Globalt varslings-system en nødvendighed
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-01-05 09:14

"Jesus-loves-you" skrev
3510 news:yKwzd.77532$Vf.3640687@news000.worldonline.dk

Copy:
The danish Parliament (Folketingets medlemmer)

[ ... ]

[ ... ]
> News (day no 7):
>
> Indonesisk jordskælv 8,9 R (26. dec. 2004, CET 01:59)
> (det kraftigste på jorden i 40 år)

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s125 Man 03 Jan (2005, CET) 08:39:44

Indonesien ønsker varslings-system

Indonesiens præsident Susilo Bambang
Yudhoyono siger nu, at de asiatiske
lande er begyndt at etablere et
varslingssystem, så en gentagelse af
tsunami-katastrofen i sidste uge kan
undgås.

Yudhoyono oplyser, at han har indkaldt
en række statslige organer for at få
dem til at forberede et system.

"Dette er også for at forhindre et
stort tab af menneskeliv og håndtere
fremtidige jordskælv og naturkata-
strofer samt træffe forebyggende
foranstaltninger," siger han.

3.jan 08:28 (CET, red.)

=== citat slut ====

Tillad mig i den forbindelse at *anbefale*, at vi gør varslingssystemet
globalt, således at vi samtidig forhåbentlig kan tage højde for tsunami'er
forårsaget af mindre asteroide-nedslag. Herved kunne varslingssystemet også
financeres globalt.

Mht. de større asteroide-nedslag, der vil komme en dag - statistisk set - er
vi TVUNGET til som menneskehed at forebygge disse ude i rummet. Den tragiske
tsunami-katastrofe d. 26.dec.04 har i den henseende lært os én ting: Det er
for sent at forebygge, når katastrofen er blevet en realitet.

Udgifter hertil bør ligeledes være et fællesanliggende for Menneskeheden.

Internal ordre-output (from 3492), 2005-01-03, CET 08:36:34

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Niels Ulrik

Dato : 03-01-05 12:04

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote in message
> [...]
> globalt, således at vi samtidig forhåbentlig kan tage højde for tsunami'er
> forårsaget af mindre asteroide-nedslag. Herved kunne varslingssystemet

der findes allerede et globalt system til at aflæse hvor der er jordskælv.
opgaven består nu i at der centralt udsendes en varsel. varslen skal så
tolkes og måske skal der ikke advares. kan gøres med eksisterende system så
det koster 0 kroner. problemet er at der sidder embedsmænd der ikke gider,
kan og vil.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-01-05 13:07

"Niels Ulrik" skrev

> der findes allerede et globalt system til at aflæse hvor der er jordskælv.

Korrekt.

> [...]
> så
> det koster 0 kroner. problemet er at der sidder embedsmænd der ikke gider,

Jeg er ikke helt enig med dig heri.

Et hypotetisk eksempel:

Et "lille" asteroide-nedslag i Nordsøen skaber en flodbølge, der når
Jyllands kyst efter ca. 20 min. på en varm solrig sommerdag.

Hvor mange badegæster når at blive advaret i tide ?

Formodentlig ingen!

Årsag: Varslingssystemer er IKKE *automatisk*.

Med venlig hilsen,
File-number: 3531

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-01-05 15:17

> [...]
> globalt, således at vi samtidig forhåbentlig kan tage højde for tsunami'er
> forårsaget af mindre asteroide-nedslag. Herved kunne varslingssystemet

Der er allerede et i stillehavet som er langt mere udsat end det indiske
ocean.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-01-05 18:40

"Christian B. Andresen" skrev

> Der er allerede et i stillehavet som er langt mere udsat end det indiske
> ocean.

Input memory 1:

(7 days *before* the earthquake)

Date: 19. december 2004 CET 22:53
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

> Date: 17. december 2004 CET 20:17
> Subject: Besøg fra rummet (Liv-2 hypotesen) - Hvorfor tallet 144 i Bibelen
> (Er Bibelen "inficeret") ?
> Newsgroup: dk.livssyn.kristendom
> 3470 news:AhGwd.76096$Vf.3613958@news000.worldonline.dk

> Means: Cosmic catastrophes, include stones from sky.
[ ... ]
> Eksplosion menes ar være meteorit
>
> En mægtig eksplosion hørtes over den
> indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
[ ... ]
> 19. dec 08:20 (CET, red.)
[ ... ]
> [ ... kristne forfølges i Indonesien ... ]
[ ... ]
> Do you think 2304 can respect a murder of innocent people
> (WTC 9.11.2001) ?
[ ... ]
> When 2304 says, that they no longer can accept your
> violations-of-the-Human-Rights, they mean it !!!
>
> Don't be a fool !!!

The internal output-message to the Muslim-World was:
(2004-12-19)

(movie: Back to the Future)

"Keep your hands of her !"

The international output-message to Mankind was (perhaps):
(2004-12-19)

(early warning: 7 days before)

"Friend (I-am), NOT an enemy".

I'm sorry, Sir (2304). I didn't understood Your message at that time. I'm
really sorry (200.000 lost) ...

-

Input memory 2:

Danish TV2 2004-12-26, CET 23:05
Movie: Deep Impact (science fiction from 1998 irt. asteroid-impact)
Movie-cancelled because of the Seaquake-catastrophe in Southasia.

-

Input memory 3:

3531 news:fCaCd.79379$Vf.3680095@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Hvor mange badegæster når at blive advaret i tide ?
>
> Formodentlig ingen!
>
> Årsag: Varslingssystemer er IKKE *automatisk*.

Input memory 4:

3527 news:aa7Cd.79337$Vf.3679899@news000.worldonline.dk

> [...]
> er for sent at forebygge, når katastrofen er blevet en realitet.
>
> Udgifter hertil bør ligeledes være et fællesanliggende for Menneskeheden.

Keyword:
Det er for sent at forebygge, når katastrofen er blevet en realitet.

-

En international *fond* ønskes oprettet mhp. et asteroide-forsvarssystem ude
i rummet.

Jeg er overbevist om, at fx. Bill Gates gerne vil yde et bidrag måske endog
med et økonomisk overskud (på længere sigt), idet det kræver temmelig meget
computer-kraft dette Radar-overvågnings-udstyr samt defence-missils med
mere; med andre ord en art revolution indenfor computer-industrien.

Jeg vil i hvert fald gerne yde et bidrag ( i menneskehedens
*vital-interesse* ).

Dét burde du, Osama bin Laden og I andre massemordere, for øvrigt også gøre
(fremfor denne pest-af-had). Så ville I vinde anerkendelse og respekt
(Rom.12,17) !!!

Med venlig hilsen,
File-number: 3537

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-01-05 01:32

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> tsunami-katastrofe d. 26.dec.04 har i den henseende lært os én ting: Det
> er for sent at forebygge, når katastrofen er blevet en realitet.

Internal message:

(own responce from around 2000 CET)

Thank You, Sir ... like to do business with You (code T-7) ...

Found Noa-step-1 and Noa-step-2.

Searchstring "Noa-step-½" (1260,1290,1335).

File-number: 3554