Kend dig selv. Ælt din lort
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 07:21

Marmeladeglas er Nobelprisværdigt men plastpose på plastbakke er smartere,
og når denne med lort i et snuptag æltes til pølse (hundeposestyle, ej
smuds på hånd) og den aflange plastpose så deponeres i stort agurkeglas, så
har man selvindsigt som træk-og-slip ere ikke har Let your senses guide you,
og i USA er det mode med selvcare-diagnoseapparater til blodtryk og
blodsukker mm, og når alderdomssygdommende begynder så småt, er det godt at
vide som reference, hvordan sagerne stod til, da man var ung.
Man kan let blive hypokonder af at gå for meget op i så ligegyldige sager,
men jeg ser det som naturglæde a la bjergbestigning.

Så en dag havde jeg tyndskid og erfarede at en plastpose med dette svulmer
op til tredobbelt rumfang - fordi der er nedbrudt stivelse, der ikke er
suget ind i tarmen, og det stormgærer, helt som når man brygger vin.
Men en lort der er blevet lige så flydende af at ligge i posen med en sjat
urin, gærer ikke. Farve og konsistens afhænger af hvad man har spist - jo,
der er nok at blive klog på. Why not? Det er tidsbesparende hvis ikke man
leger, betragter og ælter længe. Hvis jeg en dag får tarmkræft, vil jeg
opdage det lidt før andre ville have opdaget det -sådant udråber
lægejournalister til fremskridt.

Fra : Spangkuk

Dato : 11-01-05 16:02

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> man leger, betragter og ælter længe. Hvis jeg en dag får tarmkræft, vil
> jeg opdage det lidt før andre ville have opdaget det -sådant udråber

Jeg hopper ikke på dine TROLL-indlæg længere,- sorry !

Spang

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-01-05 16:20

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i en meddelelse
> Jeg hopper ikke på dine TROLL-indlæg længere,- sorry !

Det gik hurtigt - du har kun skrevet her i et halvt års tid.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 16:45

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> wrote in message

> Jeg hopper ikke på dine TROLL-indlæg længere,- sorry !

Troll'e provokerer og driller useriøst.
Jeg skriver sandt om erfaringer der er ontopic vedr sundhedspolitik

Du må vide om hvilke emner og personer der er interessante for dig.

Jeg ville aldrig svare på et indlæg med så kort og ubegrundet en afvisning.

Jeg ville fiske efter interessante svar og selv skrive noget der
argumenterede for eller ijmod trådstarten

Du har da været med her over 1 år?

Fra : Spangkuk

Dato : 11-01-05 18:05

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev

> Du har da været med her over 1 år?

Yep, du har ret BW. Faktisk var jeg med dengang UNI-C
tilbød adgang til internettet for kr. 3.600 pr måned.

Jeg havde et 300 baud modem i min PC, og skal jeg selv
sige det, så er det FANME mange år siden

Kan du huske gopher ?

Spang

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 22:29

> [...]
>
> Jeg havde et 300 baud modem i min PC, og skal jeg selv
> sige det, så er det FANME mange år siden

Nej, jeg startede på Politiken Online BBS med et knap så langsomt moden
cirka 1995, og da de smed mig ud for politisk ukorrekthed så gik jeg på
Søndagsavisens "Forum" og blev så lærling hos dk.politik veteranen, Ole
"Revisionist" Kreiberg.. - som ikke gider os mere men har en god opdateret
hjemmeside www.patriot.dk

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 02:39

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i meddelelsen

> Jeg hopper ikke på dine TROLL-indlæg længere,- sorry !

Gu gør du da så, ellers havde du vel ikke svaret på det.

Giv mig tyve armbøjninger. NU!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-01-05 03:26

G.B. wrote:
> "Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i meddelelsen

> Gu gør du da så, ellers havde du vel ikke svaret på det.
>
> Giv mig tyve armbøjninger. NU!

http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/centurion.htm

....I presume? ;-D

(Du sku' lige ha' igen for den anden tråd, som jeg ikke ville svare dig
i...Fed side i øvrigt!)

Anders Peter Johnsen

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 03:32

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> ...I presume? ;-D

You wish!

> (Du sku' lige ha' igen for den anden tråd, som jeg ikke ville svare dig
> i...Fed side i øvrigt!)

Ja, ikke?

Fra : Hr. Petersen

Dato : 09-02-05 14:06

Hvorfor posen ? Det må da give vigtig taktil information at
mærke direkte på lorten.

Det østrogenfasistiske renlighed kompleks har alt for stor
indflydelse på dig Bo ! Gør dig fri af konventionerne og rør
ved din lort, smag på den så kan du smage om du udskiller
stoffer som du vil komme til at mangle.

Det burde være en almindelig test ved den praktiserende læge,
men deres fine fornemmelser tillader desværre ikke denne
nødvendige praksis. Det burde politikerne gøre noget ved.

En simpelt skid-din-læge-i-munden-test vil kunne redde mange
menneskeliv. Alt andet er uetisk !

Fra : G.B.

Dato : 09-02-05 16:21

"Hr. Petersen" <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> skrev i
meddelelsen news:Xns95F88F83BBD0Bspamwithspamspamands@62.243.74.162:

> indflydelse på dig Bo ! Gør dig fri af konventionerne og rør

Jeg hedder ikke Bo. Hvad er det i grunden du svarer på?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Hr. Petersen

Dato : 16-02-05 03:37

Ja undskyld GB, men det var en vigtig Bo Wamming tråd - ælt
din lort....