Fogh sku frigøre købesexmarkedet
Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-05 23:04

Intet parti vil gavne glædespigerne. De vil snarere true med at straffe
kunderne, som i Sverige.
Men det ville være god liberalisme, at påbyde politi at beskytte lige
ihærdigt om du nusser folk foroven, som frisør, som hvis det sker forneden
som massagepige.
Konkurrence bør ske på pris og kvalitet, ikke på mafiaforbindelser.

Dette grå marked minder om narkoens, hvor en liberalisering også ville
gavne. Det er ærgerligt, at muslimer skal skore point på følgende
synspunkt - intet bør være forbrydelse, som ikke skader et medmenneske
fysisk.

" Det er langt værre ikke at bede sine fem daglige bønner eller
at bolle sin kæreste, inden man er blevet gift med hende, end det er at
handle med narko" Leon Soudani,

Frem i lyset med alt. Mindre lovjungle.
I en valgkamp er det sundt at minde sig om, hvor lidt magt
folketings-politikerne har. Her er det smagsdommeri, som er vedtaget af
matriarkatet, der styrer, Andre steder er det EU, embedsmænd og
fagforeningstop der styrer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-01-05 23:40

On Wed, 19 Jan 2005 23:03:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Intet parti vil gavne glædespigerne.

næppe lige frem gavne - men bordel virkosmheden er da fri i dk - så
hvad er problemet ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-05 00:10

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> næppe lige frem gavne - men bordel virkosmheden er da fri i dk - så
> hvad er problemet ?

Når glædespigernes kærester bures inde for alfonseri og udenlandske
skønheders besøg kaldes "sex traficking" og hetzes imod og straffes, så er
det en illusion at tale om markedsfrihed.

Værst er at 900-overtaksering og andet vedr den elektroniske markedsføring
af massage er underlagt partiske urimelige regler, for at forhindre at
enhver husmor der keder sig, melder sig under fanerne og opnår velbetalt
fornøjelse uden penge i mellemmænds lommer. Hvis der var anonyme gode
løsninger, ville verden se meget anderledes ud - men matriarkatet der i
Mellemøsten forlanger stening af piger, der har været deres mand utro, er
næsten lige så grusomt mod fri medsøstre her - tvangsfjernelse af børn
indgår i de kvindelige skrankepavers ondskab.
Børneporno-hysteriet hænger sammen med dette - retspleje hvor al rimelig
tvivl kommer anklagede til gode er her ophævet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-05 03:08

On Thu, 20 Jan 2005 00:10:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Når glædespigernes kærester bures inde for alfonseri

Det hænder sig jo der er en alfons i melem ?

>og udenlandske
>skønheders besøg kaldes "sex traficking" og hetzes imod og straffes, så er
>det en illusion at tale om markedsfrihed.

jeg tror hvis man kommer fra et EU land kan man frit slå sig ned osm
prostitueret på en masage klenik i dk - hvis man ellers betaler moms
og skat osv - det samme kan så rent skatte praktisk ikke lade sig gøre
hvis man er fra uden for eu / skandinavien - med mindre man har
arbejdes tilladelse .

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-05 04:32

> Det hænder sig jo der er en alfons i melem ?

Forklar hvad skulle være asocialt ved at have en bodyguard, når politiet
nægter at beskytte disse samfundsgavnlige glædespiger imod
sexist-psykopat-mordere?
Definer alfons? Nogle piger er analfabeter og har brug for en
forretningsfører - har vi ikke aftalefrihed i Danmark? er ejendomsretten
ikke vigtigste menneskerettighed? er markedsfrihedens ærlighed blevet
forbudt?
Du der tror at der i erhvervet betales skat - altså du har ikke
virkelighedsfornemmelse - har du evne til at bedømme om alfonser er usle
slikkeslaver og trækdyr for herskerinderne eller omvendt?

> [...]
> og skat osv - det samme kan så rent skatte praktisk ikke lade sig gøre
> hvis man er fra uden for eu / skandinavien - med mindre man har

Du TROR? Hvorfor skal dit had, din tro og din forbudsliderlighed føre til
statslig chikane mod dette fri erhvervsliv?
Hvormange massagepiger tror du betaler moms og skat - helt ærligt

Læs og lær af din helt:

Når manden ikke begærer kvinden, er hun uinteressant for ham" Camus

"No man is a hypocrite in his pleasure. Albert Camus

"Beauty is unbearable, drives us to despair, offering us for a minute the
glimpse of an eternity that we should like to stretch out over the whole of
time.Albert Camus

"Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening. Alt, hvad
de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig selv.Albert
Camus

I vor kultur vil en mand der ikke græder ved sin mors begravelse blive idømt
dødsstraf Camus

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-05 20:12

On Fri, 21 Jan 2005 04:32:00 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Forklar hvad skulle være asocialt ved at have en bodyguard, når politiet
>nægter at beskytte disse samfundsgavnlige glædespiger imod
>sexist-psykopat-mordere?

Tjaaa jeg savner ord ....

>Definer alfons?

en mand der slår plat på Luder !

> [...]
>forretningsfører - har vi ikke aftalefrihed i Danmark? er ejendomsretten
>ikke vigtigste menneskerettighed? er markedsfrihedens ærlighed blevet

ja sådan er loven nu en gang og den bliver næppe ændret

>Du der tror at der i erhvervet betales skat - altså du har ikke
>virkelighedsfornemmelse -

det er muligt

>har du evne til at bedømme om alfonser er usle
>slikkeslaver og trækdyr for herskerinderne eller omvendt?

nej

>Du TROR?

jeg ved

>Hvorfor skal dit had, din tro og din forbudsliderlighed føre til
>statslig chikane mod dette fri erhvervsliv?
>Hvormange massagepiger tror du betaler moms og skat - helt ærligt

de færeste !
men de BURDE .....

Fra : Boerge

Dato : 21-01-05 09:51

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> og skat osv - det samme kan så rent skatte praktisk ikke lade sig gøre
> hvis man er fra uden for eu / skandinavien - med mindre man har

Derfor bliver udenlandske prostituerede også "kun" dømt og straffet for
manglende opholds- og arbejdstilladelse. Den normale straf er udvisning.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-05 10:02

"Boerge" <zxdfawd@asdf> wrote in message

> Derfor bliver udenlandske prostituerede også "kun" dømt og straffet for
> manglende opholds- og arbejdstilladelse. Den normale straf er udvisning.

De sentimentale politikeres modvilje imod at straffe skønhederne, kan alle
glæde sig over. Men hvis en kvinde der ikke er helt så skøn som kollegerne,
tager sig af at holde regnskab hvorfor skal hun så straffes? Rufferi-§ dvs
alfonseri-§ svarer til at udvælge en tilfældig faggruppes firmaer og straffe
revisorerne eller personalecheferne, selvom de ansatte i firmaerne har et
ædelt broderskab/søsterskab med perfekt korpsånd og solidaritet?
Ammestuehistorierne om at den, der leder og fordeler arbejdet er skurk, er
så ondskabsfulde og anti-ligeberettigelse som "Venter på Far" sangene hvor
Anne Dorthe Michelsen "siger NEJ" - men sidstnævnte er sej humor - statens
politi- og rets-praksis imod glædespigeerhvervet smadrer skæbner.

Fra : Andropov

Dato : 21-01-05 14:03

On Fri, 21 Jan 2005 10:01:37 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>tager sig af at holde regnskab hvorfor skal hun så straffes? Rufferi-§ dvs

Den er vel lidt til grin den rufferi paragraf. En af pigerne i
tidligere bigbrother havde mor som havde bordel og tjente på pigers
arbejde på lagenet.
Det bordel har hun vel ejet i mange år.
Hvis myndighederne får dømt nogle for rufferi er det måske få og
tilfældige sager.
Det er nærmest kun når der er udenlandske kvinder indblandet at
myndighederne interesserer sig for rufferi.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-05 18:27

> [...]
> tilfældige sager.
> Det er nærmest kun når der er udenlandske kvinder indblandet at
> myndighederne interesserer sig for rufferi.

Politiet er så inkonsekvent i disse sager, så det smadrer retsfølelsen
De kender nok til hundreder af ulovlige alfonser men straffer hvis de har
noget andet på alfonsen, som de ikke kan bevise

eller når Politiken og kvindesagen himler op om de stakkels udenlandske
piger "der troede de skulle være dansere eller give sundhedsmassage" så
klynger man en stribe "usual suspects" op for at give feministerne en luns
kød

Fra : Andropov

Dato : 21-01-05 19:09

On Fri, 21 Jan 2005 18:26:34 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Politiet er så inkonsekvent i disse sager, så det smadrer retsfølelsen
>De kender nok til hundreder af ulovlige alfonser men straffer hvis de har
>noget andet på alfonsen, som de ikke kan bevise

Ja, måske hvis der også er narko indblandet eller import af kvinder
f.eks.

> [...]
>klynger man en stribe "usual suspects" op for at give feministerne en luns

De udenlandske prostituerede er kun glade for at komme til Danmark og
tjene langt flere penge.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 01:13

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> De udenlandske prostituerede er kun glade for at komme til Danmark og
> tjene langt flere penge.

Ja, grimme kvindelige intellektuelle ville ønske de ikke så ud som et
strygebræt med to gajoler, og DERFOR har de medlidenhed med de attraktive
Thai- og Balter- skønheder, og forlanger luderkunder straffet som var de
voldtægtsforbrydere

"Medlidenhedens forgyldte skede dækker over misundelsens sværd", Friedrich
Nietsche

Hvis børn bildes ind af moderen, "din far er småskør" så kan de finde på at
besøge ham at medlidenhed, og derved kompensere for at de egentlig er
misundelige på den frihed , der ligger i at turde være småskør.

Fra : Olesen

Dato : 22-01-05 01:37

> [...]
> besøge ham at medlidenhed, og derved kompensere for at de egentlig er
> misundelige på den frihed , der ligger i at turde være småskør.

En lign. mekanisme fandtes vel, da
man valgte at sprede om sig med citater med rund hånd.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-05 02:51

> at
>

> En lign. mekanisme fandtes vel, da
> man valgte at sprede om sig med citater med rund hånd.

Når jeg ydmygt træder tilbage og ikke blærer mig med egne meninger, men
lader ukritisable berømtheders fyndord tale for sig selv, så er det for
ikke at personfnidder skal stå i vejen for at usenetlæsere lærer af
verdensfornuften og STEMMER DF

Jeg ser ikke forbindelse mellem min "citat-spredning" og min uddybning af
Nietzsche-citatet om at medlidenhed er foragt for den angineligt svage, som
man misunder

Forbudsmagerne vil skade luderne, "for deres eget bedste" fordi de er
misundelige på ludernes sexappeal. Hvad har det at gøre med mine indlægs
citat-halehæng, generelt set?

Et andet relevant citat vedr denne tråds forsvar for købesex er følgende om
de åh-så-godes snerpers dumstolte foragt for lækkerbidskenerne

"To show pity is felt as a sign of contempt, because one has clearly ceased
to be an object of fear, as soon as one is pitied".Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-05 09:23

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> næppe lige frem gavne - men bordel virkosmheden er da fri i dk - så
> hvad er problemet ?

Vedr dk.politik som jeg med god grund xposter til har du ret at problemerne
er mindre end de var engang. Se dog mit indledende svar i denne tråd

Vedr. dk.snak.seksualitet er vi stadig plaget af uklog skamfølelse med
rødder i kristendom

DET BØR VÆRE HELT NATURLIGT AT LADE PENGE KOMPENSERE FOR MANGLENDE CHARME
NÅR MAN søger prostitueret - ligesom man betaler for elektriker, hvis man
ikke selv tør stoppe sikringen skråt op.
GODT AT HENRIETTE KJÆR(K) AFVISER STRAF FOR AT VÆRE LUDERKUNDE - hvilket
SF-typer lægger kraftigt op til skal belaste sexfrigørelsen i Danmark, som i
Sverige.

"You know what charm is: a way getting the answer yes without having asked
any clear question. Albert Camus

Christianity gave Eros poison to drink - he did not die of it, to be sure,
but degeneratated into a vice.Nietzsche

Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet. Nietzsche

Underlivet er grunden til at mennesket ikke så let betragter sig selv som en
gud.Nietzsche

For lovers in the real and strong meaning of the term, the satisfaction of
sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

Når manden ikke begærer kvinden, er hun uinteressant for ham" Camus

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-05 02:58

On Thu, 20 Jan 2005 09:22:30 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>Vedr dk.politik som jeg med god grund xposter til

høre du mig klage ?

>har du ret at problemerne
>er mindre end de var engang. Se dog mit indledende svar i denne tråd

Nahh der er well næppe noget parti der dirkekte gavner de
prostituerede .... men hwa fan så længe de ikke ligefrem gør skade så
er det well som det skal være ?

>Vedr. dk.snak.seksualitet er vi stadig plaget af uklog skamfølelse med
>rødder i kristendom

hvem tænker du på ?

>DET BØR VÆRE HELT NATURLIGT AT LADE PENGE KOMPENSERE FOR MANGLENDE CHARME
>NÅR MAN søger prostitueret - ligesom man betaler for elektriker, hvis man
>ikke selv tør stoppe sikringen skråt op.

mon ikke man kan formode de fleste garvede bordel gæster har det på
den måde ?

>GODT AT HENRIETTE KJÆR(K) AFVISER STRAF FOR AT VÆRE LUDERKUNDE - hvilket
>SF-typer lægger kraftigt op til skal belaste sexfrigørelsen i Danmark, som i
>Sverige.

ja dte er af helved til i Sverig - det er jo tæt på at være en
frihedes rus ved siden af at være Dansker !

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-05 04:57

> høre du mig klage ?

Du plejer i din OT-fobi at kræve tungeafskæring af mig - serveret på et
netbetjentfad - men jeg er glad for at du har lært at lægge bånd på din
tunge mht censurønsker

> Nahh der er well næppe noget parti der dirkekte gavner de
> prostituerede .... men hwa fan så længe de ikke ligefrem gør skade så
> er det well som det skal være ?

Glistrups konsekvente frihedsønsker var så klart et signal om, at nu ville
departementscheferne blive tvunget til at lytte til folkets stemme, så for
at foregribe begivenhedernes gang indførte ministeriet indvandringsstop
allerede før hans succes-folketingsvalg.Det var selvfølgelig et cirkulære
med smuthuller, men et godt signal.
Enhver glædespige jeg har diskuteret med - og jeg mener at politisk snak har
man krav på, når man betaler så dyrt - mens jeg klær mig på, misbruger jeg
altid pigens høflighed - er tilhænger af alt i Fremskridtsprogrammet
De er jo netop ikke dumme, disse kvinder.

> hvem tænker du på ?

At Henriette Kjær gider holde møder med kvindesag, der vil straffe
luderkunder, beviser at hun er slave af viktoriansk skamfølelse

> mon ikke man kan formode de fleste garvede bordel gæster har det på
> den måde ?

her er vi enige

Dog er der en masse , der er gift og kan charme sig til gratis, men finder
det pikant og sejt at gå direkte til sagen, fx uden fisseslik og
konversation. MASSAGE ER ÆRLIG SNAK - minimalt snak.
Og mange mænd er dybt perverse fx HC Andersen, se nedenfor

CITTER FRA BOW TIL BOMM

" I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution there is such a complex convergence of lust and bitterness,
such a frenzy of muscle and sound of gold, such a void in human relations,
that the very sight of it makes one dizzy! And how much is learned there!
And one is so sad! And one dreams so well of love! Gustave
Flaubert
" Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem, der gør mest gavn i
samfundet. Ann-Mari Max Hansen

" Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere, for at
skjule, at de er misundelige på andre kvinder. Rochefoucauld

" Mon der ikke i alle kvinder et eller andet sted rumsterer en drøm om at
prøve at blive begæret som luder. Det tror jeg faktisk. Susi

"On the whole, ´woman`has been most despised by woman herself and not by
men.Nietzsche

" Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde til at
ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den - jeg håber,
man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele verden noget uskyldigt
og naivt. Nietzsche

"... Jeg har nu på hele denne rejse været hidset på at besøge fruentimmer
Hvor træt jeg var, besluttede jeg dog at se denne slags; gik op i et hus;
der kom en dame, som solgte menneskekød, fire fruentimmer trådte op for mig.
Den yngste var, sagde de, atten år. Jeg bad hende blive; hun var så god som
i bar særk; jeg havde så ondt af hende. Jeg betalte madammen 5 frank, gav
hende, da hun bad mig derom, men gjorde ikke noget; så kun på det stakkkels
barn, der aldeles blottede sig og syntes forundret over, at jeg kun så på
hende. H.C. Andersen

" Hvis en kvinde ikke har et lille anstrøg af en luder i sig, er hun som
regel en vissenpind. D.H. Lawrence

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-01-05 18:26

On Fri, 21 Jan 2005 04:57:10 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Du plejer i din OT-fobi at kræve tungeafskæring af mig - serveret på et
>netbetjentfad - men jeg er glad for at du har lært at lægge bånd på din
>tunge mht censurønsker

det var nu fordi det var topick i begge grupper

> [...]
>at foregribe begivenhedernes gang indførte ministeriet indvandringsstop
>allerede før hans succes-folketingsvalg.Det var selvfølgelig et cirkulære

jeg erindre da ellers fremskridts partiet som meget fremmed fjendsk ?

>At Henriette Kjær gider holde møder med kvindesag, der vil straffe
>luderkunder, beviser at hun er slave af viktoriansk skamfølelse

ja det er trist !

>Dog er der en masse , der er gift og kan charme sig til gratis, men finder
>det pikant og sejt at gå direkte til sagen, fx uden fisseslik og
>konversation. MASSAGE ER ÆRLIG SNAK - minimalt snak.

ja det er jo dybest set det foretningen handler om !

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-05 15:24

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> jeg erindre da ellers fremskridts partiet som meget fremmed fjendsk ?

Dengang i 1973 da vi bragede ind, var tyrkerne få og sjældent arbejdsløse og
ret lovlydige

Partiets spåedes ofte til over 50% i meningsmålingerne, og da vi stod for at
folks ønsker skal adlydes, har Glistrup nok ret i at det var frygten for det
frembrusende FPR, der fik departementscheferne til at indføre
indvandringsstop.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-01-05 23:10

On Mon, 24 Jan 2005 15:23:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Dengang i 1973 da vi bragede ind, var tyrkerne få og sjældent arbejdsløse og
>ret lovlydige

ja det var tider !

> [...]
>folks ønsker skal adlydes, har Glistrup nok ret i at det var frygten for det
>frembrusende FPR, der fik departementscheferne til at indføre

hvad er FPR ?

Fra : Andropov

Dato : 24-01-05 23:23

Ja vi har snart glemt det :)

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 08:55

> hvad er FPR ?

Fremskridtspartiet, DF's moderparti.

Glistrup sparkede indvandringsdebat igang med formere-sig-som-rotter
provokaiton mm og i Sverige har de tabu og lignende censur imod
overlevelsesnødvendig debat - det har vi ikke. Takket være bl.a. Mokke

Vedr købesex så er Politiken idag skræmmende

Under overskriften "Lone Dybkjær vil forbyde at købe sex" oplyses at Naser
Khader er positiv og Mette Frederiksen(S) er tilfreds med at tilhængerskaren
vedr forbudssvenske tilstande vokser

Der lyves om at udenlandske piger er lokket hertil "under falske
forudsætninger". Den groteske usandhed var EB tidligt fremme med, bl.a. i
1986 da de fik alfonseridømt Howitzvej 63 klinikken med tjekkiske piger -
- EB er selv landets største alfons og vil have monopol.

EB løj, at pigerne troede de her skulle være dansere eller udføre
kropsmassage. Jeg havde netop besøgt netop dette bordel og spurgt pigerne om
forskellen mellem tjekkiske og danske kunder og de havde udført præcis samme
arbejde i hjemlandet - men til mindre end halv pris.

Glistrup har altid ønsket totalliberalisering vedr al sex incl børneporno,
hvor TDC nu adlyder ham og undlader at tjække , selvom man i Norge har
påvist titusindtallig interesse for nettets børneporno. Som aldrig skader
børn så meget som børnene gavnes ved at de perverse fyre får lettet trykket
foran skærmen. Og ulovlig porn er idag ofte fotomaniupleret så ingen børn
har været skuespillere. Og har man nedloadede tusind voksenfilm og der er
een børnefilm imellem, kan man blive fængselsdømt - jeg kender et konkret
tilfælde hvor en mand blev idømt noget værre - psykiatrisk lukket
afdeling, - fordi der i hans download af voksne damer var et par lolitaer
imellem.

Selvfølgelig er Louise Frevert ikke så sej som Glistrup - men partiet går så
langt som de tør, og med de tusindtallige, højintelligente, lyvende,
forbudsglade journalister de er oppe imod, er DF-indsatsen virkelig
imponerende og modig

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-01-05 17:56

Bo Warming wrote:
-snip-
> [...]
> langt som de tør, og med de tusindtallige, højintelligente, lyvende,
> forbudsglade journalister de er oppe imod, er DF-indsatsen virkelig

Er dig og Glistrup bøssevenner, siden du altid taler (skriver) så meget
om ham? Kærester måske?

Jeg har aldrig nogensinde hørt Glistrup nævne navnet "Bo Warming" men
jeg har da læst at folk syntes du stinker og ikke gider at gå i bad.

Syntes Glistrup også det samme om dig og var han med til at smide dig ud
af partiet eller hvordan var det nu?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 18:28

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i meddelelsen

> Jeg har aldrig nogensinde hørt Glistrup nævne navnet "Bo Warming" men

Vil det sige, at du ikke ved, at BW har været foketingskandidat for
Fremskridtspartiet????

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-01-05 00:28

G.B. wrote:

> Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i meddelelsen

> Vil det sige, at du ikke ved, at BW har været foketingskandidat for
> Fremskridtspartiet????

Ja, det kan jeg ikke huske nogensinde at have hørt noget om. Hvornår er
det? Har du et link?

Fra : G.B.

Dato : 27-01-05 00:54

Jada: http://www.google.com

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 05:59

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i meddelelsen

> Jada: http://www.google.com

Hvorfor skriver du ikke bare google.com?

Mener du at fyld har snobværdi?

VÆSENTLIGERE ER: Har du copypaste vedr noget i dette rodede enormt store
mudderkastnings multi-link om mig, som understøtter mine modparter i _denne
tråds_ eksakte spørgsmål ?
NEJ PÅ INGEN MÅDE - TØR NOGEN VÆDDE?

En tåbe kan spørge om mere end ti vise kan svare på , hedder ordsproget

og vedr googles og OSS gælder at ensidige anklager, der ikke holder vand,
bør man ikke slutte udfra

Mine angribere tør aldrig dialog - debat hvor det kom an på logik og facts
har aldrig bekræftet et anklagepunkt.mod mig, vedr andet end
slåfejlligegyldigheder

"Al rimelig tvivl bør komme anklagede til gode"
"En sag bør ses fra to sider".

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 05:52

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan jeg ikke huske nogensinde at have hørt noget om. Hvornår er
> det? Har du et link?

Og kandidat til Københavns Borgerrepresentation. Og valgt som suppleant.

Jeg gider kun dokumentere hvis nogen modsiger og tør vædde, for ting tar
tid. Lissom i tråd med Mikkel Foldmann kunne jeg behøve fuldtidsansættelse
og ti sekretærer, hvis jeg skulle diske op med at hvad han ønsker - og han
har endnu ikke leveret eet relevant link.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-01-05 16:37

Bo Warming wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
-snip-

> Og kandidat til Københavns Borgerrepresentation. Og valgt som suppleant.

Årstal?

> [...]
> og ti sekretærer, hvis jeg skulle diske op med at hvad han ønsker - og han
> har endnu ikke leveret eet relevant link.

Hvem er han?

Det er ellers mit indtryk at du kun er kendt og berygtet på usenet. Ikke
i de almindelige aviser og medier.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 21:12

> -snip-

> Årstal?

ca 1986

fuldtidsansættelse

> Hvem er han?

Jeg har tråde kørende med ham på dk.politik og dk.videnskab (og
dk.politik.trafik) p.t.

> Det er ellers mit indtryk at du kun er kendt og berygtet på usenet. Ikke
> i de almindelige aviser og medier.

Pga mine og andres mange indlæg i aviser imod indvandring 1980-1990 krævede
Mimi Jacobsen færre indlæg om det emne - og de adlød hende og jeg blev
sortlistet pga mine mange §266b-ytringsfrihedsstraffe

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-05 21:42

On Thu, 27 Jan 2005 21:11:31 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Pga mine og andres mange indlæg i aviser imod indvandring 1980-1990 krævede
>Mimi Jacobsen færre indlæg om det emne - og de adlød hende og jeg blev
>sortlistet pga mine mange §266b-ytringsfrihedsstraffe

jeg troede det var tunge afskåret ?

ps du har da også sidet i spjældet hvad var det for ???

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 22:20

Ikke

> jeg troede det var tunge afskåret ?
>
> ps du har da også sidet i spjældet hvad var det for ???

For at hjælpe barnløse med adoption og insemination, men småforseelserne gav
bødehæfte, som man dengang kunne vælge at sidde af

Tungeafskæring er metafor for når netbetjente får udbyder til at lukke
konto - det skete mod mig i kort tid, og så trak jeg TDC i landretten og nu
sker det for INGEN.(når ikke pædofili - vedr politik er linien nu bedre end
før, lovede TDC)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-01-05 22:36

Bo Warming wrote:
> [...]

> Mimi Jacobsen færre indlæg om det emne - og de adlød hende og jeg blev
> sortlistet pga mine mange §266b-ytringsfrihedsstraffe

Mimi Jacobsen... Hende hader jeg.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-01-05 23:47

Martin Jørgensen wrote:

> -snip-

> Mimi Jacobsen... Hende hader jeg.

Du kender hende måske personligt?
Hvis ikke, så har jeg lidt ondt af dig.

Fra : nospam

Dato : 25-01-05 18:36

Hvordan får vi flyttet denne alt for lange debat om politik, moral og
religion UD af denne gruppe?

Find et andet sted at råbe - og lad os holde os til emnet i denne gruppe:
seksualitet.

Please.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-01-05 00:02

On Tue, 25 Jan 2005 18:36:15 +0100, nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>religion UD af denne gruppe?
>
>Find et andet sted at råbe - og lad os holde os til emnet i denne gruppe:

jeg har selv her til aften sidet og gjort mig selv den samme tanke
at dss fakta drukner i OT indlæg og jeg har til overflod selv bidraget
til dem - de opstår fortrinsvis ved BW xpost - hvor han og man kunne
gavne mange ved at poste dte samme indlæg uafhæningt af hiananden
i de forskelige grupper.
sætte fut når man rent faktisk er OT osv - men dk.snak.seksualitet er
ikke den gruppe som den var da den var på sit højeste i 99.

jeg lader det her indlæg som på en måde også er OT stå i gruppen da
jeg mener gruppen kunne gavnes af en selvransagelse i mellem dens
skribenter !

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 09:23

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får vi flyttet denne alt for lange debat om politik, moral og
> religion UD af denne gruppe?
>
> Find et andet sted at råbe - og lad os holde os til emnet i denne gruppe:
> seksualitet.

Der er intet RÅBERI ved store bogstaver - der er ikke nem formatering på
usenet, så man fremhæver med underscore,* og især versaler

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-05 20:59

> [...]
> jeg har da læst at folk syntes du stinker og ikke gider at gå i bad.
>
> Syntes Glistrup også det samme om dig og var han med til at smide dig ud

Glistrup var inderlig imod at jeg ekskluderede.
Vi har en gentlemansagreement - jeg smigrer ikke ham og han ikke mig.
Jeg oplyser om ham, og det værdsætter han. Men livet er for kort til at sige
tak.

Fra : Andropov

Dato : 25-01-05 18:25

On Tue, 25 Jan 2005 17:56:08 +0100, Martin Jørgensen
<unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

>Bo Warming wrote:
>-snip-

>Er dig og Glistrup bøssevenner, siden du altid taler (skriver) så meget
>om ham? Kærester måske?

Så så, selv om Bo Warming ikke har fobi over for at give oralsex for
penge behøves han jo ikke at være bøsse.
Jeg hørte på et tidspunkt i fjernsynet at kvindelige ludere brokkede
sig over at deres kærester ikke ville give sex til mænd for penge.
Måske Bo Warming er blevet indoktrineret af "matriarkatet der styrer"
til at gå med på moden.

>Jeg har aldrig nogensinde hørt Glistrup nævne navnet "Bo Warming"

Nu skal du tænke på at Glistrup er en slags guru.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 09:21

> Nu skal du tænke på at Glistrup er en slags guru.

Jeg har det med Glistrup (og Nietzsche )som Georg Brandes havde det med
Nietzsche

"Igen og igen overraskes jeg over at han har tænkt som jeg og udtrykt det
bedre - men jeg har intet lært af ham, jeg har ingen guru" Brandes om den
tyske digterfilosofs indflydelse -

(Jeg er medlem af Brandesforeningen selvom den er ret socialistisk. De
fortrænger at Brandes næsten forgudede Nietzsche - og påstår at det var
fordi han ikke forstod Nietzsche . Men efter første møde var alt hos Brandes
præget af overmenneske-tænkning og han blev intenst imod demokrati - måske
fordi han fik selvtillid af sin berømmelse til at sige, hvad han altid havde
ment)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-01-05 19:46

On Tue, 25 Jan 2005 08:54:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Fremskridtspartiet, DF's moderparti.

ok

>Glistrup sparkede indvandringsdebat igang med formere-sig-som-rotter
>provokaiton mm og i Sverige har de tabu og lignende censur imod
>overlevelsesnødvendig debat - det har vi ikke. Takket være bl.a. Mokke

hvem er Mokke ?

>Vedr købesex så er Politiken idag skræmmende
>
>Under overskriften "Lone Dybkjær vil forbyde at købe sex"

du godeste og hende stemmer jeg på :/

> [...]
>forskellen mellem tjekkiske og danske kunder og de havde udført præcis samme
>arbejde i hjemlandet - men til mindre end halv pris.

ja Dansker betaler godt - hvad gir du foriøvrigt for en gang massage ?

>Glistrup har altid ønsket totalliberalisering vedr al sex incl børneporno,

er du sikker på det ?

> [...]
>tilfælde hvor en mand blev idømt noget værre - psykiatrisk lukket
>afdeling, - fordi der i hans download af voksne damer var et par lolitaer

ja det er jo tæt på justis mord

> [...]
>langt som de tør, og med de tusindtallige, højintelligente, lyvende,
>forbudsglade journalister de er oppe imod, er DF-indsatsen virkelig

jeg tror sgu ikke df støtter børne porno ?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-01-05 22:42

Bo M Mogensen wrote:

> jeg tror sgu ikke df støtter børne porno ?

Selvfølgelig gør de ikke det.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 09:34

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig gør de ikke det.

Selvfølgelig ville det være politisk selvmord.
Jeg støtter ikke pædofili.
Men jeg ønsker at vi kun straffer hvor det gavner, og at vi ikke smadrer
børns liv ved at skabe falsk tryghed ved heksejagt mod facadepjat

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-05 09:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> hvem er Mokke ?

Kælenavn i vide kredse for MOGENS Glistrup

> du godeste og hende stemmer jeg på :/

Jeg vil sige som en katolsk pater efter skriftemål
"Du er tilgivet, hvis du holder dig væk fra syndens vej i fremtiden"

> ja Dansker betaler godt - hvad gir du foriøvrigt for en gang massage ?

> er du sikker på det ?

Jeg har vidner på at han har sagt det ved møder, men han har tilføjet at
"det er som at stikke hånden ind i et hvepsebo at skrive det rigtige om
dette emne" så han har ikke stillet lovforslag med sin kloge liberalisme

> ja det er jo tæt på justis mord

Læs Guillou Heksejagt om at næsten alle pædofildomme er justitsmord

> jeg tror sgu ikke df støtter børne porno ?

Nej, de er borgerlige og konforme

Du kan umuligt dæmpe ensporede pædofile fordi "There is no secret in life.
Life's aim, if it has one, is simply to be always looking for temptation."
Oscar Wilde

Løsningen er at lære børn at sige nej og at få forældre til at følge med i
deres børns liv

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-05 01:42

On Wed, 26 Jan 2005 09:32:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kælenavn i vide kredse for MOGENS Glistrup

OKÆJ

>Jeg vil sige som en katolsk pater efter skriftemål
>"Du er tilgivet, hvis du holder dig væk fra syndens vej i fremtiden"

Nej mht politik forholder jeg mig realistisk og er derfor vedvarende
radikal på nær i EU spørgsmål !

>Jeg har vidner på at han har sagt det ved møder, men han har tilføjet at
>"det er som at stikke hånden ind i et hvepsebo at skrive det rigtige om
>dette emne" så han har ikke stillet lovforslag med sin kloge liberalisme

ah - hmmm¨

>Nej, de er borgerlige og konforme

Det mente jeg nok !

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-05 05:50

> Nej mht politik forholder jeg mig realistisk og er derfor vedvarende
> radikal på nær i EU spørgsmål !

Dejligt at du giver Pia ret på alle punkter nu - gid du vil stemme efter
det.

> ah - hmmm¨

Ring til ham på 34853605 hvis du betvivler at han mener præcis hvad jeg har
citeret ham for vedr at pædofili-forbud er overdrevne

> Det mente jeg nok !

Og jeg har aldrig påstået at DF mener som jeg vedr pædofili-strafnedtrapning
Som jeg ved vil gavne børnene

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-05 20:15

On Thu, 27 Jan 2005 05:50:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Dejligt at du giver Pia ret på alle punkter nu - gid du vil stemme efter
>det.

Nahh det bliver ikke - jeg stemte på hende til eu valget men det er
det -min famille har godt nok lagt mig lidt for had for at stemme på
mogens camera ;)

>Ring til ham på 34853605 hvis du betvivler at han mener præcis hvad jeg har
>citeret ham for vedr at pædofili-forbud er overdrevne

det vil jeg tage under overvejelse !

>Og jeg har aldrig påstået at DF mener som jeg vedr pædofili-strafnedtrapning
>Som jeg ved vil gavne børnene

Nahh jeg tror uanset hvordan man vender og drejer det så tror jeg sgu
ikke det gavner de små poder ... !