Laue Traberg Smidt = Løgner
Fra : Jesper

Dato : 14-01-05 17:18

Da Laue Traberg Smidt anmeldte DR for blasfemi fordi de havde vist
Submission af Theo van Gogh sagde han at der stod en kreds af 20
muhamedanere bag ham i anmeldelsen men at de var anonyme pga frygt for
ubehagligheder i "den ophidsede atmosfære". Nu har Laue Traberg Smidt
måtte gå til bekendelse: Han var ene om anmeldelsen, der stod ingen
kreds af muhamedanere bag.
Det var Ekstra Bladet der afslørede ham, da de ringede og udgav sig for
at være "Hassan".

--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 18:40

> [...]
> kreds af muhamedanere bag.
> Det var Ekstra Bladet der afslørede ham, da de ringede og udgav sig for

Ja, sådan nogen som ham er med til at forplumre debatten. Enig i at der er
for dumt.

LU

Fra : G.B.

Dato : 14-01-05 18:48

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Det var Ekstra Bladet der afslørede ham, da de ringede og udgav sig for
> at være "Hassan".

Det er jo typisk for den klamme ka'l at lave den slags stunts.

Husker nogen hans excesser i Mimi Jacobsens "Red Barnet"?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Malene P

Dato : 14-01-05 18:56

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Det er jo typisk for den klamme ka'l at lave den slags stunts.
>
> Husker nogen hans excesser i Mimi Jacobsens "Red Barnet"?

Ja, blandt andet. Men hans svinestreger får nok ingen konsekvenser -en god
lort flyder jo altid ovenpå.

Malene P

Fra : Andropov

Dato : 14-01-05 19:31

On Fri, 14 Jan 2005 18:55:50 +0100, "Malene P"
<malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> wrote:

>Ja, blandt andet. Men hans svinestreger får nok ingen konsekvenser -en god
>lort flyder jo altid ovenpå.

dårlig reklame bedre end ingen reklame, sae Simon Spies

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 15-01-05 09:53

Andropov skrev Fredag den 14. januar 2005 19:30 i beskeden
<oo3gu0tgi8rlpfhcsf31goes2b68hc88pr@4ax.com> i gruppen dk.politik:
> dårlig reklame bedre end ingen reklame, sae Simon Spies

Han havde i det mindste situationsfornemmelse, og opnåede egentlig en hel
del sympati, bla. som følge af hans mange billige rejser til pensionister
m.v.

Det samme kan ikke ligefrem siges om LTS, der gentagne gange har sikret sig
at være i centrum i sager, der kunne havde givet ham en placering som
nytårs"begavelse"...

Henrik Blunck
Vil du vide mere om Linux - http://www.linux-svar.dk
Oversættelse af manualer m.v. - http://www.ikt-strategi.dk

Fra : Konrad

Dato : 14-01-05 19:00

"G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Det er jo typisk for den klamme ka'l at lave den slags stunts.
>
> Husker nogen hans excesser i Mimi Jacobsens "Red Barnet"?

Nej, for Mimi Jakobsen overtog jo netop efter LTS...

Men du har skiftet emailadresse igen, ser jeg?? [endnu en anonym adresse -
hvorfor egentlig ændre en adresse man alligevel ikke kan modtage mail på?
Nå - men så er det jo atter tid til et...

***PLONK***

Fra : Jim

Dato : 15-01-05 01:09

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
på?
| Nå - men så er det jo atter tid til et...

Var det lyden af en beton-bæ?
Eller var det lyden af dit hoved mod gulvet?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-01-05 08:37

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> "Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det lyden af en beton-bæ?
> Eller var det lyden af dit hoved mod gulvet?

Standardudtrykket for, at der her er tale om en man ikke længere gider
spilde tid på at læse, og hvis indlæg derfor ikke ses i newsreaderen,
fordi de er sortlistet.

Georg B er i øvrigt selv en begejstret tilhænger af at PLONKe folk, når
han bliver sur. Konrad er bare blevet træt af ham.
--
Per Erik Rønne

Fra : G.B.

Dato : 15-01-05 14:27

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Georg B er i øvrigt selv en begejstret tilhænger af at PLONKe folk, når
> han bliver sur. Konrad er bare blevet træt af ham.

- og du er vist blevet mopset over, at jeg synes det er en dårlig idé at
lade dig stå hvid brud i kirken?

Fra : G.B.

Dato : 15-01-05 13:21

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:41e85f2a$0$236
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Var det lyden af en beton-bæ?
> Eller var det lyden af dit hoved mod gulvet?

Uden tvivl begge dele.

Fra : Jim

Dato : 16-01-05 13:25

| $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

| Uden tvivl begge dele.

:0)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-01-05 08:17

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> kreds af muhamedanere bag.
> Det var Ekstra Bladet der afslørede ham, da de ringede og udgav sig for

Stol aldrig på en mand med så grim en toupé...

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-01-05 20:33

Jeg er træt af en gut som Laue Traberg Smidt.

Han ødelægger det for os andre rødhårede.

Jesper