DF-præster er VENNER
Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-05 10:51

"Du skal være dine venner et hårdt leje".Nietzsche

Og i DF ser de ikke blot på at behage vælgerne, men at skabe
udfoldelsesmuligheder i samfundet, på LANGT sigt.

DF står i lidt mindre grad end andre partier for "behagesyge". De er for
mange vanetænkere sårende kynikere og ubehagelige, for sandheden er ilde
hørt..

" But what is the good of friendship if one cannot say
exactly what one means?
Anybody can say charming things and try to please and to flatter, but a true
friend always says unpleasant things, and does not mind giving pain
Indeed if he is a really true friend he prefers it, for he knows that then
he is doing good. Oscar Wilde

Mange danskere vælger nemme kortsigtede løsninger, for at have en slags
venskab, der giver dem en facade af ikke at være tabere

" Hvis du ønsker dig fjender, overgå andre; hvis du ønsker dig venner, lad
andre overgå dig. Charles Caleb Colton

Men har man det godt i sit eget selskab, er det bedre at undlade de
tidsspildende venskaber, og gå efter de der beriger begge parter - vær ven
med DF-intellekterne ved at give dem din stemme. De gavner dig og dine
efterkommere.

"Pas på med venner, ikke så meget for hvad de får dig til at gore, som hvad
de forhindrer dig i at gore. Henrik Ibsen

Fra : Jimmi Pedersen

Dato : 19-01-05 14:17

DF står da netop for behagesyge, i lige så høj grad som den ulækre
regering vi har for tiden.

Ved at tale til folks primitive følelser scorer man folks stemmer.
Det er behagesyge så det basker.

Fra : G.B.

Dato : 19-01-05 15:33

Jimmi Pedersen <monz@io.dk> skrev i meddelelsen

> DF står da netop for behagesyge, i lige så høj grad som den ulækre
> regering vi har for tiden.

Lykketoft er da så behagesyg p.t., så det er til at brække sig over.

Glæd dig til 4 år til med en borgerlig regering.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Jimmi Pedersen

Dato : 19-01-05 15:39

Anders Foghs slesken og sutten for vælgerne har stået på i 4 år nu.
Fatter ikke at folk ikke får øjnene op for det. Nå nej, i dagens Danmark
interesserer man sig for at købe større bil, skrue op for karierrer
ræset, skovle til sig på andres bekostning. Det er den mentalitet som
den borgerlige regering står for og som bedøver folk og får dem til at
glemme indhold og faktualitet.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 19-01-05 15:49

"Jimmi Pedersen" <monz@io.dk> wrote in message
> [...]
> skovle til sig på andres bekostning. Det er den mentalitet som den
> borgerlige regering står for og som bedøver folk og får dem til at glemme

Konstaterer atter du har en mening men intet at have den i.

Thorkild

Fra : G.B.

Dato : 19-01-05 15:55

Jimmi Pedersen <monz@io.dk> skrev i meddelelsen news:cslreg$281k$2
@news.cybercity.dk:

> Anders Foghs slesken og sutten for vælgerne har stået på i 4 år nu.
....(cut)...

Du bundciterer. Læs venligst
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html.

FUT news:dk.admin.netikette.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-05 15:37

> [...]
> regering vi har for tiden.
> Ved at tale til folks primitive følelser scorer man folks stemmer.

Det aktuelle eksempel er øget børnecheck , hvor Fogh søger at bestikke en
befolkning der er gjort gave-junkies af årtiers socialdemokrati.

DF kritiserer Foghs gave-uddelng og er altså lidt mere sandhedssøgende og
langsigtet end V, som er bedre end S.
Glistrup ville være endnu bedre, mere frimarkeds-orienteret, mere
japaneragtigt.

Vedr muslimfolkevandringen er de fleste danskere narkomaner, der kan lide at
få suset af at vi er gode mod de fremmede.

Modige Glistrup og Riemann vovede tidligt at tage sig nazi-agtigt ud og sige
det rigtige.
Lærlingen Pia Kjærsgaard gør det så godt som det nu kan gøres i dansk
politik p.t.
og har klemt S med på det.

Det ville være ussel behagesyge , ligesom når forældre forkæler børn og ikke
tør være konsekvente, hvis man sagde "nu er de her, og så skal ingen
hjemsendes - det ville være syyynd for dem"

Muslimlandene har brug for at dem, der har oplevet dansk demokrati kommer
hjem og lærer højteknologi og ytringsfrihed fra sig, og sparker Mellemøstens
mørke middelalder et par århundreder frem.

Vi har brug for pengene , som fremmede nasserøve suger ud af os, til at
afvikle vor gæld, så vi kan få råd til investeringer i ulande og dermed
afskaffe sult og sygdom .

Er man ikke som DF, er man som en behagesyg narkopusher.Kun ved at vi gør
hvad vi er gode til, kan vi være gavnlig for resten af verden.

Fra : Jimmi Pedersen

Dato : 19-01-05 16:05

> DF kritiserer Foghs gave-uddelng og er altså lidt mere sandhedssøgende
> og langsigtet end V, som er bedre end S.

Og DF's ældrecheck er ikke en gave-uddelig/leflen for vælgerne mener du?

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-01-05 18:46

"Jimmi Pedersen" <monz@io.dk> skrev i en meddelelse

> Og DF's ældrecheck er ikke en gave-uddelig/leflen for vælgerne mener du?

Der er ikke tale om lefleri, men forståelse for, at der er en
befolkningsgrupppe, der har det økonomisk hårdt og derfor skulle tilgodeses med
lidt ekstra.
--
NoTrabajo

Fra : Hobert Idiart

Dato : 19-01-05 23:03

NoTrabajo wrote:
> [...]
>

> Der er ikke tale om lefleri, men forståelse for, at der er en
> befolkningsgrupppe, der har det økonomisk hårdt og derfor skulle tilgodeses med

Da jeg har kroniske smerter og ikke regner med nogensinde igen at kunne
passe et arbejde vil jeg nok stemme på DF, fordi som de skriver på deres
hjemmeside:

"Ansøgere af førtidspension må ikke presses igennem et langt,
udsigtsløst og opslidende forløb med arbejdsprøvninger, revalideringer
mv. Dette kan yderligere undergrave den i forvejen sårbare sociale og
fysiske situation. Fleksibiliteten og hensynet til mennesket skal sættes
i højsædet."

Er der andre partier, som ville være bedre at stemme på, når man er syg
og på kontanthjælp?

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-01-05 09:55

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> [...]
> i højsædet."

> Er der andre partier, som ville være bedre at stemme på, når man er syg

Nemlig. DF har forståelse for hvem, der er de virkeligt svage i det danske
samfund. De øvrige partier lefler blot for de grupper det er "politisk korrekt"
at lefle for, samt for dem der kan råbe højst. DF er det mest anstændige parti i
Folketinget. Det udspringer jo også af hædersmanden Mogens Glistrup.

Fremskridtspartiet er Glistrups "barn".

Dansk Folkeparti er Glistrups "barnebarn".
--
NoTrabajo