Jeg håber at han bliver fyret
Fra : NoTrabajo

Dato : 06-01-05 17:06

Godt nok står der »chefredaktør Henrik Qvortrup, der bliver på sin post,
beklager«, men jeg håber at sagen ender med at han bliver fyret. Han siger at
han kun prøver at beskrive virkeligheden, men sandheden er at han ikke bestiller
andet end at udlevere sine medmennesker gennem sin stilling som chefredaktør på
Se & Hør.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=225575

--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-05 18:01

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bestiller
> andet end at udlevere sine medmennesker gennem sin stilling som

Han generer kun døde mennesker hvilket svarer til at genere hundelorte på
fortovet.

Derimod er jeg forarget over at Dansk Supermarked ikke insisterer på at
ignorere tilfældige ansattes modvilje mod et blad, som folk selv vælger at
købe. Der er trussel mod ytringsfriheden i at man lader medarbejdere kunne
nedlægge veto mod budskaber de ikke kan lide
Hvad hvis pludselig i en valgkamp alle fagforeninger med medlemmer der havde
med TV og blade at gøre, fik deres medlemmer til at skære tungen af DF
mediemæssigt?
Demokratiet må ikke trues af pøbel.

DANSK SUPERMARKED BOYKOTTER SE & HØR
Opdat.: 12:13
De ansatte i Dansk Supermarkeds varehuse landet over reagerede torsdag
voldsomt
mod salg af ugens Se & Hør. Hovedkvarteret valgte derefter at boykotte
bladet,
som bl.a. bragte billeder af nøgne, opløste lig efter flodbølge-katastrofen.
læs mere: http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=524250:fid=100100496

SE & HØR BØJER SIG FOR MASSIV KRITIK
Ugens udgave af Se og Hør trækkes tilbage efter massiv kritik af billedserie
fra
katastrofeområde, hvor der bl.a. blev vist nøgne lig. Chefredaktøren, der
bliver
på sin post, beklager.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=524286

DAGPLEJERE: NEJ TIL RYGEFORBUD
Det er ikke rimeligt helt at forbyde landets 80.000 dagplejere at ryge i
hjemmet, siger dagplejernes forbund, Forbundet af Offentligt Ansatte (FOA)
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=524266

Fra : Andropov

Dato : 06-01-05 19:03

On Thu, 6 Jan 2005 18:01:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Han siger at

>Han generer kun døde mennesker hvilket svarer til at genere hundelorte på
>fortovet.

Går du ind for at Se og Hør tjener kassen på dødsporno ?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 03:48

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Går du ind for at Se og Hør tjener kassen på dødsporno ?

Det er dem vel undt - LAD DE DØDE BEGRAVE DE DØDE siger glistrupske Jesus i
starten af Mattæus evangeliet

Hvorfor er du så smålig og misundelse mht Henrik Quornings profit - vi har
de medier vi fortjener, og hans er ÆRLIG SNAK og gir folk hvad de vil have

EB og især Politikken og allerværst TV er lortede propagandaløgnemedier

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 09:46

> [...]
>de medier vi fortjener, og hans er ÆRLIG SNAK og gir folk hvad de vil have

Folk ville så ikke have Se og Hør og det blev fjernet fra hylderne.

Fra : Christian

Dato : 06-01-05 19:52

> [...]
> bestiller
> andet end at udlevere sine medmennesker gennem sin stilling som

ja tænk på de stakler der bliver tvunget til at købe bladet, og pisket til
at læse det....det er sgu da dem der er skod mennesker...

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 06-01-05 20:11

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> ja tænk på de stakler der bliver tvunget til at købe bladet, og pisket til
> at læse det....det er sgu da dem der er skod mennesker...

Jeg troer ikke at de er mere skod menneske end du, da jeg var barn, læste
jeg også en del tegneserie hæfter. Prøv du at læse Bo`s indlæg en gang
til...)

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-05 20:29

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Jeg troer ikke at de er mere skod menneske end du, da jeg var barn, læste
> jeg også en del tegneserie hæfter. Prøv du at læse Bo`s indlæg en gang
> til...)

Glistrup og jeg foragter ingen mennesker - ingen er skod

Her snørklerier i den retning...

Team Aquinas, Arendt, Schantz, Noah/Jahve

BW: >>Jeg citerer Hannah Arendt - men jeg forenkler den ikke som du nu gør.

MF: > Du indrømmer altså din ukritiske moralske relativisme hvor alle er
lige skyldige og lige gode og
> lige onde?

Arendt er ifølge den danske Arendt-forsker Schantz ANARKIST i bund og grund,
og mener ikke der skal straffes statsligt.

Der er forebyggende straf - og der er hævn- dvs bagudrettet straf, som
Mikkel Foldmann og Per Vadman går ind for - fx at livstidsfængsle
krigsforbrydere, selvom de ikke længere er farlige , og selvom de er
magtesløse tabere og der er fred.

Ingen siger, at alle er lige gode - men Glistrup og jeg vil ikke gøre os til
dommer over individers eventuelle forskel i værdi for fællesskabet - det er
en sag for det frie marked - vi vil kun straffe , når derved risiko for
fremtidige overgreb mindskes.

Alt andet er i slægt med fortidens menneskeofringer og hjul-og-stejle og
syndflodssadisme og lignende religiøs ritual og dermed meningsløs
hævnstraf - som er ond og meningsløs som syndfloden&skærsind.

Som var et skridt i menneskehedens opdragelse af Gud til humanisme. , idet
regnbueløftet var anger hos en dum gud - der snart lavede en søn der var
rigtig glistrupsk mht kun at straffe preventivt: "Dømmer ej , at ikke I selv
skal dømmes"

"Vend venstre kind til"(underforstået når tilgivelse bryder de onde
hævncirkler.

Man skal ikke vende venstre kind til når det er for bekosteligt - hvis ikke
man har korsfæstelses-påskemirakel dagsorden, og det gjaldt hin enkelte
Jesus Kristeus og kun ham

"Uden grusomhed ingen fest - i menneskets ældste og længste historie var
straffen noget festligt - stedse åndeliggjort og guddommeliggjort..
Nietzsche

" I vor kultur vil en mand der ikke græder ved sin mors begravelse blive
idømt dødsstraf Camus

"Spinoza beskriver den skadefro medfølelse og udeltagende ondskab . -
hvordan grusomhed kobledes til festlighed i europæisk byliv.: "Det gør godt
at se på lidelse , men endnu bedre er at skabe lidelse- det er en hård
sætning, men en gammel, mægtig menneskelig hovedsætning. Nietzsche

"Uden grusomhed ingen fest - i menneskets ældste og længste historie var
straffen noget festligt - stedse åndeliggjort og guddommeliggjort..
Nietzsche

- som citerer Aquinas for både at gejle op til grusomhed og anbefale at
moral kommer indefra

"Ikke at følge din egen forstand og samvittighed er ulydighed mod Gud.
Thomas Aquinas

" De salige i himmerige skal komme til at se de fordømtes straffe,
for at saligheden skal behage dem så meget mere , skriver Thomas Aquinas

Schantz slår på Grundtvigs og Nietzsches VÆR JORDEN TRO og at vi heldigvis
har fejet revolutionære munkemarxisters luftkasteller af banen og lever
livet - *jorden er blevet beboelig*. Tidehvervs-præsterne hylder Schantz og
hans kæledgge . Hannah Arendt - ringen er sluttet og os gode er glade for at
straffeguden faldt til patten efter Syndfloden og blev Jesus-agtig
tilgivende.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 07-01-05 00:26

Christian skrev i meddelelsen
> [...]
>

>ja tænk på de stakler der bliver tvunget til at købe bladet, og pisket til
>at læse det....det er sgu da dem der er skod mennesker...

Og hvad med readaktørene for Ekstrabladet og Information, so også
publicerede billedet ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 03:52

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siger

> Og hvad med readaktørene for Ekstrabladet og Information, so også

Netop - vore løgnemedier især TV foragter konsekvens.

De fylder hundred sendetimer med lærerpræk om at vi skal lade tyrkerbørn få
tysk i skolen
- "det er deres soleklare menneskeret" siger Lærerfagforeningens formand og
med ham departementchefen i undervisningsministeriet - der begge hader
danskere og elsker landets kommende herskere.

ALDRIG HAR TYRKIET TILLADT KURDERBØRN AT FÅ KURDISK I SKOLEN

øje for øje, er ikke mit argument. Alle muslimer skal hjemsendes er mit
argument for målrettet smadrer de ytringsfrihed og demokrati

Fra : Christian

Dato : 07-01-05 09:59

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> siger

> Og hvad med readaktørene for Ekstrabladet og Information, so også

personligt syntes jeg det er ok at vise virkeligheden, at se og hør,-forside
eller ej,-er en gang lødig lorte information er jo noget andet...og det er
vel også OK så længe man ved hvad det er.....