Valg stem på liste A
Fra : Jensen

Dato : 18-01-05 14:08

STEM PÅ LISTE A
Hej nu må alle gode kræfter stemme på et parti der er i stand til at vælte
den regering vi har nu, vi må tænke på det og ikke på om vi er mere til sf
eller enheds listen stem på liste A
Det er på tide vi får en ny regering, jeg tør ikke tænke på hvilke ulykker
den kan nå at lave hvis de bliver valgt igen.
Nu må velfærd og solidaritet med de svage på dagorden igen i strædet for
egoisme som har præget den siddende regering.
Stem på liste A.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Fra : Rune

Dato : 18-01-05 14:15

> [...]
> Nu må velfærd og solidaritet med de svage på dagorden igen i strædet for
> egoisme som har præget den siddende regering.

Er det løfterne om flere indvandre eller om højere skatter der tiltrækker
dig mest?

Fra : Jensen

Dato : 18-01-05 14:19

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> Er det løfterne om flere indvandre eller om højere skatter der tiltrækker
> dig mest?
>
> Vi ved jo godt at at velfær koster penge , det er utroværdig at den
regering vi har nu ikke vil være ved det , nej de lyver om skatten , vi for
jo bare nye afgiter stem på liste A de er troværdig.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-01-05 14:26

"Jensen" <oz5fjern)@msn.com> wrote in message

> "Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> regering vi har nu ikke vil være ved det , nej de lyver om skatten , vi
for
> jo bare nye afgiter stem på liste A de er troværdig.

Ha ha dagens joke

--
mvh/rg. Christian

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 16:43

> Ha ha dagens joke

Jeg griner faktisk stadig af den.

Carl

Fra : Pjensen73

Dato : 18-01-05 22:11

Jensen skrev:
> "Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> regering vi har nu ikke vil være ved det , nej de lyver om skatten , vi for
> jo bare nye afgiter stem på liste A de er troværdig.

Det er nemlig rigtig.
Vi husker jo alle sammen for mange år siden Nyrups Efterløns garanti. Og
netop der holdte liste A jo hvad de lovede. Ikke sandt??? De er sandelig
troværdig, så stem på liste A !!!

Fra : Lyrik

Dato : 18-01-05 14:22

Jensen wrote:
> STEM PÅ LISTE A

> Nu må velfærd og solidaritet med de svage på dagorden igen i strædet
> for egoisme som har præget den siddende regering.
> Stem på liste A.
++++++++++++++++++++++++++++++
Nå!
Solidaritet med de hjemløse måske?
Eller Danmark med et surt fjæs indadtil og udadtil?

Hilsen
Jens

Fra : Joakim von And

Dato : 18-01-05 14:33

"Jensen" <oz5fjern)@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu må velfærd og solidaritet med de svage på dagorden igen i strædet for
> egoisme som har præget den siddende regering.

Jeg må le, siden hvornår har Socialdemokratiet været en garant for de svage
i samfundet?

JvA

Fra : Jensen

Dato : 18-01-05 14:41

"Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jensen" <oz5fjern)@msn.com> skrev i en meddelelse
> Jeg må le, siden hvornår har Socialdemokratiet været en garant for de
> [...]
mere end dem der er der nu,
Stem på liste A.

Fra : Rune

Dato : 18-01-05 14:45

> Stem på liste A.

Det er nok fordi han tror A står for Anarki og Kaos.

http://www.vu.dk/valg/gallery.php?id=1460&type=26&gallery=164&imageId=289

Men hør jensens, hvis det er Anarki og Kaos du vil have skal du stemme R. A
det står for flere indvandre og højere skatter.

Fra : Jensen

Dato : 18-01-05 14:52

> [...]
Lykke Toft eller kaos 'Venstre er kaos den side du henviste til afsløre
meget om VU ingen saglighed men kun Kaos og nedvurdering af andre Stem på
Liste A

Fra : Rune

Dato : 18-01-05 15:00

> Lykke Toft eller kaos 'Venstre er kaos den side du henviste til afsløre
> meget om VU ingen saglighed men kun Kaos og nedvurdering af andre Stem på
> Liste A

Aw.. jeg syntes der er ved at gå noget Warming over din kreative
sætningskonstruktioner.

Men der er da klart A tager sig af de svage. Som f.eks. min 17 årige
Pakistanske genbo. Ja hun har jo en fætter der venter i Pakistan som
forældrene gerne vil have hende til gifte sig med post haste. Ja og tænk! Nu
må de vente til hun er 24! Men med A ved roret skal det hurtigt få en anden
lyd.

Stem på liste A. A for Anarki & tvangsægteskaber.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 15:05

Rune wrote:

> [...]
> hurtigt få en anden lyd.
>

> Stem på liste A. A for Anarki & tvangsægteskaber.

Du er fyldt med løgn. A indgik en aftale med Haarder i 2003 om at 24 års
reglen vil *vedblive* med at gælde, også hvis A skulle få regeringsmagten.
Det er adm. af reglen der *skal* ses på.

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:21

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Du er fyldt med løgn.

Vist er han da ej. Socialdemokratiet siger kun stop for invandringen, til
dagen efter de har fået magten.

Med det Radikale Venstre som partner, så går de automatisk ind for
tvangsægteskaber.

Stem liste A, og genindfør tvangsægteskaber, kvindeundertrykkelse og
muslimsk herredømme.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 15:31

Tim wrote:
> [...]
> tvangsægteskaber.
>
> Stem liste A, og genindfør tvangsægteskaber, kvindeundertrykkelse og

Du lyver, og fjerner hvad du svarer på.
Hvorfor lyver du Tim?
Er det tømmermænd?

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 17:38

> Du lyver, og fjerner hvad du svarer på.
> Hvorfor lyver du Tim?
> Er det tømmermænd?

LOL Riise, hvor er du dog et lille menneske

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 17:44

Tim wrote:

> LOL Riise, hvor er du dog et lille menneske
>
> Tim

Hmmm...
Fra A's hjemmeside..

EN AKTIV INTEGRATION
- Vi skal styrke integrationen. Vi vil:
Gennemføre målrettet skoleløft af de dårligste skoler
Gøre det obligatorisk at lære dansk fra 3-årsalderen
Fastholde 24-årsreglen,men droppe den urimelige startydelse

http://www.socialdemokratiet.dk/default.aspx?func=article.view&id=65600

Trækker du dig Tim, og indrømmer at du løj?

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 20:43

> [...]
>
> http://www.socialdemokratiet.dk/default.aspx?func=article.view&id=65600
>
> Trækker du dig Tim, og indrømmer at du løj?

Løfter har vi hørt nok af fra Socialdemokraterne. Den danske befolkning har
da også, ligesom jeg, ingen (eller 16%) tillid til, at Mogens Lykketoft er
til at stole på, og det er sådan en mand du synes skal være statsminister.
Det fortæller en del om dig.

Så kan du kalde mig dranker eller løgner, eller hvad du ynder lige nu, men
naiviteten står du selv for.

Din sædvanlige "dranker"-sviner udstiller dig blot som det lille menneske du
er.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 20:55

Tim wrote:
> [...]
> Mogens Lykketoft er til at stole på, og det er sådan en mand du synes
> skal være statsminister. Det fortæller en del om dig.

Det fortæller meget om *dig*, at *du* ikke, som Fogh, tror på en mands ord,
og då en politiker, som jo vil begå selvmord hvis han ikke overholder sit
håndslag, nemlig det han lavede med Haarder om at 24 års reglen *vil ikke*
blive fjernet.
Det er hvordan den administreres der *skal* kigges på, det har vi *pligt*
til ifølge de konventioner vi selv har underskrevet, for reglen er *lovlig*
men det nytter ikke noget, hvis man *adm.* ud over reglen.
Comprende?

Der skal rykkes 4% = 80.000 stemmer for at vi skifter retning.

80.000 ud af knap 2.000.000

Tilliden er nok ikke så ringe som du vil gøre det til, skal du se.
Husk tallet 80.000 ifølge sidste oponionsundersøgelse, 80.000

Allan Riise
--
"That men do not learn very much from the lessons of history
is the most important of all the lessons of history."

Fra : hoff

Dato : 18-01-05 22:32

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Aldous Huxley (1894-1963); English novelist, critic and poet.
> Vær enten konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele

Det er mere dig Tim, der er et lille menneske. stem du bare egoistisk og
snæversynet. Og bidrag med at få Danmark ud af kurs.

Fra : Rune

Dato : 18-01-05 20:51

> Trækker du dig Tim, og indrømmer at du løj?

For det første, kan man godt være uenige uden at der nødvendigvis er løgn
indblandet. For det andet, er det ikke så meget hvad de skriver i deres pæne
partiprogram men hvad de rent faktisk kan forventes at gøre når de komme til
tings. Hvem ved hvad der ryger, når der skal skæres en tå, skæres en hæl så
de kan være i stue med de Radikale - især når det er noget nær almen viden
at deres nye indvandrepolitik kun millimeter dyb og påtvunget udefra af
omstændighederne.

Fra : hanzen

Dato : 18-01-05 15:42

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tvangsægteskaber.
>
> Stem liste A, og genindfør tvangsægteskaber, kvindeundertrykkelse og

Der er et gammelt ordsprog der siger: "Har man sagt A må man også sige B"
Det har fået en helt anden og meget aktuel mening.

--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 16:10

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 04:19

> [...]

> http://www.socialdemokratiet.dk/default.aspx?func=article.view&id=65600
>
> Trækker du dig Tim, og indrømmer at du løj?

Kære Lille Allan;

Hvad var det nu sosserne sagde om efterlønnen ved valget i 1997?

Og hvad var det der skete *efter* valget?

Eller tror du måske på Lykketofts valgflæsk?

Tror du også på storken?
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Allan Riise

Dato : 19-01-05 07:43

Jesper wrote:

> Hvad var det nu sosserne sagde om efterlønnen ved valget i 1997?
>
> Og hvad var det der skete *efter* valget?
>
> Eller tror du måske på Lykketofts valgflæsk?

Lykketoft er *ikke* Nyrup, og der blev betalt *lærepenge*.

Allan Riise

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 19-01-05 14:27

> [...]

.... men de "glemmer" at nævne hvor mange % af BNP, de synes vi skal spilde
på det projekt.

> Lykketoft er *ikke* Nyrup, og der blev betalt *lærepenge*.

Lykketoft var - som finansminister - netop manden, der fik Nyrup ud med
Efterlønsreformen; Det kan godt være at sosserne har betalt lærepenge, men
de har altså ikke lært noget!

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 15:34

Allan Riise <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

> Lykketoft er *ikke* Nyrup, og der blev betalt *lærepenge*.
>
> Allan Riise

Sosserne er så tykhovedede som den politiske beton de er størknet og
sidder uhjælpeligt fast i. Lykketoft er ikke Nyrup, derfor må han - og
partiet nu betale en dummebøde oveni.

Fra : Tim

Dato : 19-01-05 16:06

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Lykketoft er *ikke* Nyrup, og der blev betalt *lærepenge*.

Nyrup var jo bare en kransekagefigur med cyckelhat... det var Lykketoft der
egentlig stod bag alle katastroferne.

Tim

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:19

> [...]
>>

> Lykke Toft eller kaos 'Venstre er kaos den side du henviste til afsløre
> meget om VU ingen saglighed men kun Kaos og nedvurdering af andre Stem på

Så det ikke blir' til noget.

Tim

Fra : G.B.

Dato : 19-01-05 01:25

"Jensen" <oz5fjern)@msn.com> skrev i meddelelsen news:41ed1465$0$273
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Lykke Toft eller kaos 'Venstre er kaos den side du henviste til afsløre

Hvem er Lykke Toft? Ser hun godt ud? Har du i bekræftende fald hendes
telefonnummer?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 14:57

Rune wrote:

> Det er nok fordi han tror A står for Anarki og Kaos.
>
> http://www.vu.dk/valg/gallery.php?id=1460&type=26&gallery=164&imageId=289

Nu er venstres Ungdom, sammen med DF's samme, kendt for at bruge ufine, og
mudderkastende kampagner, så denne vil jeg også, lig de andre, smide i
skraldespanden!

Allan Riise

Fra : Joakim von And

Dato : 18-01-05 15:05

> [...]
> >

> Nu er venstres Ungdom, sammen med DF's samme, kendt for at bruge ufine, og
> mudderkastende kampagner, så denne vil jeg også, lig de andre, smide i

Det er i småtingsafdelingen i forhold til hvad vi kan forvente vil komme fra
Socialdemokratiets top herunder fagbevægelse.

JvA

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:23

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Nu er venstres Ungdom, sammen med DF's samme, kendt for at bruge ufine, og
> mudderkastende kampagner,

Nåhh... lige som de fiktive kampagner ført af LO o.s.v.

Jeg tror du har læst teksten på hovedet, eller også er din udtalelse bare
konsistent med dit sædvanlige lyveri.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 15:03

Rune wrote:

> [...]
>

> Men hør jensens, hvis det er Anarki og Kaos du vil have skal du
> stemme R. A det står for flere indvandre og højere skatter.

Hvis man ønsker at der intet sikkerhedsnet er for de fattige så stem på
Venstre.

Fram samme hjemmeside..

" Venstres Ungdom ønsker et samfund, hvor der omfordeles langt mindre end
tilfældet er i dag.
Dette skal naturligvis modsvares af skattesænkninger, så den enkelte får
mulighed for at sørge for sine egne behov."
Og de ligger desværre ikke så langt fra Venstre's egentlige politiske
dagsorden.

Allan Riise

Fra : Joakim von And

Dato : 18-01-05 15:13

> [...]
> mulighed for at sørge for sine egne behov."
> Og de ligger desværre ikke så langt fra Venstre's egentlige politiske

Hvor i ovenstående ser du at de fattiges vilkår skal forringes?

JvA

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-05 15:30

Joakim von And wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.vu.dk/valg/gallery.php?id=1460&type=26&gallery=164&imageId=289

> Hvor i ovenstående ser du at de fattiges vilkår skal forringes?

Privatisering, som indsætter et ekstraled, som jo skal tjene på at lave arb.
Privat forsikring det skal ikke længere være en samfundsopgave.
Behovsbestemt handikapydelser, hvilket kræver mere beukrati, og dermed flere
off. ressourcer, som så ikke kan bruges hvor de er nødvendige, nemlig til de
handikappede.

Langt den største del af den danske befolkning kan og skal klare sig selv.
Der skal fremover omfordeles langt mindre end der hidtil er blevet.

( Nemlig, væk med sikkerhedsnettet )

Den offentlige indsats skal målrettes mod de svageste i vores samfund.

(Samtidigt med at man forringer mulighederne til at kunne udd. sig ved
håndværk, og forringer bistandsydelserne. Ligesom den første hjælp kommer i
form af forsorgshjælp, ikke før. Det vil sige at man *skal* helt ned i
bunden, inden man kan få lov til at ligge på forsorgshjem, som man nu også
selv skal betaæe)

Ældre skal som udgangspunkt forsørge sig selv.

(Den behøves vel ikke nærmere forklaring)

Handikappede skal tildeles den nødvendige hjælp, med henblik på at kunne
skabe sig en så normal tilværelse som det er muligt.

(Her er deet "staten" der bestemmer hvad der er den nødvendige hjælp, lyder
ikke rart)

Psykisk syge skal hjælpes til et normalt liv.

(Samtidigt med at man har skåret drastisk i midlerne til samme!)

Narkomaner skal tilbydes behandling.

(Ses gerne, men her sker det med pisken, ikke med guleroden, uagtet at raten
af narkomaner er den samme som for 10 år siden)

Indsatsen over for kriminelle børn og unge skal styrkes.

(Og her menes der instituitionering, og ikke, som ellers aftalt, at man som
første led skal bruge "nærværket" nemlig familie og den nære vennekreds)

Det er den enkeltes eget ansvar at forsikre sig mod at miste sin
erhvervsevne.

(Hvilket senere vil blive til fjernelse af invalide pensionen.)

Allan Riise

Fra : Joakim von And

Dato : 18-01-05 16:55

http://www.vu.dk/valg/gallery.php?id=1460&type=26&gallery=164&imageId=289

Nu spurgte jeg godt nok specifikt til ovenstående, hvorefter du nedenfor
fremviser en masse andre udtalelser. Men ok lad os se på dem.

> Privatisering, som indsætter et ekstraled, som jo skal tjene på at lave
arb.

Privatisering af hvad? Hvordan kan en privatisering, (staten frasælger sine
aktiver) endvidere være en indsættelse af et ekstra led? .

> Privat forsikring det skal ikke længere være en samfundsopgave.

Har vi i dag ikke privat forsikring? Taler du om en nedlæggelse af det off.
sygehusvæsen eller hvad?

> [...]
flere
> off. ressourcer, som så ikke kan bruges hvor de er nødvendige, nemlig til

Behovsbestemt handicapydelser lyder da umiddelbart som en ualmindelig god
ide. En målrettet hjælp til de handicappede med behov for særlig støtte er
langt mere effektivt end en standard hjælp til alle handicappede.

> Langt den største del af den danske befolkning kan og skal klare sig
selv.
> Der skal fremover omfordeles langt mindre end der hidtil er blevet.

Yep, og dem som ikke kan klare sig selv skal naturligvis fortsat have den
hjælp de har behov for.

> ( Nemlig, væk med sikkerhedsnettet )

Næh, det fremgår ingen steder.

> Den offentlige indsats skal målrettes mod de svageste i vores samfund.

Enig.

> [...]
> form af forsorgshjælp, ikke før. Det vil sige at man *skal* helt ned i
> bunden, inden man kan få lov til at ligge på forsorgshjem, som man nu også

Ok det aner jeg så ikke en skid om.

> Ældre skal som udgangspunkt forsørge sig selv.

Jada, de ældre udgør 15 pct. af befolkningsgruppen og sidder på halvdelen af
landets samlede formue. Så det er vel meget naturligt, at de som
udgangspunkt skal klare sig selv?

> (Den behøves vel ikke nærmere forklaring)

Som du vil.

> [...]
>
> Psykisk syge skal hjælpes til et normalt liv.
>
> (Samtidigt med at man har skåret drastisk i midlerne til samme!)

Og det har du naturligvis bevis for?

> Narkomaner skal tilbydes behandling.
>
> (Ses gerne, men her sker det med pisken, ikke med guleroden, uagtet at
raten
> af narkomaner er den samme som for 10 år siden)

Hvordan pisk?

> [...]
som
> første led skal bruge "nærværket" nemlig familie og den nære vennekreds)

Tjah, de hidtil anvendte pædagogiske metoder har jo ærlig talt ikke været
den store succes. Måske tiden er kommet til at afprøve andre tiltag.

> Det er den enkeltes eget ansvar at forsikre sig mod at miste sin
> erhvervsevne.

Ligesom i dag.

> (Hvilket senere vil blive til fjernelse af invalide pensionen.)

Du ekstrapolerer i helt uhyggelig grad.

JvA

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:26

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Hvis man ønsker at der intet sikkerhedsnet er for de fattige så stem på
> Venstre.

Velkommen til det 21. århundrede. Louis Pio has left the building.

> Fram samme hjemmeside..

Huh?

> [...]
> Dette skal naturligvis modsvares af skattesænkninger, så den enkelte får
> mulighed for at sørge for sine egne behov."

Nej, hvor smukt! Snøft...! Vil det faktisk sige, at de gerne vil have, at
folk bestiller noget?

> Og de ligger desværre ikke så langt fra Venstre's egentlige politiske
> dagsorden.

Det må vi da håbe.

Tim

Fra : G.B.

Dato : 19-01-05 01:25

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i meddelelsen

> Det er nok fordi han tror A står for Anarki og Kaos.

Nej, det er vel fordi A står øverst på listen.

Sidst jeg var valgtilforordnet, havde vi en ældre dame, som brokkede sig
højlydt over, at Jens Otto Kragh ikke var med på stemmesedlen...

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:19

> "Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> svage

> mere end dem der er der nu,
> Stem på liste A.

Så det ikke blir' til noget.

Tim

Fra : Tim

Dato : 18-01-05 15:18

"Jensen" <oz5fjern)@msn.com> wrote in message
> STEM PÅ LISTE A

Så ved du, det ikke blir' til noget.

Tim

Fra : Allan Larsen

Dato : 18-01-05 15:22

> [...]
> Nu må velfærd og solidaritet med de svage på dagorden igen i strædet for
> egoisme som har præget den siddende regering.

Ja, så er tiden igen inde for socialdemokraterne til at støve de røde klude
og flosklerne af.

Jeg er nærmest segnefærdig af spænding efter at se det første konkrete
valgløfte fra liste A.

Og gad vide, hvor socialdemokraterne giver køb på udlændingepolitikken for
at tækkes de radikale.

Med venlig hilsen

Allan Larsen

Fra : kvaerulant

Dato : 18-01-05 17:12

Jensen wrote:

>STEM PÅ LISTE A
>Hej nu må alle gode kræfter stemme på et parti der er i stand til at vælte
>den regering vi har nu,

Nu har Venstre overtaget meget af Liste A's politik.
Men desvære så har Liste A overtage meget af Vensters politik, hvilket
betyder at
at vi kun har valget imellem en usympatisk statsminister og en
usympatisk statsminister.