flodbølge Thailland
Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 20:19

Nu er der 4 døde i Danmark under blæsevejret. Vi begynder at nærme os
de 7 registrerede døde som ved flodbølgen i Thailland....

Hjælp os udland vi er nødlidende.

Fra : Jensen

Dato : 08-01-05 20:37

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er der 4 døde i Danmark under blæsevejret. Vi begynder at nærme os
> de 7 registrerede døde som ved flodbølgen i Thailland....
>
> Hjælp os udland vi er nødlidende.

Jeg venter på at røde kors kommer med forplejning.
Jeg må også havde økonomisk hjælp og traume hjælp, jeg kunne ikke komme op
til min veninde her i aften, den er rivende galt.
Der tales også om at bebor i en kvarter i Nabobyen Skive skal forflyttes,
jeg forventer også at Nørresø her i Viborg trænger op i min lejlighed.
Ligeledes er der eller ikke strøm i en del små byer her omkring Viborg, ja
den er glat. Vi behøver hjælp her i Danmark.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Fra : jodem

Dato : 08-01-05 23:25

"Jensen" <oz(fjern)@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ligeledes er der eller ikke strøm i en del små byer her omkring Viborg, ja
> den er glat. Vi behøver hjælp her i Danmark.

FUT dk.afstumpethed

Fra : Henri Gath

Dato : 09-01-05 01:34

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> FUT dk.afstumpethed

FUT alt. net .humorforladte tosse.dk

Fra : Jensen

Dato : 09-01-05 08:07

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jensen" <oz(fjern)@msn.com> skrev i en meddelelse

> FUT dk.afstumpethed

Ja jeg beklager du ikke kan forstå min humor.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-05 12:23

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> Nu er der 4 døde i Danmark under blæsevejret. Vi begynder at nærme os
> de 7 registrerede døde som ved flodbølgen i Thailland....

Er der 300 savnede danskere ?
Er det 1.000.000 hjemløse ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Andropov

Dato : 10-01-05 13:14

On Mon, 10 Jan 2005 12:23:23 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Er der 300 savnede danskere ?

Nu skal man lige have proportionerne i orden. så vidt jeg husker er
det vidst ca. 60 danskere som savnes fra Thailland og måske det tal
falder yderligere som det har gjort indtil nu.