så kunne det
bedre passe.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 13:29

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Er du sikker på at du ikke forveksler DF'ere med muslimer så kunne det
> bedre passe.

Du har næsten fortjent at vinde en cigar. Næsten.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 11:46

On Sun, 23 Jan 2005 10:44:27 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>generation eller to, så dansk politik igen bliver noget, voksne mennesker

Nu er der jo også kvinder som har DF sympatier. Kan blandt andet minde
dig om at lederen af DF er kvinde...

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 13:30

> Nu er der jo også kvinder som har DF sympatier. Kan blandt andet minde
> dig om at lederen af DF er kvinde...

Det er jo et definitionsspørgsmål

Jeg ville bruge ordet "hunkønsvæsen".

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 13:48

On Sun, 23 Jan 2005 13:29:45 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det er jo et definitionsspørgsmål
>
>Jeg ville bruge ordet "hunkønsvæsen".

Man kan også nævne Ulla Dahlerup som heller ikke ligefrem er
muslimelsker. Der findes flere muslimskeptiske kvinder. Det er vel
heller ikke spændende for kvinder at blive voldtaget af muslimske mænd
som har et gammeldags syn på kvinder.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 13:59

> [...]
> muslimelsker. Der findes flere muslimskeptiske kvinder. Det er vel
> heller ikke spændende for kvinder at blive voldtaget af muslimske mænd

Nej, det er nok nøjagtigt lige så uspændende som at blive voldtaget af
kristne, buddhistiske eller ateistiske mænd, som har et gammeldags syn på
kvinder.

Det er sjovt, som muslimhaderne pludselig bliver feministiske, så snart det
kan bruges mod muslimer, hvorimod de slår syv kors for sig, blot ordet
"feminisme" nævnes i øvrigt - og det gælder både V, K og DF, som faktisk fik
stillet spørgsmålet, om de var feminister, her i forbindelse med
valgkampen - Pia K "orkede" sågar ikke at svare på det.

Men når det gælder muslimske kvinder, er de pludselig ÅH så
søstersolidariske!

Det gælder også her i gruppen, at de mænd, som ofte udtrykker et dybt
reaktionært kvinde- og seksualsyn, samtidig hykler enorm omsorg for
"undertrykte muslimske kvinder."

Hvor er der en brækspand?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-05 18:52

> Det gælder også her i gruppen, at de mænd, som ofte udtrykker et dybt
> reaktionært kvinde- og seksualsyn, samtidig hykler enorm omsorg for
> "undertrykte muslimske kvinder."

Er muslimske kvinder undertrykte, Per Vadmand? Jeg tolker dine anførselstegn
derhen, at du ikke finder dem undertrykte, men jeg kan jo tage fejl?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 23:35

> [...]
>
> Er muslimske kvinder undertrykte, Per Vadmand? Jeg tolker dine
> anførselstegn derhen, at du ikke finder dem undertrykte, men jeg kan jo

Nogle muslimske kvinder er undertrykte. Andre ikke. Ligesom det er tilfældet
for ikkemuslimske kvinder. Men højrefløjens "omsorg" for undertrykte kvinder
har det med at fordufte, hvis kvinderne ikke er muslimer.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 08:59

> Men højrefløjens "omsorg" for
> undertrykte kvinder har det med at fordufte, hvis kvinderne ikke er
> muslimer.

Og hvad så?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 10:34

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad så?

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt?

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 11:08

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt?

Det er ikke dobbeltmoralsk på nogen uetisk måde, at holde mere af sine børn
end af indoneserfisker-slørmadammer

At holde afstand til hadende muslimer er KLOG SIKKERHEDSPOLITIK

Fra : Ulvir

Dato : 24-01-05 18:55

Bo Warming wrote:

> At holde afstand til hadende muslimer er KLOG SIKKERHEDSPOLITIK

Skal man også holde afstand til de venlige, moderate muslimer, som trods
alt, er i flertal? At holde afstand til mennesker der ikke kan fordrage én,
er klog sikkerhedspolitik- der er vi svært enige, Bo.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 20:43

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man også holde afstand til de venlige, moderate muslimer, som
> trods alt, er i flertal?

Er i flertal? Og det ved du, fordi...?

--
-Jens B.

Fra : Peter Westh

Dato : 24-01-05 21:30

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er i flertal? Og det ved du, fordi...?

På samme måde som man ved, at de fleste danskere ikke er kriminelle
voldspsykopater: Statistik.

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 21:36

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> På samme måde som man ved, at de fleste danskere ikke er kriminelle
> voldspsykopater: Statistik.

Der skød du godt nok dig selv noget så grueligt i foden.

--
-Jens B.

Fra : Peter Westh

Dato : 25-01-05 07:54

> Der skød du godt nok dig selv noget så grueligt i foden.

Ja, jeg mener det er dig der har et forklaringsproblem. Du antyder så vidt
jeg forstår dig at flertallet af muslimer i Danmark er "hadende
muslimer".( Jeg går ud fra at udtrykket er babysprog for militante
fundamentalister).

Hvad i alverden bygger du dog det på?

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 08:29

> Ja, jeg mener det er dig der har et forklaringsproblem.

Du skriver "På samme måde som man ved, at de fleste danskere ikke er
kriminelle voldspsykopater: Statistik."

Kender du lidt til statistikken for indvandrere og deres (volds)kriminalitet
sammenlignet med etniske danskeres?

> Du antyder så
> vidt jeg forstår dig at flertallet af muslimer i Danmark er "hadende
> muslimer".( Jeg går ud fra at udtrykket er babysprog for militante
> fundamentalister).

Hvor ser du lige, jeg bruger babysprog og snakker om "hadende muslimer"? Det
er måske bare dig, der forfalder til babysprog?

> Hvad i alverden bygger du dog det på?

Hvor er "flertallet" af moderate muslimer, når vi snakker islamisk
terrorisme, drab udført af muslimer med religiøse motiver, tvangsægteskaber,
tolerance, religions- og ytringsfrihed?

--
-Jens B.

Fra : Peter Westh

Dato : 25-01-05 09:14

> Kender du lidt til statistikken for indvandrere og deres
(volds)kriminalitet
> sammenlignet med etniske danskeres?

Ja, statistikken viser at der er forholdsvis flere voldskriminelle blandt 2.
og 3. generations indvandrere. men hvordan kommer du derfra til:

> Er i flertal? Og det ved du, fordi...?

- hvor du, hvis jeg ikke misforstår dig, antyder, betvivler at flertallet af
muslimer er "venlige og moderate"

> Hvor ser du lige, jeg bruger babysprog og snakker om "hadende muslimer"?

Det var vist Bo Warming der introducerede udtrykket - længere oppe i denne
tråd. Og det det udtryk der afstedkom Ulvirs indlæg om "venlige, moderate
muslimer", som du svarede på. Det var ikke for at skyde på dig.

> Hvor er "flertallet" af moderate muslimer, når vi snakker islamisk
> terrorisme, drab udført af muslimer med religiøse motiver,
tvangsægteskaber,
> tolerance, religions- og ytringsfrihed?

Øh - de lever deres liv, passer deres arbejde (hvis de kan få et), opdrager
deres børn, dyrker måske deres tro, hænger ud med venner og familie, nogle
går sågar ind i politik. Ligesom andre mennesker her i landet.

Hvad er det du antyder? For du kan da ikke i ramme alvor tro at flertallet
(jeg ved ikke hvorfor du sætter det i anførselstegn - flertallet betyder:
Langt størstedelen) af muslimer aktivt støtter terroraktiviteter, begår
eller sympatiserer med drab ud fra religiøse motiver, gifter deres børn væk
med tvang, og aktivt bekæmper tolerance, religions- og ytringsfrihed (svjv.
er det herhjemme kun Laue Traberg Smidt der bekæmper ytringsfriheden).

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 15:48

> [...]
> tråd. Og det det udtryk der afstedkom Ulvirs indlæg om "venlige, moderate
> muslimer", som du svarede på. Det var ikke for at skyde på dig.

Diplomati er at sige "sød vovse" mens du leder efter en sten
Muslimer er diplomater og skjuler at de adlyder koranen og hader os -
farligt
At de er mange her, betyder ikke at de har ret til at være her

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 23:34

> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Der skød du godt nok dig selv noget så grueligt i foden.

Og det ved du fordi?

Per V.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 23:34

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er i flertal? Og det ved du, fordi...?

Fordi venlige, moderate mennesker generelt er i flertal her i verden. At
påstå andet er paranoia eller løgn (vælg selv).

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 09:26

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Fordi venlige, moderate mennesker generelt er i flertal her i verden. At
> påstå andet er paranoia eller løgn (vælg selv).

Der skal kun een dråbe arsenik til at gøre et helt glas vand giftigt

Muhamed Atta og få andre var nok til WTC-terroren

Du har bevispligt mht at dine muslimvenner alle som een er totalt ufarlige.
Ellers bør du lægge et par millioiner som depositum for at de aldrig vil
ligge os til byrde mht socialhjælp mm

De bør aldrig få stemmeret, fordi de lovpriser bog der kræver vor aflivning

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 10:04

> Der skal kun een dråbe arsenik til at gøre et helt glas vand giftigt

Der skal kun én Bo Warming til at ødelægge en seriøs diskussion - hold nu
kæft, Bo.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 11:48

On Tue, 25 Jan 2005 09:26:28 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Ellers bør du lægge et par millioiner som depositum for at de aldrig vil

Eller han bør lægge et par billiarder til genopbygning af world trade
center.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 15:53

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Eller han bør lægge et par billiarder til genopbygning af world trade
> center.

Ligesom "vi" bør lægge et par billiarder til genopbygning (eller bare
opbygning) af de nationer "vi" har været med til at udnytte på det groveste,
for at få og opretholde denne levestandard som en hel del vistnok tror er
skabt ud af ingenting.

Er det måske bedre at sulte en nation ihjel, fordi man vil have deres
råmaterialer gratis - end det er at sprænge dem i luften?

Der er så mange måder at være "hellig" på, den letteste er ved at bilde sig
ind at verden er sort/hvid, eller skal vi sige god/ond.

*tsk, tsk*

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:04

On Tue, 25 Jan 2005 15:53:08 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>ufarlige.

>Ligesom "vi" bør lægge et par billiarder til genopbygning (eller bare
>opbygning) af de nationer "vi" har været med til at udnytte på det groveste,

Det er vel det som kaldes erhvervslivets fri bevægelighed.
Ved handel køber man noget billigt og sælger dyrere videre.
F.eks. fabrikantled - grosist - detail - kundeled.
Nogle lande har måske vist sig som dårlige sælgere.
Det må de så rette op på.

>Er det måske bedre at sulte en nation ihjel, fordi man vil have deres
>råmaterialer gratis - end det er at sprænge dem i luften?

Men landene bliver jo også nødt til på en eller anden måde at få
ordentlig gang i deres økonomi. Jeg så et program hvor en
ulandsarbejdere havde lært kvinder at lave lertøj og kurve. Så lidt
bliver der gjort for at lære dem noget. Men om det er nok skal jeg
ikke kunne sige.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 16:20

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Igen, jeg vil fremhæve, at jeg finder det virkelig nedslående at debattere
med dig - da du, i mine øjne, fremstår som værende beskæmmende uvidende.

> Det er vel det som kaldes erhvervslivets fri bevægelighed.
> Ved handel køber man noget billigt og sælger dyrere videre.

Der har ikke været tale om køb.

Håber ikke du har noget imod jeg spørger - men hvordan kan du være så
uoplyst?

Kolonisering gik ikke ud på at købe.

> Det må de så rette op på.

Så vi som udbyttere kan gå skadesfri - ikk'?

> [...]
> ulandsarbejdere havde lært kvinder at lave lertøj og kurve. Så lidt
> bliver der gjort for at lære dem noget. Men om det er nok skal jeg

Det mest nedslående er, at så mange tænker som du.

Mennesket er en fantastisk skabning - så villig til at tro på egen uskyld og
så villig til at tro på andres skyld.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:29

On Tue, 25 Jan 2005 16:19:54 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>Kolonisering gik ikke ud på at købe.

Danmark har haft slaver en gang. Men det har vi ikke mere og vi har
heller ikke heksejagter længere. Vi er et moderne land.

>Så vi som udbyttere kan gå skadesfri - ikk'?

Men hvad vil du have skulle ske. Skulle vi betale 200 milliarder i
erstatning til Afrikanere fordi vi havde slaver for 2-300 år siden
eller hvad.....

>Det mest nedslående er, at så mange tænker som du.

Men hvad skulle ske må vi nu få at vide hvad du ville gøre.....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 17:56

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Danmark har haft slaver en gang. Men det har vi ikke mere og vi har
> heller ikke heksejagter længere. Vi er et moderne land.

Hvordan blev vi dette moderne land?

Var det samtidig med at vi var udbyttere - i kølvandet herpå - indirekte
afledt heraf?

> Men hvad vil du have skulle ske. Skulle vi betale 200 milliarder i
> erstatning til Afrikanere fordi vi havde slaver for 2-300 år siden
> eller hvad.....

Vi skulle måske blot begynde med ikke at foragte dem for ikke at være nået
så langt som vi!

> Men hvad skulle ske må vi nu få at vide hvad du ville gøre.....

Hvis jeg ville gøre noget aktivt, gik jeg ind i politik f.eks.- men det
føler jeg ikke lyst til, jeg vægter det nære (børn, familie) højere pt. Så
jeg nøjes som minimum med afholde mig fra at ville begrænse andres
muligheder.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 18:11

On Tue, 25 Jan 2005 17:55:51 +0100, "nusle nuslesen"

>Hvordan blev vi dette moderne land?
>Var det samtidig med at vi var udbyttere - i kølvandet herpå - indirekte
>afledt heraf?

Vi har tjent nogle penge på sukker ved slavearbejde en gang i 1700
tallet. Men hvad vil du have vi skal gøre ved det i dag....

>Vi skulle måske blot begynde med ikke at foragte dem for ikke at være nået
>så langt som vi!

Det gør vi heller ikke. Vi ønsker blot ikke at de ved hjælp af
ekstreme muslimer trækker os ned på samme lave niveau igen.

Måske det er tegn på at der er noget om snakken...
Muslimer har ikke gjort god reklame for dem selv ved hjælp af
selvmordsbombning.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:01

> [...]
> Måske det er tegn på at der er noget om snakken...
> Muslimer har ikke gjort god reklame for dem selv ved hjælp af

Nævn een ting, hvor de har gjort positiv reklame for sig selv siden de
indførte kunstvanding i Spanien i år 800

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 20:52

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med dig - da du, i mine øjne, fremstår som værende beskæmmende uvidende.

Fy, har han ikke fuldt med i 1. klasse?

> [...]
>
> Det mest nedslående er, at så mange tænker som du.
>
> Mennesket er en fantastisk skabning - så villig til at tro på egen uskyld

Og livsløgn og selvbedrag lever vi fint med

Hannah Arendt lægger vægt på resultater, ikke tanker og moral, og frikender
derved nazityperne som redskaber for forhold de ikke kunne kontrollere

It takes all kinds of people to make a world

Og risiko for gentagelse af naziudåd er væk, for det krævede krig

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 16:21

> [...]
> ulandsarbejdere havde lært kvinder at lave lertøj og kurve. Så lidt
> bliver der gjort for at lære dem noget. Men om det er nok skal jeg

Typisk spild af skattepenge
Ulandene kan lave kurve og lertøj uden os

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 09:23

> [...]
én,
> er klog sikkerhedspolitik- der er vi svært enige, Bo.

Enhver der er koran-troende er potentiel fjende

BETTER SAFE THAN SORRY - udvis alle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-01-05 19:51

On Tue, 25 Jan 2005 09:23:22 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Enhver der er koran-troende er potentiel fjende
>
>BETTER SAFE THAN SORRY - udvis alle

det her er ikke topick i dss men en debat værd så jeg futter til
snik.snak

og jeg må da indrømme at Danmark nok var et bedre land uden muslimer
de tegner sig for 15 % der udgør 80 % af al den kriminaltet der begås
i DK ....tanke væken de !
men så igen min døgn kiosk s ansatte er nu helt igenem redelige
mennesker og angiveligtvis muslimer.

fut : dk.snak.snik

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:04

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> og jeg må da indrømme at Danmark nok var et bedre land uden muslimer
> de tegner sig for 15 % der udgør 80 % af al den kriminaltet der begås
> i DK ....tanke væken de !

Alle jeg taler med har flyttet sig fra Pia-modstand til Pia-velvilje (eller
total enighed) siden det sidste valg.

Gallup om at hun ikke går frem, tror jeg ikke på.

Fra : J. Pedersen

Dato : 26-01-05 15:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> Alle jeg taler med har flyttet sig fra Pia-modstand til Pia-velvilje
> (eller total enighed) siden det sidste valg.
>
> Gallup om at hun ikke går frem, tror jeg ikke på.

Alle jeg taler med har ikke flyttet sig en dadel, men har dyb afsky for Pia
K's væmmelige leflen for vælgerne.

Jeg tror mere på talrige meningsmålinger end et udsagn fra en rablende gal
person som dig.

Fra : G.B.

Dato : 26-01-05 19:00

"J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i meddelelsen

> Alle jeg taler med har ikke flyttet sig en dadel, men har dyb afsky
> for Pia K's væmmelige leflen for vælgerne.
> Jeg tror mere på talrige meningsmålinger end et udsagn fra en rablende
> gal person som dig.

.... - det man siger, er man selv - i hvert fald i dit tilfælde.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 10:03

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> én,
>
> Enhver der er koran-troende er potentiel fjende

Ja, lad os spærre dem inde, nej, vent, hellere gasse dem, ikke?

Per v.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 17:01

> [...]
> børn
> end af indoneserfisker-slørmadammer
>
> At holde afstand til hadende muslimer er KLOG SIKKERHEDSPOLITIK

Hold nu kæft, når de voksne taler, Bo.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 17:48

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hold nu kæft, når de voksne taler, Bo.

Så spørger jeg ydmygt "voksne Vadmand" hvorfor det er dobbeltmoralsk at have
større omsorg for danskere end for muslimer?

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 19:12

> Så spørger jeg ydmygt "voksne Vadmand" hvorfor det er dobbeltmoralsk at
> have
> større omsorg for danskere end for muslimer?

det er dobbeltmoralsk at være imod kvindeundertrykkelse, hvis modstanden er
afhængig af den undertryktes etnicitet eller religion. Sådan ligesom at være
imod hvid slavehandel, men tillade sort.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 09:23

> [...]
være
> imod hvid slavehandel, men tillade sort.

Hvad du evner kast af i de nærmeste krav

Vi bør vise vejen ved at hindre kidnapning af fri hvide EU-kvinder

Men den kæmpe-kz-lejr der hedder Afrika har altid haft som dagligdag at
krige smadrer nabolandsbyer og slaver tages og sælges til araberne og det er
totalt umuligt for os at ændre på det.

Så din dobbeltmoral-anklage er der ikke noget voksent ved. Forklar.
Dokumenter.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 10:03

> [...]
> er
> totalt umuligt for os at ændre på det.
>
> Så din dobbeltmoral-anklage er der ikke noget voksent ved. Forklar.

Du fatter det alligevel ikke. Jeg gruer for den dag, du tager skyklapperne
af og begynder at se verden, som den virkelig er - du får dig et slemt chok.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 10:01

> [...]
anførselstegn
> derhen, at du ikke finder dem undertrykte, men jeg kan jo tage fejl?

Gifte muslimkvinder er næsten altid samfundets elite og forviser mænd væk
fra hjemmet, så de må flokkes om gade og bøssesex

De fastholder stejlt hieraki og udstøder utro og andre taberkvinder, som
udsættes for stening og æresdrab - med mænd som stikirenddreng-bødler for
matriarkatet

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 14:31

On Sun, 23 Jan 2005 13:58:30 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>stillet spørgsmålet, om de var feminister, her i forbindelse med
>valgkampen - Pia K "orkede" sågar ikke at svare på det.

Der er åbenbart også kvinder som kan blive træt af al den brug af
ordet feminisme.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-01-05 18:35

> Der er åbenbart også kvinder som kan blive træt af al den brug af
> ordet feminisme.

Og så klippede du behændigt den del af mit svar væk, der blandt andet var
møntet på dig.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 20:24

On Sun, 23 Jan 2005 18:35:06 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

>Og så klippede du behændigt den del af mit svar væk, der blandt andet var
>møntet på dig.

Læs nedenstående som Bo Warming har skrevet og jeg også har svaret på
i politik konferencen. Det er meget godt formuleret:

Muslim- og kvinde-hadere har ALDRIG EKSISTERET.

Nogle skarpe hjerner misundes af middelmådigheder, der hygger til ved
godhedsindustriens kvindemagt og håber på at købe sig lidt fisse eller
venlighed ved at hetze voodoo-agtigt imod "kvinde- og muslim-hadere"
- men
når bortses fra korsriddere i middelalderen, er alle debatører
nuancerede og
saglige og værdsætter muslimer, hvis de blot bliver væk fra vort land,
og
værdsætter kvinder, uden nødvendigvis at få parforhold til at gå i
hak og
være skafferdyr og tøffelhelte.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-01-05 14:03

> [...]

> muslimelsker. Der findes flere muslimskeptiske kvinder. Det er vel
> heller ikke spændende for kvinder at blive voldtaget af muslimske mænd

Det er sgu' ikke spændende at blive voldtaget, lige meget hvem
voldtægtsmanden er!

Dohhh!

mange hilsner

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 03:29

Andropov wrote:

> Nu er der jo også kvinder som har DF sympatier. Kan blandt andet minde
> dig om at lederen af DF er kvinde...

Og endda en dejlig en af slagsen.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-01-05 19:12

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Og endda en dejlig en af slagsen.

???

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 19:22

On Mon, 24 Jan 2005 19:12:05 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

>???

Undrer du dig over at der findes dejlige kvinder...

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 19:59

> Undrer du dig over at der findes dejlige kvinder...

Måske mere over, at der findes mænd, der synes, Pia Kærsgård er "en dejlig
kvinde" - helt bortset fra politiske sympatier. Synes du mon også, at Pia
Gjellerup og Birthe Rønn Hornbech er "dejlige kvinder"?

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 21:29

Per Vadmand wrote:
> [...]
> kvinde" - helt bortset fra politiske sympatier. Synes du mon også, at Pia
> Gjellerup og Birthe Rønn Hornbech er "dejlige kvinder"?

Skønhed kommer også indefra!

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 23:33

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Skønhed kommer også indefra!

Hvilket præcis er grunden til, at jeg aldrig ville kalde Pia K. en "dejlig
kvinde". Hun har en rigtigt grim sjæl, og det kan ses udenpå.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 23:40

On Mon, 24 Jan 2005 23:32:49 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

>Hvilket præcis er grunden til, at jeg aldrig ville kalde Pia K. en "dejlig
>kvinde". Hun har en rigtigt grim sjæl, og det kan ses udenpå.

Er det at have en rigtig grim sjæl at man ikke vil have smadret vores
kristne samfund....
Men muslimelskere vil vel forære vores land til muslimerne.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 15:27

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det at have en rigtig grim sjæl at man ikke vil have smadret vores
> kristne samfund....
> Men muslimelskere vil vel forære vores land til muslimerne.

Det var da ligegodt det mest vrøvlede jeg længe har læst.

For det første kunne du begynde med at se lidt på danskeres "religiøse"
tilhørsforhold - hovedparten er ikke religiøst praktiserende, og en pænt
stor del har ikke engang et tilhørsforhold til en religion.

I den henseende forekommer det ganske hovedløst at kalde vores samfund
kristent.

Det bygger på en fortid som kristent samfund, ja - men det bygger også på en
fortid med viking-tro osv.

At man har et menneskesyn der er i kontrast til Pia's betyder ikke, at man
har den ringeste lyst til at forære vores land væk - eller at man
overhovedet bilder sig ind, at man har et land, man skulle kunne bestemme
over i en sådan grad, at det kunne komme på tale.

Når det er sagt, så er det Danmark Pia tilsyneladende ønsker sig - ikke "mit
Danmark". Får hun magt som hun har agt, vil der med overvejende
sandsynlighed (efter min mening) intet af værdi være tilbage, der ikke lige
så godt kunne foræres væk til hvem-som-helst.

Jeg er glad for at være efterkommer af mine danske aner - men ikke et eneste
sekund kan jeg føle glæde ved at blive slået i hartkorn med mennesker, der
oprigtigt bilder sig ind, at de skulle være bedre end andre, alene fordi de
er priviligerede nok til at blive født ind i et land som dette og med en
kultur som denne.

Mennesker der har denne grundholdning er for mig fremmede - fremmede i sind,
fremmede i sjæl.

Den muslimske kultur forekommer mig at være mindre kulturelt udviklet og
langsommere om at tilpasse sig verdens udvikling i øvrigt - men bortset fra
det, ser jeg virkelig ikke den store forskel.

Også danske kvinder blev engang undertrykt, giftet bort og slået ihjel -
alene fordi det passede "mænd" at gøre sådan, og fordi kvinder reelt var
retsløse. Dette er ikke en religiøs ting, det er en kulturel ting. Og det
"kvinde-oprør" vi havde engang, er i gang verden over i muslimske lande -
det har måske ikke et ansigt du genkender, men det er tydeligt for nogle.

Når man sidder dér i sin selvfedme, er det værd at huske, hvad man kom fra -
vores "højtudviklede" kultur er stadig forholdsvis "nyfødt".

Man skal ikke foragte og udstøde mennesker, fordi de ikke har nået samme
erkendelser/samme udvikling eller lignende. Man skal ikke foragte og udstøde
en religion af den årsag heller.

Set i et større perspektiv end ens egen lille livscyklus, er de fejltrin vi
ser i dag kun store i målestoksforhold pga. vores tekniske udvikling (og
selv da forekommer de små) - intet af det der i dag gøres i Islam's navn kan
sidestilles med kristne korstog, heksejagter, Hitlers udryddelse af jøder
eller Stalins diktatur - og ingen af disse eksempler har deres rod i Islam
(ja, der findes andre eksempler og jeg er ikke et leksikon *S*).

Dermed ikke sagt, at ekstremistiske muslimers fremfærd er hverken acceptabel
eller blot tålelig - men det var tidligere tiders kristne fremfærd så
sandelig heller ikke.

Jeg forbeholder mig retten til at mene, at mennesker med så småtskårne
livsanskuelser - som forekommer mig at ligge til grund for Pia's og hendes
ligesindedes popularitet - kan jeg kun omfatte med vantro og evig tvivl. For
som sagt, ingen er mig mere fremmed i sindet end netop disse mennesker.

Bemærk:
Jeg kræver ikke Pia udvist eller hendes livsudfoldelsesmuligheder forringet.
Det synes at stå i skarp kontrast til det hun er fortaler for. Jeg kræver jo
heller ikke, at hun skal ændre sig for at passe ind i min måde at anskue
livet på.

At nogle finder det oprørende, at jeg på min (humoristiske) måde giver
udtryk for min misbilligelse af netop denne person (som har valgt at være
frontfigur i et politisk parti, med hvad deraf følger af tab af anonymitet),
kan jeg ikke tage til mig. Det er alene at bruge ytringsfriheden.

Måske hun ligefrem ville glædes over en debat som denne, da den dels sætter
hende på dagsordenen, og dels er et forum til udbredelse af jeres agtelse
for hende.

Se bare, så var det ikke så slemt alligevel

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 15:50

On Tue, 25 Jan 2005 15:27:17 +0100, "nusle nuslesen"

>Det var da ligegodt det mest vrøvlede jeg længe har læst.

Jeg kan lige gentage nedenstående 3 vigtige linier:
" Men du ønsker vel ikke at vi får muslimsk styre som sker når
muslimerne har født sig til magten om 50 år og muslimske ekstremister
får de moderate muslimer med sig."

Det er hvad muslimskeptikere frygter.
Se blot på hvordan det går i Irak. Når amerikanere rykker ud af landet
kommer Osama Bin Laden og hans skumle kumpaner nok og overtager
landet.

>For det første kunne du begynde med at se lidt på danskeres "religiøse"
>tilhørsforhold - hovedparten er ikke religiøst praktiserende, og en pænt
>stor del har ikke engang et tilhørsforhold til en religion.

Det er heller ikke det vigtigste. Det vigtigste er at vi bliver
overtaget af muslimske ekstremister. Det er du vel ikke interesseret
i....

>At man har et menneskesyn der er i kontrast til Pia's betyder ikke, at man
>har den ringeste lyst til at forære vores land væk

Næ, men muslimske ekstremister tager (om 50 år) såmænd også bare
landet uden at spørge om lov.

> [...]
>sandsynlighed (efter min mening) intet af værdi være tilbage, der ikke lige
>så godt kunne foræres væk til hvem-som-helst.

Det er også bedre at Socialdemokratiet sammen med Radikale finder ud
af at begrænse indvandringen. Men Radikale vil jo stadig ikke være med
på at begrænse indvandringen. Derfor mistede Radikale nok for første
gang deres indflydelse ved sidste valg.

>Den muslimske kultur forekommer mig at være mindre kulturelt udviklet og
>langsommere om at tilpasse sig verdens udvikling i øvrigt - men bortset fra
>det, ser jeg virkelig ikke den store forskel.

Der er vel stor forskel på muslimers kvindesyn og danskeres...

>Også danske kvinder blev engang undertrykt, giftet bort og slået ihjel -
>alene fordi det passede "mænd" at gøre sådan, og fordi kvinder reelt var
>retsløse. Dette er ikke en religiøs ting, det er en kulturel ting.

Men muslimerne bruger deres religion til at stene kvinder o.s.v

>Når man sidder dér i sin selvfedme, er det værd at huske, hvad man kom fra -
>vores "højtudviklede" kultur er stadig forholdsvis "nyfødt".

Men vi ønsker vel ikke at få den smadret....

> [...]
>eller Stalins diktatur - og ingen af disse eksempler har deres rod i Islam
>(ja, der findes andre eksempler og jeg er ikke et leksikon *S*).
Hvad med Sadam Hussains gasning af landsmænd...

Det er længe siden Danmark har haft heksejagter. Kirken havde en del
med heksejagterne at gøre. Kirken skal ikke have for stor betydning i
et samfund og det har vi fået minimeret i Danmark.

>Dermed ikke sagt, at ekstremistiske muslimers fremfærd er hverken acceptabel
>eller blot tålelig - men det var tidligere tiders kristne fremfærd så
>sandelig heller ikke.

Men muslimske lande står meget i stampe (ingen udvikling) og kalder
vores system for vestlig dekadence. De skulle snarere tage ved lære af
vesten.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 16:05

> Det er længe siden Danmark har haft heksejagter.

Her to eksempler på heksejagter
1. BLOTTER PÅ VIDEO-MOBILTELEFON
Ekspedient har tilstået, at det var ham, der ringede op og blottede sig
foran
kvindelige kunder, der havde købt en video-mobiltelefon.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=531760

2. Pind(V) hetzer mod grafittikunstnernes ytringsfrihed, så han vil hellere
have knivstikkeri end murdekoration

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:12

On Tue, 25 Jan 2005 16:04:55 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>foran
>kvindelige kunder, der havde købt en video-mobiltelefon.

Stakkels ekspedient nu havde de ellers fået gratis porno med i
mobilpakken :)

>2. Pind(V) hetzer mod grafittikunstnernes ytringsfrihed, så han vil hellere
>have knivstikkeri end murdekoration

Nogle kedelige betonvægge ville det nok ikke skade at
grafittikunstnere fik lov at dekorere. Ellers gør de det såmænd nok
alligevel. Men hvis de får lov var der måske større chance for at få
noget flot grafitti at se på murene.

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 16:42

> [...]
> grafittikunstnere fik lov at dekorere. Ellers gør de det såmænd nok
> alligevel. Men hvis de får lov var der måske større chance for at få

Jeg ved, at der både i Vridsløse og Jyderup er vægge nok at lave grafiti
på.
Og de får al den tid, de vil og mere til.

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:50

On Tue, 25 Jan 2005 16:42:00 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg ved, at der både i Vridsløse og Jyderup er vægge nok at lave grafiti
>på.
>Og de får al den tid, de vil og mere til.

Ok så . Det er så kun dem selv og fangevogtere som får gavn af
kunsten :)

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 18:17

> Ok så . Det er så kun dem selv og fangevogtere som får gavn af
> kunsten :)

Det må da også være rimeligt og rigeligt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 16:11

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Først og fremmest vil jeg sige, at det er trist og beskæmmende så uvidende
du fremstår i mine øjne. Men holdninger har du da - i hvert fald dem du
låner af andre, jf. dit BW citat.

> Se blot på hvordan det går i Irak. Når amerikanere rykker ud af landet
> kommer Osama Bin Laden og hans skumle kumpaner nok og overtager
> landet.

Osama Bin Laden er ikke en definition på Islam.

Hitler er ikke en definition på Kristendom.

> Det er heller ikke det vigtigste. Det vigtigste er at vi bliver
> overtaget af muslimske ekstremister. Det er du vel ikke interesseret
> i....

Jeg ønsker ikke diktatur eller fanatisme, om det så er religiøst eller ej.

> Der er vel stor forskel på muslimers kvindesyn og danskeres...

Ikke hvis du ser det som Koranen versus Det gamle testamente - og det er vel
der en reel sammenligning kan finde sted.

Kvinden tilhørte også iflg. Det gamle testamente manden, og hvordan han har
udøvet dette "ejerskab" i praksis har været kulturbestemt til alle tider - i
hvert fald indtil kvinden gjorde "oprør".

Islam

> Hvad med Sadam Hussains gasning af landsmænd...

Ja, hvad med den?

Ser du på antallet af tabte liv, er det jo alligevel ikke sammenligneligt.

> Men muslimske lande står meget i stampe (ingen udvikling)

Hvad kalder du den heksekedel af oprør, borgerkrige, krige osv. muslimske
lande døjer med i denne tid?

Det er det man om 50 år kalder udvikling.

> og kalder
> vores system for vestlig dekadence. De skulle snarere tage ved lære af
> vesten.

Bop-bop.

De skulle måske tage ved lære af nogle ting, men bestemt ikke alle.

Vi kunne også tage ved lære af nogle ting, og det endda med fordel.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:22

On Tue, 25 Jan 2005 16:11:21 +0100, "nusle nuslesen"
> [...]

>du fremstår i mine øjne. Men holdninger har du da - i hvert fald dem du

Jeg ved ikke hvad du kalder BW citat.
Selv om man ikke er enig i alt hvad BW skriver kan der nok være noget
man kan være enig i.

>Osama Bin Laden er ikke en definition på Islam.
Han er vel en ekstremistisk udgave af Islam...

> [...]

>udøvet dette "ejerskab" i praksis har været kulturbestemt til alle tider - i
>hvert fald indtil kvinden gjorde "oprør".

Men muslimerne læner sig for meget op af deres religion.

>Hvad kalder du den heksekedel af oprør, borgerkrige, krige osv. muslimske
>lande døjer med i denne tid?
>Det er det man om 50 år kalder udvikling.

Jeg vil gerne se det, før jeg tror at et muslimske land får
demokratisk styre som i Danmark.

>Vi kunne også tage ved lære af nogle ting, og det endda med fordel.

Hvad kunne vi lære af muslimer....

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 08:46

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
..

> Han er vel en ekstremistisk udgave af Islam...

Det sagde man før WTC-katastrofen. Så sås at studerende der foregav at være
apolitiske, var de højstuddannede farlige terrorister
Muhamed Atta var indbegrebet af tekniker og lydig velintegreret studerende
på Ingeniøruddannelsen i Hamburg
Regn med at hvert spædbarn kan være selvmordsbomber. Regn med at hver gammel
kone kan styre en fjernkontrol. Better safe than sorry
OG HVAD ER HELT SIKKERT ER, AT ALLE SNART FÅR STEMMERET TIL FOLKETINGET OG
HADER OS VANTRO og mener de har krav på flertalsdiktatur, der overfører alle
resourcer til kun de rettroende

> Men muslimerne læner sig for meget op af deres religion.

Alle muhamedanere er programmeret af koranen og venter på, at kampråbet
gjalder .- taquia gør dem drevne diplomater(diplomati er at sige sød vovse
mens du finder en sten)

(Jeg hørte i statsTV idag at WTC-terroristerne var resultat af at
PISA-troende havde lagt for meget vægt på faglig uddanelse og at hvis
musiske og etiske fag havde været prioriteret, så var terroren aldrig sket
(DK4 om folkeskolen)....)
(Holocaust blev også forklaret af den ledende skolemand som resultat af for
meget indlæring hos tyskerne....)

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 11:27

On Wed, 26 Jan 2005 08:46:11 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Regn med at hvert spædbarn kan være selvmordsbomber. Regn med at hver gammel
>kone kan styre en fjernkontrol. Better safe than sorry

Tidligere prøvede muslimelskere at bilde os ind at det kun var unge
rodløse uuddannede muslimer som kunne finde på terror. Men nu har
piben nok fået en anden lyd.

>OG HVAD ER HELT SIKKERT ER, AT ALLE SNART FÅR STEMMERET TIL FOLKETINGET OG
>HADER OS VANTRO og mener de har krav på flertalsdiktatur, der overfører alle
>resourcer til kun de rettroende

Sidste valg afslørede at folk er bange for at ovenstående sker.
Hvor mange valgnederlag skal Radikale have før de vågner op.

>Alle muhamedanere er programmeret af koranen og venter på, at kampråbet
>gjalder .- taquia gør dem drevne diplomater(diplomati er at sige sød vovse
>mens du finder en sten)

De er ihvertfald meget styret af deres koran.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 11:33

> [...]
> Hvor mange valgnederlag skal Radikale have før de vågner op.

> De er ihvertfald meget styret af deres koran.

Og når folk er tændt på fanatisme, kan man næsten ikke gøre noget - det
gælder også de få farlige pædofile

"Den eneste måde at slippe af med fristelsen på er at overgive sig til den.
jeg kan modstå alt, undtagen fristelse. Oscar Wilde

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-01-05 12:50

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Sidste valg afslørede at folk er bange for at ovenstående sker.
> Hvor mange valgnederlag skal Radikale have før de vågner op.

De radikale står til stor fremgang. Man kan jo håbe, at det skyldes, at folk
er ved at gennemskue muslimparanoikernes løgnehistorier.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 15:40

On Wed, 26 Jan 2005 12:50:16 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

>De radikale står til stor fremgang. Man kan jo håbe, at det skyldes, at folk
>er ved at gennemskue muslimparanoikernes løgnehistorier.

Men Socialdemokratiet ser det ikke godt ud for ifølge Gallup.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-01-05 17:26

> Men Socialdemokratiet ser det ikke godt ud for ifølge Gallup.

Fordi de har leflet for meget for DF's pbelsynspunkter i stedet for for
længe siden at have sparket folk som Karen Jespersen og Per Madsen hen, hvor
de hørte hjemme.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 18:04

On Wed, 26 Jan 2005 17:25:43 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Fordi de har leflet for meget for DF's pbelsynspunkter i stedet for for
>længe siden at have sparket folk som Karen Jespersen og Per Madsen hen, hvor
>de hørte hjemme.

Mon ikke det snarere er fordi at der er flere partier som simulerer
Socialdemokratiet (f.eks. Venstre og DF). Så bliver vælgerne
forvirrede.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 16:51

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad kunne vi lære af muslimer....

Tja.

Muslimske lande kan f.eks. tilbyde lækre gastronomiske oplevelser,
moskeer/bygninger der er smuk arkitektur, musik der er livsbekræftende og
følelsesfuld, nye drikke osv. osv. - præcis som ikke muslimske lande kan.

Er det meget svært at forestille sig?

Er det også svært at forestille sig en socialt indstillet, demokratisk
muslim?

Well, de findes (men tag ikke mit ord for det, gå ud i verden og tag ved
lære selv).

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 16:53

On Tue, 25 Jan 2005 16:50:31 +0100, "nusle nuslesen"

>Muslimske lande kan f.eks. tilbyde lækre gastronomiske oplevelser,
>moskeer/bygninger der er smuk arkitektur, musik der er livsbekræftende og
>følelsesfuld, nye drikke osv. osv. - præcis som ikke muslimske lande kan.

Kultur kan man altid udveksle. Men hvad med ideer til
samfundsopbygning. Det er straks sværere.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 17:59

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kultur kan man altid udveksle. Men hvad med ideer til
> samfundsopbygning. Det er straks sværere.

mange hilsner

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:12

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Kultur kan man altid udveksle. Men hvad med ideer til
> samfundsopbygning. Det er straks sværere.

Siden år tusind har intet europæisk land modtaget kultur fra Mellemøsten -
al overførsel af knowhow er sket den anden vej.

Fordi Mellemøsten næsten var Romerriget jævnbyrdigt på Jesu tid, og fordi
Muhameds krav om nul-selvstændig-videnskabelig-tænkning var et par
århundreder om at slå igennem, så gav Irak os 1001-nat (oldtids-folklore) og
arabere i Spanien byggede i oldgammel syrisk filigran-arkitekturstil.

Vandhjul og vandringssystemer havde romerne lært fra Ægypten da de erobrede
det land, og derfor fik UK,Frankrig og Tyskland den energiteknik der førte
til dampmaskinen - men underudviklede Spanien fik vand- og smede-teknik fra
araberne

Arabisk lægekunst var placebo - nævn noget vi har fået fra dem PLEASE PLEASE
PLEASE - bare een ting.

Græsk matematik var _ikke_ død hvis ikke araberfyrster havde holdt den i
live op til renaissancen, hvor vi fik nogle arabiske afskrivninger af
Aristoteles og Pytagoras mm

Da osmanner erobrede Istanbul fra kristenheden begyndte de at kopiere fra
s - biblioteker og Gutenbergtrykmaskiner. Men intet kunne holdes i gang -
alt løb ud i sandet, indtil tyskerne lærte tyrkerne op som allieret i WW1.

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 11:14

On Wed, 26 Jan 2005 02:12:20 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>araberne
>
>Arabisk lægekunst var placebo - nævn noget vi har fået fra dem PLEASE PLEASE

Den giver jeg videre til Nusle :)

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 16:29

> [...]
> du fremstår i mine øjne. Men holdninger har du da - i hvert fald dem du

"I quote others to better express myself Montaigne

" Vi citerer alle, af nød, af tilbøjelighed, af glæde
derved. Emerson

Det vi har brug for, er nye floskler. Samuel Goldwyn

Every quotation contributes something to the stability and enlargement of
the language Samuel Johnson

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 16:32

> Hitler er ikke en definition på Kristendom.

Hitler var erklæret ateist, så det var et rigtigt ikke-argument.

> Ikke hvis du ser det som Koranen versus Det gamle testamente - og det
> er vel der en reel sammenligning kan finde sted.

Nej. Kristendom bygger på Jesus som Kristus. Jesus gjorde netop op med GT.
Muslimernes koran er for en rettroende muslim gud-givet og kan/må ikke
betvivles. Der levnes ikke mulighed for fortolkning af koranen.

> Kvinden tilhørte også iflg. Det gamle testamente manden, og hvordan
> han har udøvet dette "ejerskab" i praksis har været kulturbestemt til
> alle tider - i hvert fald indtil kvinden gjorde "oprør".

Jesus gjorde oprør - bl.a. på kvindernes vegne - og tog f.eks. i sin
bjergprædiken stærk afstand fra de dele af GT, der den dag i dag præger
islam.

> Det er det man om 50 år kalder udvikling.

Om 50 år eksisterer de muslimske lande ikke længere - ihvertfald ikke i
mellemøsten. De skal bare én gang rasle med sablen overfor vores eneste ven
i regionen (Israel), så skal du bare se løjer. Og tro mig, de kan ikke lade
være. De er så formørket af et altopslugende had til Israel og vesten, at
det bare er et spørgsmål om tid, inden én af de mange stjernepsykopater
dernede får adgang til masseødelæggelsesvåben, og så er de jo alle sikret en
plads i paradis med deres x antal jomfruer (gad vide, hvilken præmie der
venter kvindelige muslimske martyrer?), når de forsøger at udslette Israel
og får løn som forskyldt.

Eksistensen (om 50 år) af de andre muslimske lande tvivler jeg også stærkt
på. Muslimerne er alle vegne ved at spænde buen så hårdt, at det ender med
et brag. Militante muslimer forsøger at smadre velfungerende samfund som
f.eks det Thailandske, der ellers altid har stået som et godt eksempel på
fredelig sameksistens. Det er bare et spørgsmål om tid, så har resten af
verden fået nok, og så er det good beirut islam.

> De skulle måske tage ved lære af nogle ting, men bestemt ikke alle.

Nej. De tager ved lære af vores sociale sikkerhedsnet, dvs. de vil meget
gerne flytte til vesteuropa alle sammen, hvor de kan udnytte vores system,
samtidig med at de hader os af godt hjerte. Deres had til alt vestligt
skyldes givet deres mindreværdskomplekser, som de forresten har al mulig
grund til at have.

> Vi kunne også tage ved lære af nogle ting, og det endda med fordel.

Hvad kan vi lære af islam?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 17:17

> Nej. Kristendom bygger på Jesus som Kristus. Jesus gjorde netop op med GT.
> Muslimernes koran er for en rettroende muslim gud-givet og kan/må ikke
> betvivles. Der levnes ikke mulighed for fortolkning af koranen.

Prøv at læse Bråd Thomsens kronik i Information i går. Her redegør han for,
at det ny testamente er lige så skizofrent som det gamle hvad angår
opfordring til vold og nedslagtning af vantro.
Havde Muhamed og Jesus ikke andet tilfælles, havde de i hvert fald det, at
deres åndelige efterladenskaber er en uskøn blanding af lort og lagkage.
Nogle (Osama, Pat Robertson) vælger bare mere af det første end det sidste,
mens andre (Martin Luther King eller Mother Teresa) vælger mere end det
sidse. Men de kan alle sammen "begrunde" deres handinger i de "hellige"
skrifter.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:20

> [...]

> at det ny testamente er lige så skizofrent som det gamle hvad angår
> opfordring til vold og nedslagtning af vantro.

Vadmand har totalt misforstået - og tror blindt på den
pædofili-og-psykiatri-reklamerende middelmådige filminstruktør Braad
Thomsen.(hvis film aldrig har gået over 3 uger i biografen, for de er
forskruede)

Her mit svar på hans latterlige kronik

Berømte skitzoer: Jesus, Luther, Krarup(Information24jan05, Kronik)

Lukas19/27 og 10/15 og 13/1 fremdrages som eksempler på at kristendommens
stifter var helligkriger der opfordrede til holocaustning af modstandere -
meningsløst folkemord med fortsæt imod samtlige meningsmodstandere. Men når
der aldrig er optræk til realisering af truslerne, er det vel
skønlitteratur, fiktion?

Luthers forslag om synagoge&hus-brænding mod jøder affødte ikke krystalnat
af nogen art i Luthers levetid eller efterfølgende 3½ århundrede, og
Krarups snak om at nogle danskere er mere danske end andre, er eneste
skitzo-splittelse, der fremdrages om ham. Det er vel uundgåeligt for
folkeførere, at de undertiden taler firkantet og derfor kan beskrives som
hippie&terrorist, humanist&voldstruende. At blande en notorisk skør og
uvidenskabelig lægekunsts psykose-begreb ind i dette er et sært
valgkamp-bidrag fra en typisk dansk filminstruktør.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 17:46

Hej,

> Hitler var erklæret ateist, så det var et rigtigt ikke-argument.

Hitler voksede op i en kristen kultur (mere end hvad vores er idag), med en
kristen mor, en far der muligvis var halvt jødisk (og tillige født uden for
ægteskab - hvilket Hitler fandt ud af i 1938), men opvokset som kristen -
hvorfor Hitler også var døbt. Hitler gjorde oprør mod både jødedommen og
kristendommen - men det var den han kom fra.

> Nej. Kristendom bygger på Jesus som Kristus. Jesus gjorde netop op med GT.

Det gamle testamente er udtryk for Kristendommens oprindelige budskaber.
Ligesom Koranen er det for Islam.

> Muslimernes koran er for en rettroende muslim gud-givet og kan/må ikke
> betvivles. Der levnes ikke mulighed for fortolkning af koranen.

Vi forstår Koranen helt forskelligt du og jeg, jf. iøvrigt dette ubesvarede
indlæg:

Uanset om man vil være ved det eller ej - får enhver læser af Koranen sin
egen forståelse ud af det, og derved sin egen fortolkning.

Alene det at tillægge en Imam's forståelse af Koranen større værdi end en
hvilken som helst anden persons forståelse giver anledning til betænklighed.

> Jesus gjorde oprør - bl.a. på kvindernes vegne - og tog f.eks. i sin
> bjergprædiken stærk afstand fra de dele af GT, der den dag i dag præger
> islam.

Jesus alene gør ikke kristendommen spiselig - han kom før heksejagterne
f.eks.

> være. De er så formørket af et altopslugende had til Israel og vesten,

Er dette had, som formørker deres sjæl, anderledes end dit had - eller er
det blot rettet mod et andet "sted"?

> [...]
> samtidig med at de hader os af godt hjerte. Deres had til alt vestligt
> skyldes givet deres mindreværdskomplekser, som de forresten har al mulig

Tænk, at det kan falde dig for brystet, at jeg tvivler på Pia's køn - mens
du samtidig så bramfrit kan udtale dig så kategorisk om en meget stor gruppe
af mennesker med forskellige nationalitet, forskellig kultur men med samme
religion

At jeg hævder _ikke at vide_ i forhold til Pia, står lidt i kontrast til at
du hævder _at vide_ i forhold til alle muslimer - synes du ikke?

> Hvad kan vi lære af islam?

Nøjagtig det samme som vi kan lære af alle andre religioner.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 20:21

> [...]
> opvokset som kristen - hvorfor Hitler også var døbt. Hitler gjorde
> oprør mod både jødedommen og kristendommen - men det var den han kom

Hitler vendte sig mod kristendommen (og al anden religion faktisk). Det er
derfor usagligt at bruge netop ham i den sammenhæng, du brugte ham. Din
pointe var ualmindelig letkøbt og samtidig baseret på et hylende forkert
udgangspunkt. Det må du kunne gøre bedre.

> Det gamle testamente er udtryk for Kristendommens oprindelige
> budskaber.

Nej. GT er ene og alene udtryk for jødiske budskaber. Kristendommen,
derimod, hviler ene og alene på NT og er netop kendetegnet ved opgøret med
GT. Uden dette opgør - ingen kristendom. Jeg forstår ikke dette krampagtige
forsøg på at gøre kristendommen til noget, den ikke er. Hverken i kristnes
egne øjne eller i et mere religionshistorisk perspektiv.

> Ligesom Koranen er det for Islam.

Nej. Koranen bygger på GT samt Muhammeds påståede kommunikation med gud.
Koranen gør ikke op med GT - koranen viderefører traditionerne fra GT, og
strammer endda op på visse områder. Islam baserer hele sit værdisæt på en
oprindelig mellemøstlig kultur, der allerede på Muhammeds tid var oldgammel,
primitiv og babarisk.

> Vi forstår Koranen helt forskelligt du og jeg, jf. iøvrigt dette
> ubesvarede indlæg:

Jeg finder ikke grund til at besvare et indlæg, hvor du fortæller mig, at du
fortolker koranen anerledes end jeg og andre gør. Du har valgt din
fortolkning, jeg min. Jeg læser ikke arabisk og må derfor forlade mig på
andres oversættelser. Læser du arabisk? Hvis du ønsker at vide, hvorfra
oversættelsen kommer, kan en enkelt Google-søgning give dig resultatet på ét
sekund.

> Uanset om man vil være ved det eller ej - får enhver læser af Koranen
> sin egen forståelse ud af det, og derved sin egen fortolkning.

Det er ikke tilladt muslimer at fortolke koranen. Det er pr. defintion ikke
tilladt. Hvorfor bliver du ved med at pådutte muslimer en fortolkningsret,
de selv meget gerne vil have sig frabedt?

> Alene det at tillægge en Imam's forståelse af Koranen større værdi
> end en hvilken som helst anden persons forståelse giver anledning til
> betænklighed.

Ja. Hvem og hvilken kulturel baggrund siger det mest om?

> Jesus alene gør ikke kristendommen spiselig - han kom før
> heksejagterne f.eks.

Jesus _er_ kristendom. Jesus som Kristus blev - hvis man tror på den slags -
ikke sat på denne jord for at gøre kristendommen spiselig. Jesus lagde vægt
på det personlige ansvar, på ansvaret for personlig fortolkning , personlig
tro og personligt ansvar. Du kan derfor ikke lægge efterfølgende
begivenheder Jesus eller kristendommen til last. Du kan alene laste
mennesker. Lægger du alligevel Jesus og/eller kristendommen til last for
f.eks. heksejagter o.lign., har du ikke forstået kristendommens inderste
væsen.

Og nej, jeg er ikke selv kristen.

> Er dette had, som formørker deres sjæl, anderledes end dit had -
> eller er det blot rettet mod et andet "sted"?

Jeg hader en babarisk kultur og religion - ikke mennesker. For min skyld kan
man være gul, blå, sort, hvid, dværg, firkantet, trekantet, araber,
zuluneger, sigøjner og hvad-ved-jeg, sålænge man ikke skader andre
mennesker. Muslimer hader mennesker, og skelner ikke mellem
kultur/holdninger, og menneskerne bag. En muslim kan f.eks. ikke fravælge
sin muslimske tro uden at stå til dødsstraf. Tilgivelse og tolerance findes
ikke i islam. Kun øje-for-øje, babarisk blodhævn og halsoverskæring af
anerledes tænkende. Muslimer kan retfærdiggøre drab på uskyldige kvinder og
børn, fordi uskyld ikke findes i deres terminologi. Er man jøde, er man pr.
defintion fjenden. Er man amerikaner, er man pr. definition fjenden. Er man
hinduist, er man pr. defintion fjenden, er man frafalden, er man pr.
definition fjenden osv. osv.

> [...]
> mens du samtidig så bramfrit kan udtale dig så kategorisk om en meget
> stor gruppe af mennesker med forskellige nationalitet, forskellig

Tja. Du vælger ofte den nemme løsning, når du skal komme med en halvsjov
bemærkning. Tænk, hvis du havde gjort lidt grin med en af de mennesker, hvis
holdninger du deler. Muslimer står i modsætningsforhold til alle andre
kulturer. Nævn mig bare ét land, hvor islam er en minoritet, og hvor
muslimerne lever integreret og med samme kultur, som resten af befolkningen.

Jeg har været flere gange i Thailand, som tidligere gik for at være et af de
mest homogene samfund på tværs af trosretninger. Selv, da det var allermest
fredeligt mellem de enkelte befolkningsgrupper, levede muslimerne i deres
helt egen verden, hvor de fastholdt middelalderlig arabisk kultur og ikke
ønskede integration med resten af samfundet. De bor f.eks. i egne landsbyer,
hvor der ikke forekommer "raceblanding". Al form for ikke-forretningsbetonet
fraternisering med ikke-muslimer er totalt utænkeligt, og vil typisk medføre
drab, hvis nogen alligevel forsøger.

Jeg har rejst i vestafrika, hvor muslimer i over 1000 år har siddet på
flæsket og hvor de lever i tilsyneladende harmoni med den sorte befolkning.
Det er de værste racister, jeg nogen sinde har oplevet, og jeg har oplevet
en del. Deres kultur er som at befinde sig i Yemen, da Muhammed levede. Jeg
havde mange og lange samtaler med flere muslimer, der godt gad diskutere
religion med mig (dvs. belære mig om kristendommens underlegenhed), fordi
jeg var hvid og tilsyneladende kristen, men som ikke regnede den oprindelige
sorte befolkning for andet en dyr.

> At jeg hævder _ikke at vide_ i forhold til Pia, står lidt i kontrast
> til at du hævder _at vide_ i forhold til alle muslimer - synes du
> ikke?

Nej. Jeg er sikker i min sag. Muligvis eftertiden vil vise, jeg tog fejl,
men det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har mine holdninger, som jeg
løbende justerer i forhold til den virkelighed, jeg oplever. Også jeg har
været halal-hippie engang og holdt mig til alle de trygge, politisk korrekte
meninger. Desværre er jeg blevet for gammel og erfaren til at kunne
opretholde selvbedraget, og det skuffer mig faktisk lidt, at du af alle ikke
også er kommet lidt videre.

> Nøjagtig det samme som vi kan lære af alle andre religioner.

Nej. Den lærdom, islam tilbyder, har vi forlængst smidt fra os efter
årtusinders udvikling. Islam kan alene tilbyde en babarisk kultur, der er
gået af mode alle andre steder for mere end 1500 år siden.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 21:20

> Jeg har rejst i vestafrika,

Nej, det har jeg ikke. Jeg har derimod rejst i østafrika.

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 22:01

Hej,

> Hitler vendte sig mod kristendommen (og al anden religion faktisk). Det er
> derfor usagligt at bruge netop ham i den sammenhæng, du brugte ham.

Nu skrev jeg faktisk:
"ingen af disse eksempler har deres rod i Islam" - jeg skrev ikke, at Hitler
handlede i "Guds navn".

Så jeg synes, at det er usagligt at du tager det til indtægt.

Når det er sagt, så voksede Hitler op i en kristen kultur, og det kan du
ikke argumentere dig ud af.

> Din
> pointe var ualmindelig letkøbt og samtidig baseret på et hylende forkert
> udgangspunkt. Det må du kunne gøre bedre.

Vi anskuer slet og ret tingene fra helt forskellig hold.

> [...]
> forsøg på at gøre kristendommen til noget, den ikke er. Hverken i kristnes
> egne øjne eller i et mere religionshistorisk perspektiv.

Jeg er som sådan ikke interesseret i at gøre kristendommen til hverken det
ene eller det andet - men jeg kan ikke se, hvordan du kommer uden om, at Det
gamle testamente var det oprindelige grundlag (også) for kristendommen. Jeg
anser ikke Det nye testamente som en fuldstændig adskilt, nyskabende del i
forhold til Det gamle testamente - men jeg anerkender, at det gør du måske.

> [...]
> andres oversættelser. Læser du arabisk? Hvis du ønsker at vide, hvorfra
> oversættelsen kommer, kan en enkelt Google-søgning give dig resultatet på

Jeg ved hvor den oversættelse, jeg forholdt mig til kom fra - jeg kan ikke
vide, hvorfra du hentede din tekst. Som forøvrigt var taget ud af
sammenhængen, synes du ikke selv?

Har tanken strejfet dig, at ikke alle fortolker Koranen som du, og at jeg
derfor ikke nødvendigvis er ene om min fortolkning?

> [...]
> tilladt. Hvorfor bliver du ved med at pådutte muslimer en fortolkningsret,
> de selv meget gerne vil have sig frabedt?

Jeg pådutter ingen noget.

Mener du, at alle læser og forstår en tekst på samme måde?

Det jeg skriver er - at det gør alle ikke efter min mening - heller ikke når
teksten tilfældigvis er Koranen.

> Ja. Hvem og hvilken kulturel baggrund siger det mest om?

Tja, langt op i historien blev biblen stadig kun fortolket på latin i
kirkerne - hvilket menigmand dengang ikke fattede stort af, så de måtte
forlade sig på præsternes derved tiltuskede "overherredømme". Klinger det
blot en anelse bekendt?

Jeg vil fastholde, at forskellen er "ens" - det handler om kultur og
udvikling, det er der forskellene er størst.

> [...]
vægt
> på det personlige ansvar, på ansvaret for personlig fortolkning ,

Igen - vi opfatter tingene meget forskelligt.

Jesus påtog sig andres synder (sådan set alle menneskers!), det handler ikke
om "personlig tro og personligt ansvar" i mine øjne - men rækker meget langt
ud over det.

> [...]
> mennesker. Lægger du alligevel Jesus og/eller kristendommen til last for
> f.eks. heksejagter o.lign., har du ikke forstået kristendommens inderste

Og måske er det ikke Islam eller Koranen der skal lægges til last for
selvmordsbomber og religionskrige?

Hvorvidt jeg har forstået kristendommens inderste væsen - så tror jeg du har
ret, det har jeg ganske sikkert ikke, jeg er nemlig ikke kristen.

> Og nej, jeg er ikke selv kristen.

Mon du så har forstået kristendommens inderste væsen?

> [...]
> zuluneger, sigøjner og hvad-ved-jeg, sålænge man ikke skader andre
> mennesker. Muslimer hader mennesker, og skelner ikke mellem

Taget i betragtning at du ikke er muslim, så ved du forbløffende meget om
hvad der rør sig i alle muslimer under ét.

Det jeg læser i dine ord er bestemt ikke, at du skelner mellem
kulturer/holdninger/religion og menneskerne bag.

> En muslim kan f.eks. ikke fravælge
> sin muslimske tro uden at stå til dødsstraf. Tilgivelse og tolerance
findes
> ikke i islam.

Jeg læser ikke megen tilgivelse eller tolerance i dine ord.

> Er man jøde, er man pr.
> defintion fjenden.

Det var pudsigt, jeg har ellers læst i Koranen at jøder er bogens folk, og
disse respekteres.

Kunne du henvise til et sted, hvor der står at jøder pr. definition er
fjenden?

> Tja. Du vælger ofte den nemme løsning, når du skal komme med en halvsjov
> bemærkning.

Det er så din holdning til det jeg skriver.

> Tænk, hvis du havde gjort lidt grin med en af de mennesker, hvis
> holdninger du deler.

Hvad får dig til at tro, at jeg aldrig gør det?

> Nej. Jeg er sikker i min sag. Muligvis eftertiden vil vise, jeg tog fejl,
> men det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har mine holdninger, som jeg
> løbende justerer i forhold til den virkelighed, jeg oplever.

Måske er det der vandene skilles for alvor.

Jeg har forlængst indset, at det med at være "sikker i sin sag", det kan man
alligevel aldrig helt være - pludselig kan det vise sig, at man havde taget
fejl.

> Også jeg har
> været halal-hippie engang

Er det det jeg er?

> og holdt mig til alle de trygge, politisk korrekte
> meninger.

Er det det mine holdninger er?

> Desværre er jeg blevet for gammel og erfaren til at kunne
> opretholde selvbedraget, og det skuffer mig faktisk lidt, at du af alle
ikke
> også er kommet lidt videre.

Måske har jeg været "hele turen rundt"?

Det kan du ikke vide, ligesom du ikke kan vide andet med sikkerhed.

Jeg anerkender, at mennesker oftest har behov for den pseudo-tryghed der
ligger i at fastholde troen på at "vide". Men jeg deler ikke denne
opfattelse af verden.

> Nej. Den lærdom, islam tilbyder, har vi forlængst smidt fra os efter
> årtusinders udvikling. Islam kan alene tilbyde en babarisk kultur, der er
> gået af mode alle andre steder for mere end 1500 år siden.

Religion og kultur er ikke en og samme ting.

Dybest set handler alle religioner om at _tro_, de handler ikke om at
_vide_.

Det tænker jeg tit over, især når jeg ser hvordan religiøse (og også
ikke-religiøse) har travlt med at "vide bedre" end andre, især i religiøse
spørgsmål.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-05 22:43

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Var det med velberåd hu, du undlod at nævne bare ét land, hvor islam er en

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-01-05 21:32

Hej,

> Var det med velberåd hu, du undlod at nævne bare ét land, hvor islam er en
> minoritet, og hvor
> muslimerne lever integreret og med samme kultur som resten af
befolkningen?

Er det mon med velberåd hu, at du undlader at tage stilling til resten?

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-05 08:51

> Er det mon med velberåd hu, at du undlader at tage stilling til
> resten?

Ja. Start du, så skal jeg gerne tage stilling til resten.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:27

> "nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg har altid læst at faderen måske var kvartjødisk og at kilderne er meget
usikre.
Hitlers hævn-etik var gennemjødisk - derfor tabte han.

> [...]
> pointe var ualmindelig letkøbt og samtidig baseret på et hylende forkert
> udgangspunkt. Det må du kunne gøre bedre.

Hitler så meget op til samuraier som vikinge-jævnbyrdige og lidt op til
helligkrigere i arabisk fortid.

> [...]
> strammer endda op på visse områder. Islam baserer hele sit værdisæt på en
> oprindelig mellemøstlig kultur, der allerede på Muhammeds tid var

Ja, koranen har smukke arabiske passager om tilgivelse. Men når tvivl, skal
man adlyde SVÆRDETS VERS som den vigtigste del af koranen. så alt oldarabisk
er tabt på gulvet

Araberne så sig distanceret af romerriget og alt ved Muhamed handler om at
genvinde selvtillid og derfor erobrede de fra Senegal til Indonesien på
hundred år, for heste og dødsforagt-via-paradisløfter var en ret genial
opfindelse imod naturfolk - og Spanienog Balkan røg længe med.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:17

> Jesus gjorde oprør - bl.a. på kvindernes vegne - og tog f.eks. i sin
> bjergprædiken stærk afstand fra de dele af GT, der den dag i dag præger
> islam.

NETOP

Jesus havde lært af hellenisme og buddhisme - og snart blev kristendommen
gjort mere europæisk end jødisk af Luther og Grundtvig der pillede
gerningsretfærdighed og næsegrus underkastelse ud , og gjorde det til privat
gudstro - ikke lovreligion.

Den kaste første sten der selv er ren- siger han i tråd med Gandhis Bekæmp
synd ej synder(bold ej mand)
Døm ej at du ikke selv skal dømmes.
Vend venstre kind til - og meget andet sejt.

Fra : kjaer

Dato : 27-01-05 21:24

> [...]
> gjort mere europæisk end jødisk af Luther og Grundtvig der pillede
> gerningsretfærdighed og næsegrus underkastelse ud , og gjorde det til

Hvad mener du med ordet "gerningsretfærdighed"?

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 21:38

kjaer wrote:

> privat

> Hvad mener du med ordet "gerningsretfærdighed"?

Hvilken som helst tanke, der nu lige falder ham ind.

Et eller andet idag, noget helt andet imorgen.

Måske er det en attituderelativistisk kristendom,
BW slutter sig til.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-01-05 21:45

I news:41f950e6$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
vidal (at) webspeed.dk " <"vidal (at) webspeed.dk følgende:

> Måske er det en attituderelativistisk kristendom,
> BW slutter sig til.

Ah, så konkret er den vel næppe

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 22:17

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:41f950e6$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
> vidal (at) webspeed.dk " <"vidal (at) webspeed.dk følgende:

> Ah, så konkret er den vel næppe

Glistrup og jeg er grundtvigianere - og har overlap med Tidehverv mht at
dømmesyge bør ud af kristendom.

Gerningsretfærdighed er veldefineret og øje-for-øje hævnere er oftest
modstandere af påskemiraklets tilgivelse

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-01-05 23:08

I news:GTcKd.7867$5t6.504@fe50.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Glistrup og jeg er grundtvigianere - og har overlap med Tidehverv
> mht at dømmesyge bør ud af kristendom.
>
> Gerningsretfærdighed er veldefineret og øje-for-øje hævnere er
> oftest modstandere af påskemiraklets tilgivelse

Hvad har det med Vidals og min udtalelse at gøre?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 22:12

"kjaer" <villykn@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> privat
> >
> Hvad mener du med ordet "gerningsretfærdighed"?

Lovreligiøs tro på regler som er gudegivne og hvis du aflyder de hellige
bud, sikres du frelse

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 17:12

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Ikke hvis du ser det som Koranen versus Det gamle testamente - og det er
> vel
> der en reel sammenligning kan finde sted.

"danskeres" kvindesyn er lige så forskelligt som muslimers. Det er sandelig
ikke kun muslimske kvinder, der bliver undertrykt, tævet, voldtaget og
diskrimineret i Danmark. Og det er bestemt heller ikke kun muslimske mænd,
der undertrykker, tæver, voldtager og diskriminerer.

Man behøver ikke at gå længere end til denne gruppe for at opleve dybt
reaktionære og stupide holdninger til kvinder. Og mig bekendt deltager ingen
muslimer i denne gruppe.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:29

> [...]

Det var vist en bestillingsopgave som USA havde sat ham på, dengang de bar
ham i krig mod Irak og kurdere

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 17:09

> [...]

> " Men du ønsker vel ikke at vi får muslimsk styre som sker når
> muslimerne har født sig til magten om 50 år og muslimske ekstremister

Og det er stadig noget paranoidt vrøvl.

Desværre kan det også blive en selvopfyldende profeti, for hver gang Pia og
co. sviner muslimer til over én kam, bliver deres vrede større og fristelsen
til fundamentalisme stiger. Hvis muslimer i Danmark blev behandlet
ordentligt og fik samme adgang til arbejde og andre goder som alle andre,
ville fundamentalisterne være til grin, fordi det, de har at byde på, er et
lortesamfund sammenlignet med et frit og demokratisk samfund.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 18:18

On Tue, 25 Jan 2005 17:09:15 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>til fundamentalisme stiger. Hvis muslimer i Danmark blev behandlet
>ordentligt og fik samme adgang til arbejde og andre goder som alle andre,

Dansk supermarked tonser udlændinge ind som ansatte i deres butikker
og andre virksomheder tager måske ved lære af vores operahus-giver.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 19:23

> Dansk supermarked tonser udlændinge ind som ansatte i deres butikker
> og andre virksomheder tager måske ved lære af vores operahus-giver.

Prøv at få en praktik- eller læreplads, hvis du har et "etnisk" efternavn.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:31

> "Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Prøv at få en praktik- eller læreplads, hvis du har et "etnisk" efternavn.

Butiksejere ville være dumme hvis de ikke lod sig afskrække af det signal
som mellemøstefternavn er

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-01-05 23:52

On Tue, 25 Jan 2005 15:27:17 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

HI Søs
det er noget af en note du har postet her måske du skulle slå dig ned
som kronik skriver ;)

> [...]
>tilhørsforhold - hovedparten er ikke religiøst praktiserende, og en pænt
>stor del har ikke engang et tilhørsforhold til en religion.

NU udspringer religion imho af nødvendighed og efter som der ikke er
den store nød i Danmark er der heller ikke den store tro - men
defleste havner afligevel i en kirke i ny & næ til brylluper
begravelser & barne dåb der i tror jeg godt man kan se det danske
samfund som protestantisk kristent .

>I den henseende forekommer det ganske hovedløst at kalde vores samfund
>kristent.

nahh bare afslappet

> [...]
>overhovedet bilder sig ind, at man har et land, man skulle kunne bestemme
>over i en sådan grad, at det kunne komme på tale.

nahh men jeg tror også at frygten grundligene er for at muhamedanerne
skal inflatere vores menneske syn.

> [...]
>er priviligerede nok til at blive født ind i et land som dette og med en

Det er sandt det er et privilegium at være født dansker - jeg har
rejst i ca 57 lande og har viterligt aldrig set et bedre og mere
retfærdigt samfund ind det danske og det er med en vis rigmelighed man
ser med en vis forskrækelse på muhameddanerene da derres grundligene
tror og adfærd står i så ødelægende kontrast til det samfund vi har
opbygget igenem generationer .
Det er jo ikke ALLE fremmede f.eks er ointalerne jo gnidnings løst
kommet ind i det danske samfund .

>Mennesker der har denne grundholdning er for mig fremmede - fremmede i sind,
>fremmede i sjæl.

Nahh jeg tror det er mere en begrundet angst for noget ukendt

>Den muslimske kultur forekommer mig at være mindre kulturelt udviklet og
>langsommere om at tilpasse sig verdens udvikling i øvrigt - men bortset fra
>det, ser jeg virkelig ikke den store forskel.

dte minder vist meget om det gamle testamente med en del tilføjelser
men søs de stener kvinder og hugger hænderne af folk , de er jo gale !

> [...]
>det har måske ikke et ansigt du genkender, men det er tydeligt for nogle.

det er muligt - men jeg tror det er vigtigt at forholde sig til den
tid man lever i !

>Man skal ikke foragte og udstøde mennesker, fordi de ikke har nået samme
>erkendelser/samme udvikling eller lignende. Man skal ikke foragte og udstøde
>en religion af den årsag heller.

jeg tror heller ikke det er spørgsmålet - men det er klart når man
sætter en midelalderlig religion og adfærd ind i det 21 årh.
så SKAL der komme gnidninger og skepsis
jeg tror ikke danskerne er specilt intolerante jeg kender en del
syameriakner og ointaler der bor i dk og de har sgu ingen problemer

> [...]
>som sagt, ingen er mig mere fremmed i sindet end netop disse mennesker.

De er heller ikke min kop te - selv om jeg må undres over at de har
ført den mest fornuftige politik under den sidene regering som vi
forhåbentligt for væltet den 8-3

> [...]
>heller ikke, at hun skal ændre sig for at passe ind i min måde at anskue

Nahh men det som df slår på tromme for er at invandrene høre bedst
hjemme der hvor de kommer fra og det er der jo sådan set en vis
fornuft i - selvføligt sal vi give midlertidigt asyl til dem der
viterligt er flygtet - men der er jo ingen der siger det skal være
permanent !

fut : dk.snak.snik

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 01:14

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<snippetisnap>

> Se bare, så var det ikke så slemt alligevel

Hørt, hørt... :)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 00:44

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Er det at have en rigtig grim sjæl at man ikke vil have smadret vores
> kristne samfund....

Vores samfund er ikke kristent.

> Men muslimelskere vil vel forære vores land til muslimerne.

Vrøvl og sludder. Man er ikke nødvendigvis muslimelsker, fordi man ikke
bryder sig om kulturfascister som Pia Kjærsgaard.

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 00:48

On Tue, 25 Jan 2005 00:44:15 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]

>Vrøvl og sludder. Man er ikke nødvendigvis muslimelsker, fordi man ikke
>bryder sig om kulturfascister som Pia Kjærsgaard.

Men hvis man støtter Radikale kan man gå muslimske ekstremisters
ærinde.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-01-05 10:01

> Men du ønsker vel ikke at vi får muslimsk styre som sker når
> muslimerne har født sig til magten om 50 år og muslimske ekstremister
> får de moderate muslimer med sig.

Jeg tager ikke stilling til hypoteser på niveau med ufo- og
rumvampyrteorier.

Vrøvl. Dokumentation?

Per V.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-01-05 10:02

[Per Vadmand | Tue, 25 Jan 2005 00:44:15 +0100]

>Vores samfund er ikke kristent.

>Vrøvl og sludder. Man er ikke nødvendigvis muslimelsker, fordi man ikke
>bryder sig om kulturfascister som Pia Kjærsgaard.

Selvom jeg må indrømme at jeg synes at denne tråd er gået off-topic, er jeg
nødt til at sige at ovenstående var rigtigt godt formuleret.

/René

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-01-05 12:48

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [Per Vadmand | Tue, 25 Jan 2005 00:44:15 +0100]

> Selvom jeg må indrømme at jeg synes at denne tråd er gået off-topic, er
> jeg
> nødt til at sige at ovenstående var rigtigt godt formuleret.

Takker og bukker

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 16:04

> "Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Takker og bukker

dU ville gavne debatten hvis du KLARGJORDE OG UDDYBEDE

Du ser fascisme i DF
Fascisme er om magt-er-ret
Hvad har partiet foreslået der er fascistisk?

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-01-05 17:24

> [...]
>
> Du ser fascisme i DF
> Fascisme er om magt-er-ret
> Hvad har partiet foreslået der er fascistisk?

Det gider jeg ikke gentage.

Du kan få et stikord: Louise Freverts kulturpolitik.

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-01-05 03:20

Per Vadmand wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Hvilket præcis er grunden til, at jeg aldrig ville kalde Pia K. en "dejlig
> kvinde". Hun har en rigtigt grim sjæl, og det kan ses udenpå.

Det kan jeg ikke tage seriøst.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 21:31

On Mon, 24 Jan 2005 21:29:29 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Skønhed kommer også indefra!

Det er rigtigt sådan noget får vi voksne og følsomme mænd øje på.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 20:27

On Mon, 24 Jan 2005 19:59:02 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Måske mere over, at der findes mænd, der synes, Pia Kærsgård er "en dejlig
>kvinde" - helt bortset fra politiske sympatier. Synes du mon også, at Pia
>Gjellerup og Birthe Rønn Hornbech er "dejlige kvinder"?

Pia Gjellerup er såmænd nok en dejlig kvinde og ikke så langt fra min
egen alder (og så er hun single :).

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-01-05 19:58

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Undrer du dig over at der findes dejlige kvinder...

Jeg undrer mig såre over, at nogen kan beskrive Pia K. som en dejlig kvinde.

Mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 20:18

On Mon, 24 Jan 2005 19:58:26 +0100, "nusle nuslesen"

>minde

>Jeg undrer mig såre over, at nogen kan beskrive Pia K. som en dejlig kvinde.

Hun er sikkert en ganske sød husmor når hun kommer hjem fra arbejde.
Når hun ellers har fri. Selvfølgelig er hun ved at være en ældre
kvinde. Men hun holder sig vel rimelig godt i forhold til sin alder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 20:46

> Jeg undrer mig såre over, at nogen kan beskrive Pia K. som en dejlig
> kvinde.

Tja, men du er vel så langt fra den rette til at vurdere, om Pia K. er en
dejlig kvinde? Hvis nogen beskriver _dig_ som en dejlig kvinde, kan vi andre
fuldt berettiget undre os endnu mere.

Rart med sådan en etiket, ikke?

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-01-05 21:17

Hej,

> Tja, men du er vel så langt fra den rette til at vurdere, om Pia K. er en
> dejlig kvinde?

Jeg er nu engang den eneste, der kan give min mening til kende.

> Hvis nogen beskriver _dig_ som en dejlig kvinde, kan vi andre
> fuldt berettiget undre os endnu mere.

Hvilket jeg ikke kan hidse mig op over.

Bliver du vred over at jeg synes Pia K. er alt andet end en dejlig kvinde?

> Rart med sådan en etiket, ikke?

Jeg ved ikke hvad du mener. Jeg føler mig ikke sat i bås.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 21:27

On Mon, 24 Jan 2005 21:17:01 +0100, "nusle nuslesen"

>Jeg er nu engang den eneste, der kan give min mening til kende.

>Hvilket jeg ikke kan hidse mig op over.
>
>Bliver du vred over at jeg synes Pia K. er alt andet end en dejlig kvinde?

Det gør vi fordi Pia er en sød kvinde med empati. Normalt et godt
humør. Venlig. Forstående. En kvinde som trods stor modgang af
glistrup har kæmpet sig op på magtens tinde.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 21:39

> Bliver du vred over at jeg synes Pia K. er alt andet end en dejlig
> kvinde?

Næ. Hvorfor synes du forresten ikke, hun er en dejlig kvinde? Har det noget
med dine politiske sympatier og antipatier at gøre?

> Jeg ved ikke hvad du mener. Jeg føler mig ikke sat i bås.

Jeg skal gerne kalde dig diverse ting i fremtiden, herunder sætte
spørgsmålstegn ved dit køn. Så kan det være, du på et tidspunkt føler dig
sat i bås.

--
-Jens B.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 21:47

On Mon, 24 Jan 2005 21:38:58 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>Næ. Hvorfor synes du forresten ikke, hun er en dejlig kvinde? Har det noget
>med dine politiske sympatier og antipatier at gøre?

Hvis hun havde været Socialdemokrat så ville folk sikkert have sagt
hun er en ganske sød kvinde.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 23:36

> Hvis hun havde været Socialdemokrat så ville folk sikkert have sagt
> hun er en ganske sød kvinde.

Hvis hu havde været socialdemokrat, havde hun måske også været det. Som hun
er nu, skinner hendes småborgerlige og forurettede misundelsesideologi alt
for tydeligt igennem i hendes sure, selvretfærdige fjæs.

Per V.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 14:09

Hej,

> Næ. Hvorfor synes du forresten ikke, hun er en dejlig kvinde?

That's for me to know.

> Jeg skal gerne kalde dig diverse ting i fremtiden, herunder sætte
> spørgsmålstegn ved dit køn. Så kan det være, du på et tidspunkt føler dig
> sat i bås.

Hvad har jeg da kaldt Pia?

Jeg skriver bare, at jeg er i tvivl - og det er jeg om så mange ting.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-01-05 23:13

On Mon, 24 Jan 2005 19:58:26 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>Jeg undrer mig såre over, at nogen kan beskrive Pia K. som en dejlig kvinde.

hun holder isg da meget godt ?

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 23:29

On Mon, 24 Jan 2005 23:12:37 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>hun holder isg da meget godt ?

Ja, på hendes alder kan man nok sagtens finde flere som ser værre ud.

Fra : Paul

Dato : 30-01-05 01:11

> [...]

> Hej,

> minde

> Jeg undrer mig såre over, at nogen kan beskrive Pia K. som en dejlig

"Andropov" beskriver Katja Kean... nå nej, Katja K som yderst sexet og Pia
Kjærsgaard (Pia K) som dejlig.
Nu kender jeg kun begge fra deres respektive optræden i diverse medier og
jeg må indrømme, at jeg finder Katja K lige så lidt sexet som jeg finder Pia
K dejlig.
Jeg synes Pia K minder meget om andre indtørrede kvindelige politikere i
hendes alder, og jeg har svært ved at forestille mig hende være "dejlig".

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Andropov

Dato : 30-01-05 02:13

On Sun, 30 Jan 2005 01:10:53 +0100, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

> [...]

>hendes alder, og jeg har svært ved at forestille mig hende være "dejlig".

Man kan vel ikke gå rundt og se dejlig ud hele tiden.
Det gør vi vel heller ikke :)

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 10:03

On Mon, 24 Jan 2005 03:28:34 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Og endda en dejlig en af slagsen.

Ja, det er en god solid kvinde. Tidligere hjemmehjælper. Nede på
jorden (ikke noget med poptøs her). Der er ikke noget maskulint over
hende. Kvinder kan også tage store politiske beslutninger uden at være
maskuline.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-01-05 10:33

> [...]
> jorden (ikke noget med poptøs her). Der er ikke noget maskulint over
> hende. Kvinder kan også tage store politiske beslutninger uden at være

Det ville jeg nu ikke bruge Pia K som bevis på...

Per V.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-01-05 12:46

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nu er der jo også kvinder som har DF sympatier. Kan blandt andet minde
> dig om at lederen af DF er kvinde...

DET har jeg ikke set bevist, og indtil da vil jeg forbeholde mig retten til
at tvivle!!!

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 13:28

On Sun, 23 Jan 2005 12:45:46 +0100, "nusle nuslesen"
> [...]

>Hej,

>DET har jeg ikke set bevist, og indtil da vil jeg forbeholde mig retten til

Vil du nu have kønstestet Pia Kjærsgård :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-05 18:49

> DET har jeg ikke set bevist, og indtil da vil jeg forbeholde mig
> retten til at tvivle!!!

Hun har da både børn og ikke mindst mand, hvilket er mere end mange kvinder
i nærværende gruppe kan prale af. Er rønnebærrene sure?

--
-Jens B.

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 20:28

On Sun, 23 Jan 2005 18:49:18 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>Hun har da både børn og ikke mindst mand, hvilket er mere end mange kvinder
>i nærværende gruppe kan prale af. Er rønnebærrene sure?

Hun har vidst endda været gift i over 25 år med den samme mand. Det
var der nogle kvinder som kunne lære noget af. En god og solid kvinde
som kæmper for ligestillingen i stedet for blot at brokke sig som
andre kvinder. Hvis kvinder vil have magt må de også gøre en indsats
for det som Pia har gjort.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-01-05 20:38

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> som kæmper for ligestillingen i stedet for blot at brokke sig som
> andre kvinder. Hvis kvinder vil have magt må de også gøre en indsats

Jeg har ikke set beviser for at Pia's samlivspartner er en mand - indtil da
vil jeg tillade mig at tvivle!

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 20:45

On Sun, 23 Jan 2005 20:38:16 +0100, "nusle nuslesen"
> [...]

>Hej,

>Jeg har ikke set beviser for at Pia's samlivspartner er en mand - indtil da

Nu bliver det indviklet. Du mener Pia er en mand og hendes mand så er
en kvinde :)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 09:56

> [...]
>
> Hej,

> Jeg har ikke set beviser for at Pia's samlivspartner er en mand - indtil

Statsrevisor reklamechef Henrik Thorup er flot fyr og tænker alt det hun
siger for hende

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-01-05 20:41

Hej,

> Hun har da både børn og ikke mindst mand, hvilket er mere end mange
kvinder
> i nærværende gruppe kan prale af. Er rønnebærrene sure?

Bop-bop.

Jeg er ikke sikker på, at det er en mand hun er gift med heller.

Og der er som bekendt mange måder at få børn på.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-05 22:01

> Jeg er ikke sikker på, at det er en mand hun er gift med heller.

Så vi snakker om en transvestit, der er gift med en... anden transvestit?
Eller er Pia og hendes "mand" i virkeligheden transseksuelle, der har fået
foretaget kønsskifteoperation i Thailand?

> Og der er som bekendt mange måder at få børn på.

Er der? Jeg kender kun én, hvor barnet kommer ud af kvinden? Enlighten me,
please.

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-01-05 22:41

Hej,

> Så vi snakker om en transvestit, der er gift med en... anden transvestit?
> Eller er Pia og hendes "mand" i virkeligheden transseksuelle, der har fået
> foretaget kønsskifteoperation i Thailand?

Ja, se det ved jeg jo så ikke - det er bare det jeg gør opmærksom på. Og så
længe jeg ikke ved, forbeholder jeg mig i dette tilfælde retten til at
tvivle. Det er trods alt Pia Kjærsgaard vi snakker om, ikk'.

> Er der? Jeg kender kun én, hvor barnet kommer ud af kvinden? Enlighten me,
> please.

Adoption. Kunstig inseminering (staveplade?) af hendes partner, som jo
muligvis ikke er en mand osv.

mange hilsner

Fra : Andropov

Dato : 23-01-05 22:47

On Sun, 23 Jan 2005 22:40:47 +0100, "nusle nuslesen"

>Ja, se det ved jeg jo så ikke - det er bare det jeg gør opmærksom på. Og så
>længe jeg ikke ved, forbeholder jeg mig i dette tilfælde retten til at
>tvivle. Det er trods alt Pia Kjærsgaard vi snakker om, ikk'.

Men du må jo indrømme hun er et godt eksempel på en succesrig kvinde.

Fra : Peter Westh

Dato : 23-01-05 23:12

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Måske er Pia og hendes mand slet ikke *mennesker*. Måske er de - snegle!

/P

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-01-05 19:11

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> "Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
>
> Måske er Pia og hendes mand slet ikke *mennesker*. Måske er de - snegle!

Ja, vi har jo ikke set beviser vel

Jeg ville faktisk have det mere behageligt med at vide de var snegle, end
ved at tro de var mennesker *GG*

mange hilsner

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 21:59

nusle nuslesen wrote:
> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, vi har jo ikke set beviser vel
>
> Jeg ville faktisk have det mere behageligt med at vide de var snegle, end
> ved at tro de var mennesker *GG*

Pia kan vel være et lige så godt menneske som dig. Måske endda bedre.
Jeg har selv tidligere være hurtigt på aftrækkeren med at dømme folk med
andre meninger og holdninger end mig selv. Det er stadig noget, jeg
kæmper med. Men jeg synes, jeg er blevet bedre her på det sidste til at
acceptere, at kun et fåtal er lige så mærkelige, som jeg selv.
Det er sjældent, at jeg kaster med mudder i disse tider.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-01-05 14:06

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

Hej,

> Pia kan vel være et lige så godt menneske som dig.

Sikkert.

> Måske endda bedre.

Who knows?

mange hilsner

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 09:55

> [...]
kvinder
> i nærværende gruppe kan prale af. Er rønnebærrene sure?

Hvormange folketingskvinder er sterile, kønsløse
- afskåret fra god korpsånd og empati med landets elite, mødrene?

Fra : ¤

Dato : 23-01-05 12:41

>- og har ikke tid til fisseslik-underkastelse i retning mod Mekka 5 gange i
>døgnet.Det kan godtages som del af ritualet, hvis hun ber om det, meeen...

Hvorfor vil du så ligefrem betale for det ?
Citat :
Ihvertfald har jeg altid taget det som et tilllidsvotum (og en gang
fik
pigen hylet sig selv ud af det ved sit extraordinære badetilbud, at
hun helt
glemte at bede om penge for en times "gensidig fransk og pigeonani" -

Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 01:05

> OK. Der blev jeg godt nok overrasket. Har du forresten børn med din
> nuværende hustru og bor I sammen?

Eksisterer der så dårlig debat-etik som at lyve lodret?
Da jeg var til fest med Jens Bruun satte han sig hen og spurgte interesseret
til min japanske kone og hvorfor hun ikke var med til festen osv.
Nu foregiver han at han er "overrasket" over at nogen bor samme med mig.

Når han - beundringsværdigt ofte - har forsvaret min ytringsfrihed mod
horderne af censur-krævende netbetjente smigrer han mig at "han har lært
meget af mine indlæg".
Selvfølgelig er personfnidder ikke værd at gå op i - men når han nu vælger
at belemre en generel tråd med mudderkast og insinuering af at jeg er så
kærlighedsløs og afstumpet så at man bør være overrasket, hvis nogen bliver
ved at dele hjem med mig , ville det så ikke være ærligst at basere sig på
hvad er oplyst - medmindre der angives grunde til at betvivle mit allerede
ved dss-festen lange og ubrudte ægteskabsforhold.?

> [...]
> andres erfaringer. Du må nok bare konkludere, Bo Warming, at dele af
> seksuallivets mysterier ligger uden for din fatteevne.

"Halvdelen af menneskeheden ved ikke, hvordan den anden halvdel lever. "
Francois Rabelais

"Den ene halvdel af verden kan ikke forstå den anden halvdels fornøjelser."
Jane Austen

" Den virkelig vise er den der forstår, at forstå også den som han
ikke forstår" Piet Hein

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 09:11

> [...]
> festen osv.
> Nu foregiver han at han er "overrasket" over at nogen bor samme med

Du er - som sædvanlig - paranoid. Jeg spurgte, fordi jeg oprigtigt ikke
kunne få tingene til at hænge sammen. Læs dine egne ord øverst i dette
indlæg, hvor du kalder dit nuværende forhold børnerigt. Det var ikke lige
sådan, jeg huskede dine personlige forhold, hvorfor jeg tillod mig at spørge
ind til dem. Hvis du virkelig mener, at jeg blot foregiver, når jeg spørger
om noget sådan, hvorfor så overhovedet svare?

> Når han - beundringsværdigt ofte - har forsvaret min ytringsfrihed mod
> horderne af censur-krævende netbetjente smigrer han mig at "han har
> lært meget af mine indlæg".

Der er nu ikke megen smiger gemt i det. Jeg kunne ikke drømme om at smigre
hverken dig eller andre - det ligger langt fra min natur at slikke røv, med
mindre jeg skal opnå pekuniære eller seksuelle fordele, hvilket ingenlunde
kan siges at gælde mit forhold til dig.

> Selvfølgelig er personfnidder ikke værd at gå op i - men når han nu
> vælger at belemre en generel tråd med mudderkast og insinuering af at
> jeg er så kærlighedsløs og afstumpet så at man bør være overrasket,

Mange af dine skriverier afslører dig som afstumpet. Det kan være en
kvalitet, Bo Warming, så lad nu være med at klynke over, nogen påpeger det.

> [...]
> ærligst at basere sig på hvad er oplyst - medmindre der angives
> grunde til at betvivle mit allerede ved dss-festen lange og ubrudte

Du har selv angivet flere grunde i nærværende gruppe. Jeg har svært ved at
forestille mig et kærlighedsforhold, hvor den ene part frekventerer
massageklinikker og beredvilligt fortæller hele verden herom. Jeg har ligeså
svært ved at forestille mig et kærlighedsforhold, der omtales som et
parforhold hvor "slikkeskridt-finesser og orgasme-ritualer aldrig [har]
været en stor sag". Men sådan er vi jo så forskellige i, hvad vi opfatter
som et kærlighedsforhold.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 10:22

> Mange af dine skriverier afslører dig som afstumpet. Det kan være en
> kvalitet, Bo Warming, så lad nu være med at klynke over, nogen påpeger
det.

Jeg udbeder mig uddybning, jeg klynker ikke.
At være afstumpet er noget negativt om ufølsomhed, nul-empati,
følelseskulde.
Hvad i mine skriverier kan få nogen til at få associationer i den retning?

> [...]
> parforhold hvor "slikkeskridt-finesser og orgasme-ritualer aldrig [har]
> været en stor sag". Men sådan er vi jo så forskellige i, hvad vi opfatter

Netop - vi er alle forskellige.

Også i de foregående langvarige parforhold, hvor jeg havde børn, var jeg
åben og spurgte fx i Zambia om det var OK at jeg vile prøve "sort" - og
nødtvungent sagde min norske fysioterapeut-kone "skidt pyt, men kun een
gang".

Alternativet til ærlig promiskuøsitet i parforhold er, at man tvinges af sin
pik til løgn - og løgn gør for alvor skade.

At elske er idag som at drikke en kop te med elsker(ind)en.
Kondomer er totalt virus&sæd-tætte , og da jeg altid har brugt dem, indtil
pigen ville have børn, gik der intet fra min ældste søns og datters mor, ved
at hun så jeg indstregede i Ekstrabladet hvilke massagesteder jeg ville
lægge min vej omkring, når jeg skulle på biblioteket.
Hvorfor skjule.? Første gang var hun forarget, men hun var netop blevet
forelsket i mig pga min berømmelse vedr sæddonor-hjælp der jo handler om
vandtætte skodder mellem fornøjelsessex og formeningssex.
Da sidstnævnte lægesekretær forlod mig, skulle hun lige på falderebet have
"farvel-sex" - måske for at bekræfte at hun stadig kunne få mig op på
mærkerne og havde "it", måske "afstumpet zipless fuck".

Nedenstående feministforfatterinde har indskrænket horisont, hvilket jeg
engang uddybede på Pernille Ålund-TV-program, men de klippede det væk

"The zipless fuck is The purest thing there is. And it is rarer than The
unicorn. And I have never had one". ERICA JONG

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 01:49

> Du må nok bare konkludere, Bo Warming, at dele af
> seksuallivets mysterier ligger uden for din fatteevne.

Jens Bruun er uden formuleringsevne mht hvad kærlighed er - han er dog
sikker på at BW er lysår væk fra _hans_ kunst og kunnen.

Heldigvis(?) har vi titusinder af cand.psyck'er, der ved , at "næst efter at
blive holdt af, elsker kvinderne at blive svigtet i kærlighed" og derfor
importeres gifte muslimkvinder i hundredtusindvis, og de opmuntres til at
bryde med ægtefællen, der jo altid tæver dem igen, og altid vender de
tilbage til ham - dvs een muslim kan skabe job til tyve sagsbehandlere.

I TV ser vi flotte muslimmødre, der nu kan formulere sig i cand.psyck-sprog,
mens de uppercutter en boksebold - jo, hellig krig var bondsk og plat før
Stat&Freud berigede kærligheden, og Jens Bruun har nok ret i at den nymodens
, statsautoriseret kærlighed er
- om ikke uden for min fatte-evne -
så uden for min værdsætte-evne

Børn bliver selv til hjemmevold hvis de ser hjemmevold - siger de fine
forskere. Ja, og skal vi så tvinge børnene på et fremmedgjort
statsinstitutionelt miljø, hvor de ikke ser forældre der elsker og slås?
Gavner statens klogeåge indblanding i, hvad Jens Bruun beundrende kalder
"seksuallivets mysterier"?
Er det ikke overfladisk symtombehandling at skjule for børn , at deres
forældre er, som de er?
Er alle psykologer nogle ensomme selvhadere, der bruger dine skattepenge på
at købe sig kærlighed hos klienter, selvom købt kærlighed der ikke er i
ærligt luderregi, vil uvægerlig vende sig til had mod den danske stat og
imod det danske folk.?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-01-05 18:08

On Sat, 22 Jan 2005 09:03:26 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Når jeg på massageklinik

går du i bad inden ???

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 21:07

> går du i bad inden ???

Ekstrabladets vrangforestillinger om at jeg skulle afvige fra
normaldanskerens kropsrenlighed, var så fjogede at jeg ikke gad benægte, men
svarede udenom. Sandhed interesserer ikke læserne. At svare
intelligent+humoristisk var der mere sport i.

Jeg bader ret ofte og dengang jeg ofte gik på massageklinik havde jeg
deodorant med mig, til brug hvis jeg min vej rundt i byen skulle falde
omkring et af de gode steder -
- og der ikke var ventetid
- og pigen var min smag.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 22-01-05 21:22

Bo M Mogensen wrote:

> går du i bad inden ???

Ellers ville han vel blive afvist?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-05 08:06

> Ellers ville han vel blive afvist?

Usandsynligt. Jeg har oplevet, at skønheden venlig og bestemt oplyse at "her
er et håndklæde, hvis du har lyst at benytte vort badeværelse inden" -

Tænk dig om , Hobert Idiart, - du har aldrig tjent så meget i timen som
billigste prostituerede gør, når endelig en tyr bider på krogen. Det trælse
ved jobbet er at vente i timevis på kunder og evt fortælle det samme igen og
igen i telefonen til useriøse opringere. Nok dyrker piger "værdighed" når
det intet koster, men hvor ondt gør lidt mandehørm i næsen???

At jeg har fået det generøse tilbud om gratis bad oven i - karbad med
pigen fordobler ellers prisen - skyldes næppe at min kropslugt har været
værre end fra andre midaldrende, sjatpissende nørrebroere, men at jeg
udstråler, at jeg ikke bliver hylet ud af den ved sådan ærlighed.
Ihvertfald har jeg altid taget det som et tilllidsvotum (og en gang fik
pigen hylet sig selv ud af det ved sit extraordinære badetilbud, at hun helt
glemte at bede om penge for en times "gensidig fransk og pigeonani" - hvad
jeg først tænkte over bagefter.
Jo, der er oplevelser i at turde være lidt unormal.

Som Johannes Møllehave idag i Politiken fortætter Henry Millers og nazisten
Knut Hamsuns forfatterskab "Gør og sig hvad der falder dig ind, og den
kedelige storby bliver pludselig interessant."

Om "Sult"-romanens hallucinationer "Der er brøkfølelser, et ubevidst, endnu
idag næsten utolket sjæleliv til" Knut Hamsun

"Der er folk, der lever for bagateller og dør for et hårdt ord" Knut Hamsun"

"Men blide stunder det har alle. En fange sidder på sin kærre og kører til
skafottet, et søm gnaver ham i bagen, han flytter sig og føler det mere
behageligt. Knut Hamsun(som søgte uden held at
provokere retsopgøret til dødsstraf ved at skrive superrosende nekrolog om
Hitler dagen efter hans selvmord, trykt i Aftenposten sidste dag den ikke
var politisk korrekt.)

" Mig har tiden taget på, så jeg er blevet dum og
afblomstret og ligegyldig, nu ser jeg på en kvinde som på
litteratur Knut Hamsun 1859-1952

"Love is Gods first Word, the first Thought that sailed through his Brain.
When he said: Let there be light! there was Love. And Love became the father
and ruler of the World, but all its roads is filled with Flowers and Blood,
Flowers and Blood. Knut Hamsun

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-01-05 18:33

On Sun, 23 Jan 2005 08:05:57 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>At jeg har fået det generøse tilbud om gratis bad oven i

tør man spørge om det var før akten ?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 02:46

Bo M Mogensen wrote:

> tør man spørge om det var før akten ?

Hvis jeg selv praktiserede sex, så ville jeg ihvertfald gå i bad både
lige før akten og inden jeg gik ud blandt andre mennesker igen bagefter
akten.
Man skal tage hensyn til andre mennesker.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 09:00

> [...]
> akten.
> Man skal tage hensyn til andre mennesker.

Skal man ikke bolle med en meget parfumeret dame, for at lugt hænger ved?
Voldtagne kvinder tager - ifølge journalist-fiktionen - bad som en
symbolsk-religiøs renselse. Er det sådant du er slave af, vedr dit
uforståelige bagEFTER-ritual?

Hvis man har fobi imod at blive anset for unormal, så tør man ikke gå ud i
verden uden at
klæder og kropshygiejne og ordvalg og meninger
adlyder gruppepresset.

Er man til oplevelser og leg, så siger man "forandring fryder og ord dræber
ikke" og gir tilfældighederne en chance.
Antyder du at der er asocial HENSYNSLØSHED i noget fra min side?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-01-05 22:57

On Mon, 24 Jan 2005 02:46:04 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

> [...]
>akten.
>Man skal tage hensyn til andre mennesker.

ja det kan der være noget om men jeg tror sgu det er de færste
bordeler der stiller bad til rådighed efter behandlingen - men jeg
mener afgjort man skal tage et bad inden man kommer.

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 10:13

wrote:

> [...]
>akten.
>Man skal tage hensyn til andre mennesker.

Forestiller du nu dig selv som den prostituerede Hobert :)

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 21:51

Andropov wrote:

> Forestiller du nu dig selv som den prostituerede Hobert :)

Hehe, nej.
Jeg vil jo bare glæde partneren med at være ren og dufte godt. Samtidig
kan jeg forestille mig, at man kan lugte grimt et stykke tid efter
sexakten, hvis man ikke kommer i bad bagefter. Her taler jeg teoretisk,
da jeg ingen praktisk erfaring har med det.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 09:29

> [...]
> sexakten, hvis man ikke kommer i bad bagefter. Her taler jeg teoretisk,
> da jeg ingen praktisk erfaring har med det.

Hvor sku lugt komme fra?
Skedesekreter er ret lugtløse.
Armhuleferomoner er ALT og klares med deodorant

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-01-05 22:47

Bo Warming wrote:

> Hvor sku lugt komme fra?

Fra penis, vagina, hænder/fingre?

> Skedesekreter er ret lugtløse.

Hvis du siger det.
Som sagt så har jeg ingen erfaring på området.

> Armhuleferomoner er ALT og klares med deodorant

Hvis man har svedt, så er det altså ikke kun i armhulerne, man lugter.
Så meget ved jeg da.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 02:32

> [...]
> Som sagt så har jeg ingen erfaring på området.

> Hvis man har svedt, så er det altså ikke kun i armhulerne, man lugter.

Skridt kan også lugte.

Hænder overfører sjældent lugt - du kan have ostefingre men ikke i mange
minutter. Hænder er jo tørre.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 07:40

> tør man spørge om det var før akten ?

Læs hvad jeg skriver. Pigen er kisteglad over, at der endelig, omsider er en
kunde i butikken. Hendes værdighed kræver en forsøgsvis indsigelse pga rygte
spredt af Ekstrabladet (som pigerne altid har og nok læser grundigt - hvis
de kan læse - og sladrer om) om kropslugt fra undertegnede berømthed.
Så de få gange jeg ikke har haft deodorant i tasken og givet armhulerne en
tur, mens jeg ventede på, at pigen åbnede indgangsdøren, har jeg fået tilbud
om bad - men havde jeg sagt, at jeg ikke havde tid, var jeg næppe blevet
bedt om at gå igen. Disse piger er ultra-underdanige, høflige - og
pengebegærlige, næsten som dem i "Pusher 2".
Engang hylede pigen sig selv ud af det, ved at jeg sagde jatak til bad
(afvekslng fryder, jeg er nysgerrig videnskabsmand) og det brød hendes
rutiner om at få penge før akten, så vi begge glemte betalingsspørgsmålet.

Mænd har stærkere feromoner end kvinder, og i min alder, og når man æder som
et svin som jeg, så skal der ikke være gået mange timer efter bad før jeg
kan lugtes. At jeg adskiller mig afgørende fra jævnalderende mænd på
Nørrebro eller på usenet, er nok en fjer, der er blevet til fem høns.
Og da jeg tilfældigt ved Moses Hansen demo traf Ekstrabladjournalisten dagen
efter artiklen om min "stank af mand", havde hun dårlig samvittighed og
undgik øjenkontakt, selvom vi snakkede længe.

Vi har været til en laaang fest sammen på Vesterbro. Tomas O skrev bageftere
længe og negativt om min sjuskede barbering og ikke-moderigtige tøjstil mm
på usenet. Havde der været lugt, havde han nævnt det - helt sikkert. Måske
Jens Bruun kan huske noget? Han er i min fanklub, der smigrer mig ved
perfide angreb, når anledning gives.

Det man ikke dør af blir man stærkere af
Det er bedre at blive gennemskuet end at blive overset.

"Der er visdom i, at mangt og meget i verden lugter ilde: men af selve
væmmelsen vokser der vinger og kildevældsvejrende kræfter frem!
Selv den bedste er der noget at væmmes ved; og selv den bedste er noget, der
må overvindes! - Åh, mine brødre, der er megen visdom i, at der er meget
skidt til i verden! Nietzsche
" Du kan ikke forestille dig lugten før du har gået en
mil i en anden mands mokkasiner. Robert Byrne

" Et arabisk ordsprog siger: Árbejd, og du vil blive stærk,
sid stille, og du vil stinke. ordsprog

" Hvis du tror, at du er frigjort, så smag engang dit
menstruationsblod. Hvis tanken gør dig syg, så har du langt igen, skat.
Germaine Greer

" Jeg bliver forelsket i en hver pige der lugter af
"Radiserne" af Charles Schulz

" Når en mand lugter stegen, venter han ikke længere på gemysen.
Helen Vita

" Perfumen er duftens sejr over stanken. Edgar W. Hubbard

lusfkærs Alle har en forskellig ide om kærlighed
En pige jeg kender sagde "Jeg vidste han elskede mig, da han ikke ville
komme i munden på mig. Andy Warhol

"There is nothing like an odour to stir memories. William
McFeeOG PROUST I SPORET AF TABTE TID

"Den der leger med afføringen eller den døde krop, har heller ikke
grebet
uhyggen og angsten knyttet hertil," skriver James Joyce i "Finegans Wake"

Pligt, flid og nytte er dødsengle, der spærrer mennesket tilbagevejen til
paradiset. Friedrich Schlegel.

Pligter opfylder man bedst ved at gøre dem til lyster. Ingrid van
Bergen

Snavs lyser, hvis solen vil skinne på det. Goethe

Somme gå fnattede i bad og skabbede ud igen. Danske
Ordsprog

What separates two people must profoundly is a different sense and degree of
cleanliness. Nietzsche

Menneskehedens værste sygdomme er opstået udfra kampen mod
sygdomme. Nietzsche

"The flush toilet is the basis of Western civilization." skrev Alan Coult

Den kvinde man elsker, dufter altid godt. Remy de
Gourmont

Sflugt A woman smells well when she smells of nothing.
Plautus

"No man is a hypocrite in his pleasure. Albert Camus

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 09:19

> [...]
> han nævnt det - helt sikkert. Måske Jens Bruun kan huske noget? Han
> er i min fanklub, der smigrer mig ved perfide angreb, når anledning

Jeg må skuffe dig. Jeg bryder mig ikke om at udlevere mennesker, jeg
frivilligt har været til privat fest med (og dette er ikke et forsøg på at
antyde noget som helst vedr. din eller andres hygiejne ved omtalte
begivenhed). Jeg vil dog gerne stå ved - med fare for at blive anklaget for
at smigre Bo Warming - at jeg fandt aftenen ganske hyggelig, og at jeg fandt
især i samtalerne med Bo Warming særdeles spændende og gode. Din
tilstedeværelse var faktisk afgørende for, jeg deltog.

> Det man ikke dør af blir man stærkere af
> Det er bedre at blive gennemskuet end at blive overset.

Jeg er ikke ubetinget enig.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-01-05 23:06

On Mon, 24 Jan 2005 07:39:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

så er det vist tid til at skære dk.poltik væk fra denne xpost

>Læs hvad jeg skriver.

jeg gør mit bedste !

> [...]
>spredt af Ekstrabladet (som pigerne altid har og nok læser grundigt - hvis
>de kan læse - og sladrer om) om kropslugt fra undertegnede berømthed.

har de skrevet i ekstra bladet at du stinker ?

> [...]
>om bad - men havde jeg sagt, at jeg ikke havde tid, var jeg næppe blevet
>bedt om at gå igen. Disse piger er ultra-underdanige, høflige

jeg kender da en der af princip ikke gør det med araber

> - og
>pengebegærlige, næsten som dem i "Pusher 2".

har ikke set den !

>Engang hylede pigen sig selv ud af det, ved at jeg sagde jatak til bad
>(afvekslng fryder, jeg er nysgerrig videnskabsmand) og det brød hendes
>rutiner om at få penge før akten, så vi begge glemte betalingsspørgsmålet.

fik hun så ingen penge ?

> [...]
>efter artiklen om min "stank af mand", havde hun dårlig samvittighed og
>undgik øjenkontakt, selvom vi snakkede længe.

Ehhm

> [...]
>på usenet. Havde der været lugt, havde han nævnt det - helt sikkert. Måske
>Jens Bruun kan huske noget? Han er i min fanklub, der smigrer mig ved

Det er altså en hetz du er ude for - vi har jo kun haft ofrnøjelsen en
enkelt gang og der erindre jeg ikke at du stank bemærkelsesværdigt

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 23:26

On Mon, 24 Jan 2005 23:05:40 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>jeg kender da en der af princip ikke gør det med araber

Jeg har læst i avisen at en araber ville stjæle penge fra prostitueret
efter samleje og nu er der vidst flere prostituerede som ikke vil
lukke arabere ind.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 23:43

> har de skrevet i ekstra bladet at du stinker ?

Min Z-kredsformand, som havde været glad for min hyperaktive holden gang i
kredsen i årevis - han var passiv og jeg aktiv - var en slavenatur, der
sagde javel, når hovedbestyrelsen forlangte at få en indstilling om
eksklusion af BW - vedtægterne kræver at det indledes lokalt.
I sin opfindsomhed blev kropslugt det vigtigtste han kunne klage over - og
dette brev lod jeg en ven til en EB-journalistpige få, fordi jeg gerne ville
i avisen.

> jeg kender da en der af princip ikke gør det med araber

Folk praler. Piger er sultne efter penge og der er ingen vidner, så når en
muslim vil købe dansk for 500 kr så gør hun det, tror jeg.

betalingsspørgsmålet.

> fik hun så ingen penge ?

Normalt er de benhårde og forlanger penge inden. Men det vante mønster blev
brudt af hendes badeforslag, som hun måske ikke havde regnet med at jeg
straks tog imod.
De fleste kunder er nok egosvage og lusker væk ved et sådant vink med en
vognstang. Ihvertfald glemte både hun og jeg betalng - og det er næsten så
sjovt , som da en massagepige betalte pengene tilbage til mig, fordi jeg
vitsede om hendes orgasmeskuespils letgennemskuelighed

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-01-05 18:30

On Sat, 22 Jan 2005 21:21:56 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Ellers ville han vel blive afvist?

ja det er jo et godt sprøgsmål der ville være rart at få afklaret da
BW tidliger har erklæret sig utilpads ved sæbe og vand ?

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 24-01-05 18:13

Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!
/Kurt

--
Med venlg hilsn
Kurt Guldbæk

Fra : G.B.

Dato : 24-01-05 19:59

"Kurt Guldbæk" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen news:41f52c9c$0
$48319$14726298@news.sunsite.dk:

> Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!

Og det gør man mest effektivt ved at citere hele hans indlæg en gang til,
ikke sandt, Einstein?

Læs lige lidt om citatteknik:

http://www.usenet.dk.netikette/citatteknik.html

Fra : ThomasB

Dato : 24-01-05 20:02

"Kurt Guldbæk" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse

> Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!

Gør du bare det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 20:47

"Kurt Guldbæk" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse

> Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!

Muligvis. Prøv det, idiot!

--
-Jens B.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-01-05 22:03

Kurt Guldbæk wrote:

> Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!
> /Kurt

Bo er vel ikke en idiot?
Han har lige så meget ret til at skrive på usenet, som du har.
Ignorer ham i stilhed, hvis du ikke kan tåle at læse indholdet i Bo's
indlæg.

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 24-01-05 23:07

> Bo er vel ikke en idiot?
Det går mest på hans sprogbrug, men jeg blev nok lidt smittet af det.

> Han har lige så meget ret til at skrive på usenet, som du har.
> Ignorer ham i stilhed, hvis du ikke kan tåle at læse indholdet i Bo's
> indlæg.

Ja, det har du faktisk ret i!
Det vil jeg i fremtiden gøre!
/Kurt

Fra : nospam

Dato : 25-01-05 00:28

> Er det ikke nemmere at tie den idiot ihjel!

Jo, og det ville være rart, hvis du ikke citerede hele BWs indlæg i dit
9-ords svar!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-05 18:35

On Fri, 21 Jan 2005 04:09:13 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

hwa kommer alt det her så dk.poltik ved ?

fut : dk.admin.netikette