Hvilke partier stiller op til valget+
Fra : Kim2000

Dato : 18-01-05 22:57

Jeg kender selvfølgelig godt de partier der sidder i folketinget, men er der
ikke noget med at der er et par partier udenfor folketinget, der har samlet
underskrifter sammen?

Nogle der kender navnene, og deres hjemmesider

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 23:14

Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
Og stem endelig på dem !!!!!

Fra : Jim

Dato : 18-01-05 23:23

"Esben" <essus(A)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
| Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
| Og stem endelig på dem !!!!!

Så vil de jo kun få en stemme.

Fra : Peter Westh

Dato : 18-01-05 23:34

"Esben" <essus(A)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
> Og stem endelig på dem !!!!!

Og de har ganske rigtigt indgået valgforbund med Retsforbundet. Så er der
CD, men elelrs er der vist ingen nye partier. Der er nogle løsgængere rundt
omkring, afhængig af hvor du bor.

Angående links: Jeg har selv sat http://www.spinkontrol.dk/ som min
startside i valgperioden.

/P

Fra : Hobert Idiart

Dato : 18-01-05 23:45

Esben wrote:

> Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
> Og stem endelig på dem !!!!!

Hvis ikke det lige var for deres leflen for de fremmede, så kunne jeg
godt have fundet på at stemme på dem.
Ellers er der mange gode ideer.

Fra : Jim

Dato : 19-01-05 00:00

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

| Hvis ikke det lige var for deres leflen for de fremmede, så kunne jeg
| godt have fundet på at stemme på dem.
| Ellers er der mange gode ideer.

Ham Rune Englebræk var ellers godt igang med injurierne under
partirunden.
Så han skal ikke regne med at blive populær.
Han prøver at spille smart, nu han er kommet med på listen.
Det klæder ham imidlertid ikke særlig godt.
Han skulle nok være blevet på Faklen.
Og den kan han stikke op, hvor solen ikke skinner.

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 00:34

> [...]
> Det klæder ham imidlertid ikke særlig godt.
> Han skulle nok være blevet på Faklen.
> Og den kan han stikke op, hvor solen ikke skinner.

Ja uhada han var grov og smart - der skal ikke meget til at sætte dit pis i
kog

Esben

Fra : L

Dato : 19-01-05 08:26

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det klæder ham imidlertid ikke særlig godt.
> Han skulle nok være blevet på Faklen.
> Og den kan han stikke op, hvor solen ikke skinner.

injurierne slap af , der skal ikke meget til at tænde dig .

Han sagde hvad det passet ham og det er ok .

Men dk er fyldt med tøsedrenge og en masse kvinder .

Fra : G.B.

Dato : 19-01-05 13:40

"L" <lundj@privat.dk> skrev i meddelelsen news:41ee0b76$0$253
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> injurierne slap af , der skal ikke meget til at tænde dig .
> Han sagde hvad det passet ham og det er ok .
> Men dk er fyldt med tøsedrenge og en masse kvinder .

- og en masse idioter.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 04:19

"Esben" <essus(A)stofanet.dk> wrote:

> Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
> Og stem endelig på dem !!!!!

Stemmer du på satanister?

Du er godt klar over at det er fakkelfolkene, som oprindeligt var
centreret omkring den danske forfatter og satanist Erwin Neutsky-Wulff?

--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-05 05:37

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Stemmer du på satanister?
> Du er godt klar over at det er fakkelfolkene, som oprindeligt var
> centreret omkring den danske forfatter og satanist Erwin Neutsky-Wulff?

At kalde denne opmærksomhedssøgende flippede hyggeonkel for satan-agtig er
skingert og uintelligent. Selvom statsautoriserede journalister "var dem der
begyndte" med løgnen..

Jeg har været i hans hjem, inden jeg inviterede ham i studiet som
interview-offer, da jeg var lokalradio-studievært og han er så normal-dansk
og inaktiv som de fleste andre akademikere på Vesterbro.
Hans bøger sælger dårligt og fænger ingen, og der er kloge tanker hist og
pist - men blot at korsfæste en kat på en kirketrappe(det værste
skandinaviske satanister har bedrevet) ville han aldrig gøre.
Der er mere satanisme i min nabopræst Erik Bock der inviterede hæmningsløse
stofmisbrugere op i sit smukke kirketårn (og suspenderedes igen og igen fra
sin stilling pga sådan farlighed) og som igen og igen lader voldopfordrende
satanister præke fra sin, HelligKors-kirkens , prædikestol og som får megen
avis-spalteplads til, at han i samråd med andre Nørrebropræster vil overlade
deres ubesøgte kirker til imamers brug af dem som moskeer - hvilket bispen
roser som et konstruktivt forslag.

Jeg troede kun det var journalister og USA-dommere, der gjorde association
til bevis.Definer satanist.Er sandhed for kedelig?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 19-01-05 06:08

Jesper wrote:

> Stemmer du på satanister?

Hvorfor tror du, at de er satanister?
Mange af deres ideer og holdninger ser da fornuftige ud.

> Du er godt klar over at det er fakkelfolkene, som oprindeligt var
> centreret omkring den danske forfatter og satanist Erwin Neutsky-Wulff?

Det kender jeg intet til.

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 15:34

Hobert Idiart <in@your.dreams> wrote:

> Hvorfor tror du, at de er satanister?
> Mange af deres ideer og holdninger ser da fornuftige ud.

> Det kender jeg intet til.

Tror du de skilter med det?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 19-01-05 22:19

Jesper wrote:

> Tror du de skilter med det?

Hvordan kan man være satanist (ond og egoist) og samtidig have de
sociale holdninger, som fremgår af deres hjemmeside?
Det hænger jo ikke sammmen.
Prøv igen!

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 22:22

> [...]

> Hvordan kan man være satanist (ond og egoist) og samtidig have de
> sociale holdninger, som fremgår af deres hjemmeside?

De vil ødelægge Danmark for danskerne ved at lukke fuldt op for
muhamedanerimporten. Hvis minoritetspartiet kommer til magten går
Danmark bankerot in no time.

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-05 22:31

> De vil ødelægge Danmark for danskerne ved at lukke fuldt op for
> muhamedanerimporten. Hvis minoritetspartiet kommer til magten går
> Danmark bankerot in no time.

Bare rolig, det sker ikke

Fra : Jim

Dato : 20-01-05 01:26

| Bare rolig, det sker ikke

Det sagde man også, da Glistrup kom med advarsler om
udlændingelovgivningen af 1983.

Fra : G.B.

Dato : 20-01-05 03:32

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:41eefa8a$0$258
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Det sagde man også, da Glistrup kom med advarsler om
> udlændingelovgivningen af 1983.

!!!

PS: Indstil venligst Outlook Express til at indsætte ">" i stedet for "|"
(uden anførselstegn ("), selvfølelig) når du svarer på en meddelelse. Det
gør det meget nemmere for alle andre at læse og besvare dine indlæg.

Læs mere om at bruge nyhedsgrupperne på http://www.usenet.dk/.

Hvis der er spørgsmål iøvrigt, kan du bruge gruppen news:dk.velkommen.

Fra : Jim

Dato : 20-01-05 01:25

> [...]
|
| Hvordan kan man være satanist (ond og egoist) og samtidig have de
| sociale holdninger, som fremgår af deres hjemmeside?

Det er jo sådan satanisme fungerer.
Islam er et glimrende eksempel.
Man prædker fred for de vantro, men derefter udøver de drab og terror.
Fakkeldrengen er ikke andet end en provokatør og en spradebasse af den
værste slags.

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 08:54

> Stemmer du på satanister?

GaaaaaaBB

> Du er godt klar over at det er fakkelfolkene, som oprindeligt var
> centreret omkring den danske forfatter og satanist Erwin Neutsky-Wulff?

Ja det er jeg udemærket klar over. Faklen var et glimrende tidsskrift som
dokumenterede
og satte focus på en masse rådenskab og uligheder i dagens DK.

Esben

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 15:34

> [...]
> dokumenterede
> og satte focus på en masse rådenskab og uligheder i dagens DK.

Tør du ikke svare på spørgsmålet?

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 22:54

> Tør du ikke svare på spørgsmålet?
Joehhh....
Om jeg stemmer på satanister???

Hvis du vil definere minoritetspartiet som satanister så dig om det.
Ta et kig på Partiets folketingskandidater -Her er et par eksempler - på
nogen af de mere kendte

Niels Meyer bla. medstifter af junibevægelsen
http://minoritetspartiet.dk/kandidat/kandidat.php?id=nim

Leyla Tamer :Forfatter
http://minoritetspartiet.dk/kandidat/kandidat.php?id=lt

Thormund Schmidt Bla.Biolog og skribent
http://minoritetspartiet.dk/kandidat/kandidat.php?id=ts

Kald du bare disse folk satanister - det virker rigtigt sagligt

Mht. Rune Engelbreth, så er jeg klar over at din slags altid vil kalde ham
satanist.
Der skal ikke meget mere til end en extrabladsforside og en go portion frygt
for anderledes tænkende.

Jeg går ud fra at din opfattelse af satanister indebærer nogen rigtig
ondskabsfulde motherfuckers
som spiser små børn og drikker blod
Hvis jeg ville stemme på den slags mennesker ville fogh+vedhæng da være et
oplagt sted at sætte sit kryds

Esben

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-05 12:20

"Esben" <essus(A)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Minoritetspartiet www.minoritetspartiet.dk
> Og stem endelig på dem !!!!!

NEJ TAK !!

Jeg fik først i nat set partilederrunden (via DR´s glimrende og _gratis_
serice på nettet), og denne Rune har da vist hverken opfundet den dybe
tallerken eller det varme vand.

Partiets ideer?

Beskatte virksomhederne sindssyg, nej tak jeg har selv virksomhed og betaler
allerede for meget

At få så mange indvandrere (=nassere) ind i landet som det er muligt? Nej
tak, det er vist nok at 82% af alle fængslinger i København er indvandre, I
Odense var det 79% (og nej det tal er desværre ikke fri fantasi). Der er
ingen grund til at importere forbrydere.

Resten af partiets budskab gik tabt i Runes desperate forsøg på at indhente
3 års arbejde. For faktum er at partiet skulle have arbejdet målrettet siden
sidste valg for at have haft en chance for at komme ind, dem der stemmer på
dette parti spilder deres stemme.

mvh
Kim

Fra : L

Dato : 19-01-05 19:49

> [...]
> tallerken eller det varme vand.
>
> Partiets ideer?
>
> Beskatte virksomhederne sindssyg, nej tak jeg har selv virksomhed og

du betaler da ikke meget og du har en masse fordele stop med at piv .

jeg har også mit egen og jeg klager ikke .

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 19-01-05 11:56

> [...]
samlet
> underskrifter sammen?
>
> Nogle der kender navnene, og deres hjemmesider

Udover minoritetspartiet er der selvfølgelig Centrumsdemokraterne.

Fra : Boerge

Dato : 19-01-05 14:23

NEiL DANELAW wrote:

> Udover minoritetspartiet er der selvfølgelig Centrumsdemokraterne.

De kan findes på www.centrumdemokraterne.dk.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : J. Junge

Dato : 19-01-05 15:42

Kim2000 wrote:
> At få så mange indvandrere (=nassere) ind i landet som det er
muligt? Nej
> tak, det er vist nok at 82% af alle fængslinger i København er
indvandre,

Det er ikke rigtigt.
Ca. 82% af alle unge under 18, der blev fremstillet i Københavns
Dommervagt i 2004 var indvandrere eller efterkommere.
Det er ikke det samme som "alle fængslinger".

-jj-