DR's ensidige fokus på bogerlig politik
Fra : michael

Dato : 20-01-05 21:37

hmm er det bare mig eller har i andre også lagt mærke til den massive fokus
der er på den borgerligere valgkamp? Jeg har lige set nyhederne og penge kl.
21.00, 20. januar og faktisk samtlige indslag om politik handlede primært om
borgerlige valgløfter og borgerlig politik. Lars Løkke var i studiet og
reklamere. Så var der et indslag om Danish Crown og man havde 2 politikere
til at tale med 2 ansatte. Selvfølgelig 2 borgerlige politikere. Hvorfor var
den ene ikke fra den anden fløj? Bendt Bensen og Ander fogh var i fokus i et
10 minutter langt indslag om det latterlige lille dankortgebyr. Men for det
fik de altså 10 minutter fokus i den bedste sendetid. Ja faktisk var der
ikke en eneste politiker fra opositionen? Når man så høre de sædvanlige
politiske kommentatorer så er der jo slet ikke tvivl om at de også er
borgerlig stemte og stort set alle af dem forudset allerede nu med tydelig
tilfredshed, at de borgerlige vinder valget. TV2 har selvfølgelig Anders
Fogt i morgen TV. Hvor var lykketoft. Og ja jeg stemmer da på et
opositionsparti men synes altså så bare at det er dybt udemokratisk at de
borgerlige får 90% af sendetiden hvilke er et faktum i tv avisen og penge
som jeg så i dag. Derudover har det borgerlige så åbenbart også mange flere
penge at føre valgkamp for....hmmm

Fra : Hans Houmøller

Dato : 20-01-05 21:57

Jeg frygter at vi tv-medierne oplever det samme som i 2001: det er
tv-værterne der bestemmer hvad der skal diskuteres! Mærkeligt at ingen
protesterede sidste gang, men sådan er det åbenbart i 'noget for noget
tiderne'!
;-/ Hans

Fra : Timo Jensen

Dato : 23-01-05 14:10

Der var mange der protesterede over den ensidige dækning dengang, af den
daværende regerings valgkamp.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum