Fjogh reddet på målstregen
Fra : ab©

Dato : 01-01-05 19:25

Man skulle tro, at han har fået par tips fra en bedemand - jo, det faldt
meget til pas, at der pludselig er noget helt andet at tale om, end den
politik som regeringen ikke har. Så kan alle klappe i deres små hænder over
hvor medfølende han er - utroligt hvis folk lader sig narre.

Lad os give et beløb - f.eks. svarende til en ekstra jul - til de arme
mennesker, der er så hårdt ramt. Nå nej, der er jo ingen olieinteresser
m.v., der skal tages med i betragtning og så kan vi jo stort set ikke
foretage os noget. Moral er godt - dobbeltmoral til at kaste op over.

ab

Fra : Joakim von And

Dato : 01-01-05 19:47

"ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> m.v., der skal tages med i betragtning og så kan vi jo stort set ikke
> foretage os noget. Moral er godt - dobbeltmoral til at kaste op over.

Er det eftervirkningerne af dagen derpå, der her kommer til udtryk?

JvA

Fra : Sten Schou

Dato : 02-01-05 01:30

> [...]
> m.v., der skal tages med i betragtning og så kan vi jo stort set ikke
> foretage os noget. Moral er godt - dobbeltmoral til at kaste op over.

Der findes skam olie ved både Indien, Thailand,Burma/Myanmar samt
Indonesien,men det var du vel heller ikke klar over......

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-05 10:23

Sten Schou <mohmedabacha@yahoo.ca> wrote:

> "ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes skam olie ved både Indien, Thailand,Burma/Myanmar samt
> Indonesien,men det var du vel heller ikke klar over......

Sultanen af Brunei regnes faktisk som verdens rigeste mand. Med mindre
rollen skulle være overtaget af Bill Gates. Og det er olien der har
gjort ham rig.

Som enevoldshersker er der naturligvis ingen forskel mellem hans
personlige formue, og statskassen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 03-01-05 12:41

On Mon, 3 Jan 2005 10:22:46 +0100, spam@husumtoften.invalid (Per
Rønne) wrote:

>Sultanen af Brunei regnes faktisk som verdens rigeste mand. Med mindre
>rollen skulle være overtaget af Bill Gates. Og det er olien der har
>gjort ham rig.

Du burde opdatere din skolelærdom. Sultanen af Brunei er fra din
barndom og forekommer slet ikke på listen nu om dage.

her er Forbes liste.
1. William H Gates III
2. Warren E Buffett
3. Karl & Theo Albrecht
4. Paul G Allen
5. Prince Alwaleed Bin Talal Alsaud
6. Lawrence J Ellison
7. Alice L Walton
8. Helen R Walton
9. Jim C Walton
10. John T Walton

Regards Croc®

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-05 13:23

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Du burde opdatere din skolelærdom. Sultanen af Brunei er fra din
> barndom og forekommer slet ikke på listen nu om dage.
>
> her er Forbes liste.
> 1. William H Gates III
> 2. Warren E Buffett
> 3. Karl & Theo Albrecht
> 4. Paul G Allen
> 5. Prince Alwaleed Bin Talal Alsaud
> 6. Lawrence J Ellison
> 7. Alice L Walton
> 8. Helen R Walton
> 9. Jim C Walton
> 10. John T Walton

To at de nævnte hører i hvert fald ikke på listen over verdens 10
rigeste mænd. I øvrigt tror jeg kun at jeg kender den første på listen -
ikke personligt, men dog af omtale.
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 03-01-05 14:19

On Mon, 3 Jan 2005 13:22:48 +0100, spam@husumtoften.invalid (Per
Rønne) wrote:

> [...]

Micro$oft
Berkshire Hathaway
Aldi
Micro$oft
Saudi Arabien
Oracle
Alle Wal-Mart

>To at de nævnte hører i hvert fald ikke på listen over verdens 10
>rigeste mænd.

Hvilke to?

> I øvrigt tror jeg kun at jeg kender den første på listen -
>ikke personligt, men dog af omtale.

Du kender alle hvis du tænker dig en smule om.

Regards Croc®

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-05 14:36

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Alle Wal-Mart

> Hvilke to?

Nr 7 og 8.
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 03-01-05 17:33

On Mon, 3 Jan 2005 14:35:53 +0100, spam@husumtoften.invalid (Per
Rønne) wrote:

>Nr 7 og 8.

o.k. der sov jeg i timen. Tillagde ikke "mænd" signifikant betydning.

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 03-01-05 17:32

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Du burde opdatere din skolelærdom. Sultanen af Brunei er fra din
> barndom og forekommer slet ikke på listen nu om dage.
>
> her er Forbes liste.
> 1. William H Gates III
> 2. Warren E Buffett
> 3. Karl & Theo Albrecht
> 4. Paul G Allen
> 5. Prince Alwaleed Bin Talal Alsaud
> 6. Lawrence J Ellison
> 7. Alice L Walton
> 8. Helen R Walton
> 9. Jim C Walton
> 10. John T Walton
>
> Regards Croc®

Fobes medtager ikke eneregenter som Sultanen af Brunei. Hans private
pengepung og statskassen er forbundne kar og det vil af sammen grund
være ret umuligt med sikkerhed at opgøre hvor meget han i virkeligheden
ejer, det vil ganske enkelt afhænge af hvilke definitioner man anlægger.
--
Hvis sving er godt, så må selvsving være dobbelt så godt
DVD Collection:

Fra : Allan Riise

Dato : 03-01-05 17:44

Jesper wrote:

> [...]
> være ret umuligt med sikkerhed at opgøre hvor meget han i
> virkeligheden ejer, det vil ganske enkelt afhænge af hvilke

Hvad så med Prins Alwaleed Bin Talal Alsaud?

35% af S-A's olieindtægter bliver brugt til "staten", resten?

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Jesper

Dato : 03-01-05 19:14

Allan Riise <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

> Hvad så med Prins Alwaleed Bin Talal Alsaud?
>
> 35% af S-A's olieindtægter bliver brugt til "staten", resten?
>
> Allan Riise

Han er ikke enehersker i noget land, hans pengepung er ikke et forbundet
kar med den saudiske statskasse.

Der er bogstaveligvis tusindvis af prinser i Saudiland, deres
kongefamilie er meget stor og der er rigtigt mange der får appanager.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-05 20:02

> Der er bogstaveligvis tusindvis af prinser i Saudiland, deres
> kongefamilie er meget stor og der er rigtigt mange der får appanager.

Ja, sådan må det jo være i et land, hvor folk ikke alene må have fire
hustruer {med tilsvarende mange børn; Osama bin Laden skal have 50
søskende}, men hvor deres konkubiners børn også regnes for ægtefødte ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-01-05 22:28

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Ja, sådan må det jo være i et land, hvor folk ikke alene må have fire
> hustruer {med tilsvarende mange børn; Osama bin Laden skal have 50
> søskende}, men hvor deres konkubiners børn også regnes for ægtefødte ...

Det er nu pga seriel "firekonologi", at Osama har fået så mange
halvsøskende, ikke fra børn af konkubiner.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-01-05 07:03

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Det er nu pga seriel "firekonologi", at Osama har fået så mange
> halvsøskende, ikke fra børn af konkubiner.

En nærlæsning af hvad jeg skrev, især med tanken på parentesen, afslører
at jeg heller ikke har skrevet andet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 03-01-05 19:06

On Mon, 3 Jan 2005 17:32:09 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>være ret umuligt med sikkerhed at opgøre hvor meget han i virkeligheden
>ejer, det vil ganske enkelt afhænge af hvilke definitioner man anlægger.

Det betyder intet om han ville være kandidat til listen. Hans samlede
formue menes at være omkring 80 millarder kroner, så han ville stadig
ikke være på top ti.

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 03-01-05 19:14

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Det betyder intet om han ville være kandidat til listen. Hans samlede
> formue menes at være omkring 80 millarder kroner, så han ville stadig
> ikke være på top ti.
>
> Regards Croc®

Det kommer an på hvordan man opgør det. Det er lidt svært at finde ud af
hvor hans formue stopper og statskassen starter.