Til Alle dem der stemmer på PIA
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 20-01-05 23:15

Skriv på Dansk Folkepartis Hjemmeside til pia
og bed hinne om at stille op til en ministerpost
jeg kan allerede sige jer nu det vil hun IKKE
som pobulist sidder man kun i et hjørne og råber
ansvar tar man ikke for man har ikke noget at have sin Pubulisme i

Hilsen Peter

Fra : Tim

Dato : 20-01-05 23:25

<someone@somedomain.com.invalid> wrote in message
> [...]
> som pobulist sidder man kun i et hjørne og råber
> ansvar tar man ikke for man har ikke noget at have sin Pubulisme i

Puba, puba. puha... jeg mener babuu, babuu... nu kommer ambulancen og henter
os.

Skær hellere lidt ned på græsset du.

Tim

Fra : Jim

Dato : 20-01-05 23:30

<someone@somedomain.com.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
| som pobulist sidder man kun i et hjørne og råber
| ansvar tar man ikke for man har ikke noget at have sin Pubulisme i

Hvis du lover os at tage et stavekursus med din støttepædagog, så skal
jeg nok hilse, når jeg ser hende.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-01-05 09:51

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> writes:
>Hvis du lover os at tage et stavekursus med din støttepædagog, så skal
>jeg nok hilse, når jeg ser hende.

Arhh, hold nu op, det er sgu ikke god tone at kritisere folks stavning.
Vær i stdet glad over at der er nogle der trods åbenbare
stavevanskeligheder alligevel kaster sig ind i debatten - hvor uenig du
end kan være med dem.
At jeg er dybt uenig med manden er en anden sag - og overrasker vel ikke.

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-01-05 11:01

someone@somedomain.com.invalid wrote:
> Skriv på Dansk Folkepartis Hjemmeside til pia
> og bed hinne om at stille op til en ministerpost

Det gør da også, hvis hun fik mandater nok.

Problemet er bare at VK-regeringen ikke kan inddrage hende i selve
regeringssamarbejdet, fordi V, K og DF er ganske uenige om centrale
ting, såsom EU-spørgsmålet og at DF så at sige ønsker "socialdemokratisk
fordelingspolitik" (altså velfærd gennem skatter), mens V og K ønsker
velfærd gennem lavere skatter og mere privat økonomisk råderum for den
enkelte.

> jeg kan allerede sige jer nu det vil hun IKKE

Åhjo. Hvis hun fik stemmer nok og overhalede Venstre.

> som pobulist sidder man kun i et hjørne og råber

Nej, tværtimod indgår hun faktisk i ganske seriøst samarbejde med
Regeringen. Det har hun efterhånden gjort i nogle år.

> ansvar tar man ikke for man har ikke noget at have sin Pubulisme i

Pia Kjærsgaard ville helt sikkert gerne være minister.

Problemet er bare at hendes parti befinder sig i en lidt akavet
situation, når det kommer til politiske alliancer, fordi det på nogen
måder er borgeligt og på andre områder ikke-borgerligt.

Anders Peter Johnsen