Bangebukser
Fra : Niels Ulrik

Dato : 06-01-05 02:27

Hermed kan jeg som den første i verden konstatere at danskerne er nogle
bangebukse.

Lort og pis gør det ikke - jævnfør Bo Warming.

Det der gør en forskel er den lille forskel mellem mand og kvinde.

Forskellen er, at politikerne i Danmark har revet "roden" over.

Danskene er "døde" og har mistet grebet.

Uden Mærsk/Møller var Danmark _totalt_ færdig.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 06-01-05 02:47

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message

> [...]
>
> Danskene er "døde" og har mistet grebet.
>
> Uden Mærsk/Møller var Danmark _totalt_ færdig.

Mere sex i statsskolen ville være godt. Lær børnene sex og de bliver bedre
mennesker.

Afskaf facistkirken - på alle områder. gør den privat i det meste.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-01-05 10:32

--
Ole

Fra : Capstan.

Dato : 06-01-05 16:09

Niels Ulrik wrote:
> [...]
>
> Danskene er "døde" og har mistet grebet.
>
> Uden Mærsk/Møller var Danmark _totalt_ færdig.

Hvad er det egentlig du vil "sige" med dette indlæg, Niels Ulrik Warming ?

Capstan.

Fra : Hr. Petersen

Dato : 06-01-05 17:08

Nej nej nej - sex i folkekirken er løsningen.

Der ville være et meget større fremmøde og muhamedanere der ellers
massevoldtager ville konvertere til kristendom.

Alle hundekneppende kvinder ville fromt gå i kirke og lade sig bedække af
de mest ulækre typer.

Eneste downside er at luderne ville miste omsætning.

Fra : Croc®

Dato : 06-01-05 19:11

On 06 Jan 2005 16:07:30 GMT, "Hr. Petersen"
<spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> wrote:

> [...]
>de mest ulækre typer.
>
>Eneste downside er at luderne ville miste omsætning.

Ja igen er det typisk at et frit liberalt erhverv skal undgælde.

Regards Croc®