"Ingen er ven, før undskyldning for slaver~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-05 07:36

En selvhøjtidelig niggernar fra Vestindisk Ø, reagerer på
historiebanaliteterne om slavehandel i 1700-tallet med at vrænge imod
Danmark, at "ingen fra vort land er hans ven, før vort statsoverhoved
undskylder slavehandlen."
Sådan sindsyge skabes, når Nyrnberg-domstol opreklamerer bagudrettet,
værdiløs, opreklameret _hævnretfærdighed._

Selvfølgelig er undskyldninger ikke værd at give - sket er sket - der er
ingen risiko for gentagelse.

Gud og Kejser må ikke sammenblandes siger Jesus der kræver respekt for
verdslig skattebetalng og ikke vil blande tro ind i revolution.
Ligesom han således forlanger vandtætte skodder mellem tro og politik, bør
der også være vandtætte skodder til

jura=regelfortolknings-videnskab

og
moral dvs private individuelle leveregler

og
videnskab, dvs sandhedssøgning

Tåbeligheden i NyrnbergDomstol var at USA havde dårlig samvittighed ved at
delvis at have skabt verdenskrigene, og derfor skulle historie videnskab
afgøres ved lynchdomstol.!

Rette videnskabelig afgørelse er gradvis at lade folk forlade de
synspunkter, der forekommer svage (eller upopulære) Videnskab skal ikke
blåstemples af kanon eller dom, endsige straffedom

". Sandhedens modstandere kan aldrig udryddes, men de dør
efterhånden ud. Max Planck Planck (1858-1947)

Fra : Andropov

Dato : 10-01-05 13:22

On Mon, 10 Jan 2005 07:36:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>En selvhøjtidelig niggernar fra Vestindisk Ø, reagerer på
>historiebanaliteterne om slavehandel i 1700-tallet

Det var vel ikke nogen helt lille banalitet når vi lå på 7. pladsen
med hensyn til handel med slaver.

> med at vrænge imod
>Danmark, at "ingen fra vort land er hans ven, før vort statsoverhoved
>undskylder slavehandlen."

Det kan selvfølgelig virke en smule komisk nu så lang tid efter
slavehandelen.

>Selvfølgelig er undskyldninger ikke værd at give - sket er sket - der er
>ingen risiko for gentagelse.

Nu foregår den slags i Indien hvor børn laver fodbolde og tæpper.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 10-01-05 16:19

Andropov skrev i meddelelsen ...

>Det var vel ikke nogen helt lille banalitet når vi lå på 7. pladsen
>med hensyn til handel med slaver.

Det var jo en økonomisk realitet at man var nød til at sejle på en
strækning,
hvor det eneste der var at transportere var slaver, som man så er tvunget
til
at transportere så længe ikke alle har forbudt det.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-05 16:53

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> til
> at transportere så længe ikke alle har forbudt det.

De sorte, som vi fragtede til USA er idag verdens rigeste sorte - de bør
være os taknemlige.

Den markedsfrihed som slaverne nød godt af, er de for vildledte til at
værdsætte.

Frihandel er bedre end hjælp. Vore investeringer i ulande ville øges, hvis
ikke opreklameret flom-givelyst trak pengene væk fra sådan gavnlig
erhvervs-aktivitet og smadrede ulandenes moral, ved at vi stimuleret til
klynk og modtagelse af gratis-goder.

Ulande elsker Japans ulandshjælp, som virker. De vil hade os for vor hjælp,
som man hader en narkopushers kortsigtede løsninger.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

UDDYBNING

Støt Asien-bæredygtighed

Tidehvervspræster anbefaler at man hjælper de nære. Gratis-hjælp til
troperne er fremmedgørende og står i vejen for investeringer og frihandel,
der kunne betyde bæredygtigt erhvervsliv i ulandene.

Teologi-lektor Peder Lodberg og Georg Metz hopper på de letkøbte og
kortsigtede løsninger, der får os til at føle os gode. Krarups kritik af "gernings-retfærdighed"
angribes, selvom den langsigtede løsning er moral der er spontan, kommer
indefra.

Markedskræfter har afskaffet sult i Kina (planøkonomi gik mest på den
storindustri som Mao fik fra Stalin). Knn ved enkel liberalisme kan
kvindernes arbejde sig ud af den morderiskhed, der ligger i at
underbevidstheden vælger at få flere børn, end der kan skaffes mad til. Om
børn bør gælde Nørregadebager-sangen "Og har du penge, så kan du få, og har
du ingen, så må du gå."

De gammeldags hadefulde angreb på kapitalister har kineserne et godt
ordsprog imod: "Det er bedre at tænde et lille lys, end at forbande mørket."

Fra : Andropov

Dato : 10-01-05 21:37

On Mon, 10 Jan 2005 16:52:47 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>De sorte, som vi fragtede til USA er idag verdens rigeste sorte - de bør
>være os taknemlige.

Det vil sige man kan konkludere at ham niggernaren var utaknemmelig.

> [...]
>ikke opreklameret flom-givelyst trak pengene væk fra sådan gavnlig
>erhvervs-aktivitet og smadrede ulandenes moral, ved at vi stimuleret til

Men i nogle afrikanske lande kan man købe vestlige produkter. Det ser
dog ikke ud til at det har stimuleret afrikanere til at få seriøst
gang i noget levedygtigt erhvervsliv.
De sulter ihvertfald stadig med jævne mellemrum.

>Teologi-lektor Peder Lodberg og Georg Metz hopper på de letkøbte og
>kortsigtede løsninger, der får os til at føle os gode.

Ja, Georg Metz er et frygteligt menneske. Han er en af de værste
muslimelskere.

> Krarups kritik af "gernings-retfærdighed"
>angribes, selvom den langsigtede løsning er moral der er spontan, kommer
>indefra.

Jo når Svend Auken er formand for folketinget skal han vare sine ord
:)

> Kun ved enkel liberalisme kan
>kvindernes arbejde sig ud af den morderiskhed, der ligger i at
>underbevidstheden vælger at få flere børn, end der kan skaffes mad til.

Kvinder ligger under for primitive drifter med at få børn.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 01:02

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Det vil sige man kan konkludere at ham niggernaren var utaknemmelig.

Faktisk er jeg inderlig modstander af taknemlighed. Men jeg finder at TVs
fanatiske antiracisme trænger til modspil.
En sag kan ses fra to sider - og takket være Tordenskjold og andre
skandinaviske slave-transportører slap sorte væk fra den kz-lejr der hedder
Afrika og blev fri og rige i USA.

> [...]
> gang i noget levedygtigt erhvervsliv.
> De sulter ihvertfald stadig med jævne mellemrum.

Det du nævner her er sandt - men kan også ses fra flere sider. Jeg vil nu
være djævlens advokat for de sorte og modsige dig!
Det er dyrt at være "the underdog" og et gammelt ordsprog siger
"Alt vand vil til strand og pengene til den rige mand. "
(Mattæus-evangeliet lader Jesus sige "Hvem meget har, skal mere gives")
Den der har overskud kan investere, men den der er fattig fristes til
alkoholisme, overtro, voldskriminalitet, så fattigdom bliver værre og værre.
Selvfølgelig er de sorte ikke havnet i deres nuværende sump af uvidenhed og
økonomisk og intellektuel inkompetence fordi deres hjerne-DNA er
underlødigt. Måske det har bidraget, måske ikke. Det er umuligt at forske
i, så beviser opstår.
Vesten blev rig og de blev fattige og nu smadrer de deres børns fremtid ved
at formere sig vildt, så tendenser til vækst ædes op af
befolkningseksplosionen. Lad os holde afstand til disse for os unyttige
mennesker. Vi har ingen forpligtelse til at hælde pengene i Afrika-kz som
ikke en gang er arbejdslejre, kun nul-vækst-gettoer.

> Ja, Georg Metz er et frygteligt menneske. Han er en af de værste
> muslimelskere.

Og selvelsesfuld, hellig. Lyver at en af hans slægtninge dræbtes af tysk
kz - men danske jøder i Theresienstadt døde af alderdom. Som Georg Metz
modstræbende erkender var stress-induceret sygdom. 80% af de 50 der døde,
var over 60 år, incl hr Metz. Også på københavnske plejehjem øges dødelighed
når der sker forflytning fra den afdeling man har vænnet sig til og man i
forvejen står med det ene ben i graven. De danske jøder der døde kom fra
Krystalgade-plejehjemmet. Mosaisk Trossamfund har formodentlig aftalt med
Best at disse skulle være offergaven til holocaust, så et dansk martyrium
kunne digtes om.
Efter den debat tør Georg Metz ikke debattere mere med mig - ynkeligt.
Sandhedssøgning betyder man mister sin livsløgn - det må han leve med.

> Jo når Svend Auken er formand for folketinget skal han vare sine ord
> :)
Aukens nytårsprædiken i TV - med søsteren som messe-dims i Vartov Ki´rke -
var afskyelig politisk propatganda . Giv Gud hvad Guds er, og Kejseren hvad
Kejserens er - det fik Luther banket ind i pavernes hoveder. Men de to
Aukener er for tykhovedet til at forstå moderne privat gudstro - den bør
ikke være lovreligion som muslimernes erobrings-tro er.

> Kvinder ligger under for primitive drifter med at få børn.

De er i vane med at være magtfuldt matriarkat , og i Vesten lærte
industrialismen kvinderne at værdsætte LILLE MEN GOD vedr familiestørrelse.
Det skal ulandene have lært, før de er værd at røre ved for os. Kun
regionerne op ad Japan har fattet det - og overgår snart os.

SydKorea var så fattig som Ghana i 1950 men er snart rigere pr person end
os. Ghana er så fattig som altid

Fra : Andropov

Dato : 11-01-05 01:24

On Tue, 11 Jan 2005 01:01:35 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>økonomisk og intellektuel inkompetence fordi deres hjerne-DNA er
>underlødigt. Måske det har bidraget, måske ikke. Det er umuligt at forske

De sorte kan godt opføre sig, som om det gælder at slå plat på alting.
Men om det skyldes deres vildmandskultur er svært at sige.

>Vesten blev rig og de blev fattige og nu smadrer de deres børns fremtid ved
>at formere sig vildt, så tendenser til vækst ædes op af
>befolkningseksplosionen.

Men i Danmark fik vi også mange børn da der var fattigdom så det vil
nok også regulere sig med de sorte hvis deres levestandard stiger.

> Lad os holde afstand til disse for os unyttige
>mennesker. Vi har ingen forpligtelse til at hælde pengene i Afrika-kz som
>ikke en gang er arbejdslejre, kun nul-vækst-gettoer.

Det er nok minimalt hvad det hjælper at hælde penge derned.

> [...]
>kz - men danske jøder i Theresienstadt døde af alderdom. Som Georg Metz
>modstræbende erkender var stress-induceret sygdom. 80% af de 50 der døde,

Ok jeg ved ikke lige så meget om Theresienstadt.

> Også på københavnske plejehjem øges dødelighed
>når der sker forflytning fra den afdeling man har vænnet sig til og man i
>forvejen står med det ene ben i graven.

Jo ældre er ikke så glad for at blive flyttet.

>Aukens nytårsprædiken i TV - med søsteren som messe-dims i Vartov Ki´rke -
>var afskyelig politisk propatganda .

Men Auken er for rød til at få indflydelse af betydning i
Socialdemokratiet.
Men han sluger godt med stemmer så de vil nok ikke af med ham :)

>De er i vane med at være magtfuldt matriarkat , og i Vesten lærte
>industrialismen kvinderne at værdsætte LILLE MEN GOD vedr familiestørrelse.

Hvis så endelig en mand går fra dem så føler de at være blevet udsat
for verdens største uretfærdighed selvom de selv gør det 9 ud af 10
gange.

>Det skal ulandene have lært, før de er værd at røre ved for os. Kun
>regionerne op ad Japan har fattet det - og overgår snart os.

Mon ikke det sker af sig selv det med mindre familier efterhånden som
de bliver mere velstående.

>SydKorea var så fattig som Ghana i 1950 men er snart rigere pr person end
>os. Ghana er så fattig som altid

Japan, Korea Kina er på rette vej.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 02:52

> De sorte kan godt opføre sig, som om det gælder at slå plat på alting.
> Men om det skyldes deres vildmandskultur er svært at sige.

At være lavt på rangstigen, bliver en selvopfyldende profeti
Det fritager nok for skyld, på sin vis, men det giver os ikke forpligtigelse
til at importere de fremmede

> Men i Danmark fik vi også mange børn da der var fattigdom så det vil
> nok også regulere sig med de sorte hvis deres levestandard stiger.

> Det er nok minimalt hvad det hjælper at hælde penge derned.

Vi SKADER dem - erfarede jeg efter 4 års ulandsarbejde

> Ok jeg ved ikke lige så meget om Theresienstadt.

> Jo ældre er ikke så glad for at blive flyttet.

Amtsborgmester Per Kaalund(S) sagde klart at flytning til anden afdeling,
tyndede ud i rækkerne
Og det forklarer næsten alld "danske jøders """holocaust"""dødsfald"

> Men Auken er for rød til at få indflydelse af betydning i
> Socialdemokratiet.
> Men han sluger godt med stemmer så de vil nok ikke af med ham :)

Han er fra et intelligent lægehjem og gavner nok partiet, der ikke brillerer
ved intellekt.

> [...]
> gange.

> Mon ikke det sker af sig selv det med mindre familier efterhånden som

Og de trækker omgivende lande med, fx Thailand og Malajsia
- og dele af Indien er computer-dygtige

Fra : Andropov

Dato : 11-01-05 09:27

On Tue, 11 Jan 2005 02:52:02 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Han er fra et intelligent lægehjem og gavner nok partiet, der ikke brillerer
>ved intellekt.

Der er nu mange godt uddannede i Socialdemokratiet.
Det var i gamle dage der var statsministre som Anker Jørgensen med
begrænset skolegang.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 12-01-05 04:50

> [...]

>historiebanaliteterne om slavehandel i 1700-tallet med at vrænge imod
>Danmark, at "ingen fra vort land er hans ven, før vort statsoverhoved

Hvorfor er det lige, at du ikke kan diskutere slavetiden, uden at
skulle bruge racistiske udtryk som "nig***"?

Og hvis du ikke mener, at det er et racistisk ord, så prøv at spørge
en hvilken som helst sort person du møder. Eller endnu bedre, kom en
tur herover, stil dig ved siden af en stor sort fyr og kald ham
"nig***"!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-05 07:14

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> en hvilken som helst sort person du møder. Eller endnu bedre, kom en
> tur herover, stil dig ved siden af en stor sort fyr og kald ham

Pointen er, at alle ved jeg ikke er racist eller nazist eller lignende, og
alle ved at nigger-skældsordet bruges om uintelligente sorte, og da det er
indlysende uintelligent at nægte at være ven med nogensomhelst dansker,
indtil Fogh har undskyldt vor 1700-tals slavehandel, så er det er PRÆCIST
dvs godt, folkeligt ord.

Alt for mange skræmmes ned i et musehul, som om en §266b-dom går i
straffeattesten - vi danskheds-forsvarere bør bruge enhver lejlighed til at
vise fordele ved _frisprog i grundlovens ånd._
Tolerance er at undgå vold - ikke at lade sig provokere af ord.Jeg og mine
meningsfæller står for tolerance, i modsætning til de venstreorienterede og
muslimer.

Racister er psyke-arv overtroiske - mener at hudfarve indicerer særlig
personlighed og IQ. Jeg har via Sædhjælpsfondet, via ulandsarbejde og via
etnisk ægteskab nogle særdeles tungtvejende indicier for, at man bliver ikke
racist af at bruge Sydstats-hvides ulækre racist-ord. I USA er ordet, som du
siger, et racistisk ord - ikke her.

Mine mange domme efter racist-§ er kun bevis på, at loven er urimelig - og
iøvrigt er om kulturracisme, der er noget helt andet. Hvis loven brugtes mod
voldsmænd, der gejler hinanen op til væbnet hatecrime, ville loven måske
være OK.

Racisme betyder enten _bio-racisme_ - eller fædrelandskærlighed.

Fra : Jim

Dato : 12-01-05 15:09

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en hvilken som helst sort person du møder. Eller endnu bedre, kom en
> tur herover, stil dig ved siden af en stor sort fyr og kald ham

Yo, what´s up my nigger.... , sagt af Chris Tucker er i
orden...(http://www.rushhour2.com/detectives/dossier_tucker.html)
Yo, what´s up my nigger....., sagt af Jackie Chan er ikke
ok....(http://www.rushhour2.com/detectives/dossier_chan.html)

???