endnu en spådom der desværre gik i opfylde~
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-01-05 13:42

Joeh, man må sige at verden er blevet sikrere

http://www.jp.dk/login?url=udland/artikel:aid=2827178

Peter

Fra : Allan Riise

Dato : 15-01-05 13:50

Peter K. Nielsen wrote:
> Joeh, man må sige at verden er blevet sikrere
>
> http://www.jp.dk/login?url=udland/artikel:aid=2827178

Lad mig gøre dig opmærksom på hvad debattører herinde mener om det!

Tim "Fuck artiklen... jeg følger med i pressen."

Børge "Hvis jeg ikke husker meget galt, snakkede George W. Bush om, at
kampen
mod terrorisme skulle føres på ved, at USA ville gennemføre angreb for
at få terroristerne ud af deres skjul, så de blev synlige og lettere at
bekæmpe. Det lykkedes da meget godt."

Carl Alex Friis Nielsen "Folkeretten - HVEM er det ?

Og hvordan kan FN havde afgjort at noget som helst er forbudt uden der
foreligger sådan en beslutning fra sikkerhedsrådet."

Tim ang. Folkeretten "It sure is, men giv mig lige adressen på
folkeretten... har ikke kunnet
finde den."

Tim ang. FN veto ang. krig, når man ikke selv, eller ens allierede er blevet
angrebet "Giv os evt. et juridisk bevis på den påstand... ikke alt dit
sædvanlige sniksnak"

Børge ang. FN "Og hvornår har Danmark afgivet suverænitet til FN?"

Lader disse stå alene, da det fremviser totalt afvisen af konventioner og
mangel på alm. viden om FN...

Vil ellers henvise til news:41e7adec$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Konrad

Dato : 15-01-05 13:59

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message
> Joeh, man må sige at verden er blevet sikrere
>
> http://www.jp.dk/login?url=udland/artikel:aid=2827178

Netop. Krigsfanatikerne behøver slet ikke at læse deres yndlingsavis
Jyllands Posten - de kan få alle nyhederne serveret herinde, helt gratis -
nogle gange endda helt op til 2 år inden de finder vej til de
"professionelle medier"!! Hvilken uforlignelig service - det overgår sgu'
da Nicolas Ciarelli