Hver uge dusinvis af jordskælv
Fra : Niels Ulrik

Dato : 30-12-04 18:54

Kun når flere dør ser vi det på TV. Hver uge mange jordskælv. Pressen elsker
denne slags historier for så skal de ikke tænke selv.

Er 130.000 døde ved jordskælv fornylig ved indiske ocean svarer det til at
hver 46.000 menneske på jorden er død. Mange flere dør af ordinær sult og
krige.

http://neic.usgs.gov/

Pressen stinker af overfladiskhed.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 30-12-04 19:06

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message
> [...]
> hver 46.000 menneske på jorden er død. Mange flere dør af ordinær sult og

http://neic.usgs.gov/neis/bulletin/neic_slav.html

her er beviset på at kendskabet til jordskælvet var tilstede og at
regeringer intet ville gøre.

statsmord. Anders Fogh Rasmussen er igen morder. 500 x livstids til Fogh.

Fra : Alucard

Dato : 31-12-04 07:53

On Thu, 30 Dec 2004 19:05:45 +0100, "Niels Ulrik"

Øhhhhh... Hvad vrøvler du om ????

Fra : Niels Ulrik

Dato : 31-12-04 16:17

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Øhhhhh... Hvad vrøvler du om ????

anders er war criminal og skal have livstid i fængsel for det ang. irak.

500 gange livstid for sine ulovlige handlinger ydermere.
specielt vedr. jordskælv.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-05 13:58

On Fri, 31 Dec 2004 16:16:32 +0100, "Niels Ulrik"

>anders er war criminal og skal have livstid i fængsel for det ang. irak.
>
>500 gange livstid for sine ulovlige handlinger ydermere.
> specielt vedr. jordskælv.

Øhhhhh... Jeg spørger lige igen..... Hvad vrøvler du om ????

Hvordan kan handlinger vedrørende jordskælv være ulovlige ?????????

Fra : Niels Ulrik

Dato : 01-01-05 15:38

> Øhhhhh... Jeg spørger lige igen..... Hvad vrøvler du om ????
>
> Hvordan kan handlinger vedrørende jordskælv være ulovlige ?????????

at være dum er ingen undskyldning for uvidenhed.
anders ved intet om jordskælv og sunami. dumhed skaber frygt. frygt skaber
panik. panik skaber mer-forbrug. mer-forbrug skaber abejdspladser.
arbejdsplader giver mere skat. mere skat giver anders mere politisk
selvforståelse.

anders giver ikke nogen redelighed ang. sunami og jordskælv men øser ud af
sine elendige kundskaber og bruger ævl og plat-dansker-sprog til at give
indtryk af medfølelse. anders er mere and end pingvin.

anders er ikke statsmand men krigsliderlig og lefler for den politiske
dagsorden fremfor at bruge sagkundskab og dyb indsigt. anders skal vide
fakta og ikke være dum. dumhed burde være kriminelt og er det når det skaber
uvidenhed.

anders får ikke orgasme da han lider af hypertension og hurtig skægvækst.

anders er faktuelt war-criminal

anders er dum - og dumhed skal straffes meget hårdere end odinær
kriminalitet som tyveri og hustruvold.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-05 22:13

On Sat, 1 Jan 2005 15:38:03 +0100, "Niels Ulrik"

> [...]
>panik. panik skaber mer-forbrug. mer-forbrug skaber abejdspladser.
>arbejdsplader giver mere skat. mere skat giver anders mere politisk

Øhhhhhhh.... Tabte lige tråden et par gange her...

>anders giver ikke nogen redelighed ang. sunami og jordskælv men øser ud af
>sine elendige kundskaber og bruger ævl og plat-dansker-sprog til at give
>indtryk af medfølelse. anders er mere and end pingvin.

Ligesom dig

> [...]
>fakta og ikke være dum. dumhed burde være kriminelt og er det når det skaber

Hvordan kan man skabe uvidenhed ?

>anders får ikke orgasme da han lider af hypertension og hurtig skægvækst.

Hvad har orgasme og hurtig skægvækst med hinanden at gøre ???

>anders er faktuelt war-criminal

Og du er faktuelt dum at høre på

>anders er dum - og dumhed skal straffes meget hårdere end odinær
>kriminalitet som tyveri og hustruvold.

Hvis dumhed skulle straffes hårdt, så burde du da sidde i spjældet...

Fra : Niels Ulrik

Dato : 30-12-04 19:11

> [...]
> hver 46.000 menneske på jorden er død. Mange flere dør af ordinær sult og

beviser også at danskernes kendskab til geologi som de lærte i statsskolen
er meget lille.

statsskolen er fordummende. danskerne på tv udtaler sig med dumhed og
følelser der passer godt til vuggestue og pressen vælger disse billder og
kommentarer for nemheds skyld og for ikke at gøre dumhedsfølelsen større
blandt danskerne.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 31-12-04 08:20

On Thu, 30 Dec 2004 18:54:16 +0100, "Niels Ulrik"
> [...]

>Kun når flere dør ser vi det på TV. Hver uge mange jordskælv. Pressen elsker
>denne slags historier for så skal de ikke tænke selv.

Og du stinker af uvidenhed. Har du opdaget, at der er forskel på
jordskælv, nogle er faktisk kraftigere end andre? Jeg har oplevet to
5.0 - 6.0 jordskælv i år, og vores hus står endnu. Jeg tvivler på, at
der ville være andet end ruiner tilbage, hvis vi blev ramt af et 9.0
jordskælv.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 31-12-04 18:01

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 5.0 - 6.0 jordskælv i år, og vores hus står endnu. Jeg tvivler på, at
> der ville være andet end ruiner tilbage, hvis vi blev ramt af et 9.0

Bare vent til det store kommer....

Fra : Niels Ulrik

Dato : 01-01-05 02:59

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> 5.0 - 6.0 jordskælv i år, og vores hus står endnu. Jeg tvivler på, at
> der ville være andet end ruiner tilbage, hvis vi blev ramt af et 9.0

en på 8.1 ved anarktis 28. dec 2005 - pingvinerne overlevede.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 01-01-05 03:16

> "Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> en på 8.1 ved anarktis 28. dec 2005 - pingvinerne overlevede.

sorry... det var i 2004 - altså 28. dec. 2004