Data-kabel - 7110
Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-05-01 22:34

Hvor køber man et datakabel til en Nokia 7110 ??

TeleRingen har et originalt til 340 kr. PLUS moms..... Det er jo
temmelig meget...

Det eneste jeg skal bruge det til er at kunne redigere kalender og
adressefunktion i min telefon via computeren. (COM-port).
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Jane & Otto

Dato : 24-05-01 09:53

> TeleRingen har et originalt til 340 kr. PLUS moms..... Det er jo
> temmelig meget...

www.thansen.dk :uoriginalt, 298,- originalt, 398,- incl. moms. Teleringens
pris ser i det lys meget fair ud.

Mvh. otto

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-05-01 10:52

On Thu, 24 May 2001 10:53:00 +0200, "Jane & Otto"
<jane.otto@mail.tele.dk> wrote:

>www.thansen.dk :uoriginalt, 298,- originalt, 398,- incl. moms. Teleringens
>pris ser i det lys meget fair ud.

Findes det virkeligt ikke billiger?? Det er jo bare en stump ledning
og 2 stik ?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : ABL

Dato : 24-05-01 12:34

Det er ikke "bare" en ledning med stik der er noget elektronik i stikket
Der er ikke ret meget der er bare

Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-05-01 15:04

ABL skrev:

>Det er ikke "bare" en ledning med stik der er noget elektronik i stikket
>Der er ikke ret meget der er bare

Jeg mener kablet til 5110, 6110, 6150 og 7110 er ens.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 24-05-01 19:22

Det passer ikke helt.

Der bruges samme kabel til 5110, 6110 og 6150.

Det er et andet kabel der bruges til 7110, selv om stikkene er de samme.
Dette kabel er det samme som til 6210 og 6250.

--
MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Jeg fjerner simlåsen på de fleste Ericsson og Nokia telefoner. Du kan enten
komme forbi, så gør jeg det med det samme, eller sende den til mig. Jeg bor

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-05-01 15:45

On Thu, 24 May 2001 13:33:40 +0200, "ABL" <abl@mail.dk> wrote:

>Det er ikke "bare" en ledning med stik der er noget elektronik i stikket
>Der er ikke ret meget der er bare

Hvad sidder der af elektronik i stikket?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : ABL

Dato : 24-05-01 16:37

Der sidder muligvis en RS232 til TTL converter, men noget sidder der i
stikket.
På nettet findes der diagrammer over et datakabel som man selv kan lave af
en MAX232 IC