muhamedanervolden stiger i Frankrig
Fra : Jesper

Dato : 28-12-04 11:36

Hvis man læser mellem linierne er det ikke svært at se at det er
muhamedanerne der begår volden. Det er de kristne kirker der er mest
udsatte efterfulgt af synagogerne, det er ikke hverken kristne eller
jøder der ødelægger kristne kirker og den antisemitiske vold i Europa er
drevet af muhamedanerne. Frankrig betaler nu prisen for deres gæstfrihed
overfor muhamedanerne!

http://www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=223547

28. december 2004 07:32 Udland Senest opdateret : 28. december 2004
07:32
Stigende racisme i Frankrig
Antallet af racistiske overgreb i Frankrig steg kraftigt i 2004, viser
en ny rapport.

I 2004 er der anmeldt sager om 194 angreb og 711 trusler, sammenlignet
med 112 angreb og 418 trusler i samme periode af 2003.

Myndighederne er bekymrede over stigningen og ødelæggelsen af bl.a.
kirker.

Der er anmeldt i alt 92 sager om angreb mod kristne kirker, 31 mod
jødiske synagoger og 28 mod muslimske moskéer.

I alt 192 personer er blevet anholdt for racistisk og antisemitisk vold
i løbet af året.

--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 11:40

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> jøder der ødelægger kristne kirker og den antisemitiske vold i Europa er
> drevet af muhamedanerne. Frankrig betaler nu prisen for deres gæstfrihed

(...)
> Der er anmeldt i alt 92 sager om angreb mod kristne kirker, 31 mod
> jødiske synagoger og 28 mod muslimske moskéer.

Altså næsten lige så mange angreb imod moskeer som imod synagoger...Hvordan
forklarer du det, ift dit postulat ovenover...?

Fra : Jesper

Dato : 28-12-04 12:06

Konrad <david_konrad@hotmail.com> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> (...)
>
> Altså næsten lige så mange angreb imod moskeer som imod synagoger...Hvordan
> forklarer du det, ift dit postulat ovenover...?

Tryk avler modtryk og det der er mest interessant er at der er 3 gange
så mange angreb på kristne kirker som på moskeer, det viser jo
virkerligt hvem der står bag volden i Frankrig.

Fra : Allan Riise

Dato : 28-12-04 12:08

Jesper wrote:

> Tryk avler modtryk og det der er mest interessant er at der er 3 gange
> så mange angreb på kristne kirker som på moskeer, det viser jo
> virkerligt hvem der står bag volden i Frankrig.

Ja, det må være Jøderne!

--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Per Rønne

Dato : 28-12-04 13:19

Allan Riise <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

> Ja, det må være Jøderne!

Hvilket tydeligt viser at jødehadet ikke står {dele af} venstrefløjen
fjernt.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 28-12-04 13:21

"Per Rønne" wrote:

> Hvilket tydeligt viser at jødehadet ikke står {dele af} venstrefløjen
> fjernt.

Hold da op, men du må godt tilskrive Muslimerne det, hvad gør det så dig?

Og mit indlæg var jo netop for at du skulle se det obskure i dine
betragtninger!

Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 28-12-04 15:19

> [...]

> Hold da op, men du må godt tilskrive Muslimerne det, hvad gør det så dig?

> Og mit indlæg var jo netop for at du skulle se det obskure i dine

I /mine/ betragtninger? Det var mit første indlæg i tråden. Men ses bort
fra dette, er det velkendt at jøderne har et noget anstrengt forhold til
de arabere der er indvandret til Frankrig. Men at det altså næppe er dem
der finder på at brænde moskéer af. Snarere omvendt.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 28-12-04 15:23

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> forhold til de arabere der er indvandret til Frankrig. Men at det
> altså næppe er dem der finder på at brænde moskéer af. Snarere

Eller omvendt, eller måske ikke.

Vi ved det altså ikke.

Allan Riise

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 12:08

synagoger...Hvordan

> Tryk avler modtryk og det der er mest interessant er at der er 3 gange
> så mange angreb på kristne kirker som på moskeer, det viser jo
> virkerligt hvem der står bag volden i Frankrig.

Tror du ikke der er mere end 3 gange så mange kirker som der er moskeer og
synagoger? Det kunne jo lissom' forklare en del af misforholdet, er du ikke
enig i det?

Fra : Jesper

Dato : 28-12-04 12:35

> [...]

> synagoger? Det kunne jo lissom' forklare en del af misforholdet, er du ikke

Hvem er det der angriber kirkerne? Og synagoerne?

Det er stort set kun muhamedanerene. Det betyder at der er
uforholdsmæssigt mange racister blandt muhamedanerne fordi de kun udgør
ca. 10% af den franske befolkning. De kristne udgør over 85%!

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 12:42

> Hvem er det der angriber kirkerne? Og synagoerne?

Tja - unge på druk, f.eks...Det ser vi i hvert fald i Danmark...

> Det er stort set kun muhamedanerene.

Virkelig? Hvis vi tager de sidste 10 sager omkring gravskænderier i Danmark
er 8 ud af 10 vist begået af pæredanske unge drenge mellem 10 og 18 år...

>Det betyder at der er
> uforholdsmæssigt mange racister blandt muhamedanerne fordi de kun udgør
> ca. 10% af den franske befolkning. De kristne udgør over 85%!

I sig selv en racistisk udtalelse - du lærer åbenbart hurtigt af disse
muhamedanere...

Fra : Jesper

Dato : 28-12-04 13:54

> [...]

> og
> ikke

> Tja - unge på druk, f.eks...Det ser vi i hvert fald i Danmark...

Iflg. EUMC undersøgelsen var det muhamedanerene der begik hærværk mod
synagogerne!

> Virkelig? Hvis vi tager de sidste 10 sager omkring gravskænderier i Danmark
> er 8 ud af 10 vist begået af pæredanske unge drenge mellem 10 og 18 år...

Dette er Frankrig, ikke Danmark.

> I sig selv en racistisk udtalelse - du lærer åbenbart hurtigt af disse
> muhamedanere...

OG så har Danmark heldigvis ikke 10% muhamedanere i befolkningen, i sig
selv en lettelse ift. Frankrig.

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 14:06

> Iflg. EUMC undersøgelsen var det muhamedanerene der begik hærværk mod
> synagogerne!

Og hvis ikke det var "muhamedanere" ville det være "kristne" - ikke sandt?
Det har faktisk været "kristne" hver eneste gang det ikke har været en
"muhamedaner" - reflekter lidt over det...I øvrigt troede jeg ikke du gav
fem potter pis for EUMC og Beate Winkler - men du er måske kommet på bedre
tanker...?

Danmark

> Dette er Frankrig, ikke Danmark.

Og i Frankrig forulempes en moske hver gang en synagoge tilsvarende
forulempes - mon det er jøder der står bag alle moskeskænderierne...? Ifølge
din logik kan det vel dårligt være andre...

Fra : G.B.

Dato : 28-12-04 15:14

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Iflg. EUMC undersøgelsen var det muhamedanerene der begik hærværk mod
> synagogerne!

- hvilket også var årsag til, at ex-kommissarinden Beate Winklers' EUMC i
første omgang forkastede rapporten og fik fabrikeret en ny...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-04 13:44

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> synagoger? Det kunne jo lissom' forklare en del af misforholdet, er du

Frk. Ørsted kan heller ikke regne - det troede jeg du var klar over?

--
ahw

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 13:46

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.invalid> wrote in message

> "Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> og
>
> Frk. Ørsted kan heller ikke regne - det troede jeg du var klar over?

Tja - er vant til det. Den ene kan ikke regne, den anden forstår ikke
logiske ræssonementer - den tredje er forblændet af sin ungdoms ideologi -
og sådan er der jo så meget )

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-12-04 14:14

> [...]
>
> Tja - er vant til det. Den ene kan ikke regne, den anden forstår ikke
> logiske ræssonementer - den tredje er forblændet af sin ungdoms ideologi -

LOL
ROTFL
Ja Ja Arne det går jo godt i lille dannevang.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-04 17:56

> [...]
> Tja - er vant til det. Den ene kan ikke regne, den anden forstår ikke
> logiske ræssonementer - den tredje er forblændet af sin ungdoms ideologi -

Jeg kan godt lide at du har så meget selvironi at du kan se at det ikke
nytter noget at være forblændet af din egen ungdomsideologi.
Hvad mig selv angår, så lader jeg mig ikke forblænde - så det lader jeg
andre om.
--
ahw

Fra : Konrad

Dato : 28-12-04 18:00

> [...]
> nytter noget at være forblændet af din egen ungdomsideologi.
> Hvad mig selv angår, så lader jeg mig ikke forblænde - så det lader jeg

Årh, Arne - ikke så beskeden - du lader da ofte forstå at dit lys
overstråler alle andres