Den skjulte dagsorden tsunami
Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 15:58

....er, at stater i vesten ønsker at bibeholde og nu styrke turistbranchen i
områderne hvor prostitution er meget udbredt og skandinavierne rejser til
for at få sex, øl og billig mad.

i sverige er nu ca. 800 savnede og ikke flere tusind som det var i går!

6 døde svenskere officicielt

og så lover stater milliard-krone-hjælp!

sex-branchen er meget stor og er styret af magtfuld mafia.

skjult dagsorden for at styrke sex-branchen er nu i gang.

frivillig hjælp i kroner skal nu foranlediges - folk tror de giver til mad
og vand men pengene går til at genoprette og styrke sex-branchen.

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 19:51

jeg tror du skal ha foldet din sølvpapirs hat en ekstra gang

Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 19:58

<d> wrote in message news:41d98602$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> jeg tror du skal ha foldet din sølvpapirs hat en ekstra gang

det der skal foldes er dummedanskernes hjerner.

læs gerne lidt om prostitution her hvis du er analfabet må du søge hjælp
andetsteds.

der er mange analfabeter i danmark.

http://www.links.net/vita/swat/course/prosthai.html

Current government complicity in the "illegal" trade of prostitution can be
seen on many fronts. From the soldiers to the politicians, the tourism
bureau officials to the police forces, every sector of the powers-that-be
have a vested interest in the continuation of prostitution; "many
politicians, officials and policemen invest in the sex trade or benefit from
it. In the northern province of Phrae, a senior Thai official says,
policemen own some of the brothels. Thai newspapers sometimes suggest that
certain politicians own chains of brothels."12 Indeed, in a pernicious twist
to the idea of official complicity, taken to the point of collusion, "there
are several recorded instances in which police, especially in rural areas,
have handed escaping girls back to their abusers."13 One story in particular
illustrates the forces arrayed against women caught up in this enterprise:

When a group of p

Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 20:03

<d> wrote in message news:41d98602$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> jeg tror du skal ha foldet din sølvpapirs hat en ekstra gang

http://www.worldsexguide.org/thailand_sex.txt.html

når du har læst den side er stivheden måske aftaget lidt...ellers ved du
hvor du kan få bøjet stangen.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-01-05 20:38

"Niels" == Niels Ulrik <nielsulrik81zerospam@msn.com> writes:

> http://www.worldsexguide.org/thailand_sex.txt.html

> når du har læst den side er stivheden måske aftaget lidt...ellers
> ved du hvor du kan få bøjet stangen.

Det er vist det du trænger til, når du er i stand til at overbevise
dig selv om at sexindustrien i Thailand er den enesate årsag til
nødhjælp.

Efter din logik kan vi jo samtidig slutte at du er et socielt inept
individ siden jeg yder dig den mentale nødhjælp det er at svare på
dine usammenhængende indlæg.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 21:14

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Det er vist det du trænger til, når du er i stand til at overbevise
> dig selv om at sexindustrien i Thailand er den enesate årsag til
> nødhjælp.

jeg har da aldrig sagt at det er den _eneste_ - hvor har du dog det fra?

det er den skjulte dagsorden at nødhjælp sendes til landede der er min
pointe.

> Efter din logik kan vi jo samtidig slutte at du er et socielt inept
> individ siden jeg yder dig den mentale nødhjælp det er at svare på
> dine usammenhængende indlæg.

at nogle få (du) ikke kan forstå er ikke dér det egentlige problem ligger.
det at så mange danskere ikke kan forstå er problemt. du er én blandt mange
danskere der ikke forstår. jeg ynder at kalde danskeren for dum og flommefed
for det er hvad de fleste danskere er rent faktuelt.

jeg tør tro, at du ikke har skimmet én eneste linie som jeg linkede til.
havde du læst denne side eller andre om emnet så ville du forstå
årsagssammenhænge meget bedre end tilfældet er.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-01-05 21:23

> [...]

> jeg har da aldrig sagt at det er den _eneste_ - hvor har du dog det fra?

> det er den skjulte dagsorden at nødhjælp sendes til landede der er
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herfra.

> jeg tør tro, at du ikke har skimmet én eneste linie som jeg linkede
> til. havde du læst denne side eller andre om emnet så ville du
> forstå årsagssammenhænge meget bedre end tilfældet er.

Jeg er udmærket klar over problemerne med den Thailandske
sexindustri. Du er på den anden side set ikke klar over at der findes
andet...

Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 20:15

<d> wrote in message news:41d98602$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> jeg tror du skal ha foldet din sølvpapirs hat en ekstra gang

og når du er færdig så kan du læse disse bøger og gerne komme med en
kommentar:
du finder dem sikker på amazon.com

-----

"The price of Thailand's prosperity," The Economist, 15 May, 1993: pages
35-6
"Protecting the tarts of Thailand," The Economist, 25 February, 1989: page
30

"Sense about sex," The Economist, 8 February, 1992: page 32-3

"A view from the bases," The Economist, 26 August, 1989: page 28

Balfour, Freddie, "Looking for AIDS, Joe?," Far Eastern Economic Review, 9
April 1987: page 112-3

Duggan, Stephen J., "Education and Economic Development," Journal of
Contemporary Asia,volume 21, number 2, 1991: pages 141-151

Erlanger, Steven, "A plague awaits," The New York Times Magazine, 14 July,
1991, page 24-26, 49, 53

Gay, Jill, "The 'Patriotic Prostitute," The Progressive, February 1985:
pages 34-6

Gooi, Kim, "Cry of the Innocents," Far Eastern Economic Review, 9 September,
1993, pages 36-7

Handley, Paul "Catch if catch can," Far Eastern Economic Review, 13
February, 1992: pages 29-30

Hantrakul, Sukanya, "Dutiful daughters on society's lower rungs," Far
Eastern Economic Review, volume 123 (January 5, 1984): pages 39-40

Hitchens, Christopher, "Minority Report," The Nation, 29 November, 1986:
page 598

Hornblower, Margot, "The Skin Trade," Time, 21 June, 1993: pages 45-51

Ladd, Ginger, and Hiebert, Murray, "'Flower Sellers' Bloom," Far Eastern
Economic Review, 8 July, 1993: page 36

Lamont-Brown, Raymond, "No Compensation for the Comfort Women," Contemporary
Review, volume 262, February 1993, pages 80-82

Lintner, Bertil and Hseng Noung, "Immigrant viruses," Far Eastern Economic
Review, 20 February, 1992: page 31

Moreau, Ron, "Sex and Death in Thailand," Newsweek, 20 July, 1992: pages
50-1

Neumann, A. Lin, "Scandal in Manila: The X-rated Business Trip," Ms., volume
12, February 1984, page 99-102

Porpora, Douglas and Lim, Mah Hui, "The Political Economic Factors of
Migration to Bangkok," Journal of Contemporary Asia, volume 17, number 1,
1987: pages 76-89

Rhodes, Richard, "Death in the Candy Store," Rolling Stone, 28 November,
1991, pages 62-70, 105, 113-4

Robinson, Lillian S., "Touring Thailand's Sex Industry," The Nation, 1
November, 1993: pages

Seabrook, Jeremy, "Cheap Thrills," The New Statesman & Society, 31 May,
1991: pages 12-13

Serrill, Michael S., "Defiling the Children," Time, 21 June 1993: page 53-5

Sterngold, James, "Japan admits army forced women into war brothels," New
York Times, 5 August, 1993, late New York edition: A2

Tice, Carol, "Love for Sale," Utne Reader, January/February 1992: pages
37-8, 40

Tiglao, Rigoberto, "Students for sale," Far Eastern Economic Review, 6 July
1989: pages 46-7

"Selling sex does not pay," U.S. News and World Report, 27 July, 1992: page
52

VanLandingham, Mark J., Suprasert, Samboon, Sittitrai, Weasit,
Vaddhanaphuti, Chayan, Grandjean, Nancy, "Sexual Activity Among
Never-Married Men in Northern Thailand," Demography, volume 30, number 3,
August 1993: page 297-313

Waller, Andrew, "A fight on all fronts," Far Eastern Economic Review, 13
February, 1992: page 28-29

---

fededanskeren og dummedanskeren lever i bedste velgående.

Fra : Tokarev

Dato : 04-01-05 10:06

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message

> [...]
> til for at få sex, øl og billig mad.
>
> i sverige er nu ca. 800 savnede og ikke flere tusind som det var i går!

54 döda(denna siffra förväntas stiga dramatiskt!!!) Svenskar
officiellt.....897 "missing" officiellt. 1900 missing inofficiellt.. dvs
1900 + 897 missing inofficiellt.

Tokarev

Fra : Niels Ulrik

Dato : 04-01-05 10:46

"Tokarev" <Dator 33@kindasux.com> wrote in message

> [...]
>>
> 54 döda(denna siffra förväntas stiga dramatiskt!!!) Svenskar
> officiellt.....897 "missing" officiellt. 1900 missing inofficiellt.. dvs

Färre svenskar saknas

Antalet saknade svenskar efter katas-
trofen i Asien har minskat till 2.322.
Det framkom på dagens presskonferens
med statsminister Göran Persson.

827 personer har bekräftats saknade
och för ytterligare 1.495 personer
saknas säker information.
-En del av dem reser runt i Asien,
och uppgifterna är vaga, sade Persson.
697 av de saknade var i Thailand.

Regeringen har valt att inte publicera
listorna över de saknade av rädsla för
att tjuvar ska ta sig in i tomma hem.
Listorna och ansvaret ska lämnas över
till Rikskriminalpolisen i morgon.
Mer på nästa sida och sidorna

Fra : Tokarev

Dato : 04-01-05 16:15

> "Tokarev" <Dator 33@kindasux.com> wrote in message

> [...]

Jojo men var ihelvete fick du 6 döda ifrån???....då denna siffra gått från
59 till 54 "officiellt??
(som kommer at stiga dramatiskt), men myndigheter har den egenheter at dom
vill vara säkra på sin sak

Tokarev

Fra : Niels Ulrik

Dato : 05-01-05 00:42

> [...]
>>

> Jojo men var ihelvete fick du 6 döda ifrån???....då denna siffra gått från

svt text