Lykketoft og hans to tunger!
Fra : Lyrik

Dato : 18-01-05 20:08

Når man spørger Lykketoft om han vil fastholde udlændingepolitiken, så siger
han et fast:"Ja"!

Forholdt at han vil komme til at danne regering med Jelved og SF, siger han
at han vil stå fast---og så kommer hans lille snedige krølle på emnet:"Blot
skal vi sikre os at vi overholder de internationale konventioner"!!))

Kan vi huske det?? Jelved og alle hendes invandrertiltag fordi vi måtte:
"Overholde de internationale konventioner"!))

Vi blev som folk bebrejdet at vi skulle åbne langt mere for indvandring for
at:"Overholde de internationale konventioner"!

Da disse internationale regler blev kigget efter i sømmene viste det sig at
dem havde vi skam altid overholdt-regeldydsmønstre som vi altid er!

Men denne frase om konventionerne blev brugt til at forøge indvandringen og
gøre problemerne ,- helt ude af proportioner!

Fremgangsmåden for Jelved er følgende:
Man spørger de mest rabiate multiglobalister i EU, på de mest obskure
kontorer om de ikke mener at restriktioner på indvandring er imod
internationale konventioner?
Den anonyme embedsmand siger:"Jo"!-Hvorefter danskerne-"de rådne sække på
Vorherres mødding" -får bekræftet deres råddenskab!

Indvandringen må så øges for at "Overholde de internationale konventioner"!

Lykketoft ser en klar mulighed for at give efter for Jelved ved en eventuel
regeringsdannelse! Eftergivenhed på invandringsområdet er simpelt hen
betalingsmidlet i en eventuel S-R-SF-regering!

Hilsen
Jens

Fra : Peter Westh

Dato : 18-01-05 23:40

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
emnet:"Blot
> skal vi sikre os at vi overholder de internationale konventioner"!!))

Haarder siger jo præcis det samme. Det er faktisk kun de to fætre i
"midterpartiet" - ha ha - Dansk Folkeparti der lige ud siger, at Danmark
skulle tage og blæse på internationale konventioner.

/P

Fra : Hobert Idiart

Dato : 18-01-05 23:49

Peter Westh wrote:
> [...]
> "midterpartiet" - ha ha - Dansk Folkeparti der lige ud siger, at Danmark
> skulle tage og blæse på internationale konventioner.

Dansk Folkeparti *er* et midterparti.

Fra : Peter Westh

Dato : 19-01-05 09:04

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Dansk Folkeparti *er* et midterparti.

Det er jo rigtigt så langt, at DFs holdning til en lang række spørgsmål
spørgsmål ligner en blanding af Konservative ("Gud, Konge og Fædreland") og
Socialdemokratiet (Fordelingspolitik, størrelsen af den offentlige sektor
mm.). Men jeg kan til min død ikke se hvordan de kan kaldes et midterparti
mht. retspolitik og indvandring.

Definitionen på et midterparti må vel for pokker være, at der er nogen på
begge sider - nogen der vil stramme mere på den ene side, og nogen der vi
stramme mindre på den anden. Her er DF stadig ekstremister.

Pia har dog ret i en ting: Ud fra samme argumentationsform ligner Radikale
heller ikke et midterparti.

/P

Fra : Hobert Idiart

Dato : 19-01-05 22:28

Peter Westh wrote:
> [...]
> begge sider - nogen der vil stramme mere på den ene side, og nogen der vi
> stramme mindre på den anden. Her er DF stadig ekstremister.

Nej, nazisterne f.eks. har en meget strammere indvandringspolitik.
Konklusionen må være, at Dansk Folkeparti *er* et midterparti.

Fra : Peter Westh

Dato : 20-01-05 16:29

> Nej, nazisterne f.eks. har en meget strammere indvandringspolitik.
> Konklusionen må være, at Dansk Folkeparti *er* et midterparti.

Hø hø, den var god. Så var både Saddam Hussein og Milosevich jo også en
midtsøgende politikere - for Idi Amin var meget værre. Og Enhedslisten er et
midterparti, for SAP var meget mere ventreorienteret. Ja, alle partier er
faktisk midterpartier!

Jeg kan altså ikke se DF som et midterparti på indvandringsområdet - uanset
at de trods alt har indført faldskærme i deres repatrieringspolitik.

/P

Fra : Jim

Dato : 21-01-05 19:41

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uanset
> at de trods alt har indført faldskærme i deres repatrieringspolitik.

Og sammenligningen er lige hvad?

Fra : Peter Westh

Dato : 26-01-05 22:31

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Og sammenligningen er lige hvad?

Var det ikke en DF'er der for nogle år siden ville smide Somalierne hjem til
deres eget land - uden faldskærm? Sådan noget hører man trods alt ikke fra
den side mere.

/P

Fra : G.B.

Dato : 27-01-05 00:55

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i meddelelsen

> Var det ikke en DF'er der for nogle år siden ville smide Somalierne
> hjem til deres eget land - uden faldskærm? Sådan noget hører man trods
> alt ikke fra den side mere.

Nej, det var en af Bencherne - fra fremskridtspartiet.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Andropov

Dato : 27-01-05 01:10

On 26 Jan 2005 23:55:16 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote:

>"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i meddelelsen

>Nej, det var en af Bencherne - fra fremskridtspartiet.

Ja, Tom Benche. Han er blevet Konservativ nu. Men han er nok heller
ikke så populær hos Pia Kjærsgård efter alle de knive hun fik i ryggen
af Benchebiderne.

Fra : Peter Westh

Dato : 27-01-05 06:35

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det var en af Bencherne - fra fremskridtspartiet.

Nå, okay. Jeg må selvfølgelig medgive, at DF ligger tættere på midten end Z
(gjorde). Men det gør dem nu stadig ikke ti et midterparti!

/P

Fra : Malene P

Dato : 27-01-05 07:28

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det var en af Bencherne - fra fremskridtspartiet.

Nej, det var det heller ikke. Der blev sagt MED faldskærm. Ufatteligt at der
fortsat er tumper, der bruger den oldgamle bemærkning imod DF.

Malene P

Fra : G.B.

Dato : 27-01-05 12:40

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej, det var det heller ikke. Der blev sagt MED faldskærm. Ufatteligt

Det er da vist for resten rigtigt.

Fra : G.B.

Dato : 27-01-05 13:21

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:41f8d2fc$0$227
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det er da vist for resten rigtigt.

Jeg tvivler desuden på, at det var andet end opskruet retorik.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-01-05 01:18

Peter Westh wrote:

> Var det ikke en DF'er der for nogle år siden ville smide Somalierne hjem til
> deres eget land - uden faldskærm?

Nej.

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-05 13:35

Lyrik wrote:
> [...]
> siger han at han vil stå fast---og så kommer hans lille snedige
> krølle på emnet:"Blot skal vi sikre os at vi overholder de
++++++++++++++++++++++++++++++++

Ja og så gik der "helt" til i dag inden vi får det bekræftet!

Lykketoft på ekskursion med Marianne Jelved til det herostratisk berømte
"Center for menneskerettigheder" for at underkende juristernes konklusion om
at vi overholder dem!
For at finde huller til en fornyet opgang i indvandringen!

Er vi ikke snart trætte af at få armene vredet om på ryggen af Jelved og
co.?
Jeg er i hvert fald! DK er ikke et land med masser af plads og ressourcer
til at rumme verdens utilpassede fremmede.

Hilsen
Jens