creamygirl 2320
A: V:
Fra : Allan Hansen

Dato : 18-01-05 13:58

Kan de holde hvad de lover?

Jeg tvivler... men jeg holder nu stadig på socialdemokratiet...

Allan Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-01-05 14:02

"Allan Hansen" <allanh@besked.com> wrote in message
> Kan de holde hvad de lover?
>
> Jeg tvivler... men jeg holder nu stadig på socialdemokratiet...

Og alle deres løfter ?
Mere til stort set alle, men hvor skal pengene komme fra ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Michael Rode

Dato : 19-01-05 11:32

> Og alle deres løfter ?
> Mere til stort set alle, men hvor skal pengene komme fra ?

Ja der kommer jo ikke flere penge af at love skattelettelser til alle. Så de
må komme et andet sted fra. Fra virksomhederne som skal beksattes hårdere,
hvilket føre til forringet konkurrence evne over for udenlandske
virksomheder, hvilket føre til faldende eksport, = forringelse af betalings
balancen. Effekten på betalings balancen øges ved den højere netto løn som
følge af sænkningen af person skatten. De penge kan kun bruges til to ting.
Forbrug og opsparing. Forbruget deler sig på egne varer og importerede
varer. Deraf en stigning af importen. Opsparingen deler sig ligeledes på
"reel" opsparing og hurtigere afbetaling af gæld.

Og så køre møllen ellers - god fornøjelse.

mvh
michael