Blade 3 [Blade Trinity] - ikke dårlig!! ;o~
Fra : Kong Kent

Dato : 21-01-05 23:21

Fik lige set den i biffen her til aften, og uha den er underholdende. 1'eren
var genreskabende, 2'eren fulgte godt op og 3'eren fortsætter fornemt
derudaf i samme stil, omend naturligvis tilføjet lidt hist og pist.

Historien er sådan set den samme. Blade skal slagte en satans masse vampyrer
for at nå frem til den store onde, som i denne ombæring er Dracula
in-person.

I denne film får han desuden hjælp af to andre (bl.a. Whistlers datter) og
Ryan Renolds fra "2 Fyre, 1 pige og et pizzaria". Han er ganske morsom hist
og pist, andre gange falder det lidt igennem.

Selvom det måske virker trivielt, at handlingen er akkurat den samme som de
to foregående, så er det faktisk ganske underholdende. Den vanvittige
techno/metal-rock der bliver mixet og pumpet ud i det ondeste surround-mix
(hvor subwooferen er på overarbejde uafbrudt!!) der ligger som grundlag for
kampscenerne virker vildere end i forgængerne, og nu hvor vi også ser andre
end bare Blade slå vampyrer ihjel, så giver det lige filmen det ekstra pift
der skal til for, at den ikke falder igennem som så mange andre sequels.

Jeg er overbevist. Har begge forgængerne på dvd, og glæder mig sq til at
hente 3'eren hjem, så dts-lydsporet kan blive afviklet i stuen, og kællingen
skrige i 110 minutter over, at den subwoofer skal smides ud, da hendes
oliemalerier og potteplanter pludselig ryster ned fra vægge og vindueskarme
*hehe*

Bring it on! Blade Trinity er drengerøvsunderholdning når det er ALLERbedst.
Ikke originalt som 1'eren, men vildere, højere og mere spektakulært end
1'eren. Akkurat som en 3'er bør være, plus et par twists hist og pist der
liver lidt op i en ellers forudseelig historie. Har mine varmeste
anbefalinger.

(nu gruer jeg bare næste gang jeg skal i biffen, for jeg har Biografklub
Danmark billetter, og jeg skal således se Phantom Of The Opera. Gruer den
dag kvinden hiver mig ind i mørket til den film... virkelig GRUER!! (fedt
ord))

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-01-05 09:56

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in
> [...]
> Biografklub Danmark billetter, og jeg skal således se Phantom Of The
> Opera. Gruer den dag kvinden hiver mig ind i mørket til den film...

Jeg er sikker på at jeg sammen med vennerne vil nyde Blade tr..
- og at jeg sammen med kæresten vil nyde Phantom. Det er to
forskellige film til to forskellige former for underholdning.

Kan du kun lide film hvor folk dør på stribe? - eller er det
musikken der er for "renskuret"? - jeg har nemlig læst at
Phantom skulle være fantastisk god. Jeg glæder mig rigtig
meget til at se den.

/hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kong Kent

Dato : 22-01-05 11:59

> Kan du kun lide film hvor folk dør på stribe? - eller er det
> musikken der er for "renskuret"? - jeg har nemlig læst at
> Phantom skulle være fantastisk god. Jeg glæder mig rigtig
> meget til at se den.

Jeg har bare set anmeldelser der også svinger totalt i den anden retning, og
kalder den for noget værre lort. Så mine forventninger er for alvor tonet
ned, men håber da, at jeg ligesom ved "Oh Happy Day" bliver positivt
overrasket. For naturligvis skal jeg ind og se den.

Og nej, jeg kan ikke kun lide film hvor folk dør på stribe. Ser rigtig mange
rigtig forskellige film. Som du selv siger, så kommer det lidt an på i
hvilket selskab man er i, for at filmen er i sit rette element. Det var
heller ikke tøsen jeg havde med inde til Blade Trinity i går

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-01-05 12:09

> Som du selv siger, så kommer det lidt
> an på i hvilket selskab man er i, for at filmen er i sit rette
> element. Det var heller ikke tøsen jeg havde med inde til Blade
> Trinity i går

Hehe .. jeg har lige været i gang med at vise kæresten nogle
af min ungdoms favoritfilm - deriblandt "Predator" Jeg synes
stadig den er kanon (måske lidt nostalgi) men hun prøvede på
en pæn måde at sige at det nok ikke lige var det bedste hun
havde set i hmm lang tid...

/hilsner

Fra : Maria de Francis

Dato : 24-01-05 11:11

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1'eren var genreskabende, 2'eren fulgte godt op og 3'eren fortsætter
> fornemt derudaf i samme stil, omend naturligvis tilføjet lidt hist og

Ja, det er lige præcist det den er.....underholdende. Jeg havde kæresten med
inde og se marathon med alle 3 Blade-film (selvom jeg har de første 2) og
kan ikke helt følge den dårlige kritik den har fået. Det kommer jo an på
hvad men forventer. Kommer man for at se filmen "once in a lifetime" over
film, eller kommer man for at blive underholdt. Ja, der er meget mere humor
i den end i de andre 2.....so what....vi lo en del og det gør ikke noget.

> [...]
> kællingen skrige i 110 minutter over, at den subwoofer skal smides ud, da
> hendes oliemalerier og potteplanter pludselig ryster ned fra vægge og

*LOL*! Det må være en imponerende effekt, eller en af jer er et kvaj til at
hænge billeder op.
Og *LOL* til at der sidder så godt et skrig i din.....? 110
minutter?....sådan. Er det mon din kæreste du mener?

> [...]
> dag kvinden hiver mig ind i mørket til den film... virkelig GRUER!! (fedt

Den er ikke så slem endda. Min kæreste sov det ½ af tiden. Det kan du jo
bare gøre, hvis det bliver for meget.

Mvh Maria

--
Plej dit karma-
Opfør dig ordentligt

Fra : Kong Kent

Dato : 24-01-05 16:45

> *LOL*! Det må være en imponerende effekt, eller en af jer er et kvaj til
> at hænge billeder op.

Njarh, jeg tror heller ikke den kan rive malerierne ned fra væggen, men
sætter man en potteplante eller andet ovenpå den, så kan den snildt ryste
den af sig. (det er en Dali SWA-15 aktiv subwoofer med en forstærker på 350
watt, så den kan sparke nogle uhyggeligt dybe vræl ud mellem sidebenene
*GG*).

> Og *LOL* til at der sidder så godt et skrig i din.....? 110
> minutter?....sådan. Er det mon din kæreste du mener?

Det afhænger af situationen. 'Nuff said!

> Den er ikke så slem endda. Min kæreste sov det ½ af tiden. Det kan du jo
> bare gøre, hvis det bliver for meget.

Så er jeg mere rolig. Tror såmænd også nok jeg overlever turen.

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : PerX ...

Dato : 27-01-05 23:05

In article <AQ3Jd.23$EG4.8@news.get2net.dk>, maria_de_francis@SLETwhite-
magic.dk says...
> [...]
> hvad men forventer. Kommer man for at se filmen "once in a lifetime" over
> film, eller kommer man for at blive underholdt.

Men nogen af os kan ikke blive underholdt af dårlig dialog (dette er
generelt, jeg har ikke set Blade 3 da jeg regner med den ikke *har* god
dialog :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-01-05 18:43

> [...]
> skrige i 110 minutter over, at den subwoofer skal smides ud, da hendes
> oliemalerier og potteplanter pludselig ryster ned fra vægge og

LOL - (lyder bekendt)

> [...]
> dag kvinden hiver mig ind i mørket til den film... virkelig GRUER!! (fedt

men i den sammenhæng det eneste RIGTIGE ord!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight