Langt fra Las Vegas
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 21-01-05 22:51

Håber at det er den rigtige gruppe!

Jeg kan se, at man nu kan købe Langt Fra Las Vegas på DVD. Så vil jeg meget
gerne vide hvor mange afsnit der er lavet i alt og om det er samtlige afsnit
der er med på DVD?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Morten

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-01-05 22:54

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensenTAGVÆK@yahoo.dk> writes:

> Jeg kan se, at man nu kan købe Langt Fra Las Vegas på DVD. Så vil jeg meget
> gerne vide hvor mange afsnit der er lavet i alt og om det er samtlige afsnit
> der er med på DVD?

Der er et samlet sæt med fire DVD'er, der indeholder det meste og så
er der en ekstra DVD ude, som indeholder (vistnok) resten.

den løjerlige udgivelsesform havde noget at gøre med rettighederne til
musik, der bruges.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Morten S Hansen

Dato : 23-01-05 15:37

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensenTAGVÆK@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan se, at man nu kan købe Langt Fra Las Vegas på DVD. Så vil jeg
> meget gerne vide hvor mange afsnit der er lavet i alt og om det er

Først blev der udgivet 4 DVD'er med sæson 2 og frem. (De hedder Vol. 1-4).
Derefter blev 1. sæson udgivet (Vol. 0!)

Pga. rettigheder kom 'det glemte afsnit': 'John Travolta' (fra første sæson,
så vidt jeg husker) ikke med på nogle af disse dvd'er, men på en Vol. 5 hvor
der også er interveiws, fraklip m.v.

Hele sættet (6 dobbelt dvd'er) kan købes samlet - og kan vamt anbefales!
/morten