Svensk prostitutionsforbud og sexturisme t~
Fra : Bent Jensen

Dato : 04-01-05 22:04

Per Rønne ...

Bangkok.

Nej, ikke specielt. Der er mange horekasser i provinsen, men de er for
de lokale thailændere. Turisterne kan ikke finde ud af det. Mit
indtryk er, at branchen alt i alt er gået størkt tilbage de seneste 20
år som følge af stigende velstand og bedre erhvervsmuligheder, som
igen er en følge af globaliseringen.

Imidlertid er der ingen mangel på forlystelser for turister på Phuket.

En nat med en superlækker go-go dame koster i Bangkok 500 DKK.
København kan vist ikke konkurrere på det punkt (men vel på så mange
andre punkter).

Thailænderne kalder (eller kaldte for en snes år siden) Danmark "land
of free sek". (De kan ikke afslutte med en hvislelyd, fordi thai ord
aldrig skutter på en hvislelyd.) De forstod det ud fra en økonomisk
synsvinkel og var meget imponered over vores velfærd, da de selv måtte
betale for det.

Imidlertid har jeg kigget på billederne af savnede svenskere i den
svenske avis EXPRESSEN:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=223819
Der er ingen tvivl om, at det er sex-turister. Det er overvejende
midaldrende svenske ægtepar, som er taget til Thailand for at dyrke
sex med hinanden og så desuden nyde badelivet. Jeg håber, de havde en
god ferie, inden tsunamien tog dem.

Bent

--
Per Erik Rønne