/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Pia Kærsgård som statsminister ;-)
Fra : Pjensen73


Dato : 20-01-05 16:51

Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
statsminister.
Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

 
 
J. Pedersen (20-01-2005)
Kommentar
Fra : J. Pedersen


Dato : 20-01-05 17:01

Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
$Vf.3750772@news000.worldonline.dk:

> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.
> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er plads
til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt sorte
læderbukser og med dannebrog i hånden.

Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
præster fra Dansk Folkeparti.

Hobert Idiart (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 20-01-05 17:02

J. Pedersen wrote:
> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
>
>
>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>statsminister.
>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>
>
> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er plads
> til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt sorte
> læderbukser og med dannebrog i hånden.
>
> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
> præster fra Dansk Folkeparti.

Pjat!

Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 18:44

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
> J. Pedersen wrote:
>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
>>
>>
>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>>statsminister.
>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>>
>>
>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er
>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt sorte
>> læderbukser og med dannebrog i hånden.
>>
>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
>> præster fra Dansk Folkeparti.
>
> Pjat!

Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske vælger
derfra.

Tim



Kim Larsen (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-01-05 03:42

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41efedba$0$51605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
> news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
>> J. Pedersen wrote:
>>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
>>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
>>>
>>>
>>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>>>statsminister.
>>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>>>
>>>
>>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
>>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er
>>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt
>>> sorte læderbukser og med dannebrog i hånden.
>>>
>>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
>>> præster fra Dansk Folkeparti.
>>
>> Pjat!
>
> Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
> Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske vælger
> derfra.

Ja væsentligt højere IQ end det som kommer fra Tims eneste tilbageværende
men hendøende hjernecelle.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 21-01-05 09:28

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:41f06c05$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:41efedba$0$51605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
> > news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
> >> J. Pedersen wrote:
> >>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
> >>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
> >>>
> >>>
> >>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> >>>>statsminister.
> >>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
> >>>
> >>>
> >>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
> >>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er
> >>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt
> >>> sorte læderbukser og med dannebrog i hånden.
> >>>
> >>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
> >>> præster fra Dansk Folkeparti.
> >>
> >> Pjat!
> >
> > Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
> > Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske
vælger
> > derfra.
>
> Ja væsentligt højere IQ end det som kommer fra Tims eneste tilbageværende
> men hendøende hjernecelle.
>

Hvorfor har du forresten ikke svaret på mit indlæg til dig om tudekiksene
Kim?

Du var jo ganske forfærdelig kæphøj tidligere på året, hvad angår
socialisternes sture sture sejr over liberalisterne ved en evt. valgkamp,
men nu ser det jo ud til, at det ikke helt forholder sig sådan alligevel. Du
var endda så sikker, at du lovede mig tudekiks, når vi havde tabt,
akkompagneret af udtalelser som "bare vent" o.s.v.

Ikke nok med det, men nu er du oven i købet nødt til at gemme din
fejltagelse bag en lodret løgn:

Citat fra Kim:

> Fjogh rider højt på at Lykketoft ikke er nogen kandidat vælgerne kan lide.
> Jeg sagde dengang han blev valgt til kandidat at det ville være en
> katastrofe for Socialdemokraterne. Jeg får ret.

Nu får du altså åbenbart lige pludselig ret i noget, som du for et halvt år
siden sagde det nøjagtig modsatte af.

Hvad er den af Kim?

Tim




Kim Larsen (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-01-05 12:02

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:csqefa$34o$1@news.cybercity.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> news:41f06c05$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:41efedba$0$51605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> > "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
>> > news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
>> >> J. Pedersen wrote:
>> >>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
>> >>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
>> >>>
>> >>>
>> >>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>> >>>>statsminister.
>> >>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>> >>>
>> >>>
>> >>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
>> >>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun er
>> >>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt
>> >>> sorte læderbukser og med dannebrog i hånden.
>> >>>
>> >>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de fundamentalistiske
>> >>> præster fra Dansk Folkeparti.
>> >>
>> >> Pjat!
>> >
>> > Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
>> > Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske
> vælger
>> > derfra.
>>
>> Ja væsentligt højere IQ end det som kommer fra Tims eneste tilbageværende
>> men hendøende hjernecelle.
>>
>
> Hvorfor har du forresten ikke svaret på mit indlæg til dig om tudekiksene
> Kim?
>
> Du var jo ganske forfærdelig kæphøj tidligere på året, hvad angår
> socialisternes sture sture sejr over liberalisterne ved en evt. valgkamp,
> men nu ser det jo ud til, at det ikke helt forholder sig sådan alligevel.
> Du
> var endda så sikker, at du lovede mig tudekiks, når vi havde tabt,
> akkompagneret af udtalelser som "bare vent" o.s.v.
>
> Ikke nok med det, men nu er du oven i købet nødt til at gemme din
> fejltagelse bag en lodret løgn:
>
> Citat fra Kim:
>
>> Fjogh rider højt på at Lykketoft ikke er nogen kandidat vælgerne kan
>> lide.
>> Jeg sagde dengang han blev valgt til kandidat at det ville være en
>> katastrofe for Socialdemokraterne. Jeg får ret.
>
> Nu får du altså åbenbart lige pludselig ret i noget, som du for et halvt
> år
> siden sagde det nøjagtig modsatte af.
>
> Hvad er den af Kim?

Ak Tim, din hukommelse er lige så nøjagtig som din støttepædagog og din
eneste tilbageblevne men hendøende hjernecelle tillader dig. Jeg har ikke på
noget som helst tidspunkt skrevet at Lykketoft er god leder. Lykketoft kan
ikke rende fra at han ligner en vindtør kold teknokrat som har glemt alt om
befolkningen dagen efter at de eventuelt skulle have givet ham mandat til at
danne regering. Han virker utroværdig selv om han på mange områder står for
en politik som er uendelig meget bedre en Fjogh og CO. førte lortepolitik.

Men til næste valg skal regeringen nok blive sat fra bestillingen. Til den
tid har de formentlig også ødelagt landet så meget at det vil tage 10 år at
rette op på igen ligesom situationen var da Nyrup tog over i 1992.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 21-01-05 12:14

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:41f0e135$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:csqefa$34o$1@news.cybercity.dk...
> > "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> > news:41f06c05$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:41efedba$0$51605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >> > "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
> >> > news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
> >> >> J. Pedersen wrote:
> >> >>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in news:6rQHd.84284
> >> >>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
> >> >>>
> >> >>>
> >> >>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> >> >>>>statsminister.
> >> >>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
> >> >>>
> >> >>>
> >> >>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle der
> >> >>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun
er
> >> >>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt iklædt
> >> >>> sorte læderbukser og med dannebrog i hånden.
> >> >>>
> >> >>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de
fundamentalistiske
> >> >>> præster fra Dansk Folkeparti.
> >> >>
> >> >> Pjat!
> >> >
> >> > Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
> >> > Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske
> > vælger
> >> > derfra.
> >>
> >> Ja væsentligt højere IQ end det som kommer fra Tims eneste
tilbageværende
> >> men hendøende hjernecelle.
> >>
> >
> > Hvorfor har du forresten ikke svaret på mit indlæg til dig om
tudekiksene
> > Kim?
> >
> > Du var jo ganske forfærdelig kæphøj tidligere på året, hvad angår
> > socialisternes sture sture sejr over liberalisterne ved en evt.
valgkamp,
> > men nu ser det jo ud til, at det ikke helt forholder sig sådan
alligevel.
> > Du
> > var endda så sikker, at du lovede mig tudekiks, når vi havde tabt,
> > akkompagneret af udtalelser som "bare vent" o.s.v.
> >
> > Ikke nok med det, men nu er du oven i købet nødt til at gemme din
> > fejltagelse bag en lodret løgn:
> >
> > Citat fra Kim:
> >
> >> Fjogh rider højt på at Lykketoft ikke er nogen kandidat vælgerne kan
> >> lide.
> >> Jeg sagde dengang han blev valgt til kandidat at det ville være en
> >> katastrofe for Socialdemokraterne. Jeg får ret.
> >
> > Nu får du altså åbenbart lige pludselig ret i noget, som du for et halvt
> > år
> > siden sagde det nøjagtig modsatte af.
> >
> > Hvad er den af Kim?
>
> Ak Tim, din hukommelse er lige så nøjagtig som din støttepædagog og din
> eneste tilbageblevne men hendøende hjernecelle tillader dig. Jeg har ikke

> noget som helst tidspunkt skrevet at Lykketoft er god leder. Lykketoft kan
> ikke rende fra at han ligner en vindtør kold teknokrat som har glemt alt
om
> befolkningen dagen efter at de eventuelt skulle have givet ham mandat til
at
> danne regering. Han virker utroværdig selv om han på mange områder står
for
> en politik som er uendelig meget bedre en Fjogh og CO. førte lortepolitik.
>

Hvordan hænger nedenstående citat sammen med, at Lykketoft skulle være en
katastrofe???? Du mente jo helt tydeligt, at han ville besejre regeringen.
Som så ofte havde du _ikke_ ret, selvom det er det, du nu påstår.

De tudekiks du omtaler, skal jeg da gerne sende til dig. Vil du have dem nu,
eller trække pinen ud??

Citerer Kim:

"Ja glæd dig så længe det varer. Regeringen får røvfuld af vælgerne ved
næste
valg - systemskiftet vil blive en realitet.

Når det sker skal du blot sende mig din adresse til min e-mail-adresse, så
skal jeg nok sende dig en pakke tudekiks og en håndfuld servietter

--
Kim Larsen
"

Tim



Kim Larsen (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-01-05 12:46

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:csqo5d$eaj$1@news.cybercity.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> news:41f0e135$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:csqefa$34o$1@news.cybercity.dk...
>> > "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
>> > news:41f06c05$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> >> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> news:41efedba$0$51605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> >> > "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
>> >> > news:35a2v5F4kodk7U1@individual.net...
>> >> >> J. Pedersen wrote:
>> >> >>> Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in
>> >> >>> news:6rQHd.84284
>> >> >>> $Vf.3750772@news000.worldonline.dk:
>> >> >>>
>> >> >>>
>> >> >>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>> >> >>>>statsminister.
>> >> >>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>> >> >>>
>> >> >>>
>> >> >>> Det ville blive et ondt samfund hvor der kun var plads til alle
>> >> >>> der
>> >> >>> konsumerer frikadelle og brun sovs alle ugens 7 dage. Hvor der kun
> er
>> >> >>> plads til alle der hører Richard Ragnvald og marcherer rundt
>> >> >>> iklædt
>> >> >>> sorte læderbukser og med dannebrog i hånden.
>> >> >>>
>> >> >>> Et samfund som langsomt ville blive nedbrudt af de
> fundamentalistiske
>> >> >>> præster fra Dansk Folkeparti.
>> >> >>
>> >> >> Pjat!
>> >> >
>> >> > Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
>> >> > Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske
>> > vælger
>> >> > derfra.
>> >>
>> >> Ja væsentligt højere IQ end det som kommer fra Tims eneste
> tilbageværende
>> >> men hendøende hjernecelle.
>> >>
>> >
>> > Hvorfor har du forresten ikke svaret på mit indlæg til dig om
> tudekiksene
>> > Kim?
>> >
>> > Du var jo ganske forfærdelig kæphøj tidligere på året, hvad angår
>> > socialisternes sture sture sejr over liberalisterne ved en evt.
> valgkamp,
>> > men nu ser det jo ud til, at det ikke helt forholder sig sådan
> alligevel.
>> > Du
>> > var endda så sikker, at du lovede mig tudekiks, når vi havde tabt,
>> > akkompagneret af udtalelser som "bare vent" o.s.v.
>> >
>> > Ikke nok med det, men nu er du oven i købet nødt til at gemme din
>> > fejltagelse bag en lodret løgn:
>> >
>> > Citat fra Kim:
>> >
>> >> Fjogh rider højt på at Lykketoft ikke er nogen kandidat vælgerne kan
>> >> lide.
>> >> Jeg sagde dengang han blev valgt til kandidat at det ville være en
>> >> katastrofe for Socialdemokraterne. Jeg får ret.
>> >
>> > Nu får du altså åbenbart lige pludselig ret i noget, som du for et
>> > halvt
>> > år
>> > siden sagde det nøjagtig modsatte af.
>> >
>> > Hvad er den af Kim?
>>
>> Ak Tim, din hukommelse er lige så nøjagtig som din støttepædagog og din
>> eneste tilbageblevne men hendøende hjernecelle tillader dig. Jeg har ikke
> på
>> noget som helst tidspunkt skrevet at Lykketoft er god leder. Lykketoft
>> kan
>> ikke rende fra at han ligner en vindtør kold teknokrat som har glemt alt
> om
>> befolkningen dagen efter at de eventuelt skulle have givet ham mandat til
> at
>> danne regering. Han virker utroværdig selv om han på mange områder står
> for
>> en politik som er uendelig meget bedre en Fjogh og CO. førte
>> lortepolitik.
>>
>
> Hvordan hænger nedenstående citat sammen med, at Lykketoft skulle være en
> katastrofe???? Du mente jo helt tydeligt, at han ville besejre regeringen.
> Som så ofte havde du _ikke_ ret, selvom det er det, du nu påstår.
>
> De tudekiks du omtaler, skal jeg da gerne sende til dig. Vil du have dem
> nu,
> eller trække pinen ud??
>
> Citerer Kim:
>
> "Ja glæd dig så længe det varer. Regeringen får røvfuld af vælgerne ved
> næste
> valg - systemskiftet vil blive en realitet.

Sådan så det unægtelig også ud dengang. Ikke fordi at jeg tror at
Socialdemokraterne vinder denne gang men valget er jo ikke overstået endnu
og kunne falde skidt ud for regeringen; miraklernes tid er ikke forbi endnu.

Jeg forstår ikke at et lille flertal vælgerne vil belønne en mand (Fjogh)
som i den grad har ødelagt landet på de 3½ år han har siddet ved magten. Det
er næsten lige så uforståeligt som at den båtnakke til George Walker Bush
blev genvalgt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Per Rønne (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 21-01-05 17:17

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> Men til næste valg skal regeringen nok blive sat fra bestillingen. Til den
> tid har de formentlig også ødelagt landet så meget at det vil tage 10 år at
> rette op på igen ligesom situationen var da Nyrup tog over i 1992.

Tror du virkelig på at Frank Jensen i 2008 vil kunne slå Anders Fogh
Rasmussen?

Vent til valget i {formentlig} 2011. Det er da muligt at Henrik Sass
Larsen eller Mogens Jensen (der har overtaget Nyrups gamle kreds} vil
kunne slå Venstres leder på det tidspunkt, hvad enten han så hedder
Anders Fogh Rasmussen eller Lars Løkke Rasmussen. Hvis altså sosserne
vil lade en person, der har mulighed for at vinde, overtage
formandsposten.
--
Per Erik Rønne

Kim Larsen (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-01-05 05:41

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
news:1gqr0nt.1xv1s6md7cjeN%spam@husumtoften.invalid...
> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>
>> Men til næste valg skal regeringen nok blive sat fra bestillingen. Til
>> den
>> tid har de formentlig også ødelagt landet så meget at det vil tage 10 år
>> at
>> rette op på igen ligesom situationen var da Nyrup tog over i 1992.
>
> Tror du virkelig på at Frank Jensen i 2008 vil kunne slå Anders Fogh
> Rasmussen?

Nej Frank Larsen ligner ikke andet end en forvokset skoleknægt og er ikke
troværdig ved mindre at han virker godt på de kvindelige vælgere og det véd
jeg ikke om han gør (jeg tror det ikke). Så nej, han kan ikke slå Fjogh ved
mindre at regeringen laver en meget meget alvorlig fejlslagen politik (den
er fejlslagen i forvejen så jeg mener noget virkeligt alvorligt) eller en
skandale.

Nej min kandidat er en helt anden. Jeg har Thomas Adelskov i kikkerten. Han
er dygtig retorisk. Med lidt medietræning mener jeg han kunne blive en god
formand for Socialdemokraterne og en god statsminister for Danmark.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Carl Alex Friis Niel~ (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Carl Alex Friis Niel~


Dato : 24-01-05 13:04

Kim Larsen skrev i meddelelsen ...

>Nej Frank Larsen ligner ikke andet end en forvokset skoleknægt og er ikke
>troværdig ved mindre at han virker godt på de kvindelige vælgere og det véd

Nu har manden jo på TV klart demonstreret at han vil give efter for
terrorister og har mindre "nosser" end Birthe Rønn Hornbæk.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am



Futte (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 20-01-05 17:15


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.
> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

Nej uheldigvis ikke.
Så ville det atter blive værd at leve i Danmark!!

Futte.



Malene P (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 20-01-05 18:53


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.
> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

Det tror jeg heller ikke, at hun egner sig til. Der skal både et større
intellekt, en bedre skoling, kolde og kyniske bagtanker og ikke mindst en
formidabel evne til at lyve for åben skærm. Og intet af det tror jeg, at Pia
besider.

Malene P



Kim Larsen (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-01-05 03:39

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41eff02a$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
>> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>> statsminister.
>> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>
> Det tror jeg heller ikke, at hun egner sig til. Der skal både et større
> intellekt, en bedre skoling,

Det er helt sikkert.

kolde og kyniske bagtanker

Hvilket hun er i fin besidelse af.

og ikke mindst en
> formidabel evne til at lyve for åben skærm.

Nej vi har vist ikke taget hende i en løgn endnu men det skal da nok komme
en dag som hun har travlt med at komme til taburetterne.

Og intet af det tror jeg, at Pia
> besider.
>
> Malene P

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (22-01-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 22-01-05 04:00


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:41f06b69$0$183$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:41eff02a$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
> >> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> >> statsminister.
> >> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
> >
> > Det tror jeg heller ikke, at hun egner sig til. Der skal både et større
> > intellekt, en bedre skoling,
>
> Det er helt sikkert.
>
> kolde og kyniske bagtanker
>
> Hvilket hun er i fin besidelse af.

Hvor ved du det fra?????????? Er det ikke bare en af de sædvanlige
rygmarvsreslekser fra venstrefløjen, Kim?

Malene P



Tim (22-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 22-01-05 04:37

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> wrote in message
news:41f1c1f7$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:41f06b69$0$183$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:41eff02a$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> >
>> > "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
>> >> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>> >> statsminister.
>> >> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>> >
>> > Det tror jeg heller ikke, at hun egner sig til. Der skal både et større
>> > intellekt, en bedre skoling,
>>
>> Det er helt sikkert.
>>
>> kolde og kyniske bagtanker
>>
>> Hvilket hun er i fin besidelse af.
>
> Hvor ved du det fra?????????? Er det ikke bare en af de sædvanlige
> rygmarvsreslekser fra venstrefløjen, Kim?
>

Kim _er_ en af de sædvanlige rygmarvsreslekser fra venstrefløjen.

Tim



Alucard (22-01-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-01-05 16:07

On Fri, 21 Jan 2005 03:39:21 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:
>>> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>> statsminister.
>Nej vi har vist ikke taget hende i en løgn endnu men det skal da nok komme
>en dag som hun har travlt med at komme til taburetterne.

Det var da noget af en indrømmelse... Vi (du) har ikke fanget din
værste politiske modstander i en løgn endnu, selvom hun dog har været
på banen i en hel del år....

Allan Riise (22-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 22-01-05 16:11

Alucard wrote:
> On Fri, 21 Jan 2005 03:39:21 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
> wrote:
>>>> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>>> statsminister.
>> Nej vi har vist ikke taget hende i en løgn endnu men det skal da nok
>> komme en dag som hun har travlt med at komme til taburetterne.
>
> Det var da noget af en indrømmelse... Vi (du) har ikke fanget din
> værste politiske modstander i en løgn endnu, selvom hun dog har været
> på banen i en hel del år....

16 oltober 2002


"Det er med dyb forbløffelse, at jeg har erfaret, at Pia Kjærsgaard i
udsendelsen Profilen d. 15. oktober frem-kom med den påstand, at Nævnet for
Etnisk Ligestilling skulle have indgivet politianmeldelse mod hende og Dansk
Folkeparti for overtrædelse af straffelovens § 266 b", udtaler formanden for
nævnet Kjeld Holm.

"En ting er at Dansk Folkeparti pressede regeringen til at lukke nævnet med
udgangen af året, som prisen for den endelige underskrift på
finanslovsaftalen for 2002. Noget helt andet er, at formanden for partiet
Pia Kjærs-gaard direkte udspreder usandheder om arbejdet i nævnet. Det
fremgår helt klart af loven om Nævnet for Et-nisk Ligestilling, at nævnet
ikke har mandat til at behandle enkeltsager herunder naturligvis heller ikke
kan indgive en politianmeldelse," udtaler Kjeld Holm som en kommentar til
udsendelsen på Danmark Radio tirs-dag aften.

Det fremgår af § 2 i lov om Nævnet for Etnisk Ligestilling, at nævnet ikke
kan tage stilling til spørgsmål om etnisk forskelsbehandling i enkeltsager.
Nævnet kan af egen drift eller efter anmodning udtale sig om generelle
spørgsmål om etnisk forskelsbehandling. Nævnet har derfor heller ikke på
noget tidspunkt siden oprettelsen i 1993 indgivet politianmeldelse, hverken
mod Dansk Folkepart eller dets leder eller mod nogen som helst andre
personer eller organisationer.

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history." Aldous Huxley
Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele
samtidigt.



Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 19:08

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> writes:
>Det tror jeg heller ikke, at hun egner sig til. Der skal både et større
>intellekt, en bedre skoling, kolde og kyniske bagtanker og ikke mindst en
>formidabel evne til at lyve for åben skærm. Og intet af det tror jeg, at
>Pia
>besider

Ikke evnen til kolde og kyniske bagtanker?
Det er da ellers interessant i forhold til hendes udtalelser i Politiken i
forgange weekend (husker ikke om det var lørdag eller søndag, men tjekker
det gerne)
--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk




Martin Kristensen (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Kristensen


Dato : 20-01-05 19:22

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message
news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...

> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.

Det kunne være at vi igen kunne få et samfund, hvor børn kunne have en
tryg opvækst og ikke behøvede at frygte for at blive udsat for vold når
de gik til/fra skole.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen



Peter Westh (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Peter Westh


Dato : 21-01-05 09:38

"Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i en meddelelse
news:35aaunF4h3h2pU1@individual.net...
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message
> news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
>
> > Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> > statsminister.
>
> Det kunne være at vi igen kunne få et samfund, hvor børn kunne have en
> tryg opvækst og ikke behøvede at frygte for at blive udsat for vold når
> de gik til/fra skole.

Hvs vi nu stedet slap af med Pia Kjærsgård, så kan det være at vi slap for
politikere der har held med at bilde folk ind, at vi lever i et samfund for
børn behøver at frygte for at blive udsat for vold når
de går til/fra skole.

/P



Martin Kristensen (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Kristensen


Dato : 21-01-05 19:12

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in message
news:41f0bf67$0$51589$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hvs vi nu stedet slap af med Pia Kjærsgård, så kan det være at vi slap for
> politikere der har held med at bilde folk ind, at vi lever i et samfund
for
> børn behøver at frygte for at blive udsat for vold når
> de går til/fra skole.

"Get real" som Dr. Phil ville sige.

http://www.skolevold.dk



Peter Westh (26-01-2005)
Kommentar
Fra : Peter Westh


Dato : 26-01-05 22:24

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
news:35cuvkF4k7rs7U1@individual.net...
> "Get real" som Dr. Phil ville sige.
>
> http://www.skolevold.dk

Jeg benægter ikke problemet (eller -erne), men synes I blæser det helt ud af
proportion.

/P



Kim2000 (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-01-05 19:41


> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.

I en flertalsregering?

Så vil samfundet såmænd også bestå om fire år uden de helt store markante
forandringer.

Men Pia som statsminister er ikke det værste der kan ske !

Forstil dig Louise Frevert som undervisningsminister!! Uhadada

mvh
Kim



Michael (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 20-01-05 21:50

Pjensen73 wrote:
> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.
> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...

V-K men ikke O!

/michael

J. Pedersen (20-01-2005)
Kommentar
Fra : J. Pedersen


Dato : 20-01-05 21:54

Michael <michael-25@ofir.dk> wrote in news:41f01971$0$273
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Pjensen73 wrote:
>> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>> statsminister.
>> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>
> Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>
> V-K men ikke O!
>
> /michael
>

Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet vel
gå med specielle armbind!

Stop DF brunskjorternes fremmarch og stop DFs fundamentalistiske præster.
Stem rødt ved valget.


Martin Kristensen (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Kristensen


Dato : 20-01-05 22:06

"J. Pedersen" <monz@io.dk> wrote in message
news:Xns95E4DEC00CA8Cmonziodk@212.242.40.196...

> >> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> >> statsminister.
> >
> > Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>
> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet
vel
> gå med specielle armbind!

Tumper.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen



Pjensen73 (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 20-01-05 22:35

J. Pedersen skrev:
> Michael <michael-25@ofir.dk> wrote in news:41f01971$0$273
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>
>>Pjensen73 wrote:
>>
>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>>statsminister.
>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>>
>>Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>>
>>V-K men ikke O!
>>
>>/michael
>>
>
>
> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet vel
> gå med specielle armbind!
>
> Stop DF brunskjorternes fremmarch og stop DFs fundamentalistiske præster.
> Stem rødt ved valget.
>
At samligne Dansk Folkeparti med Tyskland i 30'erne er da helt hen i
vejret. Jeg håber de røde har bedre argumenter end dem du kommer med.

Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 23:22

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message
news:WtVHd.84343$Vf.3752586@news000.worldonline.dk...
> J. Pedersen skrev:
>> Michael <michael-25@ofir.dk> wrote in news:41f01971$0$273
>> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>>
>>
>>>Pjensen73 wrote:
>>>
>>>>Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>>>statsminister.
>>>>Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>>>
>>>Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>>>
>>>V-K men ikke O!
>>>
>>>/michael
>>>
>>
>>
>> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
>> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet
>> vel gå med specielle armbind!
>>
>> Stop DF brunskjorternes fremmarch og stop DFs fundamentalistiske præster.
>> Stem rødt ved valget.
>>
> At samligne Dansk Folkeparti med Tyskland i 30'erne er da helt hen i
> vejret. Jeg håber de røde har bedre argumenter end dem du kommer med.

Det er fuldstændig spildt på ham.

Glem det.

Tim



Bo Warming (21-01-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-01-05 02:22

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message
news:WtVHd.84343
>> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
>> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet
>> vel gå med specielle armbind!
>> Stop DF brunskjorternes fremmarch og stop DFs fundamentalistiske præster.
> At samligne Dansk Folkeparti med Tyskland i 30'erne er da helt hen i
> vejret.
De røde er som Hitlers brunskjorter og disses kommunistiske
modstandere.Volds-pak. Vollsmose-agtige.
Hvis man er til "proof by association" kan alle kaldes Hitler-agtige, hvis
de går på to ben.

Hvilket lovforslag fra DF minder om at forlange "specielle armbind for
muslimer"?

Muslimer forlanger særlige slør, svinekødsforbud og badeforhæng for at vi
skal underkaste os disse overmennesker?
Minder Pia ikke mest om dem, der gik imod nazismen?
Hun og Glistrup har foreslået ophævelse af censur vedr bl.a. blasfemi og
har fået S, SF og EL til lydigt at adlyde hendes kløgt mht at øge
ytringsfriheden på dette område.
Goebbels&Hitlers propaganda er stik modsat præstefætrenes debat

Netbetjentene jødestjernede mig ved at lyveanklage om OT bag min ryg til
udbyderne, der pr lyn- og lynch-justits lukkede min internetkonto i to år,
dvs. de opnåede krystalnat. Indtil jeg i landsretten vandt D-dag og tvang
TCD til aldrig igen at bedrive stalinistisk censur, men
Enhedsliste-Radikal-og-SF sympatisørerne var dem, der ønskede at holocauste
ytringsfriheden - voldspsykopaterne var ikke tilfredse med kold krig, men
ønskede min elektroniske tunge skåret af.



G.B. (20-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 20-01-05 22:44

"J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i meddelelsen
news:Xns95E4DEC00CA8Cmonziodk@212.242.40.196:

> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet
> vel gå med specielle armbind!

Du er vel klar over, at specielle klædedragter til jøder er en arabisk
opfindelse fra "profetens" tid, ikke?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Per Rønne (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 20-01-05 23:21

J. Pedersen <monz@io.dk> wrote:

> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet vel
> gå med specielle armbind!

Glemmer du ikke at størstedelen af antisemitismen består i /islamiske/
overfald mod jøder?
--
Per Erik Rønne

Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 23:22

"J. Pedersen" <monz@io.dk> wrote in message
news:Xns95E4DEC00CA8Cmonziodk@212.242.40.196...
> Michael <michael-25@ofir.dk> wrote in news:41f01971$0$273
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>> Pjensen73 wrote:
>>> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
>>> statsminister.
>>> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
>>
>> Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>>
>> V-K men ikke O!
>>
>> /michael
>>
>
> Ja, og vi nærmer os efterhånden tilstandene i Tyskland før anden
> verdenskrig, med krystalnatten osv. Snart skal muslimerne her i landet vel
> gå med specielle armbind!
>

Jeg tror nu nærmere det er danskerne, der kommer til at gå med sådan et.

>
> Stop DF brunskjorternes fremmarch og stop DFs fundamentalistiske præster.
> Stem rødt ved valget.
>

Stop Enhedslistens muslimfanatikere. De sender os alle til Karen Jespersens
øde ø.

Tim



Jim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-01-05 23:21

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:41f01971$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
| Pjensen73 wrote:
| > Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
| > statsminister.
| > Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
|
| Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...

Jeg tror du har fået et forvrænget billede af verdenshistorien.
Kan du ikke lige præcisere, hvad det er du mener, så vi alle kan se,
hvordan du gør dig selv til grin.



Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 23:26

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
news:41f02ed6$0$233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:41f01971$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> | Pjensen73 wrote:
> | > Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> | > statsminister.
> | > Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
> |
> | Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
>
> Jeg tror du har fået et forvrænget billede af verdenshistorien.
> Kan du ikke lige præcisere, hvad det er du mener, så vi alle kan se,
> hvordan du gør dig selv til grin.
>

.... igen, mener du vel?

Tim



Jim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-01-05 23:37

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41f02fea$0$51578$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
| "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
| news:41f02ed6$0$233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
| > "Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse
| > news:41f01971$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
| > | Pjensen73 wrote:
| > | > Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård
blev
| > | > statsminister.
| > | > Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.
| > |
| > | Mener man prøvede noget lignende syd for grænsen i 30'erne...
| >
| > Jeg tror du har fået et forvrænget billede af verdenshistorien.
| > Kan du ikke lige præcisere, hvad det er du mener, så vi alle kan se,
| > hvordan du gør dig selv til grin.
| >
|
| ... igen, mener du vel?

Ja, igen...



J. Junge (20-01-2005)
Kommentar
Fra : J. Junge


Dato : 20-01-05 23:26


Tim skrev:
> Det er folk som J. Pedersen, der stemmer på de Radikale, SF og
> Enhedslisten... det fortæller noget om IQ-niveauet hos den typiske
vælger
> derfra.

Det fortæller noget om dit debatniveau, at du generaliserer udfra det
værste eksempel, du kan finde.

-jj-


Christian B. Andrese~ (24-01-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 24-01-05 11:39


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message
news:6rQHd.84284$Vf.3750772@news000.worldonline.dk...
> Hvordan mon det ville blive her i danmark, hvis Pia Kjærsgård blev
> statsminister.

En mindre dansker (hint: jeg vil blive udlandsdansker)

> Men det tror jeg nu ikke at hun bliver.

Nej, heldigvis.



--
mvh/rg. Christian





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408674
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste