Auken som frelser
Fra : Knud Larsen

Dato : 01-01-05 19:39

Er der nogle som vil kommetere Svend Aukens krædiken i en eller allen kirke
i KbH?

Jeg syntes, der var meget vrøvl at kommentere, men da vi i går
sad sammen med en stærkt troende kvinde, så holdt flertallet af os
ikke-troende deres mund. Hun drak Svends ord ind, - and so what`?

Fra : Niels Ulrik

Dato : 01-01-05 19:43

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sad sammen med en stærkt troende kvinde, så holdt flertallet af os
> ikke-troende deres mund. Hun drak Svends ord ind, - and so what`?

auken er vanvidets vogter.
auken er dum som et bræt.
auken er en katastrofe for danmark.

auken er teknisk begavet ved at holde på sin stædighed til at bevare sin
absolutte fejhed og specielt dumhed.

var auken i en statskirke...? ja, så er svaret, at auken er simpel stupid.

Fra : Neil Southwood

Dato : 01-01-05 23:57

In news:JaCBd.257$oT6.135@news.get2net.dk,
Niels Ulrik <nielsulrik81zerospam@msn.com> typed:

> [...]
> sin absolutte fejhed og specielt dumhed.
>
> var auken i en statskirke...? ja, så er svaret, at auken er simpel

Ja, en helt ekstraordinær begavelse som Niels Ulrik kan vel ikke tage fejl!

--
Neil Southwood

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 04:10

"Neil Southwood" <neil.southwood@fjern.mail.dk> wrote in message
> In news:JaCBd.257$oT6.135@news.get2net.dk,

> Ja, en helt ekstraordinær begavelse som Niels Ulrik kan vel ikke tage
> fejl!

Vartov Kirke er valgmenighedskirke - finansieret af staten, ligesom
friskoler er 85% statsbetalt

Hans nytårsprædiken var foromtalt som sensationel kulturkristen - jeg fandt
den uproblematisk, normal, midtpunktssøgende, grundtvigiansk.

Han fedtede selvfølgelig lidt for muhamedanerne - men det gør DR og TV2 jo
altid.

Han gik imod gerningsretfærdighed og lovreligion - flot - gid hans søster
der stod ved siden af gjorde det. Men S er nødt til at være DF-klon idag, og
det var hovedbudskabet i hans gennemtænkte prædiken.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 08:39

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message

> var auken i en statskirke...? ja, så er svaret, at auken er simpel stupid.

Når S har kovendt og skal være imod indvandring og så alligevel ikke, så er
det DET MODSATTE AF STUPIDITET at demagogiske Auken stod i statsbetalt kirke
og prækede banaliteter med MEGET VAG antiracisme, som han gjorde