indvandrer kriminalitet
Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 00:21

Muslimelskere har tidligere påstået at indvandrere ikke er
overrepræsenteret blandt de kriminelle.

Men her kommer nogle tal som viser noget andet:

Eksempelvis viser tallene for voldskriminalitet blandt 15-19 årige
begået i 2002, at unge med anden etnisk baggrund står med et indeks på
290, når gennemsnittet i hele befolkningen sættes til 100. Unge
danskere har indeks 84. Selv når tallene renses for, at mange unge
indvandrere kommer fra dårlige sociale kår, er overhyppigheden på 211.
http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2828400

Fra : kvaerulant

Dato : 16-01-05 07:31

Andropov wrote:

>Muslimelskere har tidligere påstået at indvandrere ikke er
>overrepræsenteret blandt de kriminelle.

Grupper af analfabeter vil naturligvis være mere kriminelle.

Det er politisk besluttet at der skal skabes en underklase af analfabeter
her i landet, så må man tage den kriminelitet, som følger med.

Det kræver et stort ordforråd at kunne læse, da man kan møde ord på tryk,
som man ikke bruger i daglig tale.

Da den ældre genratition altid frygter
for de unge så arbejder den ældre genratition altid på at forhinder at
de unge
får det størst mulige ordforråd. Det er derfor man har skole
undervisning sådan som har det.

Vis man lage vægt på eleverns ordforråd og evner
så kunne man ikke samle jævn aldrende børn i klasser.

Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 19:07

On Sun, 16 Jan 2005 07:31:07 +0100, kvaerulant <haabet2003@yahoo.dk>
wrote:

>Grupper af analfabeter vil naturligvis være mere kriminelle.

Muslimske unge brillerer med lave karakterer så ja.

>Det er politisk besluttet at der skal skabes en underklase af analfabeter
>her i landet, så må man tage den kriminelitet, som følger med.

Det er vel ikke politikernes skyld at muslimske unge ikke gider gøre
noget ved deres skolegang....
og at muslimske forældre ikke snakker dansk med deres børn så de kunne
være lidt forberedt før de skal i skole.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 08:45

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> Muslimelskere har tidligere påstået at indvandrere ikke er
> overrepræsenteret blandt de kriminelle.

Øh nå - hvem er disse "muslimelskere", der har påstået noget sådant?

> Men her kommer nogle tal som viser noget andet:

Ih dog - har du vitrkelig fundet sådan nogle tal? Det er da lidt af en
opdagelse. Der er kun postet lignende tal 17000 gange i dk.politik.*.

> [...]
> danskere har indeks 84. Selv når tallene renses for, at mange unge
> indvandrere kommer fra dårlige sociale kår, er overhyppigheden på 211.

Det er ikke let at vide, hvad der ligger i, at man har korrigeret
forskellige kendte forklaringer ud så som fattigdom. Har man eksempelvis
korrigeret for, at kriminaliteten typisk er større i storbyerne osv.?

Fra : Martin Kristensen

Dato : 16-01-05 12:27

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
eksempelvis
> korrigeret for, at kriminaliteten typisk er større i storbyerne osv.?

Er det ikke lidt ureelt med at den korrigering? Hvorfor ikke bare se på
virkeligheden som den er?

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 12:47

"Martin Kristensen" <inv@l.id> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> eksempelvis
>
> Er det ikke lidt ureelt med at den korrigering?

Øh nej da. Hvis man vil forstå problemets substans, er det da meget
naturligt at starte med at undersøge, hvor meget allerede kendte årsager kan
forklare.

> Hvorfor ikke bare se på
> virkeligheden som den er?

Det er netop det, der er hensigten.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 16-01-05 14:05

> Øh nej da. Hvis man vil forstå problemets substans, er det da meget
> naturligt at starte med at undersøge, hvor meget allerede kendte
årsager kan
> forklare.

Det kræver bare, at man ved om et sammenfald af faktorer er det samme som
en årsags/virknings-sammenhæng, og det er det langt fra altid.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 20:24

> [...]
>
> Det kræver bare, at man ved om et sammenfald af faktorer er det samme som
> en årsags/virknings-sammenhæng, og det er det langt fra altid.

Det er præcis derfor, man korrigerer for forskellige forhold, som man ved
(eller må gå ud fra), er en del af forklaringen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-01-05 13:18

> [...]
> forskellige kendte forklaringer ud så som fattigdom. Har man eksempelvis
> korrigeret for, at kriminaliteten typisk er større i storbyerne osv.?

"Urbaniseringsgrad" er der også korrigeret for. Selv synes jeg man burde
være konsekvent, og korrigere for at der er tale om nydanskere, så kommer vi
ned på nul forskel, og alle kan være glade igen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 13:48

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
vi
> ned på nul forskel, og alle kan være glade igen.

Jeg går ud fra, at denne stærke angst for at forstå problemets rette årsag,
i virkeligheden skyldes en angst for at opdage, at problemet ikke er islam.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-01-05 14:37

> [...]
> årsag,
> i virkeligheden skyldes en angst for at opdage, at problemet ikke er

Så man forstår problemets rette årsag ved at korrigere statistikken? Jamen
så forstår vi åbenbart allerede nu "problemets årsag".
Hvem siger "problemet" er islam? Problemet er dels at nydanskere ikke kan
konkurrere på arbejdsmarkedet pga for dårlige kundskaber, dels
opdragelsesmønstret for drenge i arabiske og tyrkiske familier, og dels at
reaktionen på den manglende konkurrenceevne, og deraf følgende manglende
prestige i samfundet, i for mange tilfælde udmønter sig i selvhævdelse
gennem voldskriminalitet. Derved får man "respekt" siger de unge selv.

Islam KAN så bruges, af dem af de unge som synes det er en god idé, til at
forklare, hvorfor det ikke er så slemt at begå kriminalitet mod vantro. Der
ER gejstlige muslimer, som prædiker at det er OK, og der ER europæiske
muslimer, som spørger ulemaer på Nettet, om det er i orden at begå
kriminalitet mod de vantro.
Men det er kulturen, og ikke islam som er "problemet". Stort set alle
religioner bliver jo iøvrigt et problem, hvis man tager dem for alvorligt.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 20:26

> Så man forstår problemets rette årsag ved at korrigere statistikken?

Jeg ved godt, dette er svært for dig, Knud, men det er rent faktisk en
normal videnskabelig arbejdsgang,

At den så desværre strider mod dine politiske mål gør den ikke mindre
videnskabelig.

> Jamen så forstår vi åbenbart allerede nu "problemets årsag".

Det er op til dig - jeg vil gerne forstå det.

> Hvem siger "problemet" er islam?

Jeg kan da nævne en enkelt nærværende debattør.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-01-05 21:13

> [...]
> normal videnskabelig arbejdsgang,
>
> At den så desværre strider mod dine politiske mål gør den ikke mindre

Og hvad er mine politiske mål andet end velfærd og velstand til så mange som
muligt?
Hvad er så DINE politiske mål? at forsøge at lukke munden på folk, der vover
at kritisere noget, der har med indvandring at gøre? Det ER ellers gået af
mode selv blandt de tidligere rabiate inden for den sportsgren, og de
indrømmer igen og igen, at det var en helt forkert strategi. Mener du
iøvrigt stadig, at Haarder kun modstræbende går med til en politik på
området, som han slet ikke selv kan stå inde for, som dit klarsyn og din
analyse viste dig?

> Det er op til dig - jeg vil gerne forstå det.

Det er dig der siger, vi nu kan forstå problemets rette årsag, kan du så
ikke fortælle mig, hvad denne årsag er?
Var mine forslag iøvrigt ikke værd at kommentere, - var jeg helt gal på den?
Nå, jeg ved jo godt du aldrig gider kommentere noget du ikke synes, du kan
skyde ned med en "morsom" sætning.

Du ved udmærket - det har vi været igennem 14 gange - at jeg selvfølgelig
mener, det er fint at korrigere statistikken, men at man derved nærmest
automatisk skulle finde problemets årsag, det er jo latterligt. Og det
hjælper derudover heller ikke ofrene for kriminalitet, at man kan korrigere
noget af den væk, - som jeg før har bemærket. HVIS vi kunne trylle årsagerne
væk på mindre end et par generationer, så var der lidt mere ræsson i
optimismen.

> Jeg kan da nævne en enkelt nærværende debattør.

Og du er som sædvanlig fuldstændig ligeglad med hvad jeg siger, du synes
bare, det er SÅ morsomt at fortsætte med dine urokkelige beton-meninger.

Når man har korrigeret for socio-økonomi, alder, urbanisering, og fem andre
ting, og man stadig finder en stor forskel, - hvad tror DU så, det kan
skyldes, hvis det ikke er "kultur", - grønne mænd fra Mars eller nisser?
Eller du mener vel, at det skal vi "forske" i, de næste 75 år, før vi finder
columbusægget, - eller problemet forhåbentlig går væk af sig selv.

Iøvrigt HAR vi jo nu fået fastslået, at der ER denne overkriminalitet, som
du og mange andre benægtede, så det er jo sådan set uddebatteret. Kunne vi
også "korrigere" for nogle flere faktorer, så kunne vi måske undgå at
beskæftige os med det overhovedet, - hvis vi kunne korrigere os ned til
næsten nul.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-01-05 09:23

> Og hvad er mine politiske mål andet end velfærd og velstand til så mange
som
> muligt?

Ah - så målet helliger altså midlet!

Jamen så er der jo ikke så meget at diskutere. Så lader du bare være med at
lave statistikker, og forklarer bare tingene, som du selv gerne vil.

> Hvad er så DINE politiske mål? at forsøge at lukke munden på folk, der
vover
> at kritisere noget, der har med indvandring at gøre?

Nej, jeg er lidt mindre ambitiøs: Jeg vil såmænd bare gerne have en mere
saglig debat om emnet.

> [...]
> ting, og man stadig finder en stor forskel, - hvad tror DU så, det kan
> skyldes, hvis det ikke er "kultur", - grønne mænd fra Mars eller nisser?

Jeg "tror" først og fremmest, at det er særdeles vanskeligt at korrigere for
socioøkononmiske forhold på en måde, som gør, at man har fjernet disse
forholds faktiske andel af problemet.

Et eksempel på, hvorfor det kan være svært, er, at børn af fattige familier
i rige kvarterer i gennemsnit er mindre kriminelle end børn af lige så
fattige familier i fattige kvarterer. Hvordan indregner man den slags
forhold i sin statistik?

> [...]
> også "korrigere" for nogle flere faktorer, så kunne vi måske undgå at
> beskæftige os med det overhovedet, - hvis vi kunne korrigere os ned til

Da jeg fornemmer, at du rent faktisk godt ved, hvorfor man korrigerer
forskellige variable ud i statistiske undersøgelser af årsagssammenhænge, må
jeg gå ud fra, at ovenstående udelukkende er en gang polemisk vrøvl.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-01-05 10:37

"Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> som
>
> Ah - så målet helliger altså midlet!

Hvilket middel? Jeg regner med at stemme på Socialdemokraterne, er de også
bussemænd i din verden?

> [...]
> vover
>
> Nej, jeg er lidt mindre ambitiøs: Jeg vil såmænd bare gerne have en mere

Og det får man ved at svine folk til, og ved aldrig at kommentere hvad
modstanderen skriver med andet end one liners?

> [...]
> for
> socioøkononmiske forhold på en måde, som gør, at man har fjernet disse

Og det kunne jo også gå den anden vej, som du kan se lidt om i
forskningsrapporten om den parallelle indvandrerøkonomi, altså at ens
økonomiske forhold faktisk er *bedre* end de formelle tal for en
overførselsindkomst viser.

> [...]
> i rige kvarterer i gennemsnit er mindre kriminelle end børn af lige så
> fattige familier i fattige kvarterer. Hvordan indregner man den slags

Det er tusinde af ting i den virkelige verden som man ikke kan få med i
statistikkerne. En som dig, ville vel ikke acceptere at man konkluderer at
Hell's Angels er mere kriminelle end flertallet af danskerne, for der er SÅ
mange mærkelige variabler, vi ikke har fået med i statistikken.

> [...]
> må
> jeg gå ud fra, at ovenstående udelukkende er en gang polemisk vrøvl.

Vel ikke mere vrøvl, end at du vil længere ned ved hjælp af flere
korrektioner, før du vil acceptere resultaterne.

Børn af fattige familier i rige kvarterer, får en lidt anden kultur end
samme børn i en ghetto, og har ikke sammme mulighed for at slå sig sammen i
bander med andre fattige børn. Det kan vel ikke være det store mysterium. Og
kan iøvrigt ikke bruges til at korrigere mere overkriminalitet væk. Hvordan
mon du ville stille dig til korrigeringer som *forøgede* forskellen, -
benægte at det kunne være rigtigt?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-05 20:10

> Hvilket middel? Jeg regner med at stemme på Socialdemokraterne, er de også
> bussemænd i din verden?

Vedr kommunevalget i København er Venstres borgmester kandidat meget
politisk korrekt så det er nok værd at overveje S her - hvilket uddybes i
indlæg af mig i Nørrebrobladet idag

" Ritt sagde om §266b, at den er "latterlig, djævelsk og
betænkelig"

Fra : Boerge

Dato : 16-01-05 18:27

Christian R. Larsen wrote:

> Jeg går ud fra, at denne stærke angst for at forstå problemets rette årsag,
> i virkeligheden skyldes en angst for at opdage, at problemet ikke er islam.

Netop! Når vi endelig er ved at vænne os til et nyt fjendebillede, må vi
helst ikke begynde selv at tænke for meget over det.

Blandt andet er det ikke velset at tænke på, at foragt for samfundet var
en væsentlig drivkraft bag adskillige voldelige optøjer i København og
andre vestlige storbyer gennem de seneste 35-40 år, og indvandrerne var
mest velkommen i de miljøer, hvor foragten for ssamfundet var udbredt.

Det er heller ikke velset at gå ud fra, at muslimerne taler sandt, når
de giver udtryk for, at de ikke tager de religiøse ledere alvorligt, som
kommer fra arabiske lande for at belære muslimer i den vestlige verden.

Yderligere er det ikke velset at tænke på, at man nemt bliver fristet
til at udvise en adfærd, som omgivelserne forventer. Der er ingen grund
til at undlade at begå overtrædelser, man bliver dømt for under alle
omstændigheder.

For slet ikke at tænke på det, som alle andre end muslimske indvandrere
forventes at gøre - ikke mindst snyd og svindel med skatter og afgifter.

Endsige de krav, vi selv kræver opfyldt, når vi rejser til lande med
fremmede kulturer.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-01-05 19:21

"Boerge" <zxdfawd@asdf> wrote in message

> Netop! Når vi endelig er ved at vænne os til et nyt fjendebillede, må vi
> helst ikke begynde selv at tænke for meget over det.

Dem man ser finde fjendebilleder i nydanskere, plejer nu ikke at interessere
sig for islam.

> Det er heller ikke velset at gå ud fra, at muslimerne taler sandt, når de
> giver udtryk for, at de ikke tager de religiøse ledere alvorligt, som
> kommer fra arabiske lande for at belære muslimer i den vestlige verden.

Er det ikke velset? Hvem siger de ikke tager arabiske religiøse ledere
alvorligt? Det er jo faktisk lederne i moskeerne, både her og i andre
vestlige lande, som importerer mere "ægte" "lærde" muslimer direkte fra
hjemlandene. Så der vil være en stor gruppe der bestemt tager sådanne ledere
alvorligt, og en gruppe som ville foretrække religiøse ledere med rod i
Danmark.
Man kan se noget der ligner dette skisma i forhold til bygningen af
stormoskeen i Århus:

"Formanden for Forening for Moské og Islamisk Center i Århus, Hicham
Chouceir, er meget overrasket over disse udmeldinger.
»Det passer ikke, at vi ikke har gjort noget for at kontakte de muslimske
foreninger. Vi har sendt over 40 breve ud og har haft dialog med mange
imamer og foreninger i byen. Vi har bedt foreningerne om at danne et
islamisk råd i byen, som vi kunne holde møde med, men de kan ikke blive
enige om noget,« siger Hicham Chouceir.

Han fortæller, at foreningen også er blevet kritiseret af lokale muslimer,
fordi der både er kristne og kvinder med i bestyrelsen

»Jeg synes til gengæld, at vi skal være taknemmelige over, at der både er
kristne og kvinder, der støtter et moskébyggeri,« siger han.

Opbakning blandt de rigtige
Men han mener trods kritikken, at foreningen har støtter blandt muslimer i
Århus.
»Vi har opbakning hos de rigtige muslimer. Dem, der kører taxi, har et
arbejde, dem, der læser aviser, dem, der ved, hvad der foregår i det danske
samfund. Dem har vi en dialog med. Men de andre, de vil ikke lytte til os.
De tror, de har monopol på islam,« siger Hicham Chouceir. "

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-05 20:29

> Dem man ser finde fjendebilleder i nydanskere, plejer nu ikke at
interessere
> sig for islam.

Så du ser altså ikke et fjendebillede i nydanskere?

Det er der vist ikke mange her, der tror på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-01-05 01:12

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> interessere
>
> Så du ser altså ikke et fjendebillede i nydanskere?
>
> Det er der vist ikke mange her, der tror på.

Til gengæld er der mange her som VED, at du "argumenterer" som et dumt
svin, - man kan kun håbe, du ikke er et sådant i den virkelige verden.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-01-05 14:21

> Til gengæld er der mange her som VED, at du "argumenterer" som et dumt
> svin, - man kan kun håbe, du ikke er et sådant i den virkelige verden.

Nu føler jeg mig virkelig urimelig.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-01-05 15:22

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu føler jeg mig virkelig urimelig.

Det var da dejligt at se, men jeg tror nu ikke du har evnen.

Min opgave her er at være kritisk og at stille spørgsmålstegn ved
ingene, - din opgave er at være ønskedrømmende naiv, og som eksempel, fx
hævde, at de fleste muslimer er sekulære og ikke har noget som helst forhold
til Koranen.
Jeg bliver så automatisk "den onde", og du bliver så heldigvis i egen optik
"den gode".
Det er OK med mig, men du behøver ikke blive uforskammet af den grund.

Et voksent menneske ville kunne se, at man godt kan synes islam er en
kedelig type religion, at man kan være for at begrænse indvandringen, så
længe vi ikke har succes med at integrere dem vi allerede har, og at man kan
diskutere overkriminalitet blandt en subgruppe af nydanskere, uden at se
alle nydanskere som et "fjendebillede".

Det er skolegårdsprimitivt at forfalde til sådanne ufunderede beskyldninger,
jeg er faktisk sammen med rigtig mange nydanskere hver uge, og hjælper bl.a
med lektielæsning. Hvis jeg ikke syntes, de var rare at være sammen med, og
ikke syntes, de var værd at hjælpe, så ville jeg ikke gøre det i fem
minutter. Det er en helt gak tanke, at de skulle udgøre mine
"fjendebilleder", men for dig er der åbenbart kun to positioner: Enten lader
man fuldstændig være med at være kritisk i forhold til specifikke
indvandringsrelaterede problemer, eller specifikke islamrelaterede
problemer, - *eller* man er fanden selv. Som før sagt, så ER den position
ellers forladt af de fleste tænkende mennesker, men den er åbenbart
fuldstændig integreret i DIN personlighed. Får du ekstra point hos Jesus for
din forhærdelse, og bliver du lutret, hver gang du kan kaste med verbale
sten?

Du svarer selvfølgelig ikke på om du stadig tror Haarder kun modstræbende
går med til den lovgivning han står for, - som du jo stort set aldrig svarer
på ting, du ikke mener du kan skyde ned med en "frisk" og fræk sætning.
Du har jo stort set taget fejl på alle de postioner, du tidligere har stået
på mht de ovennævnte emner, det er nok derfor du bliver så aggressiv.

Fra : G.B.

Dato : 16-01-05 23:04

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Dem man ser finde fjendebilleder i nydanskere, plejer nu ikke at
> interessere sig for islam.

Christian René Larsen nægter at læse koranen, selv om han har fået masser
af links. Ja, jeg tænkte jo nok, at der var noget fordækt ved den ka'l.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 17-01-05 15:32

> [...]

årsag,
> i virkeligheden skyldes en angst for at opdage, at problemet ikke er

Det kan man jo godt sige:

Hvis det dokumenteres at der findes samfunds-problemer som ikke kan løses
med "mere velfærd" er "velfærdstaten" jo truet for alvor:

"Velfærdstaten" er jo i høj grad baseret på Tro; næsten en moderne Religion.
Så hvis først Tvivlen for alvor begynder at krybe ind, om (skatte)pengene
bliver brugt fornuftigt, hvad man egentlig *får ud af det*, hvorfor man
skulle spilde tiden på "at bryde den sociale arv" hvis den netop ikke kan
brydes, "de" lover også at der altid vil være penge til både Efterlønnen &
Pensionen og se nu ... - og alt sådan noget ubehageligt snavs. ;-9

Fra : Boerge

Dato : 17-01-05 19:06

Frithiof Andreas Jensen wrote:

> Hvis det dokumenteres at der findes samfunds-problemer som ikke kan løses
> med "mere velfærd" er "velfærdstaten" jo truet for alvor:

Og der synes at være et samfundsproblem, som forstærkes af mere velfærd.
Det er nemt at overlade mennesker til de sociale systemer,
der ikke har en personlighed og adfærd, man umiddelbart føler sig godt
tilpas med.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 19:13

On Sun, 16 Jan 2005 13:18:11 +0100, "Knud Larsen"

Er det ønsketænkning...

Fra : Andropov

Dato : 16-01-05 19:11

On Sun, 16 Jan 2005 08:45:28 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Øh nå - hvem er disse "muslimelskere", der har påstået noget sådant?

AHW f.eks. men også andre.

>Det er ikke let at vide, hvad der ligger i, at man har korrigeret
>forskellige kendte forklaringer ud så som fattigdom.

Hvis du læste ordentligt efter ovenover ville du kunne se at der stod
følgende:

Fra : G.B.

Dato : 16-01-05 23:05

Andropov <nospam@andropov.dk> skrev i meddelelsen

> AHW f.eks. men også andre.

Jada, for eksempel CRL himself. Vi er altså nogen, som godt kan huske år
tilbage.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-01-05 14:22

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> AHW f.eks. men også andre.

Hvor og hvornår?

> Hvis du læste ordentligt efter ovenover ville du kunne se at der stod
> følgende:

Ja, det har jeg læst - det er derfor, jeg spørger.

Fra : Andropov

Dato : 17-01-05 19:34

On Mon, 17 Jan 2005 14:22:07 +0100, "Christian R. Larsen"

>Hvor og hvornår?

Du forlanger vel ikke at jeg skal opremse samtlige muslimelskere som
har sagt sådan og samlige tidspunkter. Der er også andre i
nyhedsgruppen som kan huske hvad muslimelskere har udtalt....

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-01-05 21:42

> Du forlanger vel ikke at jeg skal opremse samtlige muslimelskere som
> har sagt sådan og samlige tidspunkter.

Nej, et par eksempler er da tilstrækkeligt.

> Der er også andre i
> nyhedsgruppen som kan huske hvad muslimelskere har udtalt....

Javel.

Når nu andre er muslimelskere er du så muslimhader?

Fra : Andropov

Dato : 17-01-05 21:53

Muslimskeptikere er vi nogen som er.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-01-05 09:35

> Muslimskeptikere er vi nogen som er.

Hvornår får jeg eksemplerne?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-01-05 17:26

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> Muslimelskere har tidligere påstået at indvandrere ikke er
> overrepræsenteret blandt de kriminelle.

Hvorfor er der aldrig nogen der diskuterer indvandring sagligt?

Det skal altid stilles sort eller hvidt op!

Jesper