Penge til muslimske ofre
Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 23:03

Muslimer siger fuck off med de vantro ofre. Det er i hvertfald kun
muslimer de støtter....

"Det er særligt de muslimske ofre på Sumatra, som den danske forening
Assalam i Brabrand samler ind til i denne tid.

Mindst 100.000 kroner.
Så meget håber formanden for foreningen Assalam ("fred" på arabisk,
red.), Oussama el-Saadi i Brabrand, at han kan aflevere til fordel for
de muslimske flodbølge-ofre på Sumatra.

I løbet af weekenden vil medlemmer af foreningen stå på Store Torv og
på Immervad i forsøget på at samle så mange penge ind som muligt.

»Vi føler, at vi har en særlig kontakt med dem, fordi de er muslimer,
og derfor er vi nødt til at hjælpe. Vi har en særlig forpligtelse,«
siger Oussama el-Saadi.

Derfor har Assalam også valgt, at pengene skal gå til befolkningen i
Sumatra, hvor der bor mange muslimer."
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=2813558/

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-01-05 23:32

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]
> siger Oussama el-Saadi.
>
> Derfor har Assalam også valgt, at pengene skal gå til befolkningen i

Det var det AR kaldte for islam-bashing at nævne. Jeg ser også i dag, at The
Economist nævner at saudierne, især når det drejer sig om muslimer, bør
hjælpe generøst. Så her må jeg melde hus forbi mht "bashing", det var bare
sund fornuft.

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 00:33

> [...]
> hjælpe generøst. Så her må jeg melde hus forbi mht "bashing", det var bare

Sjovt at de muslimske lande er dem der giver mindst, specielt når man tænker
på at over 100.000 muslimer blev dræbt.

Jeg undre mig også over at der ikke er nogle muslimer som klager over at USA
er i et muslimsk land.

Og tro mig, den næste terror aktion vil også blive undskyldt med at vi i den
vestlige verden altid er ude efter muslimerne.

Carl

Fra : G.B.

Dato : 09-01-05 06:20

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> at The Economist nævner at saudierne, især når det drejer sig om
> muslimer, bør hjælpe generøst. Så her må jeg melde hus forbi mht

Jeg vil lade nedenstående tale for sig selv:

http://islam.tc/ask-imam/view.php?q=1394
The west is often criticised by Muslims for many reasons, such as allowing
women go to work.
But shouldnt the west also recieve praise because its always them who
intervenve when muslims r being tortured,they stopped Milosovic kiling
muslims and sent their own troops to the country,they r usually the first
to send aid when theres a flood,they r also intervening in Isreal and
condeming them killing Muslims ,so should we appreciate their efforts or
not?

Answer 1394 2000-10-25
In simple the Kuffaar can never be trusted for any possible good they do.
They have their own interest at heart.
Was salaam
Mufti Ebrahim Desai
FATWA DEPT.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : G.B.

Dato : 09-01-05 05:25

Andropov <nospam@andropov.dk> skrev i meddelelsen

> "Det er særligt de muslimske ofre på Sumatra, som den danske forening
> Assalam i Brabrand samler ind til i denne tid.

Ja, og samtidig har man standset indsamlingerne til Darfour, hvor der -
stadig - myrdes løs.