Skændigt Hærværk mod Muslimske gravsteder
Fra : Poul Nielsen

Dato : 09-01-05 19:39

Flere gerningsmænd har i weekeden væltet og smadret 100
muslimske gravsten på Vestre Kirkegård i København

/ritzau/ - 18:20 - 9. jan. 2005

Flere gerningsmænd har i weekenden væltet og smadret 100
muslimske gravsten på Vestre Kirkegård i København

I ly af stormen har flere gerningsmænd smadret 50 gravsten og
væltet yderligere 50 sten på den muslimske del af Vestre Kirkegård i
København.

På flere af gravstenene er der spor af fodsåler efter spark.
Andre sten er slået i stykker med værktøj af en eller anden slags, oplyser
kriminalpolitiets centrale vagtleder.

- Der er formentlig mere end én gerningsmand. Det kan vi
konkludere på baggrund af antallet af væltede sten, siger vagthavende.

Kirkegården var afspærret under stormen, og søndag lå der er
mange væltede træer. Hærværket blev opdaget søndag formiddag, og er
formentlig blevet begået lørdag eller natten til søndag.

Fra : Jim

Dato : 09-01-05 22:55

"Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse

> Flere gerningsmænd har i weekeden væltet og smadret 100
> muslimske gravsten på Vestre Kirkegård i København

Jeg har fuld forståelse for, at gerningsmænd har skændet de muslimske
gravsteder.
At en del kristne gravsteder også er skændet, må være en fejl.

J.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 09-01-05 23:29

Jim wrote:
> "Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fuld forståelse for, at gerningsmænd har skændet de muslimske
> gravsteder.

Suk!

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-05 04:58

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Suk!

Skatteyderne har skaffet gravplads til vore voldelige korttidsgæster.

De må selv sætte trådnet (mur og tag) om deres mausolæer, hvis de bekymres
af dansk frisprog/hærværk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-05 04:47

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> "Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fuld forståelse for, at gerningsmænd har skændet de muslimske
> gravsteder.
> At en del kristne gravsteder også er skændet, må være en fejl.

De første ti år jeg boede på Nørrebro og ligesom nu cyklede gennem Ass
Kirkegaard ugentlig, var 10% af gravsten væltet og jeg så muslimbørn gøre
det.
VS-borgmesteren har arbejdet længe og intenst og dyrt for at få ændret på
muslim-adfærden (Gunna Starck - hun ansatte mange af sine venner på
projektet og Mission Impossible er pt lykkedes)

Det er så "skændigt" som at stjæle en slikpose på supermarkedet at vælte
gæsters gravsten - de må vænne sig til dansk frisprog, blasfemi og ateisme.

Ret smart at kommunens muslimgravplads er i fjerne Brøndby, hvor
videokameraer kan stoppe at svinehoveder smides ind.

Fra : Hr. Petersen

Dato : 10-01-05 15:26

Jeg tror det er gud der har gjort det, han har jo også ramt
muslimer i asien med sin vrede.

At han bruger en flodbølge dér og en storm hér viser at han
elsker os mere.

Han er nok træt af al den falske tilbedelse og falde på næsen
pjat. Pædofilreligionen er ham/hende nok vederstyggelig...

Fra : Hobert Idiart

Dato : 10-01-05 20:52

Hr. Petersen wrote:
> [...]
>
> Han er nok træt af al den falske tilbedelse og falde på næsen
> pjat. Pædofilreligionen er ham/hende nok vederstyggelig...

Og det er seriøst ment?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 01:11

> Og det er seriøst ment?

Formodentlig var det kloge unge hvide der benyttede orkanen til farefrit at
give araberkulten et vink med en vognstang om at de ikke er vellkomne her.

Men vi er en højt civiliseret kultur sammenlignet med muslimernes - det
skete uden blodsudgydelse. LAd os være stolte af vor ungdoms værk, set i
betragtning af at godhedsindustrien har stjålet deres fremtid fra dem og
givet den til de fremmede

Jeg er mere til internet-indlæg men Valby-drengene der hærværkede på Vestre
Kirkegaard har en anden stil - enhver fugl synger med sit næb. Fanges de,
skal de bødestraffes jvf precedens, men blasfemi er altså en bagatel