Fra : Svendbent

Dato : 30-12-04 20:03

From: "Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com>
Subject: Re: Nødhjælp Indsamlinger ... min bare ..
Date: 30. december 2004 19:56

"Svendbent" <daman@hotmail.com> wrote in message
> Sikke noget fis. Danskerne viser STOR vilje til at støtte nødhjælp ..
>
> Sådan med stolthed bliver der sagt at man i løbet af 4 døgn har samlet 20
> millioner kroner ind. Hold da op det er meget ... gu er det da ej. Vi er
> nogen
> nærige pader.
>
> 20 millioner til nødhjælp ja .. men 1 milliard til nytårsfyrværkeri
>
> Hvis bare hver Dansker gav værdien af EN Big Mac ville det give 200
> millioner til ofrene for katastrofen.
>
> Skam ....

en skam at det meste af de 20mill går til lønninger.

Faktisk bliver der også opkrævet moms af pengene 25% !! Som så igen bliver
opvejet af offentlig støtte til organisationerne ... sikke et system.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 30-12-04 20:31

> [...]
>
> Faktisk bliver der også opkrævet moms af pengene 25% !! Som så igen bliver
> opvejet af offentlig støtte til organisationerne ... sikke et system.

idioterne og søde-venlige-smørkage-danskeren kaster småpenge efter røde
kors' direktørs løn.

røde kors er en kriminel organisation der mig bekendt ikke gør en skid.

10.000vis af danskere lever på eller under fattiggrænsen men røde kors vil
hellere til de varme lande og bolle til højre og venstre.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-12-04 20:40

Niels Ulrik wrote:

*PLONK*

Så røg han godtnok i filtret.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-12-04 20:50

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> skrev i en meddelelse

> røde kors er en kriminel organisation der mig bekendt ikke gør en skid.

Så er du ikke bekendt med ret meget!

> 10.000vis af danskere lever på eller under fattiggrænsen men røde kors vil

Næ, det er heller ikke korrekt - selvom vi også har fattige mennesker her.
Men dem, Røde Kors hjælper har det dog værre!

--
ahw