/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
to interessante netsteder i en valgtid
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 19-01-05 15:15

Der er netop oprettet to nye netsteder i forbindelse med valget:

www.spinnesiden.dk

og

www.spinkontrol.dk


Begge sider har sat sig for at afdække hvad der er spin og hvad der er
fakta.


Frank


 
 
Ukendt (19-01-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-01-05 16:45


"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b06b654840073fb6b06b65484.6b654bf@net.dialog.dk...
> Der er netop oprettet to nye netsteder i forbindelse med valget:
>
> www.spinnesiden.dk
Er en ren socialdemokratisk side.

>
> og
>
> www.spinkontrol.dk
>
Virker mere troværdig.
>
> Begge sider har sat sig for at afdække hvad der er spin og hvad der er
> fakta.
Næppe spinnesiden, den ene redartør er socialdemokrat siden 1992, den anden
har gået på RUC. Så man kan ikke stole på denne side.

Carl



Frank Løkkegaard (19-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 19-01-05 16:49

"Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl (...) dk> writes:
>Næppe spinnesiden, den ene redartør er socialdemokrat siden 1992, den
>anden
>har gået på RUC. Så man kan ikke stole på denne side.

Vissevasse!

En ret besynderlig logik - hvis det havde været en konservativ, så havde
det været mere troværdigt?

Hold nu op - det er oplysninger der lægges åbent frem, alle kan tjekke
dem, det er analyser der forholder sig til døgnets begivenheder osv.

Tror du forresten at folkene bag den anden side uden politisk holdning?


Ukendt (19-01-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-01-05 17:34


"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b06b6685c0073fb6b06b65484.6b668bb@net.dialog.dk...
> "Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl (...) dk> writes:
> >Næppe spinnesiden, den ene redartør er socialdemokrat siden 1992, den
> >anden
> >har gået på RUC. Så man kan ikke stole på denne side.
>
> Vissevasse!
>
> En ret besynderlig logik - hvis det havde været en konservativ, så havde
> det været mere troværdigt?
>
Nej, så havde den også været utroværdig.

> Hold nu op - det er oplysninger der lægges åbent frem, alle kan tjekke
> dem, det er analyser der forholder sig til døgnets begivenheder osv.
>
> Tror du forresten at folkene bag den anden side uden politisk holdning?
>
Nej, men her er der næsten 100 til at holde øje med agumentationerne og
derfor vil jeg mene at den er en del mere troværdig, end en side som skrives
at en socialdemokrat fra 1992 og en fra RUC.

Carl



Jan Bang Jensby (19-01-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 19-01-05 19:10


"Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl (...) dk> wrote

> Nej, men her er der næsten 100 til at holde øje med agumentationerne og
> derfor vil jeg mene at den er en del mere troværdig, end en side som
> skrives
> at en socialdemokrat fra 1992 og en fra RUC.

Hvornår er tre studerende ved Københavns Universitet blevet til "100"?

Er man notorisk utroværdig,hvis man er socialdemokrat og/eller har læst på
RUC?

- Jensby



Peter Westh (19-01-2005)
Kommentar
Fra : Peter Westh


Dato : 19-01-05 20:25

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse
news:41eea27c$0$300$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Nej, men her er der næsten 100 til at holde øje med agumentationerne og
> > derfor vil jeg mene at den er en del mere troværdig, end en side som
> > skrives
> > at en socialdemokrat fra 1992 og en fra RUC.
>
> Hvornår er tre studerende ved Københavns Universitet blevet til "100"?

Det er antallet af tilknyttede "eksperter", se
http://www.spinkontrol.dk/static/experts.php

Men indtil videre synes jeg nu siden har været en skuffelse. Der er ikke
nogen af indlæggene, der handler om faktuelle fodrejninger, kun ulden
argumentation. Og der må trods alt have været nogle stykker i går aftes - de
kan jo ikke allsammen have ret. Det er som om de sufer rundt på nettet i
stedet for at læse aviser og se TV. Men det kan jo nå at komme.

/P




J. Junge (19-01-2005)
Kommentar
Fra : J. Junge


Dato : 19-01-05 21:38


Carl L .a. ... wrote:
> > Hvornår er tre studerende ved Københavns Universitet blevet til
"100"?
> >
> > Er man notorisk utroværdig,hvis man er socialdemokrat og/eller har
læst på
> > RUC?
> >
> Her er listen så kan du selv tælle:

LOL, 23 af dem er fra RUC, og der er sikkert også nogle
socialdemokrater imellem.
Så det er måske kun ca. 70% troværdigt?


-jj-


Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 10:18

"J. Junge" <j_j__@hotmail.com> writes:
>LOL, 23 af dem er fra RUC, og der er sikkert også nogle
>socialdemokrater imellem.
>Så det er måske kun ca. 70% troværdigt?
>

Godt set

Nu står det så tilbage at finde frem til hvilke af de 70% vi kan stole på
)))

Nåeh nej, det er jo let nok - der tager man bare det, der stemmer overens
med ens egne holdninger.

Forresten, er du nu helt sikker på at der er socialdemokrater mellem dem
fra RUC? Er det i virkeligheden ikke lidt småborgerligt at være
Socialdemokrat?

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk
www.spinkontrol.dk



Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 10:20

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> writes:
>Men indtil videre synes jeg nu siden har været en skuffelse. Der er ikke
>nogen af indlæggene, der handler om faktuelle fodrejninger, kun ulden
>argumentation. Og der må trods alt have været nogle stykker i går aftes -
>de
>kan jo ikke allsammen have ret. Det er som om de sufer rundt på nettet i
>stedet for at læse aviser og se TV. Men det kan jo nå at komme.

Tjaaa, men valgkampen er jo også først lige gået i gang. Men du har da ret
i, at indtil videre er det ikke de store ting, de har præsenteret. Nå
under alle omstændigheder skal det blive interessant at se hvordan det
udvikler sig. Umiddelbart synes jeg det er et par gode initiativer. Om de
så kan leve op til intentionerne, ja det vil tiden vise.

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk
www.spinkontrol.dk



Michael (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 20-01-05 12:57

Spinkontrol.dk er så allerede lukket ned igen. Der er sådan lidt
valgflæsk over det: Først slås de stort op, som sandheden i valgkampen,
men når det så endeligt kommer til sagen, gi'r de op.

Måske fordi de har indset at valget er tabt for S/SF/R.

/michael

Jan Bang Jensby (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 20-01-05 14:10


"Michael" wrote
> Spinkontrol.dk er så allerede lukket ned igen. Der er sådan lidt valgflæsk
> over det: Først slås de stort op, som sandheden i valgkampen, men når det
> så endeligt kommer til sagen, gi'r de op.
>
> Måske fordi de har indset at valget er tabt for S/SF/R.

Bemærk venligst, at de anbefaler spinnesiden.dk.

- Jensby



Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 15:01

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
news:41efadc7$0$299$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Michael" wrote
> > Spinkontrol.dk er så allerede lukket ned igen. Der er sådan lidt
valgflæsk
> > over det: Først slås de stort op, som sandheden i valgkampen, men når
det
> > så endeligt kommer til sagen, gi'r de op.
> >
> > Måske fordi de har indset at valget er tabt for S/SF/R.
>
> Bemærk venligst, at de anbefaler spinnesiden.dk.
>

Bemærk venligst at spinnesiden.dk er en Socialdemokratisk side.

Tim



Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 15:06

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
news:csodja$2frl$1@news.cybercity.dk...
> "Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
> news:41efadc7$0$299$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> > "Michael" wrote
> > > Spinkontrol.dk er så allerede lukket ned igen. Der er sådan lidt
> valgflæsk
> > > over det: Først slås de stort op, som sandheden i valgkampen, men når
> det
> > > så endeligt kommer til sagen, gi'r de op.
> > >
> > > Måske fordi de har indset at valget er tabt for S/SF/R.
> >
> > Bemærk venligst, at de anbefaler spinnesiden.dk.
> >
>
> Bemærk venligst at spinnesiden.dk er en Socialdemokratisk side.
>

Ups... glemte en smiley

Tim



Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 14:08

Michael <michael-25@ofir.dk> writes:
>Spinkontrol.dk er så allerede lukket ned igen. Der er sådan lidt
>valgflæsk over det: Først slås de stort op, som sandheden i valgkampen,
>men når det så endeligt kommer til sagen, gi'r de op.

Det er da virkelig trist.
>
>
>Måske fordi de har indset at valget er tabt for S/SF/R.

Hvordan kommer du frem til den interessante konklussion?

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk




Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 15:20

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> writes:
>> Bemærk venligst at spinnesiden.dk er en Socialdemokratisk side.
>>
>
>Ups... glemte en smiley
>
>Tim

Ja det hævdes jo - men det er jo nemt at tjekke. Find et eksempel på
socialdemokratisk spin (og det skulle vel ikke være så svært) og send det
til dem - så er det afgørende jo om det kommer på eller ej.

Bemærk i øvrigt at de faktisk beder om at få spin fra Soc, SF,
Enehedslisten og de Radikale

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk




Tim (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-01-05 15:33

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
news:fc.0073fb6b06b70e890073fb6b06b65484.6b70ec6@net.dialog.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> writes:
> >> Bemærk venligst at spinnesiden.dk er en Socialdemokratisk side.
> >>
> >
> >Ups... glemte en smiley
> >
> >Tim
>
> Ja det hævdes jo - men det er jo nemt at tjekke. Find et eksempel på
> socialdemokratisk spin (og det skulle vel ikke være så svært) og send det
> til dem - så er det afgørende jo om det kommer på eller ej.
>
> Bemærk i øvrigt at de faktisk beder om at få spin fra Soc, SF,
> Enehedslisten og de Radikale
>

Derfor smiley'en )

.... i øvrigt... S'Novym Godom

Tim



Frank Løkkegaard (20-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 20-01-05 15:51

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> writes:
>Derfor smiley'en )
>
>... i øvrigt... S'Novym Godom

Spassiba!

Så den godt, var lige så meget en generel kommentar.
Blir lidt træt af alle disse forestillinger om at alt uden undtagelse er
forsøg på at manipulere. Holdningsforskelle findes faktisk



--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408674
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste