Når TV opfordrrer til autonom-selvtægt med~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 04:37

Mange debatører drives af hævnlyst og vil helst se alle problemer som noget
der løses, ved at en ond person straffes via politi

Jeg så lige (denne nat) en pornofilm på Private Blue med følgende rystende
story-line
- smuk fransk sag.
En ung mand lister sig ind i en skøn piges soveværelse, hvor hun ligger
nøgen og har et blåt øje
Hun fortæller ungersvenden at hendes far har slået hende, og efter petting
kører den unge mand sin motorcykel efter faderens bil, indtil han kan skyde
faderen dødeligt i ansigtet ind ad bilvinduet.

Nogle mangler at læse "Hinsides godt og ondt" af Nietzsche og propaganda om
at pædofilofre er altid sandfærdige lægger op til at muslimer er ofre og
alle der kritiserer dem skal hævnstraffes - se tråde med Mikkel Foldmann
ctr. BW de seneste dage, hvor han hylder hævn-dødsstraf, hvis der er
mistanke om grim nok krigsforbrydelse, og han hyldes af talrige debatører,
for det er jo til at forstå......

Jeg ved ikke om jeg bifalder den sundt Hyttel-OSS-kritiske Morten
Bjergstrøms ide(på dk.videnskab.jura) om at udbydere bør udelukke visse
debatører, der mudderkaster uetisk fascistoidt og misinformerende, som det
ofte sker mod mig.
Men da TV er statskontrolleret trods formel (fup)privatisering, og da man
blander sig i meget såsom tobakligegyldigheder, så kunne man da godt
henstille, at der ikke vises pornofilm, der direkte opfordrer til
selvtægtsmord og lover kvindeskønhed som gevinst

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 06:27

> Mange debatører drives af hævnlyst og vil helst se alle problemer som
> noget der løses, ved at en ond person straffes via politi

Politiken-tegneserien Strid har sej karikatur

Strid er erstattet af fisse-interesseret konkurent
Denne glor på sekretærens bryster
Han leger ømt med Strids efterladte klon-babyer
Han vil "have så meget kvalitetstid sammen med dem som muligt"
og pigen henånder "Årh, du bliver bare en totalt god far"
Babyen bider Strid i fingeren og han kalder den et fucking uhyre og
pigen hetzer "Du er fannme for syg. Jeg er bare SÅ færdig med dig"
Han tænker "Fuck, jeg faldt ud af rollen" og vil til at straffe babyen.
Sådan gør medierne os med deres godheds-forenklinger
- god-ond-hævn-had - i strid med JesusGlistrupGoetheGrundtvigNietzsche
antihævn fornuft.
Ren Mikkel Foldmann.