Kvinder i politik... Opera
Fra : Niels Ulrik

Dato : 11-01-05 23:49

.... er som leverpåsteg på mild ost.

Den milde ost gør forskellen og så de satans neurotiske og frigide samt de
svære østrogen-fikseringer kvinder har.

Kvinder ævler og derfor er der klubber udelukkende for mænd i politik. Ander
Fogh Rasmussen har også en sådan klub for bare mænd og hans fatamoganaer kan
han få fuld udfoldelse her.

Operabygningen i Kbh er ikke noget specielt. Den er af glas, stål og beton
og noget interiør-træ. Simple midler. Måske lidt marmor hist og pist. Men
arkitektonisk er den ikke noget specielt. Ligner mest en garage med udhæng
med afrundede hjørner.

Her tror Mærsk og Arkitekten at de har gjort et scoop og dummedanskeren
hoper på den. Bygningen er simpel og intet specielt.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 00:29

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message
> [...]
>
> Her tror Mærsk og Arkitekten at de har gjort et scoop og dummedanskeren
> hoper på den. Bygningen er simpel og intet specielt.

http://www.operaen.dk/

siger stort set alt

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-01-05 01:02

Niels Ulrik wrote:
> ... er som leverpåsteg på mild ost.
>
> Den milde ost gør forskellen og så de satans neurotiske og frigide samt de
> svære østrogen-fikseringer kvinder har.

Øh...ja-ja?

> Kvinder ævler og derfor er der klubber udelukkende for mænd i politik. Ander
> Fogh Rasmussen har også en sådan klub for bare mænd og hans fatamoganaer kan
> han få fuld udfoldelse her.

Øh...nå-nå?

> [...]
>
> Her tror Mærsk og Arkitekten at de har gjort et scoop og dummedanskeren
> hoper på den. Bygningen er simpel og intet specielt.

Jeg kan ikke lade være med at smile af, at du i den grad har ondt i en
vis legemsdel over "dummedanskeren", når du selv giver den som suveræn
hardcore-Jantelovspraktiserende brokkerøv. Du føler dig tilsyneladende
ganske godt beskæftiget med dit idelige brok og kævl om dette og hint,
og dét i en grad så du vel nærmest burde være anfører på landsholdet i
den hidtil ikke tv-transmitterede nationalsport "Haven uendeligt ondt i
røven over latterlige bagateller og over hvor latterlige man i det hele
taget bare synes ALLE ANDRE er".

Du ER jo gennem din egen adfærd tydeligvis et smukt præmieeksempel på
dèn såkaldte "dumme-dansker"-type du skælder ud på. Tryk nu dig selv i
hånden og lykønsk dig selv med dèt!

Anders Peter Johnsen

Fra : Capstan.

Dato : 12-01-05 01:38

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
>
> Du ER jo gennem din egen adfærd tydeligvis et smukt præmieeksempel på
> dèn såkaldte "dumme-dansker"-type du skælder ud på. Tryk nu dig selv i

Simpelthen pragtfuldt og kanon beskrevet, Anders ! Kunne sgu ikke have gjort
det bedre. Keep up the good work. Nak fjolset, hvor du kan komme til det.

Capstan.

Fra : Tim

Dato : 12-01-05 02:01

"Capstan." <spam@piss.off> wrote in message

> Simpelthen pragtfuldt og kanon beskrevet, Anders ! Kunne sgu ikke have
> gjort det bedre. Keep up the good work. Nak fjolset, hvor du kan komme til
> det.

Ignorer fjolset istedet. Han holder helt op med at skrive, hvis folk ikke
reagerer på hans bavl.

Tim

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:49

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Capstan." <spam@piss.off> wrote in message

> Ignorer fjolset istedet. Han holder helt op med at skrive, hvis folk ikke
> reagerer på hans bavl.

stupid er danskeren - men du undergår

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-01-05 02:11

Capstan. wrote:

> Simpelthen pragtfuldt og kanon beskrevet, Anders ! Kunne sgu ikke have gjort
> det bedre. Keep up the good work. Nak fjolset, hvor du kan komme til det.

Bevares, og mange tak for de pæne ord, men nu kan han jo indtil videre
tænke lidt over det, mens jeg så hellere vil bruge min sparsomme tid på
diskutere med andre _seriøse_ skribenter, hvor en egentlig DIAlog er
ladsiggørlig.

(Jeg har nemlig desværre en vis ærgelig uvane med at lade mig provokere
til rollen som "Troll-feeder", hvilket ikke bare er spild af min egen
tid, men derudover generer mine stakkels med-skribenter, som i det
mindste har truffet en moden beslutning og kill-filtret de mest
notoriske cooks, vi har den tvivlsomme ære af at have rendende og hælde
lunkent kloakvand ud ad ørerne "herinde"...)

Anders Peter Johnsen

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 02:32

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:41e4793e$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> tænke lidt over det, mens jeg så hellere vil bruge min sparsomme tid
> på diskutere med andre _seriøse_ skribenter, hvor en egentlig DIAlog

Lige i øjeblikket opfører du dig lidt som (drum roll...)
http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/typhoidmary.htm

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:50

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> [...]
> meddelelsen news:41e4793e$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Lige i øjeblikket opfører du dig lidt som (drum roll...)

danskere er patetiske

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> truffet en moden beslutning og kill-filtret de mest notoriske cooks, vi
> har den tvivlsomme ære af at have rendende og hælde lunkent kloakvand ud

endnu en dummedansker - tak.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:48

> [...]
>

> Simpelthen pragtfuldt og kanon beskrevet, Anders ! Kunne sgu ikke have
> gjort det bedre. Keep up the good work. Nak fjolset, hvor du kan komme til

Nakkekoteletter exporteres til asisen i stor stil... milliarder af kroner
til lortedanmark - svinet lever endnu.

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 02:30

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:41e468f1$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Øh...ja-ja?

The Usenet troll (Trollicus useneticus bloodyirritatingus) is an evil
mental parasite found in all areas of Usenet, where it preys upon the
brains of lusers (Homo stultissimus). Most clueful people avoid these
creatures, since Usenet trolls know no fear and attack unceasingly,
demanding responses from their prey.

Usenet trolls are immune to flames (Flammae useneticae), which is
unfortunate, as most will try to attack them with these first. In fact,
when a troll is attacked flames, it will actually be able to use these
flames to create more, which it will hurl back at its unfortunate attacker.
Long-lived trolls may be able to render an entire newsgroup uninhabitable
with all the flames it creates.

The only form of attack a troll has is its ability to incite responses,
which it needs to feed from; hence, the best way to defend yourself against
a troll is simply to ignore it. Deprived of nourishment, it will soon
starve.

Ancient legends (found in The Book of 1036) hint that a Usenet troll may be
vulnerable to the Spell of Cancellation, but this powerful incantation
would have to be applied swiftly after the troll's birth; once engaged in
battle, few survive unscathed.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:51

> [...]
> vulnerable to the Spell of Cancellation, but this powerful incantation
> would have to be applied swiftly after the troll's birth; once engaged in

the fucking holy grale

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:46

> [...]
> såkaldte "dumme-dansker"-type du skælder ud på. Tryk nu dig selv i hånden

garagen er da fin men ikke så fin...

Fra : Niels Ulrik

Dato : 12-01-05 02:55

> Øh...ja-ja?

nej

> Øh...nå-nå?

buhle,mi

> [...]
> såkaldte "dumme-dansker"-type du skælder ud på. Tryk nu dig selv i hånden

jeg er svensker din idiot