Asien og DK
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 08-01-05 06:15

Læste lige på dr.dk: "Folkekirkens Nødhjælp opfordrer danskerne til at
sætte levende stearinlys i vinduerne lørdag aften for ofrene i Asien"

(http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=225863)

Stalin, Pol-pots røde khemerer, Rwandas stammekrige udryddede millioner,
men nu skal der altså lys på bordet (rettere, i vindues karmen) for
160.000 døde i asien.

I går så jeg forsiden af BT eller EB : "Se & Hør taber 3.7 millioner på
dødspornografi".

Ikke at det ikke er dem vel undt med et lys i alle danske vinduer,
selvom jeg tror at både de døde og overlevende har andet at tænke på,
men jeg får efterhånden fornemmelsen af at alt hvad der kan krybe eller
gå bruger dette medie "hype" til at profilere sig på denne flodbølge.

- cep

Fra : Malene P

Dato : 08-01-05 06:47

"Claus E. Petersen" <cep@{REMOVE-SPAM}snurrberget.dk> skrev i en meddelelse
> Læste lige på dr.dk: "Folkekirkens Nødhjælp opfordrer danskerne til at
> sætte levende stearinlys i vinduerne lørdag aften for ofrene i Asien"
>
> (http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=225863)

Jeg synes også at man skal arrangere fakeltog og indføre en årlig national
sørgedag 26/12, hvor vi allesammen skal gå med sorte armbind og holde
hinanden i hænderne.

Malene P