SF og stormoskéen
Fra : G.B.

Dato : 01-01-05 11:07

af Nahid Riazi, København

SF'eren Bo A Kjeldgaard skal mødes med "en række ledende personer fra
muslimske samfund" for at diskutere forslaget!

Tænk at et venstrefløjsparti er fortaler for en stor moske i København.
Tilsyneladende har man ikke andet at bekymre sig om, når man taler om
retfærdighed og lige muligheder for borgere med indvandrerbaggrund.

Det er som om de mange tusinder almindelige borgere med en indvandrer-
eller muslimsk baggrund, ikke har andre problemer end at have en moske,
hvor imamer som Abu Laban og Abdul Vahid Petersen kan prædikere for dem.
En moske, hvor disse imamer fredag efter fredag blandt andet kan råbe om
respekt for sharialovgivning.

SF vil hjælpe imamerne med at fremstille samtlige borgere med
indvandrerbaggrund som religiøse væsner, som "muslimer" og ikke andet.
De vil hjælpe Abu Laban og Abdul Vahid og andre tilhængere af sharia og
religionsindblanding i borgernes tilværelse med at give dem flere
muligheder og en base, hvorfra de reaktionære islamiske kræfter kan
blive ved med at presse på det, som man ellers anerkender som
menneskerettigheder, kvinderettigheder og de grundlæggende værdier for
alle borgere i et demokratisk samfund.

Man skulle tro, at et venstrefløjspartis bekymring mere gjaldt den rolle
som moskeerne i dag spiller i undertrykkelse af mennesker, dyrkelse af
fanatisme, had og fordom mod ikke-muslimer, dyrkelse af de værdier som
ikke har noget med retfærdighed, lighed og ligestilling at gøre, men
tværtimod er en af de største forhindringer for ligestilling for
indvandrerkvinder, retfærdighed for børn og unge og en menneskelig
tilværelse for borgere med indvandrerbaggrund.

Skulle et venstrefløjsparti ikke arbejde for mindre religiøsitet i
samfundet og mindre indblanding af religion i borgernes tilværelse? Hvad
bliver der af SF og venstrefløjsvisionerne hos dette parti? Kan SF ikke
indse, at islam i dag er en politisk bevægelse og moskeerne er mange
steder i verden, blandt andet i Europa, en base for tilhængere af
islamisterne?

Kan SF ikke se, at moskeerne ikke bare er uskyldige bygninger og et
samlested for de almindelige muslimer for at afholde fest i ramadanen.
Kan de ikke se, at mange af de almindelige muslimer stort set ikke
færdes i moskeerne og endda holder sig væk fra den fanatisme, som bliver
dyrket på disse steder.

Regeringen i Saudi Arabien, mullaher i Iran og al Qaeda vil nok sende et
takkebrev til SF og til Bo A. Kjeldgaard for deres indsats for at gøre
det nemmere for dem at udføre deres planer om en stor moske i København!
Tillykke til SF vores "venstrefløjsparti" med visioner om lighed, frihed
og ligestilling!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 11:12

Vi har en kirkeminister til at diskutere og beslutte om sære sekters evt
statsstøtte.
Folketinget tør ikke op til valg hælde penge i islam, håber jeg.

Da imam-anbefalet vold mod EU-borgere vil florere, hvis de talrige nuværende
moskeer suppleres med vinder-symbol paladser-med-minareter
ville det være suicidal-psykose-agtigt, hvis SF-planer om statsfremme af
erobrings-brohoveder sker.

Fra : Claudio Adam

Dato : 01-01-05 13:19

G.B. <nonono@nospam.invalid.com> skrev:

> [...]
>mullaher i Iran og al Qaeda vil nok sende et
>takkebrev til SF og til Bo A.
>Kjeldgaard for deres indsats for at gøre

-----------

Godag godag,

Jah dette er en meget bekymrende udvikling der er tale om!
Yderligere vil den bidrage til den altid ulmende konflikt mellem
Jødedommen og Islam, ergo på sigt; eksportere den Mellem - Østlige
slagmark op på vore breddegrader.
Spørgsmålet er så hvornår den danske befolkningen siger stop til
dette vanvid.
Man kan i den henseende fristes til at tro at løbet er kørt for
Danmark / Europa, vi er blot sat til side som statister i disse to
kombatanters evindelige stridigheder!

Godt Nytår,

mvh. Adam
www.sitecenter.dk/dannebrog