180 dage for abelyde
Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-05 22:51

Information beretter at en britisk deltager i det racistiske abelyde-kor
blev plukket ud og fik 180 dages samfundstjeneste, og andre har fået bøde og
forbud mod at komme til senere kampe.
Hensyn til fremmedes eventuelle sårbarhed betyder altså begrænset
ytringsfrihed.
Hvis straf-liderlighed tvinger til abelyds-tavhed, vil det så mindske de
racistiske følelser?
eller vil man skabe forbuden frugt, der smager bedst, så listige hånd-tegn
meddeler samme budskab

Fra Abu Ghraib meddeles at officerer finder det OK at bygge pyramider af
nøgne fanger der har hundehalsbånd på.
Ligesom gravstens-væltning på Vestre Kierkegaard er det ikke så slemt som
knivstik.

Fra : Andropov

Dato : 13-01-05 01:24

On Wed, 12 Jan 2005 22:51:11 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Information beretter at en britisk deltager i det racistiske abelyde-kor
>blev plukket ud og fik 180 dages samfundstjeneste, og andre har fået bøde og
>forbud mod at komme til senere kampe.

Ingen grund til at genere kristne gentleman afro fodboldspillere på
deres arbejdsplads (fodboldbanen).
Så måske bøder er på sin plads.

> [...]
>nøgne fanger der har hundehalsbånd på.
>Ligesom gravstens-væltning på Vestre Kierkegaard er det ikke så slemt som

Muslimer (dræb jøder hvor end i finder dem) burde ikke være de første
som råbte op om uregelmæssigheder i fangelejr ( hvor nok en hel del af
det blot har været noget fis og ballade fangevogtere har lavet for at
få tiden til at gå).

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-05 09:33

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Ingen grund til at genere kristne gentleman afro fodboldspillere på
> deres arbejdsplads (fodboldbanen).
> Så måske bøder er på sin plads.

Der bør være AFGØRENDE DISTANCE mellem ord og vold

Jeg ville ikke såre afrosplleren men dysse ned på sidemænd, men det er en
bagatel og bøder bør bruges når knivstik og den slags - ikke til at bekæmpe
ytringsfrihed
Dine smukke hensigter vil nogen rose - men det er et skråplan at gå ind i
dette fnidder

> [...]
> som råbte op om uregelmæssigheder i fangelejr ( hvor nok en hel del af
> det blot har været noget fis og ballade fangevogtere har lavet for at

Og hvis de snittede i fangerne, så var det måske også berettiget .-
du og jeg aner ikke om WTC-gentagelse i København forebygges ved at vi får
terrorsiter til at afsløre deres generelle strategier - fis og ballade
skulle gøre terrorister GRYDEKLARE TIL OVEROFFICERENS ENDELIGE FORHØR

Fra : Andropov

Dato : 13-01-05 11:28

On Thu, 13 Jan 2005 09:32:44 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der bør være AFGØRENDE DISTANCE mellem ord og vold

På et bibliotek skal der også helst være ro ellers går det udover
læsningen. Hvis man råber diskriminerende efter enkelt fodboldspiller
kan det gå udover fodboldspillet. Folk er vel kommet for at se fodbold
og ikke for at ødelægge spillet. Det kan gå ud over de mange tilskuere
som har betalt for at se godt fodboldspil.

> [...]
>ytringsfrihed
>Dine smukke hensigter vil nogen rose - men det er et skråplan at gå ind i

Men jeg synes der er forskel på at råbe efter folk på arbejdsplads og
ude på en tilfældig gade.

>Og hvis de snittede i fangerne, så var det måske også berettiget .-
>du og jeg aner ikke om WTC-gentagelse i København forebygges ved at vi får
>terrorsiter til at afsløre deres generelle strategier

Ja, det er jo ret hårdføre mennesker som er med på at risikere deres
liv eventuelt som selvmordsbombere.
Det skal man måske også tage med i betragtning.

>- fis og ballade
>skulle gøre terrorister GRYDEKLARE TIL OVEROFFICERENS ENDELIGE FORHØR

Ja, det kan være det er de indledende faser. Det er ikke alt man får
at se på tv.