Godt Nytår!
Fra : G.B.

Dato : 31-12-04 13:44

- til alle i gruppen!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Fra : Jensen

Dato : 31-12-04 13:54

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Fra : Niels Ulrik

Dato : 31-12-04 14:34

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> [...]
> "We all have private ails. The troublemakers are they
> who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Ha en god tur mere rundt om Solen.... all

hmm - solen drejer rundt i mælkevejen. om solen fiser en lille planet
jorden. jorden hælder lidt til den ene side.

når nogen spørger mig hvor gammel jeg er siger jeg bare antallet af gange
jeg har været rundt om solen.

nytår og den slags er for raket og fyrværkeri tosser.