Alkoholisme-behandling ønskes af R, SF+
Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-05 11:23

11jan kl 343 sendte jeg indlæg om "Mit blandingsmisbrug: mad+drikke" til
sidstnvænte ng(dk..kultur.mad+drikke)

og selvom jeg ikke er alkoholiker mener jeg at mine erfaringer er dækkende
som angivelse af at staten skal holde sig langt væk fra det kompllicerede
luksusproblem som alkoholikeres er.

Iveren hos godhedsindustri-partierne for at ansætte behandlere er egoistisk
og skadelig. Medlidenhed der vil sætte folk i taknemlighedsgæld er skadelig,
og skattepenge skal ikke spildes på sådant.

" Den regering, der er stor nok til at give dig alt, hvad du
ønsker, er stor nok til, at tage det hele fra dig Barry M.
Goldwater

" Det almindelige påskud for dem, som volder andres ulykke, er, at
de vil deres bedste. Vauvenargues, Luc De Clapiers De
(1717-1745)

" Someone gives us all, he has, and we are his. Eric Hoffer

YNK, YNK, YNK - nejtak til grusom medlidenhed