Pladderhumanisternes uendelige godhed.
Fra : Tim

Dato : 08-01-05 06:40

I 2004 døde der ca. 3.000.000 asiater af sult, sygdom og naturkatastrofer.
De. 200.000 døde, som følge af en naturkatastrofe. de resterende 2.800.000
døde af sult og sygdom.

TV2, DR og alle pladderhumanister samler penge sammen, som aldrig før. NU er
der noget, hvor man har lejlighed til at vise, hvilket menneske man er.

At give, eller ikke give kr. 100.- for the cause, figures. To be, or not to
be!

Giver man de hundrede dask, køber man samtidig en god samvittighed.... omend
letkøbt, og mere eller mindre tåbelig.

Prøv at forestille jer, hvad de mange milliarder kunne have udrettet i
Tunesiens eller Sri Lanka's sygehusvæsen... deres infrastruktur...
uddannelsessystemer...

Well... så længe I føler jer godt tilpads... jeg smutter lige ud og ørler
engang!

Tim

Fra : Malene P

Dato : 08-01-05 06:56

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> be!
>
> Giver man de hundrede dask, køber man samtidig en god samvittighed....

Jeg er ikke sikker på, at alle der giver, blot køber aflad. Men
indsamlingshysteriet har ihvertfald nået et punkt, hvor jeg ikke finder det
rimeligt længere -omend folk jo selv må bestemme, hvad de vil bruge deres
penge til. Udover skat og licens kan jeg jo også selv bestemme. Det seneste
kvalme eksempel på hysteriet er Udenrigsministerens vamle udtalelser om, at
han da bifalder, at det nu har udviklet sig til en skønhedskonkurrence, hvor
Danmark nu ligger til en bronzemedalje,
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=275759 .

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 09:14

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> wrote in message

> Jeg er ikke sikker på, at alle der giver, blot køber aflad.

Ingen kan andet end gætte, hvordan talrige irrationelle motiver blander sig.

Men Nietzsche har ret i at en hoveddrivkraft til medlidenhed er, at man vil
føle sig hævet over dem, man hjælper. Ren racisme.

Se blot her på denne ng, hvor det falske rygte om at Thailand ikke havde
tacklet varsling perfekt, fik nogle til at udtrykke foragt for thailænderne
og krav om at de skal danse efter vores pibe , hvis de skal have vor
nødhjælp

Vi har ultra-dårlig forståelse af de asiatiske kulturer. Men når man har
samlet Sumatras landsbyboere i særlige nødhjælpsbyer, så er det ikke fordi
de frøs uden huse i tropevejret.

Nej, USA mm har stillet betingelser om at det skal være let for de
ferierende nødhjælpsarbejdere at uddele maden - så folk skal bo bekvemt
samlet.
De burde have haft lov at rejse det væltede bambus på en time og fortsætte
deres harmoniske liv.
Måske vi samler dem i kunstige slumbyer for at fære sikre på at de af os
ønskede epidemier opstår.

I Politiken udtrykkes foragt for nedkastning af nødhjælp fra fly og
helikopter. For der lyves at så vil de rige snuppe hjælpen. Vi vil blande
os, nævenyttige og ondskabsfulde som vi er. Ved at nedkaste mad hvor der er
brug for den, spredt over HVOR FOLK NATURLIGT BOR, gør vi måske hjælp. Nu
gør vi skade.

Også i Jugoslavien nægtede man at smide nødhjælp ned fra fly eller
helikoptere under borgerkrigen i 90erne. For det var sjovere for os med
bevæbnede lastbilkonvoyer. Det hele handler om jobskabelse for glade
RødeKors-"idealister" og cirkus-mili-lykkejægere. Og det var dejlig let at
lægge landminer under lastbiler på vejene - det var for nemt med
nedkastning. Vor højteknologi og intellligens bruges ikke til fordel, for
dem vi påstår at ville hjælpe.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 08:32

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Dette link er middelmådigt. Men når der idag u Pol og EB siges det
tiltrængte, som jeg har sagt i en uge, så sker det _kun i papiraviserne_ -
der er intet link.

EB 8jan05 citerer Krarup for hans visdom: "Det er klart at den danske
regering først og fremmest skal sikre mod katastrofer i Danmark.
Hele det her globale nødhjælpshalløj er og bliver en form for idealistisk
forfalskning af virkeligheden.
Din forpligtigelse ligger først og fremmest i det nære og de nærmeste "

Politikens Kina-korrespondent gennemgår idag grundtigt over to sider , hvor
fremragende Asien klarer alting selv og har nedbragt antal mennesker under
fattigdomsgrænsen fra 2/3 mia til 1/3 mia på kun 25 år og at det dobbelt så
dræbende Kina-jordskælv i 1976 klarede man problemfrit selv - der er netværk
og investeringskløgt, så vor hjælp er overflødig.

Ærlige billeder bragt af andre aviser gentoges i Se og Hør, og man fik
distributører(supermarkeds-ansatte) til at censurere bladet væk fra hylderne
i strid med demokratiets ånd. En skammelig og pinlig skandale, der viser
mediernes had mod ytringsfrihed og evne til at sabotere den - helt uden
kritik. Mine indlæg er vist eneste, der har slået på den totalitære
selvtægt, der her opreklameredes som human.

Nu kommer det frem at Se og Hør har øget deres salg i kiosker så stuntet var
blot reklame for dem. Men skræmmende ved at medierne kan bruge den
usympatiske edarbejderdemokrati-metode til at skære tungen af modstandere
når det en dag er vigtigt.
Se og Hør kan stadig købes
Se og Hør har ikke bedt alle kiosker om at trække bladet tilbage.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=352555

Hysteri-Haarder praler at han har fået stoppet brug af _massegrave_ - dvs
han saboterer fornuftig oprydning og øger epidemifare, fordi han er til
dødekult og ligegyldig identificering af ofre. En pervers optagethed af dødt
kød, som DK står for.

Fra : Jesper

Dato : 08-01-05 09:37

> [...]

> uddannelsessystemer...
>
> Well... så længe I føler jer godt tilpads... jeg smutter lige ud og ørler

Giv hvis du har lyst, ellers lad vær'. Det er frivilligt og det er ægte
humanisme: Hjælp til mennesker i nød.

Hjælp til bekvemmelighedsflygtninge i Danmark der kommer fra Somalia,
Afghanistan, Pakistan, etc, det er ægte pladderhumanisme.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Allan Larsen

Dato : 08-01-05 11:02

> [...]
> uddannelsessystemer...
>
> Well... så længe I føler jer godt tilpads... jeg smutter lige ud og ørler

Disse dages cirkus får en til at tænke tilbage på Europas middelalder, hvor
vi levede under det katolske åg. Den gang kunne man købe afladsbreve i
kirken for at slippe lettere i gennem skærsilden. Det moderne menneske køber
aflad gennem nødhjælpsorganisationer.

Ikke et ondt ord om det, men det bliver dæleme interessant at se, hvad der
sker, når Se og Hør og et væld af overfladiske talkshows i TV, har fået os
til at glemme alt om sunami i Asien. Mit gæt er, at man igen skal høre på
folks beklagelser over den 100 kr. seddel, som man lige mangler.

I øvrigt skal man passe på ikke at lave samme nummer med Asien, som man har
gjort med Afrika. Nemlig at gøre dem afhængige af nødhjælp og bistand. Det
er okay at give katastrofebistand i de første par måneder, men herefter må
man kræve, at de lokale regeringer tager deres ansvar alvorligt, dropper nye
våbenkøb, korruption etc. og tager sig af deres egne befolkninger.

Med venlig hilsen

Allan Larsen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 11:22

"Allan Larsen" <a.larsen@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]

Hvis Asien har 3 000.000.000 mennesker og 3% af dem dør hvert år, så dør
9.000.000 årligt

Det er absurd at påstå at kun 3 af disse millioner er døde af sult og/eller
sygdom og/eller naturkatastrofer.

Så må 6 mia jo være døet af bilulykker, arbejdsulykker, mord, selvmord og
lignende .

Jeg tror at over 90% af alle døde, dør af sygdom. Som i sjældne tilfælde,
især i Afrika, er blevet fremmet af sult-stress

Journalister er utroværdige og ved at folk er ukritiske - derfor kan
Politiken våse så groft som ovenstående.

Flom ramte under en promille af befolknigerne i nogle få asiatiske lande, og
disse har rige fætre inde i landet og kan klare alt uden os.

Typisk nåede flom 1/10 km op på land - typisk er stigningen så stejl. Få
steder nåede vandet ½ km ind og efterlod pytter hvis der var diger - måske
salt nu gør landbrugsjord ufrugtbart, men de har råd til at klare dette
lille problem uden os. Vi kan ikke genopllive de druknede. Der er stor
ondskab i vort hysteri om at landene nu skal indrette sig på vor anmasende
og skadelige hjælp, og de skal samles i byer der er bekvemme for
"ferierende" RødeKors-idealister

Fra : Allan Larsen

Dato : 08-01-05 12:29

> "Allan Larsen" <a.larsen@post4.tele.dk> wrote in message

> Hvis Asien har 3 000.000.000 mennesker og 3% af dem dør hvert år, så dør
> 9.000.000 årligt

Øh, det er vist ikke lige mit indlæg, du svarer på.

Talgymnastik overlader jeg til matematikere, økonomer og statistikryttere.
Jeg beskæftiger mig med holdninger.

Med venlig hilsen

Allan Larsen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 14:01

> Øh, det er vist ikke lige mit indlæg, du svarer på.
>
> Talgymnastik overlader jeg til matematikere, økonomer og statistikryttere.
> Jeg beskæftiger mig med holdninger.

Skodcitering er det ikke, men det kan misforstås som om du er ansvarlig for
et link fra trådstarten.
Kan nogen forklare Politikens våsede tal?

Fra : Per Hagemann

Dato : 08-01-05 22:30

> "Allan Larsen" <a.larsen@post4.tele.dk> wrote in message

> Skodcitering er det ikke, men det kan misforstås som om du er ansvarlig
> for et link fra trådstarten.
> Kan nogen forklare Politikens våsede tal?

Forklaringen må simpelthen være at dødeligheden slet ikke er så høj som 3% i
Asien. Ved en konstant gennemsnitslevealder på 50 år ligger dødeligheden på
2%, og i de sidste mange år har dødeligheden været endnu lavere, så 3 mio
døde i Asien i 2004 passer meget godt.

--
Eneste undskyldning er, at det er mangel på indsigt, der får MF'tomkørerne
til alene at beskæftige sig med deres egen situation på kort sigt. De vide

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 10:42

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Politiken er helt gal på den med disse oplysniger

Asien har ca 4 mia mennesker og ca 2% af dem dør om året, dvs 80 millioner
og ikke 3 millioner som Politiken angiver.

De der dør af ulykker og vold hvor sygdom ikke spiller ind, er yderst få %
når ikke krig.

Stol aldrig på disse sjuskende journalister, der opreklamerer hinanden, men
er uden hæderlighed i det væsentlige.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 09-01-05 11:18

Sun, 9 Jan 2005 10:41:50 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> [...]
>
> Asien har ca 4 mia mennesker og ca 2% af dem dør om året, dvs 80
> millioner
> og ikke 3 millioner som Politiken angiver.

Du er helt galt på den med disse oplysninger.

Det kan naturligvis have flere årsager:

1. du kan ikke læse
2. du kan ikke regne
3. du kan ikke tænke

Der står ikke, at 3 mill. _døde_ , men at 3 mill døde _af de nævnte
årsager_

> Stol aldrig på disse sjuskende journalister, der opreklamerer hinanden,
> men
> er uden hæderlighed i det væsentlige.

Hvorfor bliver du ved at købe/læse aviser, når du ikke tror på dem?

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 11:57

"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
newsskbyvqgc0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Der står ikke, at 3 mill. _døde_ , men at 3 mill døde _af de nævnte
> årsager_

Og _nævnte årsager_ til død er sygdom og/eller ulykke og/eller sult og det
omfatter 99% af alle dødsfald - ikke?

Som jeg klargør, så er det mest krig, kriminalitet og selvmord der ikke er
medtaget og det er oftest under 1%

Der er intet i link fra trådstart der retfærdiggør journalistens grove
misinformation - her har du det omhandlede

> [...]
døde af sult og sygdom.

> Hvorfor bliver du ved at købe/læse aviser, når du ikke tror på dem?

Det meste er sandt og rigtigt, men når der indsmugles demogogi og
misinformation er det borgerpligt i et demokrati at råbe højt om skandalen -
de er jo højtlønnede og har masser af tid, disse uduelige journalister.

Jeg ringede igår til ham jeg hænger ud vedr Politikens hævnlyst og
strafliderlighed - og han indrømmede at bogen han anmeldte siger ikke så
firkantet som hvad han gør, i tråd med Tøger Seidenfadens had, at STRAF ER
ALTRUISME og hævn skaber bedre samfund

(Tråden var om Frevert som lærer og hedder nu "kulturradikale hævn-fans"

Fra : Gert Krabsen

Dato : 09-01-05 12:10

Sun, 9 Jan 2005 11:56:33 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> "Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
> newsskbyvqgc0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Og _nævnte årsager_ til død er sygdom og/eller ulykke og/eller sult og
> det omfatter 99% af alle dødsfald - ikke?

Nej.

Ikke i almindelige menneskers optik - og derfor heller ikke i
journalistens. Langt hovedparten af alle dødsfald skyldes det alment
anerkendte begreb 'alderdom'.

Naturligvis dør alle teoretisk af sygdom. Nemlig den sygdom, at hjertet
holder op med at slå.

Men det kan ikke bruges til noget hverken i diskussioner eller aviser.

/Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 12:41

"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
newsskb1bcaa0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Nej.
>
> Ikke i almindelige menneskers optik - og derfor heller ikke i
> journalistens. Langt hovedparten af alle dødsfald skyldes det alment
> anerkendte begreb 'alderdom'.

Og journalisten henviser ikke til at alderdomssygdommenes dødsårsager holdes
ude af hans sygdomsbegreb

> Naturligvis dør alle teoretisk af sygdom. Nemlig den sygdom, at hjertet
> holder op med at slå.

Druknede flomofre døde ikke af sygdom. Voldsofre heller ikke. Max ? %
undtagen i krig

> Men det kan ikke bruges til noget hverken i diskussioner eller aviser.

Jo, jeg har endnu en gang bevist uvidenskabelighed hos journalister - stol
ikke på dem. Dobbelttjæk.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 09-01-05 12:45

Sun, 9 Jan 2005 12:40:43 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> "Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
> newsskb1bcaa0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Og journalisten henviser ikke til at alderdomssygdommenes dødsårsager
> holdes ude af hans sygdomsbegreb

Ups! Utilgivelig fejl fra journalistens side! Han er gået ud fra, at
læserne kan tænke!

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 12:50

"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
newsskb2xwnq0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Ups! Utilgivelig fejl fra journalistens side! Han er gået ud fra, at
> læserne kan tænke!

Drop humor i denne ng - her er det facts der er hovedsigte

Som jeg lige har skrevet andetsteds i denne ng så mener en garvet
journalist, at når der tales om død pga sult, sygdom og ulykke, så omfatter
det alder og er altså 99% af dødsfald når ikke krig.

Hvordan vil du afgøre hvormange dør af alderdom blandt fx danskere. Min
søsters mellemste barn fik kræft som 5 årig - genetisk programmeret tidlig
alderdomsdød.
Alderdomsdød er typisk sygdomsdød - slut færdig punktum. Ikke?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 09-01-05 14:04

Sun, 9 Jan 2005 12:50:19 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> "Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
> newsskb2xwnq0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Drop humor i denne ng - her er det facts der er hovedsigte

Den lader vi lige stå lidt...

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 17:22

"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote in message
newsskb6lge10p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Den lader vi lige stå lidt...

Det er altid godt med god humor.
Men her indrømmes fra journalistside at der er tale om en grotesk og kæmpe
storfejl, fordi man nok har ment sult-og-sygdom-pga-ulykker

men man har skrevet sult, sygdom og ulykker, og så er det alle dødsfald
(minus ca 1%), dvs milliarder
Politiken oplyser få millioner - helt vildledende.
Ingen journalist har ret til at forlange at læserne skal gætte når han
skriver det stik modsatte af hvad han mener

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 12:47

> [...]
> holder op med at slå.
>
> Men det kan ikke bruges til noget hverken i diskussioner eller aviser.

hAR LIGE RINGET TIL den garvede Politiken Journalist Nils Thorsen, der
sagde helt klart at der menes sult ogeller ulykke(vold, naturkatastrofe)
ogeller sygdom - og selvfølgelig er naturligt døde aldrende med under sygdom
fx kancer eller blodprop

Men drukningm forgiftning, knivstik og skud er ikke sygdom, for der er ikke
en diagnose der hedder hjerteholderopatslå

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 08-01-05 13:17

Allan Larsen wrote:

> Talgymnastik overlader jeg til matematikere, økonomer og statistikryttere.
> Jeg beskæftiger mig med holdninger.

Er det nu man skal gætte på, hvad du så er?

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-01-05 11:26

> [...]

> Prøv at forestille jer, hvad de mange milliarder kunne have udrettet i
> Tunesiens eller Sri Lanka's sygehusvæsen... deres infrastruktur...

Bidragene *kommer* til at betyde noget for fx Sri Lankas sygehusvæsen, -
hvis deres regering vælger det. Man forventer nu på Sri Lanka en større
økonomisk vækst i år, pga af donationerne. Desværre smider de jo så mange
penge ud på deres evindelige borgerkrig, men sådan er der så meget.

Iøvrigt giver vi jo stadig udviklingshjælp samtidig med katastrofestøtten.

Fra : Zeki

Dato : 08-01-05 11:49

> TV2, DR og alle pladderhumanister samler penge sammen, som aldrig før. NU
er
> der noget, hvor man har lejlighed til at vise, hvilket menneske man er.

Ja, der er dømt massepsykose. Men det er ikke unaturligt.

Enkeltstående begivenheder som er hurtigt overstået, som f.eks laviner,
flodbølger, vulkanudbrud osv, skaber en global opmærksomhed på samme
tidspunkt, hvorimod generel sult og fattigdom må "nøjes med" at være en grå
sky der ikke for alvor bliver så mørk, som når titusinder af mennesker
omkommer efter en pludselig opstået naturkatastrofe.

At der så i dette tilfælde er skandinavere og turistområder involveret gør
naturligvis hele indsamlingsaffæren mere aktuel. Man kan spørge sig selv om
iveren havde været lige så stor hvis det havde været 200.000 fra
Nordsibirien der var blevet ramt.

Personligt har jeg ikke dårlig samvittighed ved ikke at have indbetalt en
øre.

Zeki

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 08-01-05 13:24

> [...]
> uddannelsessystemer...
>
> Well... så længe I føler jer godt tilpads... jeg smutter lige ud og ørler

De bidrag danskerne giver til naturkatastrofen kommer fra egen lomme, det
ser jeg som en positiv udvikling. Vi kan håbe den danske stat kan reducere
sine bidrag til FN's anbefaling på 0,7 % af BNI. I den forbindelse må vi
regne med larm fra de røde skrighalse, der jo har det med at give fra andres
lommer.

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 08-01-05 13:31

Thorkild Poulsen wrote:
> [...]
> reducere sine bidrag til FN's anbefaling på 0,7 % af BNI. I den
> forbindelse må vi regne med larm fra de røde skrighalse, der jo har

Vi ligger da vidst allerede på 0.7% af BNI

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Malene P

Dato : 09-01-05 10:01

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Vi ligger da vidst allerede på 0.7% af BNI

VIST -ikke VIDST. Nyeste påfund i indsamlingshysteriet er
Handelsstandsforeningen i Aars, der i går indførte tvungen parkeringsafgift
i myldretiden ved byens indkøbscenter. TV-Nord var på pletten og fik masser
af af glade givere i nettet.

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 09-01-05 10:15

Malene P wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> VIST -ikke VIDST.

Lidt civil ulydighed er tilladt, ligesom jeg også skriver linier, og ikke
linjer, ressource, og ikke ressurse, mayonnaise, o.s.v.
Vi er jo nogen der lærte Dansk i skolen, og ikke *vil* falde tilbage til
laveste fællesnævner, ligesom jeg taler, jeg snakker ikke, jeg er jo ingen
papagøje!

Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 09-01-05 10:22

> [...]
> laveste fællesnævner, ligesom jeg taler, jeg snakker ikke, jeg er jo ingen

Og jeg stavede jo for nylig flot til "skrællespand" .

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 09-01-05 10:57

Malene P wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg stavede jo for nylig flot til "skrællespand" .

Ja, men nu er det jo ikke så smart, qua usenets "spilleregler", at
kommentere stavning, men har da selv gjort det, så sent som for et par dage
siden, men der var der også en ekstraordinær grund til det!

Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 09-01-05 18:45

On Sun, 9 Jan 2005 10:15:25 +0100, "Allan Riise"
<familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

> [...]
>laveste fællesnævner, ligesom jeg taler, jeg snakker ikke, jeg er jo ingen

Nå... Du så også TV...

Bortset fra det er det helt rart at se en der åbenbart er gammel nok
til at have gået i skole dengang man lærte ordentligt dansk

P.S. Jeg ville nødigt sætte tænderne i en "rustbøf" ))))

Fra : Allan Riise

Dato : 09-01-05 18:49

Alucard wrote:

> Nå... Du så også TV...

Hvad tænker du på?

> Bortset fra det er det helt rart at se en der åbenbart er gammel nok
> til at have gået i skole dengang man lærte ordentligt dansk

> P.S. Jeg ville nødigt sætte tænderne i en "rustbøf" ))))

Da slet ikke, nej!

Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 09-01-05 18:59

On Sun, 9 Jan 2005 18:48:34 +0100, "Allan Riise"

>Hvad tænker du på?

Der har lige været et TV-program om "Fru. Hamilton" Hvor
papegøge-sætningen stammer fra

Fra : Allan Riise

Dato : 09-01-05 23:20

Alucard wrote:

> Der har lige været et TV-program om "Fru. Hamilton" Hvor
> papegøge-sætningen stammer fra

Ok, det anede jeg ikke.
Det var gamle Lærer Sunesen der fortalte mig det, men han var også
gammeldags, han sagde bl.a. Automobil og Bicycle !

Allan Riise